εγώ έχω εγκέφαλο με 2 φύσες αλλά ξέρω ποιό είναι αυτό που είπες, αυτό ειναι για το glanza. Δηλαδή με αυτό θα ανεβάζει ρελαντί???? αυτό θέλω να κάνω, αν είναι αυτό μου βρήκες την λύση τότε. Πρέπει να πάω εξοχικό να τα κάνω αυτά βέβαια γιατί εδώ που μένω δεν έχουμε χώρο να τα πολεμάμε στον δρόμο. Επίσης όλα αυτά τα καλώδια στην πλεξούδα καταλήγουν από την άλλη πλευρά στην φύσα του κομπρέσορα να υποθέσω? πως μπορώ να βρω την άλλη άκρη που είναι να μην κόβω καλώδιο επάνω στην φύσα? βρήκα αυτό
http://www.automotivehelper.com/topic391196.htm και σε ένα σημείο που είχε ένας αυτό το πρόβλημα λέει την λύση αλλά δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς είναι αυτά που λέει : Woooooooow! Got it!
Yes, I think I mistake the IAC with the Idle-Up VSV. I took the 2 hoses off from the VSV and ASV. I can hear hissing from the ASV and feel the sucktion from one port. I connect the hose from that port directly to the other port and Voila! The engine revs up! I also measured the voltage of the wire connector, when the AC is on, one of the wire did have 12V.
So, now, as you guys pointed out, yes, I had pin pointed the problem to be the Idle-Up VSV. I will see if I can find one on the internet or from the local junk yard.
Thank you guys!!!