Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
29-12-09, 20:15
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 23-02-2007
Περιοχή:
αργυρούπολη
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
μα ολα τα aftermarket φρενα εχουν λογικα αποστατες,σιγα μην βγαζουν οι εταιριες αλλα φρενα για καθε μοντελο,απλα αλλαζουν τους αποστατες.
|
29-12-09, 21:09
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το θέμα είναι τι διαμετρο έχουν αυτά τα φρένα? είναι 2πιστονα? 4πιστονα? γιατι το μαμα σταρλετ ep82 έχει 229mm διάμετρο, το ep91 έχει 238mm και τα Gt/glanza 254mm αν έχουν αυτο το μέγεθος τότε τα μαμά της corolla είναι μεγαλύτερα! 255mm συνεπώς δεν αξίζουν! για να μας πει τι ακριβώς είναι, ή κάποιο link. Πάντως νομίζω η καλύτερη επιλογή είναι 2πιστονες δαγκάνες από avensis taxi και νέες δισκόπλακες και τακάκια που και σίγουρα θα πάνε κατά ΠΟΛΥ φτηνότερα!
|
09-01-10, 23:03
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 11-07-2008
Περιοχή:
αθηνα
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 18
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εγω προσφατα εβαλα μπροστα χαρακτες-τρυπητες και τακακια σετ της QH και τωρα σκεφτομαι να βαλω σωληνακια υψηλης. βρηκα goodrige αλλα μου ειπε γυρω στα 130 ευρο και δεν ειναι σετ. Ειχε μια βαλιτσα με σωληνακια διαφορων μεγεθων και διαφορα ακρα, και σου εβαζε αυτος τα ακρα και τα σωληνακια αναλογα με το τι σου ταιριαζει.νικηφορε αν μπορεις γραψε το λινκ για το ebay να ριξω μια ματια, ή αν ξερει κανεις αλλος καποια αλλη λυση..
|
10-01-10, 09:44
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
http://www.corollaclub.com/forums/sh...t=8779&page=16
εδώ τα λέω, κοίτα και στις ποιό μετά σελίδες, τα σωληνάκια ήταν για ταμπούρο πίσω και εγώ έχω δισκόφρενα και δεν έκαναν και πήγα στον Πειραιά σε έναν μάστορα έκοψε τα άκρα τους και μου πρέσσαρε τα σωστά!
http://www.corollaclub.com/forums/sh...t=8779&page=19 δες και στην σελίδα 20.
Ξέχασα να πω ότι πρέπει να έχει και ο Siros Sport στο Μοσχάτο αλλά δεν ξέρω τιμή και μάλλον είναι και ακριβός! και φτιάχνει κιόλας!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 10-01-10 στις 23:54.
|
|
Αλλαγη δισκους-τακακια πισω |
|
16-01-10, 14:30
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αλλαγη δισκους-τακακια πισω
Παιδια υπαρχει κανεις που χει αλλαξει ΜΟΝΟΣ του δισκους-τακακια πισω σε 111?Εχω μια απορια!Το εμβολακι δε συμπιεζεται οπως στις μπροστινες δαγκανες!Θελει ενα κολπο!Το χει κανει κανεις?
|
16-01-10, 16:21
|
|
|
|
Εγγραφή: 03-05-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 671
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ισος να χρειαζετε σφιχτηρας. τα μπρωστα με τι τα πατησες? με το χερι?
__________________
|
16-01-10, 17:09
|
|
|
|
Εγγραφή: 28-10-2009
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.227
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Σήμερα άλλαξα δίσκους κ τακάκια!!!! Βέβαια ταλαιπωρηθήκαμε αρκετά αλλά ευτυχώς καταφέραμε κ τα βάλαμε μετά απο 3 ώρες! Τα παράγγειλε ο μηχανικός μου κ του δώσανε απο λάθος τους δίσκους απο το Ε12 κ αφού τα βάλαμε το κάναμε μια βόλτα κ έβρησκε στην δαγκάνα οι δίσκοι! Αφου μίλησε ξανά ο μηχανικός μου με αυτόν που είχε πάρει τα πράγματα ανακάλυψε οτι μας είχε δώσει λάθος δίσκους! Η διαφορά ήτανε στο οτι του Ε12 είναι λίγο πιο παχιά απο το Ε11 το δικό μου!!!!! Αφού βρίκαμε τί ακριβώς ήτανε το λάθος τελικά βάλαμε 255mm Δίσκους διπλά αεριζόμενους "Αllied Nippon" (καθαρά Ιαπονέζικες δισκόπλακες) με τακάκια "χρυσά" (που είναι για αρκετά χλμ)! Κ τα λεφτά μου φάνηκαν ικανοποιητικά!!!!!!!
__________________
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ζήσης : 16-01-10 στις 18:18.
|
|
απαντηση |
|
16-01-10, 18:00
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
απαντηση
Στα μπροστινα πιεσα το εμβολο με το χερι και πηγε πισω.Ηταν ευκολη η αλλαγη μπροστα.Πισω εχω βρει το διαολο μου...
|
16-01-10, 19:03
|
|
|
|
Εγγραφή: 03-05-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 671
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi
Στα μπροστινα πιεσα το εμβολο με το χερι και πηγε πισω.Ηταν ευκολη η αλλαγη μπροστα.Πισω εχω βρει το διαολο μου...
|
χαλαροσεεεεεεε....
το να χανεις την υπομονη σου και την ψυχραιμια σου θα σε οδηγησει στο να κανεις ζημια. συνιθος οποτε χανω την υπομονη μου, αντι να διορθοσω, χαλαω.
κανε υπομονη μηπος γνωριζει καπιος αν εχει καμια ασφαλεια πουθενα η κατι τετοιο (που δεν νομιζω), αλλιος δοκιμασε με εναν σφιχτηρα. καλη ευκολια
__________________
|
|
|
|
16-01-10, 19:24
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καταρχήν θα έπρεπε να συνεχίσεις το θέμα με το Brakes update και όχι να αλλάξεις άλλο θέμα! αν θέλει κάποιος admin ας τα συγχωνεύσει! αλλά θα απαντήσω. Στην corolla άλλαξα πίσω τακάκια, αλλά επειδή άλλαξα και σωληνάκια με υψηλής και υγρά δεν είναι θέμα με αυτό που λες. Στο Starlet GT τα πίσω ακρα του είχαν το ίδιο σύστημα, βασικά έχουν τα έμβολα εκεί που πατάνε τα τακάκια κάτι αυλάκια. εγώ την 1η φορά επειδή ήθελα να αλλάξω ΜΟΝΟ τακάκια έβαλα ένα χοντρό καλέμι στο αυλάκι και το αγκάλιασα με ένα γαλλικό κλειδί και τα βίδωσα προς τα μέσα σαν να είναι βίδες! μόνο έτσι πάνε βιδωτά! αν δεν μπορείς να το κάνεις η λύση είναι να αδειάσεις τα υγρά αλλά μετά θες και υγρά να γεμίσεις αλλά και να κάνεις εξαέρωση και θέλει τα κόλπα της και αυτή αλλά και 2 άτομα, και σωστή δουλειά για να έχεις φρένα μετά... πρόσεχε στα έμβολα με τι τα γυρνάς μην τρυπήσεις τις τσιμούχες τους! θα χάνεις μετά υγρά φρένων και δεν θα έχεις φρένα! ΑΠΕΙΡΗ προσοχή!
Tώρα που το ειδα στην corolla παίζει να κάνει και κλειδί από τροχό! μπορείς και να φτιάξεις κανένα! γενικά θέλει πατέντα! παραθέτω φωτος!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 16-01-10 στις 19:43.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Παρόμοια Θέματα
|
Θέμα |
Δημιουργός |
Forum |
Απαντήσεις |
Τελευταίο Μήνυμα |
Brakes Update |
Fanis |
TOYOTA COROLLA E 12 |
439 |
06-03-21 20:23 |
Brakes Update |
Fanis |
TOYOTA COROLLA E*101 |
160 |
19-11-08 23:51 |
Brakes Update |
Fanis |
TOYOTA COROLLA E*90 |
21 |
13-04-07 17:41 |
Brakes Update |
Fanis |
TOYOTA COROLLA AE86 |
2 |
06-10-05 12:41 |
Brakes Update |
Fanis |
TOYOTA COROLLA KE 70 |
0 |
31-12-04 15:12 |
Page generated in 0,18013406 seconds (77,82% PHP - 22,18% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:06. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|