Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
|
Πρόβλημα με ρελαντί σε 4E-FTE |
|
23-09-09, 23:33
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πρόβλημα με ρελαντί σε 4E-FTE
Τελικά ανακάλυψα το πρόβλημα με το ρελαντί. Συγκεκριμένα ενώ ρυθμίζω από την βίδα που είναι αριστερά από την πεταλούδα και πάνω στην πολλαπλή εισαγωγής στις 1000rpm μετά από 2-3 μέρες πέφτει στις 800 με αποτέλεσμα να μην φορτίζετε σωστά η μπαταρία αφού με μεγάλα φορτία φτάνω στα 12volts (στο voltometro) ενώ στις 1000 έχω 14+ !!!
Τελικά το πρόβλημα είναι το τσιμουχάκι μέσα στην βίδα από κάτω και πρέπει μου είπαν να βγάλω όλη την πεταλούδα! το λεγόμενο throttle body και να την αλλάξω από εκεί. Σύμφωνα με τα σχέδια και τις φωτος βλέπω ότι έχει μεταλλική μάλλον φλάτζα που λογικά πρέπει να την αλλάξω και να βάλω και φλατζόκολλα. Αν κανείς ξέρει κάτι περισσότερο ή έχει αλλάξει ή το έχει πάθει ας μου πει, γιατί την Κυριακή θέλοντος καιρού θα έχουμε εγχειρίσεις ανοιχτής καρδιάς στο εξοχικό! παραθέτω φωτος και link. Αύριο θα πάω toyota να πάρω τα ανταλλακτικά.
http://www.tercelreference.com/terce...tle_body_1.jpg
|
24-09-09, 10:19
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Όντως εχει μεταλλική φλατζα (εκει που παταει στην πολλαπλη εισαγωγής - κοινώς "intake manifold") αλλά δεν νομιζω ότι ειναι απαραίτητο να την αλλαξεις. Αν θέλεις για σιγουριά πάρε ανταλλακτικο, απλά οπως το σκεφτομαι, δεν ειναι ενα σημειο που δέχεται "συμπιεση" ωστε να θελει καινουρια φλατζα. Απλά καλό σφίξιμο θέλει για να πατησει καλα.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
24-09-09, 10:35
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Περιοχή:
ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Και μενα τα ιδια κανει..
Νικιφορε στις 800 σρροφες ποσα βολτ δειχνει?
Εμενα ποτε 13,9 ποτε 14 και στις 3000 και πανω 14,3...
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
|
24-09-09, 10:37
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 13-11-2007
Μηνύματα: 180
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
σε πολλά μοτέρ λόγω κραδασμών ξεσφίγκει η βίδα με τον καιρο.
μια άλλη λύση είναι να πάρεις μια "κολα" που έχουν τα σιδηροπωλεία, η οποια αφου βάλεις μια σταγόνα και βιδώσεις, στεγνώνει και δεν αφείνει τη βίδα να ξαναχαλαρώσει.
όταν θα χρειαστεί ξανά ρύθμιση, απλά χρειάζεται λίγη περισσότερη δύναμη για να ξεσφίξει.
|
24-09-09, 12:24
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 25-06-2008
Μηνύματα: 14
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Nικηφορε η πεταλουδα εκει που παταει το σωμα τησ στην εισαγωγη ΔΕΝ εχει μεταλικη φλαντζα αλλα χαρτινη,αν τη βγαλεισ καλο ειναι να εχεισ παρει μια καινουργια γιατι η παλια μπορει να σκιστει κατα την εξαγωγη,κοστοσ αμελητεο απο την ΤΟΥΟΤΑ.Οσον αφορα στο οτι η βιδα ξεσφιγγει βαλε λιγο λιγο φλατζοκολα στη βιδα αν νομιζεισ οτι ειναι απο εκει.Επειδη εχω ασχοληθει με το συγκεκριμενο θεμα σε 2 εκδοσεισ του 4εφε διαπιστωσα οτι τελικα διορθωνει ο εγκεφαλοσ απο μονοσ του υστερα απο καποια ωρα λειτουργιασ.Τωρα συγκεκριμενα στον 4εφτε δοκιμασε το τσιμουχακι και βεπεισ.Να επισημανω οτι αν το τσιμουχακι ειναι σε καλη κατασταση δεν παιζει να ξεσφιγγει η βιδα οποτε δεν χρειαζεσαι κανενοσ ειδουσ κολα στο σημειο αυτο!
|
24-09-09, 12:28
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Sorry για το θεμα με τη μεταλlικη φλατζα. Τουλαχιστον στις Ε12 (4zzfe) που εχω εγω ειναι μεταλλική γι' αυτο και το ανεφερα. Αν στους 4efe και 4efte ειναι χαρτινη το ξερετε καλυτερα εσεις.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
24-09-09, 19:26
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Σήμερα πήγα στην toyota και μου είπαν ότι δεν έχουν σαν ανταλλακτικό τσιμουχάκι για εκεί μέσα και δεν ξέρουν και τι είναι αυτό! η φάντζα δεν ξέρω τι είναι αλλά μάλλον μεταλλική μοιάζει και έχει κανά 15αρι ευρώ μου είπαν αλλά κατόπιν παραγγελίας δεν την είχαν δλδ. Ενας άλλος μηχανικός που δουλεύει εκεί ξαδερφάκι με EE90 turbo, μου είπε ότι υπάρχει λαστιχάκι τύπου oring και μπορείς να βρεις στο εμπόριο γιαυτό και δεν έχει η toyota! βρήκα μερικά και θα το δω αν κάνει κανένα. Βασικά όταν έχω 800 στροφές και είμαι σε φανάρι με φώτα αναμένα και φλας το βολτόμετρο πάει ακόμα και στα 12volts! ενώ στις 1000rpm πάει 14,2 κάπου εκεί! και γενικά με βροχές, υγρασίες και βράδια με κάτω από 1000rpm έχω προβλήματα τάσης λόγω χαμηλών στροφών! ο ιμάντας δυναμό έχει αλλαχτεί, η μπαταρία τώρα έκλεισε χρόνο και η τάση ιμάντα δυναμό είναι σωστή.
|
24-09-09, 20:01
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 25-06-2008
Μηνύματα: 14
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ΣΕ ΠΟΙΑ ΤΟΥΟΤΑ ΠΗΓΕΣ?Εγω πριν απο 2 μηνεσ πηρα τη συγκεκριμενη φλαντζα απο τον κηφισο, ειναι ΧΑΡΤΙΝΗ κοστιζε περιπου 4ευρω και απο οτι μου ειπαν ηταν η τελευταια(φανταστηκα θα ξαναεφερναν συντομα).Μηπωσ την μπερδεψαν με αυτη που παταει η πολλαπλη στο καπακι?γιατι αυτη εχει 15ευρω!Αν τελικα φταιει το συγκεκριμενο τσιμουχακι μαλλον αερα θα σου τραβαγε πανω απο τη βιδα και θα σου ΑΝΕΒΑΖΕ στροφεσ οχι θα σου τισ εριχνε!
|
|
|
|
24-09-09, 20:16
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πασπαλιάρη πήγα αλλά δεν παίζει να έκαναν λάθος την φλάτζα γιατί είχα μαζί μου το σχέδιο από το toyota EPC που το έχω και εγώ! εκτός αν την τιμή την είπε λάθος γιατί δεν την κοίταξε από μέσα, αλλά δεν με νοιάζει η φλάτζα αλλά το λαστιχάκι της βίδας! για την βίδα μάλλον δεν κατάλαβες τι είπα αρχικά. Δεν είναι το θέμα αν βάζει αέρα ή όχι, εξάλλου αμφιβάλλω αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. Εμένα η βίδα αυτό που κάνει είναι να βιδώνει μόνη της! δλδ πέφτει μέσα με αποτέλεσμα αφού βιδώνει το ρελαντί να χαμηλώνει. Ως γνωστόν για όσους ξέρουν, όσο την βιδώνεις κατεβάζεις ρελαντί και όσο την ανεβάζεις (ξεβιδώνεις) ανεβάζει ρελαντί. Εμένα το πρόβλημα είναι ότι δεν μένει εκεί που την βάζω! μετά από 2-3 μέρες έχω 200rpm κάτω! όσους μηχανικους ρώτησα μου είπαν λαστιχάκι της βίδας, αλλά αν έχει κολλήσει μέσα πρέπει να λύσω όλο το throttle body, αν βγει έχει καλώς. Μου είπαν ότι είναι oring σαν αυτά του εμπορίου, αν αύριο μπορέσω θα το τσεκάρω.
|
27-09-09, 21:47
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τελικά σήμερα κατάφερα και έβγαλα την βίδα και όντως έχει λαστιχάκι oring! βρήκα ένα παρόμοιο και το έβαλα πιστεύω να κάνει δουλειά θα δούμε σε μερικές μέρες, αν δεν πέσει από τις 1000rpm! παραθέτω φωτος για να γνωρίζει όποιος δεν ξέρει. Αν η βίδα δεν βγαινει δυσκολεύτηκα και εγώ πολύ, πρέπει να λύσουμε όλο το σωμα της πεταλούδας για να την σπρώξουμε από κάτω προς τα πάνω!
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17019391 seconds (82,11% PHP - 17,89% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:13. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|