Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ

ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ Μαλώστε, διαφωνίστε όσο θέλετε!!!!!!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #591  
Παλιά 13-04-09, 19:10
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Όταν λες "σκάει" εννοείς να κάνει ΜΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΜ ???

__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #592  
Παλιά 13-04-09, 19:13
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
το λέμε έτσι για να ταιριάζει, εννoούμε να κάνει σκασίδια η σκάστρα, κοινώς να φτερνίζεται από το πολύ κρυολόγημα! :Pppppp Πάντως εγώ όταν μπαίνω σε ατμοσφαιρικό και αλλάζει κάποιος ταχύτητα νομίζω ότι θα ακούσω σκάστρα, μετά που δεν την ακούω στην αλλαγή, ξενερώνω τόοοοοοσο πολύ που αναγκάζομαι να κάνω τον ήχο με το στόμα μου! από το 2003 που έχω το μοτερ και το δουλεύω καθημερινά ακόμα δεν έχω συνηθίσει τον ήχο της σκάστρας και το ΦΦΦΦΦΦΦΦΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ της τουρμπίνας, κάθε μέρα δεν χορταίνω να το ακούω, παρόλο που είναι και μαμίσια. (η τουρμπίνα). Επίσης αυτό που μου αρέσει τρομερά είναι η αυτή η αίσθηση της απότομης επιτάχυνσης που έχουμε όταν ανοίγει full το turbo και δεν την αλλάζω με τίποτα, με κανένα ατμοσφαρικό μοτερ που θα ταίριαζε στην corolla μου.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 13-04-09 στις 19:20.
Απάντηση με παράθεση
  #593  
Παλιά 13-04-09, 19:19
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
το λέμε έτσι για να ταιριάζει, εννoούμε να κάνει σκασίδια η σκάστρα,
Σοβαρα αυτο εννοούσες? Δεν πηγε καθολου το μυαλό μου...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #594  
Παλιά 13-04-09, 19:29
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
έχετε γράψει πάρα πολλά και μου είναι δύσκολο να κάτσω να τα διαβάσω όλα, γιατί σήμερα το είδα το συγκεκριμένο θέμα. Πάντως τα σκαλίσματα στο turbo μοτερ θα συμφωνήσω ότι δεν είναι ότι καλύτερο και είναι πολύ εύκολο να γίνουν ζημιές, επίσης το καλοκαίρι χάνει αρκετή δύναμη και καλό είναι να μην το λιώνουμε γιατί αναπτύσει μεγάλες θερμοκρασίες. Είναι τόση η διαφορά που με τα πρώτα κρύα νομίζεις ότι έχεις παραπάνω καμια 30αρια αλογα, εμένα έτσι μου φαίνεται, ή ότι του βάλανε νέφτι στον κ...... και πάει κομμάτια! εγώ δεν ξέρω πως τα καταφέρνω πάντως ποτέ δεν έχω μπει στον πειρασμό να πειράξω κάτι όπως πχ να ανεβάσω πίεση. Το μόνο που έχω κάνει είναι που το είχα δοκιμάσει στο starlet όμως χωρίς καταλύτη και έκανε ήχο σαν WRC! xωρίς πλάκα όλοι στον δρόμο άναβανε φλας και φεύγανε δεξια! φυσικά μετά έβαλα. Φίλος από ένα μικρό λαθάκι έκανε ζημιά στο wastegate actuator και κόλησε! με αποτέλεσμα να μείνει το κλαπέτο κλειστό και ανέβασε full πίεση και έσπασε το μοτερ εντελώς, ρήγμα μεγάλο στο χταπόδι και πάει και η turbina. Δυστυχώς αυτά έχει το turbo και θα συμφωνήσω και εγώ με μερικούς ότι αν θέλουμε αξιοπιστία πρέπει να το αφήσουμε μαμά (όπως εγώ πχ) και σε αυτό το θέμα είναι καλύτερα τα ατμοσφαιρικά.
και λέω μια απορία τώρα εγώ, μοτερ 4E-FTE 1o στάδιο στα 160-170hp και μαμά μοτερ levin 20V μαυροκάπακο, ποιό καίει περισσότερο αν πηγαίνουν και τα 2 αμάξια μαζί με ίδιες ταχύτητες και χλμ? θεωρητικά μιλάω πάντα.
Απάντηση με παράθεση
  #595  
Παλιά 02-05-09, 01:32
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 1.396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 389
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
να και ενα σχετικο βιντεακι με το μοτερ του ts και την καροτσα του MR-2
http://www.youtube.com/watch?v=0hhbGcTQKEc
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #596  
Παλιά 02-05-09, 10:26
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Χρηστος Εμφάνιση μηνυμάτων
να και ενα σχετικο βιντεακι με το μοτερ του ts και την καροτσα του MR-2
http://www.youtube.com/watch?v=0hhbGcTQKEc
Η πιστα ειναι βρεγμενη πιστα βρε Χρηστο.Μετα το MR-S ηταν τουλαχιστον 2 κλασεις πανω σε στησιμο απο τα υπολοιπα.Δεν υποστηριζω κανεναν ουτε ειμαι κολημενος.Αλλωστε το εχω ξαναπει.Ο TURBO κινητηρες, ειναι ατμοσφαιρικοι με μια τουρπινα.
Αλλα σε μια πιστα, μαλλον πλεονεκτημα εχει ο ατμοσφαιρικος, γιατι ειναι πιο γραμμικος.Αν προσεξεις, ο ORIDO πατουσε το γκαζι απο την μεση τις στροφης, ενω ενω τα TURBO ΕΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
  #597  
Παλιά 02-05-09, 11:40
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Και απο την εισοδο το πατας...
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #598  
Παλιά 02-05-09, 14:24
Το avatar του χρήστη GMASTER6
GMASTER6 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 420
GMASTER6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αυτο που μαλλον θελει να πει ο toyota mania ειναι οτι με το ατμοσφαιρικο μπορεις να εχεις σαφως πιο ρυθμισιμο αυτοκινητο παιζοντας με το γκαζι παρα τουρμπατος,πραγμα απολυτως λογικο οταν το αντιστοιχο τουρμπατο εχει να περασει στην ασφαλτο 10+ κιλα ροπης παραπανω,και τα "πατα-ασε" του πρεπει να γινονται με μεγαλη ακριβεια καθως το λαθος εδω κοστιζει παραπανω
Απάντηση με παράθεση
  #599  
Παλιά 02-05-09, 16:16
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GMASTER6 Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτο που μαλλον θελει να πει ο toyota mania ειναι οτι με το ατμοσφαιρικο μπορεις να εχεις σαφως πιο ρυθμισιμο αυτοκινητο παιζοντας με το γκαζι παρα τουρμπατος,πραγμα απολυτως λογικο οταν το αντιστοιχο τουρμπατο εχει να περασει στην ασφαλτο 10+ κιλα ροπης παραπανω,και τα "πατα-ασε" του πρεπει να γινονται με μεγαλη ακριβεια καθως το λαθος εδω κοστιζει παραπανω
Ακριβως.Αλλιως ειναι να πατας το γκαζι και να φευγεις και αλλιως να χαροπαλευεις μια ωρα με σπινιαρισμα, υπερστροφη κ.α.Ολα αυτα ειναι χαμενος χρονος και δυστυχως, η ευτυχως το χρονομετρο ΜΕΤΡΑΕΙ ΧΡΟΝΟ και οχι μαγκια και επιδειξη.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
  #600  
Παλιά 02-05-09, 16:29
Το avatar του χρήστη kosmas
kosmas Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
kosmas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Χρηστος Εμφάνιση μηνυμάτων
να και ενα σχετικο βιντεακι με το μοτερ του ts και την καροτσα του MR-2
http://www.youtube.com/watch?v=0hhbGcTQKEc
Το MR-S δεν εχει τον κινητηρα του TS αλλα τον 1ΖΖFE
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
4zz turbo tasos veria Ειμαι νεος 88 24-12-13 14:14
TURBO Vs Ατμόσφαιρα MITSOS Videos 65 19-05-10 23:06
1.3 turbo η 1.6 20v?? oikonomou giannis ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1 28-10-09 15:21
G6 TURBO MARCOS TOYOTA COROLLA 111(G6) 27 11-05-08 20:34
Turbo Help Rl SUPPORT 123 15-10-06 00:13



Page generated in 0,18284011 seconds (80,03% PHP - 19,97% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:45.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)