Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από margaris
" Γιατί όλα για τα άλογα γίνονται."
|
Και τον υπερκυβισμό τον κανεις για να παρεις άλογα. Και παιρνεις και άλογα και πολύ ροπή απο χαμηλα.
Απλά δεν μπλέκεις....
Για να μην το τραβαμε και γινόμαστε κουραστικοι...
Αν βαλεις 20βαλβιδο χρειάζεσαι μόντες, δήλωμα, ριχνεις την αξια του αυτοκινήτου, εχεις μοτερ με αγνωστα χιλιόμετρα, πληρωνεις εξτρα τέλη (μιας και απο
4 που ειναι ο vvti βαζεις μοτερ
2 ή
3) αλλά εχεις μοτερ που ράβει στο δρόμο και βαράς 8άρες.
Αν κανεις υπερκυβισμό δεν δηλώνεις τιποτα, δεν κανεις καμία μόντα, εξακολουθεις να πληρωνεις τα ιδια τελη, δεν χανει αξια το αμαξι, κανεις το μοτερ καινουριο μετά το rebuild και έχεις ενα μοτερ με περιπου 130 άλογα (1ο-2ο σταδιο) και 17+ κιλά ροπή που τη βγάζει απο πολύ χαμηλά. Αν πας 3ο σταδιο με προγραμμα πας για 160+ αλογα.
Κόστος πανω-κατω το ίδιο. (πανω-κατω 3.000 - 3.500 ευρω)
Αποφασιζεις και παίρνεις.
Απλά εγω θα ήθελα ο margaris αν μπορεί να πει δυο λογια κατα πόσο εύκολο ειναι να μπει ο 20βαλβιδος και αν δουλευει σωστα σε Ε12, γιατι δεν μπορω να βρω πού έδωσε λεπτομέρειες για την συγκεκριμένη μετατροπή. Για να βοηθησουμε και το παληκαρι που ρωταει δλδ.