Λοιπόν..... ξεπεράσαμε το φράγμα των 1000Km.
Κάποιες επιπλέον εντυπώσεις....
Είναι γεγονός ότι στον δρόμο το αυτοκίνητο είναι τόσο ομαλό, που πραγματικά δεν σε κουράζει καθόλου.Εκανα ένα μικρό trip μέχρι Κόρινθο, και είναι απίστευτα ευχάριστη η οδήγηση αυτού του αυτοκινήτου. Εν αντιθέση με τα παράπονα που είχανε οι κάτοχοι Corolla (νέας και παλιάς) η ανάρτηση του νέου Avensis αποδίδει αρκετά καλά. Σε απότομες στροφές, ή σε στροφές με πολλά χιλιόμετρα, η κλίση που παίρνει το όχημα δεν θεωρείται αμελητέα. Ενώ και η χρήση του VSC είναι αρκετά καλή, και πραγματικά δεν αφήνει το αυτοκίνητο να φύγει. Μάλλον χρειάζεται κάποια xtreme κατάσταση για να φύγει. Εγώ σε ελεγχόμενη κατάσταση, δεν μπόρεσα να φύγω.
Οσο αφορά το τράβηγμα του οχήματος, όπως ανέλυσα και στο πρώτο άνοιγμα που έκανα, με την επιλογή Sport ενεργοποιημένη, το όχημα είναι πραγματικά ΔΥΝΑΤΟ.Η διαφορά είναι τεράστια εν συγκρίση με την απλή λειτουργία του οχήματος. Τα φρένα του θεωρούνται υπέρ του δέοντως καλά. Δοκιμαστήκανε, σε μια extreme περίπτωση, κατά την οποία πετάχτηκε ένας σκύλος μπροστά μου, σε απόσταση 2 μέτρων απο εμένα, και με εμένα να κινούμε με 40-50 χλμ. Το αυτοκίνητο σταμάτησε ακαριαία. Πολύ καλή απόκριση του φρένου. Ενώ και γενικότερα, πέρα απο φρενάρισμα πανικού, είναι αρκετά καλό.
Η κατανάλωση είναι μακριά απο τα νούμερα που ακούγονται. Και μέχρι στιγμής δεν έχω καταφέρει έστω να πλησιάσω σε αυτά τα νούμερα. Ομως επειδή ακόμα είμαι σε πολύ λίγα χιλιόμετρα δεν μπορώ να το κρίνω. Αυτήν την στιγμή η κατανάλωση βρίσκεται : Μέση κατανάλωση 11.3 lt/100Km. Στιγμιαία κατανάλωση : Σε ήρεμη πορεία : 4-8 lt/100Km, Σε σταθερό γκάζι : 9-12 lt/100Km και με τέρμα γκάζι..... τα λέμε!
Αυτό που μου κάνει εντύπωση, και είναι και αυτό που χαλάει μάλλον τον μέσο όρο είναι ότι όταν είσαι σταματημένο, η στιγμιαία κατανάλωση φτάνει στα 30lt/100Km. Με λίγα λόγια τερματίζει η ένδειξη. Εγώ νόμιζα ότι θα έπρεπε να συμβαίνει το αντίθετο. Ακόμα και σωστό να είναι όμως, αδυνατό να πιστέψω ότι η ένδειξη ανεβαίνει στα ύψη όταν είσαι σταματημένος.
Μια λεπτομέρεια, μετά τα 150χλμ απενεργοποιείται τελείως η ECO λειτουργία. Μπαίνει σε Off Mode. Κάτι λογικό άλλωστε, καθώς οικολογία και ταχύτητα δεν συμβαδίζουνε. Εδώ πρέπει να επισημάνω, ότι έχω παρατηρήσει πολλές φορές τον εαυτό μου, όταν βλέπω το λαμπάκι του Eco να σβήνει, να σηκώνω το πόδι απο το γκάζι, προκειμένου να ανάψει και πάλι. Σε βάζει σε ένα τέτοιο τρυπάκι το Eco Mode.
Υ.Γ. Αντε με το καλό να το παραλάβετε. Αλλά έχω μια ένσταση. Το Navi, είναι ένα αξεσουάρ που το αγοράζεις ΠΟΛΥ ακριβά και δεν προσφέρει τα αναμενόμενα.
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|