σημερα ειπα να επανεξετασω ενα ενα τα καλοδια και τα βυσματα και να τα μετρησω με το πολυμετρο. επιδη ομος χιονιζε απο το προι πηγα σε ενα συνεργειο που εχει ενα φιλαρακι μου που ειναι ηλεκτολογος αυτοκινητων.
εβγαλα τον αεροσακο και μολις εβγαλα το βυσμα του καταλαβα οτι ενα απο τα δυο συρματακια ειναι κομενο.
νομιζοντας οτι βρηκα το προβλημα, εβγαλα και τα δυο πιν απο το βυσματακι και κολησα πανω τους καλοδιακια που τα μονοσα με ζεστη σιλικονη. συνδεσα τις αλλες ακρες των καλοδιων στα καλοδια που πηγεναν στα πιν, τα μονοσα εβαλα το βυσμα στον αεροσακο, τον τοποθετησα ξανα στη θεση του και γυρισα το κλειδι περιμενοντας να σβησει το λαμπακι.........
τιποτα ομος!!! τοτε το παλικαρι που ειχε το συνεργειο μου ειπε να το βαλουμε στο διαγνοστικο.
το διαγνοστικο δειχνει βραχυκυκλομα
βγαζω το βισμα και τα καλοδιακια και αφηνω τα μαμα καλοδια χορις αεροσακο, χορις βισμα και προσεκτικα ξεχορισμενα το ενα απο το αλλο.το ξαναβαζουμε στο διαγνοστικο.
το διαγνωστικο δειχνει ανοιχτο κυκλομα
κολαω τα μανισια πανω στα πιν κατευθειαν, τα ξαναχωνω στο βισμα, βαζω το βυσμα στον αεροσακο, τον βαζω στη θεση του και ξανα γυρναω το κλειδι. τιποτα ομος... βαζουμε το διαγνωστικο παλι...
το διαγνωστικο δειχνει βραχυκυκλομα
βγαζω το βισμα απο τον αεροσακο και ματαξαναβαζουμε το διαγνωστικο...
το διαγνοστικο διχνει ανοιχτο κυκλομα
#$^$#&$^*(&)$^%@%@!$%%!$# και αλλα πολλα!!! κουμπωνω το βισμα και ξαναματαξαναβαζουμε το διαγνωστικο
το διαγνοστικο διχνει βραχυκυκλομα
οπος ηταν κουμπομενο εβαλα τον αροσακο στιν θεση του και τα παρατισα!!!
μολις εχω νεα θα σας ξαναπω.