Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
18-07-09, 20:03
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 23-02-2007
Περιοχή:
αργυρούπολη
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εγω το εχω συνηθισει παντως,εξαλλου ειμαι μονο 22 χρονων,αν δεν την χαρω τωρα ποτε θα την χαρω την coilover?
|
18-07-09, 20:22
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-05-2008
Περιοχή:
Βύρωνας
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 613
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Καλά εσάς αυτό το κοινό χαρακτηριστικό των coilovers αναρτήσεων που "διαβάζουν" πολύ τον δρόμο δεν σας ενοχλεί? μόνο εμένα και τον Kyro ενοχλεί τόσο πολύ? και άλλο ένα παιδί που πρόσφατα πούλησε K-Sport και το ανάφερε και ο ίδιος σαν λόγο αυτό.
|
Εμένα μου αρέσει πάρα πολύ αυτή η αίσθηση,αφού νιώθω το αυτοκίνητο να πατάει καλα και έτσι είναι.Πάντως στο μαλακό,όπως λέει και ο φίλος είναι πολύ ανθρώπινες αναρτήσεις.Επίσης πλέον η τοποθέτηση 15άρας ζάντας τουλάχιστον,είναι αναγκαία,αφού όταν στρίβει νιώθω το λάστιχο να γονατίζει τελείως
|
18-07-09, 21:39
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 05-03-2004
Περιοχή:
αθηνα
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
. Btw τα κόνι τα κιτρινα δεν γίνεται να μην κοπανάνε είναι πολύ σκληρά αμορτισερ, ακόμα και τέρμα μαλακά να τα έχεις αν είναι χαμηλωμενα κοπανάνε, μόνο αν έχεις πάνω μαμά ελατήρια είναι καλά.
|
Νικηφόρε σε αυτό δεν θα συμφωνήσω μαζί σου γιατί σε Ε11 ίδια με την δικιά σου που οδήγησα με koni κιτρινα και eibach ελατήριο(και πολλά καλούδια όσον αφορά στήσιμο/αναρτηση) αλλά αμορτισέρ και ελατήρια αυτά είχε δεν κοπάναγε καθόλου δεν σε κούραζε καθόλου και τότε ήταν που αποφάσισα να βάλω και εγώ ΚΟΝΙ.
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
www.eseepa.gr
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
|
|
|
|
18-07-09, 22:58
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
αυτά είναι αντικειμενικά ανάλογα πως κρίνει ο καθένας δλδ κάτι που εγώ το λέω πολύ άλλος το λέει λίγο. Πάντως είναι γνωστό ότι γενικά τα ΑGX είναι ποιό μαλακή ανάρτηση από τα κονι τα κίτρινα. Και όπως εχω ξαναπεί και για άλλους λογους προτίμησα τα AGX. Στο starlet ήταν πολύ σκληρά και ενώ από κρατήματα ήταν πολύ καλά σε θέμα άνεσης θα του έβαζα 0. Και είχα μπροστά την ρύθμιση στην μέση και τα πίσω +180 μοίρες, χαμήλωμα 3,5cm με eibach ελατήρια και λάστιχα 185/55/14. Για να μη πω πόσες ζημιές μου βγάζανε ενώ τα πρόσεχα κιόλας. Και ξέρω και περιπτώσεις που τους έσπαγαν για πλάκα. Αλλά δεν σημαίνει αυτό ότι το ίδιο θα γίνει σε όλους! για τα coilovers που λέγαμε εγώ ειμαι 31 τώρα και δεν έχω την πόρωση που είχα κάποτε, αν είχα τότε την ευκαιρία στο GT που είχα και buckets θα έβαζα ασυζητιτί coilovers, τώρα όμως πλέον δεν με συγκινούν αυτά, για μένα πάει πρώτα η άνεση και μετά όλα τα άλλα, γιαυτό και πήρα corolla και όχι starlet και γιαυτό πούλησα και τα buckets και δεν τα κράτησα. Γούστα είναι αυτά.
|
18-07-09, 23:05
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παιδια οπως και να το κανουμε μια coilover ειναι ανωτερη απο καθε κοινη αναρτηση,αμορτισερ + ελατηριο!Το στηνεις ακριβως οπως θελεις,μαλακο,σκληρο,χαμηλο,ψηλο!
Απλα πιστευω οτι η τιμη ειναι αυτη που την κανει απαγορευτικη για καποιους!Η ανεση ειναι πως βολευει τον καθενα!
|
18-07-09, 23:12
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Συμφωνώ απόλυτα Δημήτρη αυτό το έχω πει πολλές φορές ότι δεν είναι σωστό να χαμηλώνουμε τα απλά αμορτισερ. Η σωστή ανάρτηση είναι η coilover, άλλο το θέμα άνεσης που είπα για μένα. Γιαυτό εξάλλου και τα AGX τα έχω με μαμά ελατήρια, τα μπροστινά είναι από levin δεν ξέρω αν έχουν διαφορά από τα μαμά της ΕΕ111, αν ξέρει κανείς να μου πει να το ξέρω, και είμαι πολύ ευχαριστημένος έτσι. Το έκανε έτσι και ο Kyro που πούλησε τα hotbits που είχε και είναι και αυτός πολύ ευχαριστημένος. Οδήγησα και εγώ btw το δικό του και με ενόχλησε πολύ αυτή η αίσθηση που ανέφερα γιαυτό και δεν προχώρησα σε ανταλλαγή όπως αρχικά είχα σκεφτεί.
|
19-07-09, 00:13
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-05-2008
Περιοχή:
Βύρωνας
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 613
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Kyro που πούλησε τα hotbits που είχε και είναι και αυτός πολύ ευχαριστημένος. Οδήγησα και εγώ btw το δικό του και με ενόχλησε πολύ αυτή η αίσθηση που ανέφερα γιαυτό και δεν προχώρησα σε ανταλλαγή όπως αρχικά είχα σκεφτεί.
|
Εντάξει οδήγησες και εσύ την πιο σκληρή από όλες αφού οι hot bits μπορεί να είναι κορυφή σε κράτημα αλλά από άνεση(την φοράει φίλος μου σε starlet)άστα να πάνε.Αλλά είναι αυτό που λές ο καθένας ότι θέλει.
|
19-07-09, 00:20
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Την ειχα τερμα μαλακη και ηταν μανισια τελειως!Αλλα επειδη το εχω 6 κατω και το offset ειναι μικρο και η ζαντα βγαινει λιγο,το σκληρηνα για να μην πειραξω το καμπερ και αλλαξει ολο το αμαξι!
Σκεφτομαι αλλαγη ζαντας με 39 offset και να το πιταρω μεχρι οσο παει!μου αρεσει να σερνεται κατω το εργαλειο!
|
19-07-09, 00:34
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-05-2008
Περιοχή:
Βύρωνας
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 613
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εμένα είναι σχεδόν πίτα τώρα για αρχή μέχρι να πέσει λίγο από μόνη της όσο θα δουλέψει,και όταν στρίβω σε κλειστά κομμάτια τάπα,σαν να ακούω το λάστιχο να βρίσκει στον θόλο,οπότε πρέπει να σηκωθεί λιγάκι.Όσο για ζάντες εμένα τώρα με το χαμήλωμα είναι πολύ μέσα πρέπει να φύγουν σύντομα οι 14άρες,επίσης έχω δώσει 1,5 μοίρα κάμπερ.
|
19-07-09, 13:18
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
έχω δει και ΤΕΙΝ και άλλες, είτε τέρμα σκληρό είτε τέρμα μαλακό η αίσθηση που είπαμε παραπάνω παραμένει, είτε λίγο είτε πολύ εμένα και πάλι με ενοχλεί πάντως. Δεν αντιλέγω ότι το αμάξι δεν κοπανάει και φυσικά ότι στρίβει απίστευτα, αλλά εμένα με ενδιαφέρει περισσότερο η άνεση και μετά όλα τα άλλα, ούτε σε στροφές το χώνω, ούτε και πίστα μπαίνω έτσι κι αλλιώς. Τελικά μου αρέσει να μην είναι χαμηλωμένο το αμάξι, κάνω πόσες δουλειές από κάτω και χωράω μια χαρά χωρίς να το σηκώνω πάνω, όπως σήμερα πχ που έκανα εξαέρωση στα φρένα ή όταν έκανα ευθυγράμμιση μόνος μου. Εγώ είμαι αδύνατος και χωράω μη νομίζετε ότι είναι και 4Χ4 έτσι?
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,18020296 seconds (78,98% PHP - 21,02% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:50. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|