dyno
Πριν λίγους μήνες δυναμομετρήθηκε το αυτοκίνητο[Avensis 3zz 1.6 vvti] έχοντας χταπόδι 4-1,μεσαίο και τελικό καζανάκι sebring,φίλτρο ελευθέρας και σκούπα[πίσω από τη μάσκα]με σωλήνα που τα ένωνε και έδειξε 116,5Hp στις 5.700στρ.και 15,3Kg στις 3,800στρ.
Την Παρασκευή 20-11 ξαναδυναμομετρήθηκε στο ίδιο δυναμόμετρο έχοντας επιπλέον βαρελάκι-simota-ενωμένο με τη σκούπα,πολλαπλή εισαγωγής και πεταλούδα από 1zz,εκκεντροφόρο εισαγωγής από 1zz celica[από 232 μοίρες o 3zz σε 240 o 1zz celica άνοιγμα,και διαφορά 0,30χιλ. μήκος έκκεντρου-άρα και οριακά λίγο μεγαλύτερο βύθισμα].Εγκέφαλος denso και μπεκ μαμά και έδειξε 137Hp στις 6.800στρ.και 14,2Kg ροπή στις 6.500στρ!!!Μετρήθηκε και το καύσιμο με wide band και ήταν τέλειο σε όλες τις στροφές.
Η καμπύλη της ιπποδύναμης δεν έχει κομπιάσματα μέχρι τον κόφτη.
Της ροπής,από τις 2.800 πάνω από 12Kg,από τις 3.800 πάνω από 13Kg και από τις 4.400 πάνω από 14Kg ως τις 6.500[κορύφωση 14,2].
Ο τεχνικός που το δυναμομέτρησε είπε για τη ροπή ότι πιθανόν να έπρεπε να αλλάξω και το γρανάζι με το vvti γιατί ίσως στη celica να έχει άλλα σημάδια άρα διαφορετικό χρονισμό.
Εδώ όποιος ξέρει ας απαντήσει.
Επειδή οι μετατροπές έγιναν σταδιακά,τεράστια διαφορά έκαναν,η πολλαπλή εισαγωγής,η πεταλούδα,το βαρελάκι-μπήκαν μαζί.
Με τον εκκεντροφόρο ελάχιστα είδα κι αυτά στις ψηλές στροφές.
Καλή η ιπποδύναμη αλλά,καλή και η ροπή.Μήπως βάζοντας το μαμά εκκεντροφόρο[χάνοντας λίγους Hp ψηλά]κερδίσω σε ροπή χαμηλά;
Είναι δυνατόν μόνο με τον εκκεντροφόρο να έχασα 1,1Kg ροπής και μάλιστα πολύ πιο χαμηλά;Πιθανόν το κοντό 6άρι σασμάν να βοήθησε ώστε να μην το καταλάβω.
Θέλω τις γνώμες σας σχετικά με την πτώση της ροπής και τι πρέπει να γίνει.
|