Τα περισσότερα προβλήματα καλύφθηκαν από την 6ετή εγγύηση.
Αυτά ήταν:
Αλλαγή εμπρός αμορτισέρ, το ένα είχε αρχίσει να «τρέχει».
Αλλαγή όλου του πάνω μέρος του ταμπλό, το σκούρο γκρι, για ένα μικρό φούσκωμα πάνω από τον αριστερό αεραγωγό.
Αλλαγή δυναμό 6 μήνες πριν λήξη η εγγύηση.
Αυτά θυμάμαι εντός εγγύησης.
Εκτός άλλαξα μια τρόμπα νερού, δύο φορές θερμοστάτη, μια φούσκα ημιαξονίου, μία φορά άναψε το λαμπάκι του ABS και θέλαν να μου αλλάξουν το σπιράλ του αερόσακου αλλά τελικά είχε φύγει από τη θέση της μια φύσα.
Επισκεύασα μια μικρή διαρροή λαδιού όπου έχανε μέσα από μια πλαστική τάπα ψηλά στο χώρο κάτω από το το καπάκι του μοτέρ ακριβώς πίσω από το μεγάλο γρανάζι του εκκεντροφόρου. Αυτό στα 220.000
Δεν θυμάμαι κάτι άλλο.
Ετσι για την ιστορία, (τα γράφω γιατί τα θυμάμαι και γελάω), άλλαξα για πρώτη φορά τακάκια στα 140.000 χιλιομ. και πίσω ταμπούρα στα 160.000 χιλιόμ. Το αυτοκίνητο εννοείται ότι σταμάταγε κανονικά.
Εγραψα πλήρες ιστορικό δεν έχεις να πεις..!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη christos_m : 09-04-09 στις 21:12.
|