Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
|
Γνωμες Για Τελικο.. |
|
20-05-09, 13:38
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-03-2009
Περιοχή:
thessaloniki
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Γνωμες Για Τελικο..
γειας και παλι πεδες.. αυτη τη φορα θα ηθελα να μου πειτε τις γνωμες σας σχετικα με την αγορα ενος τελικου.. ειμαι σχεδον κατασταλαγμενος βεβαια σε Remus ..αλλα ολες οι προτασεις ειναι δεκτες.. ΤΙ Λέτε? επισης δεν θελω ο ηχος να ειναι υπερβολικος κ να γινετε τρελος σαματας αλλα θελω κ να κανει κ τη "φασαριΑ" του ταυτοχρονα..
|
20-05-09, 14:54
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 08-02-2005
Περιοχή:
Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Το θεμα του ηχου ειναι καθαρα προσωπικο φιλε μου.
Σιγουρα η REMUS ειναι κορυφη αλλα και ακριβη ταυτοχρονα.
Η λυση ενος ανοξειδωτου τελικου χειροποιητου οπου εκει μπορεις να ζητησεις επακριβως τον ηχο που θελει να κανει μηπως θα ηταν καλυτερη και πιο συμφερουσα???
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
|
20-05-09, 19:06
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εγώ έχω της Grapnel, πάντως θα σου πρότεινα για σωστή δουλειά να έβαζες ολόκληρη εξάτμιση, τώρα αν ο σκοπός σου είναι μόνο να κάνεις θόρυβο και να σε βρίζουν και να μην πηγαίνει κιόλας.... θα σου πρότεινα αν θες να βάλεις χειροποίητο καλύτερα, αλλά πρόσεχε τον θόρυβο γιατί αν φας κλήση, πρέπει να βάλεις μαμά και να πας να το μετρήσουν για να πάρεις ξανά τις πινακίδες σου πίσω.
|
20-05-09, 22:09
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-03-2009
Περιοχή:
thessaloniki
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
με παρεξηγησες ρε νικιφορε.. βσκ η κυρια φιλοδοξια μου ειναι οι επιδοσεις και το πως θα το κανει πιο αμεσο στα χαμηλα..αλλα δν προκειται να μεταβω σε αλλαγη ολης της εξατμισης.. btw θα παρει κανα αλογακη με το τελικο μονο?εχω κ φιλτρο κ λεω κ για χταποδι..
|
21-05-09, 10:08
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 08-02-2005
Περιοχή:
Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Κωστα αν λες και για χταποδι τοτε περιμενε και αλλαξε την ολη!!!
Αν ησουν αθηνα θα σε εστελνα σε ενα φιλαρακι που κανει και μαμω τις δουλειες και οικονομικα.
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
|
21-05-09, 17:09
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-11-2006
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ko$taS(G6)
btw θα παρει κανα αλογακη με το τελικο μονο?εχω κ φιλτρο κ λεω κ για χταποδι..
|
εδώ με το ζόρι παίρνει αν αλλάξεις ολόκληρη εξάτμιση, θα πάρει με τελικό μόνο;
μην περιμένεις τίποτα μόνο με τελικό. μόνο θόρυβο.
|
21-05-09, 17:55
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-03-2009
Περιοχή:
thessaloniki
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
σωστα! βσκ δν θα βελτιωσει τν αποκριση του γκαζιου? να ειναι πιο αμεσο..
|
|
|
|
21-05-09, 19:36
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
κάποτε όταν το starlet ep82 που είχα ήταν μαμά ακόμα (πριν γίνει GT) είχα βαλει τελικό, και το μόνο που έκανε είναι τρομερή βαβούρα που ενοχλούσε και εμένα τον ίδιο και στα ψηλά κρεμούσε, θα σου πω ένα παράδειγμα, πες ότι έχεις εξάτμιση σωλήνα 35mm και βάζεις ένα ελεύθερο καζανάκι και κάνει φυσικά βαβούρα, πως θα κερδίσεις άλογα από αυτό? αφού από εκεί που φεύγουν τα καυσαέρια δεν τα διευκολύνεις! είναι σαν να έχεις μια σωληνα νερού πχ 1/2" από τη παροχή σου και μετα με συστολή την κάνεις 2" η παροχή μένει ίδια, άρα σου βγάζει περισσότερο νερό? ΟΧΙ! το ίδιο είναι και εδώ. Αν δεν αλλάξεις από χταπόδι ΟΛΗ την εξάτμιση δεν πρόκειτε να δεις διαφορές, ίσα ίσα χαλάς το backpressure που λέμε και αντί να πηγαίνει καλύτερα κρεμάει κιόλας. Γιαυτό αρχικά αναφέρθηκα στον θόρυβο. Καλύτερα άλλαξε την όλη.
Θα σου πω άλλο ένα παράδειγμα, όταν έκανα το starlet σε GT προσωρινά δεν είχε εξάτμιση άλλη και σύνδεσα την μαμά πάνω, μοτερ με 140 καπου εκεί άλογα και η 1η δεν έπιανε κόφτη!!!! η σωλήνα ήταν 35mm και πίσω είχε τελικό ελευθέρας! πάω και βάζω μετά 55αρα με ένα τελικό μόνο και μαμά καταλύτη GT που είχε από πριν και το αμάξι σπίνιαρε ακόμα και με 3η και κοφτες επιανε κάργα, λάστιχα 185/55/14 και κοντό σασμαν και βάρος 830kg, για να μην αναριωτιέτε κανείς γιατί σπίνιαρε εύκολα. Απλά για να δεις διαφορά. Αργότερα χωρίς καταλύτη μια week και downpipe χειροποιητο είδα και άλλη διαφορά και μετά μεταλλικο καταλύτη από κάτω που έχω και τώρα στην corolla με το ίδιο μοτερ.
|
23-05-09, 03:44
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-03-2009
Περιοχή:
thessaloniki
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ειναι κ λιγο τσιμπιμενες οι τιμες για ολοκληρη.. δν λεει να δωσεις τοσα λεφτα και το αποτελεσμα να ειναι δυσαναλογο αυτων π θα εχεις ξοδεψει..γιατι κακα τα ψεματα ποσο να αλλαξει το αυτοκινητο η εξατμιση μονη της? το μονο π θελω ειναι να το νιωσω λιγο πιο αποτομο στις χαμηλομεσαιες.. αλλωστε μεγαλη διαφορα εχουν τα 90 απτα 94-95 αλογα? πιστευω οτι θα ειναι αμελητεο το αποτελεσμα.. ασε που πεζει σε κανα χρονο να περασω και κανενα 16αρι μοτερ..
|
|
|
|
23-05-09, 04:31
|
|
|
|
Εγγραφή: 13-08-2006
Περιοχή:
Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καταρχην ποιος σου χει πει οτι το μοτερ σου βγαζει 90 αλογα? Κοψε 4. Επειτα, το αν ειναι δυσαναλογο το αποτελεσμα σε σχεση με το κοστος ειναι αναλογα τι ζητας. Κανεις δεν ειπε οτι αλλαζοντας φιλτρο και ολοκληρη την εξατμιση κανεις μια βελτιωση που ξηλωνει ασφαλτο. Απλα δουλευει πιο ελευθερα η μηχανη και εχει καλυτερο απλωμα, τιποτα παραπανω.
Στο αλλο θεμα τωρα. Αν σκεφτεσαι σε κανα χρονο να αλλαξεις μοτερ τοτε μην αλλαξεις τιποτα απο την εξατμιση ακομα. Και τελικο να βαλεις, μπορει μετα να σφιγγει το 16αρι μοτερ επειδη θα ναι φτιαγμενο για 13αρι μοτερ, και να ξαναπας για τελικο. Αν θελεις σωνει και καλα να αλλαξεις κατι και να βοηθησεις τις χαμηλομεσαιες βαλε ενα φιλτρο Pipercross στον παπα (αποδεδειγμενα αποτελεσματα σε αυτο το μοτερ τα φιλτρα της Pipercross), και την εξατμιση αστην για τωρα. Ή, αν θες σιγα σιγα να ξεκινας την εξατμιση, αλλαξε τον καταλυτη κρατωντας το μαμα καζανι. Ετσι εκανε κι ο πατερας μου με την εξατμιση, και το μαμα καζανι αντεξε 2 χρονια (κι ειχε ηδη μια 5ετια στην πλατη του) οποτε και αλλαχτηκε. Η αποφαση ειναι δικη σου.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16898203 seconds (82,31% PHP - 17,69% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:50. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|