Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Fanis
ολα παντως γινονται με τα απαραιτητα χρηματα .
εχω προγραμματιζομενο εγκεφαλακι για profacelift που προγραμματιζεται κουμπι κουμπι και εχει ενα ledaki το οποιο τοποθετειτε κατω απο τον τεμπελη και εκπεμπει οτι πατας απο το τιμονι στα 190ε.
επισης με κοστος περιπου 250 ε ανταλλασετε το τιμονι σας μαζι με αεροσακο και σπιραλ και μπαινουν ολα απο facelift και ετσι δουλευουν τα χειρηστηρια
|
Φανη να σε ρωτησω , Το πρωτο πως γινεται? Εξοδο απο τα χειρηστηρια , απο που παιρνεις?
Επισης το ιδιο θελω να μου πεις και για το 2ο.
Ρωταω για τον εξης λογο.
Τα σηματα απο τα χειρηστηρια φευγουν κωδικοποιημενα και πανε κατευθειαν στο AVC-LAN του αυτοκινητου. Στην συνεχεια αφου φτανουν σηματα AVC-LAN στην πηγη ,εκει και μονο εκει , αποκωδικοποιουνται και μεταφραζονται σε εντολες για την πηγη. Εχω μετρησει με παλμογραφο(HAMEG , που αποθηκευει σηματα και μετα τα επεξεργαζεσαι στον υπολογιστη) και τα σηματα που φτανουν πριν την πηγη , απο το βυσμα που συνδεεται απο πισω , ειναι κωδικοποιημενα σε πρωτοκολλο AVC-LAN.
Στις Facelift τα πραγματα ειναι απλα. Πατωντας το καθε κουμπι , αλλαζει η τιμη μιας αντίστασης(αντιστάτη , ειναι το σωστο) και δινει την εντολη , ετσι.
Τελος για να μην σας κουρασω αλλο να πω , πως εκ των πραγματαων δεν γινεται να λειτουργησουν τα χειρηστηρια , γιατι ειναι διαφορετικα τα βυσματα
Για Pro-Facelift
To PIN 3 και 11 ειναι για τα χειρηστηρια του τιμονιου.
Και για Facelift
Οπου εδω βλέπουμε ξεκάθαρα ότι αλλάζει η τιμή μιας αντίστασης( resistor type ).
Χωρις να θελω να το παιξω εξυπνος , εγραψα αυτα που ηξερα μεχρι τωρα. Αν υπαρχει κατι καινουργιο , τοτε θα ηθελα πολυ να μαθω λεπτομεριες, γιατι με ενδιαφερει πολυ.