Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιά 01-09-09, 19:22
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Εϊναι η 111 facelift ομως Κυριάκο με τον vvt-i κινητηρα οπότε το μοτερ είναι ολόιδιο με της Ε12.

Εκτός αν εχει κανει μετατροπή στα φαναρια...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #22  
Παλιά 01-09-09, 19:25
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Margaris... Μολις κοιταξα το προφιλ σου και είδα οτι εχεις μια φωτο με 111 στρογγυλοφάναρη... Μη μου πεις...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
margaris
  #23  
Παλιά 01-09-09, 19:34
margaris Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 26-08-2009
Μοντέλο: corolla G6 3s-gte
Περιοχή: Αμαλιάδα
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 30
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 190
margaris είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
margaris

Αν δε βρέξεις κώ... δεν τρως ψάρι φίλε, δεν υπάρχουν ευκολίες και δυσκολίες βάζεις σκοπό και διαβαίνεις. Σας είπα πως γίνεται, διαβάστε και στις photo μηνύματα μου. έχω αλλάξει πολλά corolla. " Γιατί όλα για τα άλογα γίνονται."


Ναι μαζί με τα φανάρια του τράβηξα και σωληνάκι επιστροφής βενζίνης!!!!! Αχ!

σε αυτό που βλέπεται, δεν είναι δύσκολο να καταλάβετε ότι είναι 1.4vvti g6

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη margaris : 01-09-09 στις 19:47.
Απάντηση με παράθεση
  #24  
Παλιά 01-09-09, 19:40
Το avatar του χρήστη endurasKE-30
endurasKE-30 Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 08-02-2005
Περιοχή: Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 914
endurasKE-30 έχει φοβερή αύρα endurasKE-30 έχει φοβερή αύρα
Φιλε ολα γινονται.
Και μοτερ απο GSXR μπαινει.
Το θεμα ειναι να ειμαστε στο θεμα μας και να βοηθησουμε τον φιλο να καταληξει στο τι θα κανει με το αμαξι του ευκολα και οικονομικα οσο αυτο ειναι δυνατον.
Τελικα σε τι αμαξι εβαλες το 20ν?????????
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
http://img22.imageshack.us/img22/7020/followxr9ly1jn0vz1.gif

Απάντηση με παράθεση
  #25  
Παλιά 01-09-09, 19:49
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από margaris Εμφάνιση μηνυμάτων
" Γιατί όλα για τα άλογα γίνονται."

Και τον υπερκυβισμό τον κανεις για να παρεις άλογα. Και παιρνεις και άλογα και πολύ ροπή απο χαμηλα.
Απλά δεν μπλέκεις....



Για να μην το τραβαμε και γινόμαστε κουραστικοι...

Αν βαλεις 20βαλβιδο χρειάζεσαι μόντες, δήλωμα, ριχνεις την αξια του αυτοκινήτου, εχεις μοτερ με αγνωστα χιλιόμετρα, πληρωνεις εξτρα τέλη (μιας και απο 4 που ειναι ο vvti βαζεις μοτερ 2 ή 3) αλλά εχεις μοτερ που ράβει στο δρόμο και βαράς 8άρες.

Αν κανεις υπερκυβισμό δεν δηλώνεις τιποτα, δεν κανεις καμία μόντα, εξακολουθεις να πληρωνεις τα ιδια τελη, δεν χανει αξια το αμαξι, κανεις το μοτερ καινουριο μετά το rebuild και έχεις ενα μοτερ με περιπου 130 άλογα (1ο-2ο σταδιο) και 17+ κιλά ροπή που τη βγάζει απο πολύ χαμηλά. Αν πας 3ο σταδιο με προγραμμα πας για 160+ αλογα.

Κόστος πανω-κατω το ίδιο. (πανω-κατω 3.000 - 3.500 ευρω)

Αποφασιζεις και παίρνεις.


Απλά εγω θα ήθελα ο margaris αν μπορεί να πει δυο λογια κατα πόσο εύκολο ειναι να μπει ο 20βαλβιδος και αν δουλευει σωστα σε Ε12, γιατι δεν μπορω να βρω πού έδωσε λεπτομέρειες για την συγκεκριμένη μετατροπή. Για να βοηθησουμε και το παληκαρι που ρωταει δλδ.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη madvinegar : 01-09-09 στις 19:58.
Απάντηση με παράθεση
  #26  
Παλιά 01-09-09, 21:42
Το avatar του χρήστη sotoskap
sotoskap Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 390
sotoskap είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από margaris Εμφάνιση μηνυμάτων
Βρε παιδιά για να αλλάξει στροφάλους κλπ, πρέπει να χαλάσει ένα σωρό λεφτά σε ανταλλακτικά και μαστόρους και το αμάξι του δε θα δουλέψει ποτέ σωστά ενώ θα καίει περισσότερα από ένα 2λίτρο. Με ένα 20v black, ένα βολάν από silver και ένα σασμάν 5ταχυτο 20v το τονίζω αυτό, θα έχει το πιο δυνατό και το πιο οικονομικό μοτέρ σε θέμα κατανάλωσης από όλα τα zz.
Η μετατροπή αυτή (υπερκυβισμός) είναι ΟΤΙ καλύτερο (από πολλές απόψεις) και ΟΤΙ πιο αξιόπιστο για το συγκεκριμένο σκάφος (Ε12). Επίσης θέμα αυξημενης κατανάλωσης ΔΕΝ υπάρχει...ξεχασέ το!

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από margaris Εμφάνιση μηνυμάτων
Η δήλωση του κινητήρα στοιχίζει 400 και η μετατροπή σε 20v black μαζί με την εξάτμιση δε θα του κοστίσει παραπάνω από τρία χιλιάρικα
Επίσης δεν υπάρχει θεμα δήλωσης μοτερ, οπότε γλιτωνει την ταλαιπωρία και τα 400 €....
Και με τόσα λεφτά μπορεί να φτάσει και την ιπποδύναμη του 20V, πολύ πιο αξιοπιστα γιατι θα έχει και ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ μοτερ.
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....


Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
Απάντηση με παράθεση
  #27  
Παλιά 01-09-09, 23:16
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 658
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
ναι ρε παιδιά, καλά όλα αυτά αλλά ας μην ξεφεύγουμε από το θέμα...
δεν εξετάζουμε αν είναι καλύτερος ή πιο αξιόπιστος ο υπερκυβισμός...

εδώ λέμε για τον 20V σε Ε-12 (για όποιον μπορεί να ενδιαφέρεται για αυτού του είδους τη μετατροπη) με τα καλά της και τα κακά της που έχουμε πάνω κάτω ήδη αναφέρει....
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση
  #28  
Παλιά 02-09-09, 10:39
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από margaris Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιατί εγώ έχω βάλει στο αυτοκίνητό μου ένα μοτέρ 20ετίας.
O 3S-GTE ηταν στην παραγωγη ομως σαν ιδιο μοτερ εως το 2007.Απο το 1986-2007, σε διαφορες γενειες, αλλα το ιδιο μοτερ.Αρα ειναι αρκετα επικαιρος ακομα.
Ο τελευταιος φορεθηκε σε CALDINA ST246.Εαν κανω λαθος διορθωστε με.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
  #29  
Παλιά 02-09-09, 10:48
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Τεσπα...

Οπως λεει και ο Βαγγέλης και για να μη χαλαμε και το τοπικ, η αναφορά στον υπερκυβισμό έγινε επειδή πιστευουμε πως για την συγκεκριμένη καρότσα (Ε12), αποτελεί την πιο ευκολη, τίμια, αποδοτική, εφικτή και αρκετα οικονομική λύση.

Από εκει και πέρα, και αν επειμενει καποιος να βαλει 20βαλβιδο μοτερ, όλα ειναι αφικτά απλά θα συναντήσει καποιες δυσκολίες ως προς την τοποθετηση και δήλωση του μοτερ καθώς και ότι θα πρεπει να λαβει υπόψην του το γεγονός πως βαζει μοτερ 15ετίας σε αμαξι 5ετίας.

Απλά ξαναλέω, καλό θα ήταν αν θέλει και αν μπορεί ο margaris να μας πει δυο λόγια κατα πόσο δύσκολο ειναι να γίνει η τοποθετηση του 20βάλβιδου σε τετοια καρότσα (τι γινεται με τις βασεις, συνδεσεις, ηλεκτρικά, σωστη λειτουργεία κτλπ) και κατα πόσο αποδοτικός ειναι σε τετοια καρότσα.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #30  
Παλιά 02-09-09, 11:03
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 883
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Φίλε margaris είναι λογικό ως μηχανικός που είσαι να αναζητάς την καλύτερη δυνατή μετατροπή που θα προσφέρει τις καλύτερες δυνατές αποδόσεις και επιδόσεις σε μία καρότσα (προσπαθώντας να επιτύχεις έναν στόχο που έχεις βάλει, ένα στοίχημα με τον εαυτό σου και τις δυνατότητές σου αν θες), χωρίς ίσως να δίνεις ιδιαίτερη σημασία και βαρύτητα σε θέματα που σαφώς ενδιαφέρουν τον κάτοχο του προς μετατροπή αυτοκινήτου. Και τις περισσότερες φορές εμείς οι τελικοί "χρήστες" του αυτοκινήτου αυτού θέλουμε ναι μεν την βελτίωσή του αλλά ταυτόχρονα και την διατήρηση (αν όχι την αύξηση της αξίας του οχήματος μας). Βάζοντας λοιπόν κινητήρα πολύ παλαιότερο της καρότσας μας, ουσιαστικά γίνεται υποτίμηση του ίδιου του αυτοκινήτου, άσχετα εάν κάτι τέτοιο μπορεί να μας αποδώσει 300hp... Και να μην αναφέρω το κόστος αλλά και τον κίνδυνο αναξιοπιστίας ενός τέτοιου εγχειρήματος...

Ο υπερκυβισμός είναι ό,τι πιο αξιόπιστο και πιο αποδοτικό υπάρχει αυτή τη στιγμή για κινητήρες vvti. Και ταυτόχρονα, χωρίς να μειώνεται κατ' ελάχιστο η αξία του αυτοκινήτου, χωρίς να υπάρχει καμία ανάγκη για "μόντες" και "κόψε-ράψε", δίνοντας σου την δυνατότητα (τοποθετώντας καινούργια ανταλλακτικά) να έχεις ένα ολοκαίνουργιο μοτέρ... Αυτά είναι πράγματα που ο μέσος κάτοχος αυτοκινήτου που θέλει να το βελτιώσει τα αξιολογεί με θετικό πρόσημο...

Δε νομίζω να διαφωνείς σε όλα αυτά...
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,18968797 seconds (84,41% PHP - 15,59% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:14.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)