Η κεφαλη ειναι ιδια με του 4A-FE και μονο αυτορυθμιζομενες δεν ειναι η βαλβιδες.
Με την αλλαγη των καπελωτων, κανουμε στην ουσια ρυθμιση και τον βαλβιδων γιατι δεν γινεται με τον παλιο τροπο τα κοκορακια.
Οι 2 περιπτωσεις ειναι
1)Το μεγαλο διακενο, η ανοικτες βαλβιδες αναμεσα στον εκκεντροφορο και το το καπελωτο.Εκει ακουμε το γνωστο χτυπημα.Ειναι στην ουσια το χτυπημα του αμυγδαλου πανω στο καπελωτο.
Αυτο γινεται λογω φθορας ειτε του αμυγδαλου, ειτε του καπελωτου.
Συνεπειες οι μειωμενη αποδοση.Αναλογα το μεγεθος, αλλα και το αριθμο των βαβλιδων που εχουν προβλημα.Η μειωμενη αποδοση ωφειλεται γιατι η βαλβιδα-δες δεν εχουν ολο το βυθισμα και διαρκεια τους.
2)Κλειστες βαλβιδες, με μικροτερο του επιτρεπτου διακενο, η καθολου διακενο.Ειναι το πιο επικυνδυνο για τον κινητηρα, γιατι μπορουμε να καψουμε βαλβιδα-δες, λογω του οτι δεν κλεινουν εντελως, αφουν βρισκουν πανω στον εκκεντροφορο.
Αυτο γινεται γιατι φαγωνεται-φθειρεται η εδρα τις βαλβιδας, με αποτελεσμα να ανεβαινει ολο και πιο πανω.
Εκτος του κινδυνου καψιματος τις βαλβιδας, χανουμε και συμπιεση και λογικα αποδοση.Η γιατρεια ειναι μικροτερο καπελωτο.
Σ καθε περιπτωση, ενας ελενχος καθε 40.000 δεν βλαπτει.Ο ελενχος γινεται με κρυο μοτερ.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|