Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
|
παρατηρηση |
|
30-12-09, 21:18
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
παρατηρηση
Παιδια εχω παρατηρησει παντως οτι το δικο μου 111 liftback 1.6 facelift το οποιο ειναι 100% εργοστασιακο εχει αρκετα σκληρη αναρτηση απ τη μανα του.Συγκριτικα με corolla e90,corolla e12 και e101 εχει πολυ σκληροτερη αναρτηση.
|
30-12-09, 21:50
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 05-03-2004
Περιοχή:
αθηνα
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
πόσα χιλιομετρα έχεις κάνει με τα αμορτισερ φιλε μου?
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
www.eseepa.gr
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
|
|
απαντηση |
|
31-12-09, 23:01
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
απαντηση
Εχω 100000 χλμ ΟΛΑ στην εθνικη και το μεγιστο που εχει φορτωθει το αυτοκινητο ειναι 2 ατομα.Ουτε καν αποσκευες δεν εχω βαλει!
Ξεχασα
Τα μετρησα πριν κανα 10μηνο και εδειξαν γυρω στο 80% και τα τεσσερα!Η σκληροτητα του αυτοκινητου δεν εχει αλλαξει,ειναι οπως οταν το χα παρει καινουργιο!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 31-12-09 στις 23:11.
Αιτία: συγχώνευση posts...
|
01-01-10, 09:00
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 15-03-2006
Περιοχή:
ΩΡΩΠΟΣ
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 96
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Ξέχασα να αναφέρω τα μπροστινά ελατήρια μου είναι από Levin AE111 μαλλον, ενω τα πίσω από μαμά ΕΕ111, δεν ξέρω τα ελατήρια τα μπροστινά τι διαφορές έχουν από τα μαμίσια της ΕΕ111.
|
Νικιφορε τα ελατηρια σου μπροστα ειναι απο ΑΕ101 supercharger. Δηλαδη ειναι απο superstrat αναρτηση.
|
21-01-10, 14:36
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-03-2009
Περιοχή:
thessaloniki
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
νικηφορε..σκεφτομαι να ρυθμισω τα agx μου ως εξης! 3 μπροστα και 4 πισω... λες να μου μειωθουν οι κλισεις του πισω μερους και γενικα θα ειναι καλυτερη η συμπεριφορα της ουρας ετσι?
|
21-01-10, 15:57
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 15-03-2006
Περιοχή:
ΩΡΩΠΟΣ
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 96
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Η δικη μου αποψη ειναι πως δεν θα δεις διαφορα στις κλησεις. οσο εγερνε θα συνεχησει να γερνει. Αν δεν αλλαξεις ζαμφορ η δεν βαλεις πιο σκληρα ελατηρια οι κλησεις του αμαξοματος θα παραμεινουν οι ιδιες.οι διαφορες με το ρυθμισεις πιο σκληρα το αμορτισερ (στα AGX) θα ειναι μικρες!
|
21-01-10, 16:17
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Aκριβως με διαφορετικη σκαλα στην agx δεν θα δεις διαφορα φιλε...και ειδικα 3η με 4η σκαλα θα ναι τοσο μικρες οι διαφορες που μπορει να μην τις αντιληφθεις κιολας...τι ελατηρια φορας?
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル
すべてはバランスについてです
|
21-01-10, 19:30
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-03-2009
Περιοχή:
thessaloniki
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
τα μαμισια..ειχα h&r παλια με τα excel-g τα μαυρα αλλα κοπανουσε απειρα!
|
21-01-10, 21:48
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
όταν έχουν ποιό μαλακή ρύθμιση γέρνουν περισσότερο! πάντως εγώ είμαι με 3 μπροστά και 2 πίσω. Αν βάλεις σκληρά τα πίσω σου πετάει κόλο! εγώ 3-3 είχα και πέταγε! γιαυτό έβαλα 2. Με 4 κοπανάει είναι κούτσουρα μετά τα αμορτισερ, δεν το συνιστώ. GMASTER6 έχει διαφορές και μάλιστα μεγάλες ειδικά από την 2 στο 4. Αλλά και από 3 σε 4 και πάλι το καταλαβαίνεις και πολύ μάλιστα. Δοκίμασα ΟΛΕΣ τις ρυθμίσεις και συνδυασμούς στα δικά μου και για μένα το καλύτερο είναι 3 μπροστά και 2 πίσω. Δοκίμασε 1 σε όλα να δεις πως είναι! βάρκα γιαλό! βάλε μέτα όλα 2, 3 και 4 και ξανακάνε βόλτες να δεις διαφορές! καμία σχέση το 1 πχ με το 3. Στο 4 πάντως κοπανάει είναι σκληρό πολύ και δεν μου αρέσει. Καλό μόνο ίσως σε άριστους δρόμους και εδώ δεν τους έχουμε.
|
22-01-10, 05:07
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ko$taS(G6)
τα μαμισια..ειχα h&r παλια με τα excel-g τα μαυρα αλλα κοπανουσε απειρα!
|
excel g με hr εχω και γω και την θεωρω απλα μια οικονομικη επιλογη για καποιον που θελει κατι καλυτερο απο την μαμα τιποτα παραπανω...
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル
すべてはバランスについてです
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,19225192 seconds (76,47% PHP - 23,53% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:36. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|