Με τόσες πολλές αντικρουόμενες γνώμες και συστάσεις, είναι ένα μικρό θαύμα η επιλογή του σωστού external για τις απαιτήσεις μας μπορεί να είναι μια σύγχυση μεγάλη.
TRUE ή FALSE
*'Οσ ποιο δυνατός κινητήρας, τόσο μεγαλύτερη είναι και η
external.*
Λάθος.
Αυτό είναι ένα από τα πιο δημοφιλής παρανοήσεις. Η external wastegate είναι ίσως το μόνο στοιχείο στο σύνολό του κινητήρα που μπορεί πράγματι να είναι μικρότερη όπως μπορείτε να αυξήσετε τη ώθηση / εξόδου ιπποδύναμη. Χρησιμοποιήουμε έναν απλό οδηγό:
Big Turbo / Low Boost = Bigger Wastegate
Big Turbo / High Boost = Μικρότερες Wastegate
Μικρές Turbo / High Boost = Μικρότερες Wastegate
Μικρές Turbo / Low Boost = Bigger Wastegate
Τα wastegates δεν λειτουργούν σε υψηλές θερμοκρασίες.
Λάθος.
Σε αντίθεση με την δημοφιλή πεποίθηση, τα εξωτερικά wastegates είναι συνήθως τοποθετημένα σε θερμότερα τμήμα της εξάτμισης. Είναι ο τόπος όπου όλα τα καυσαέρια πληρούν, δημιουργώντας επιπλέον θερμότητα. Αυτό, σε συνδυασμό με τα τέλη της καύσης των άκαυστων καυσίμων (λόγω πλούσια μείγματα, χρονική καθυστέρηση και υψηλό οκτανίων καύσιμα) εγείρει σημαντικά η θερμοκρασία των καυσαερίων.
Μεγέθυνση βαλβίδας διαμέτρου = καλύτερη ροή.
Σωστό - κατά κάποιο τρόπο
Ενώ η βαλβίδα διαμέτρου χωρίς αμφιβολία είναι ένα σημαντικό μέρος της ροής του, εξίσου σημαντική, αλλά συχνά παρεξηγημένη, είναι η σημασία της ροής της διαδρομής. Κατά τη σύγκριση με παρόμοια wastegate μεγέθους, είναι σημαντικό να έχουμε ένα ισορροπημένο σώμα / βαλβίδα / ελατήριο σε συνδυασμό που να έχει σχεδιαστεί για να εργαστούν μαζί για να καταστεί δυνατή η μέγιστη ώθηση ελέγχου. Όλα Turbosmart έχουν σχεδιαστεί με αυτό το πνεύμα..