Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #41  
Παλιά 05-04-09, 21:41
Το avatar του χρήστη TOYOROSPY
TOYOROSPY Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 11-03-2009
Μοντέλο: Celica AT180
Περιοχή: Λαρισα
Μηνύματα: 77
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 200
TOYOROSPY είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από diafanh-psyxh Εμφάνιση μηνυμάτων
εκεί στη Λάρισα έχετε όλους τους κορυφαίους μηχανικούς και ηλεκτρολόγους?κανείς δεν είναι β και γ κατηγορίας?ε μη τα ισοπεδώνουμε όλα.έλεος.
γιαυτό λοιπόν κράτα τους ενδιασμούς για τον εαυτό σου

Εχεις δικαιο.....Παω πασο.
Απάντηση με παράθεση
  #42  
Παλιά 05-04-09, 21:43
Το avatar του χρήστη TOYOROSPY
TOYOROSPY Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 11-03-2009
Μοντέλο: Celica AT180
Περιοχή: Λαρισα
Μηνύματα: 77
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 200
TOYOROSPY είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ριξε και εδω μια ματια για να καταλαβεις την φιλοσοφια και την συνδεσμολογια του a/c.

Απάντηση με παράθεση
  #43  
Παλιά 05-04-09, 21:49
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
μπράβο πραγματικά έχεις βρει πολύ καλές πληροφορίες που δεν ήξερα! βρήκα και αυτό εδώ που δείχνει που συνδέονται αυτά που λές πάνω στην ECU. Δες μήπως βγάλεις άκρη. Αλήθεια αυτό το a/c amplifier τι είναι???? νόμιζα ότι είναι ο κομπρέσορας, αλλά μάλλον δεν είναι! επίσης βρήκα φύσες ECU και από 5Ε-FE (passeo) και 4Ε-FE και 2Ε-Ε και υπάρχουν και εκεί τα pins τα σχετικά με το A/C, δλδ το ACT, AC1 και AC2 αλλά σε διαφορετικά σημεία από το 4Ε-FTE.

Απάντηση με παράθεση
  #44  
Παλιά 05-04-09, 21:53
Το avatar του χρήστη TOYOROSPY
TOYOROSPY Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 11-03-2009
Μοντέλο: Celica AT180
Περιοχή: Λαρισα
Μηνύματα: 77
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 200
TOYOROSPY είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αυτο ειναι το σχεδιο του ecu (4EFTE).

Δεν εχεις συνδεσει το a/c amplifier ??.....δηλαδη το a/c το εχεις κανει απλο ?
απο τον διακοπτη στο clutch ??.....προστασια μηδεν ??

Εξηγησε μου λιγο πως το συνδεσες ..γιατι θα με τρελανεις.
Απάντηση με παράθεση
  #45  
Παλιά 05-04-09, 22:34
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
ρε συ τα έχεις δεί όλα από την αρχή??? όπως είπα εμένα το μοτερ πάνω στην corolla καθώς και τον κομπρέσορα τα έβαλε μηχανικός-ηλεκτρολόγος, όμως όταν το πήρα δεν είχε μέσα φρέον και μετά που έβαλα το a/c δεν δούλευε! μετά έκανα δοκιμές με τα καλώδια στις συνδέσεις του κομπρέσορα και ΜΟΝΟ, και κατάφερα να κάνω αυτά που είπα στα προηγούμενα posts. Δεν έχω πειράξει απολύτως τίποτα άλλο! οπότε αυτά που με ρωτάς εγώ δεν τα γνωρίζω καν για να σου απαντήσω! εγώ ρώτησα απλώς τι είναι το a/c amplifier. Eπειδή η βάση από τον κομπρέσορα του 4E-FE μοτερ δεν έκανε επάνω στο 4Ε-FTE το ξήλωσε και μου βρήκε από 4E-FTE japan (από starlet GT), εγώ τον πούλησα τον κομπρέσορα και επειδή έχει άλλα καλώδια έχει παντρέψει τις φύσες, γιαυτό έχει γίνει και αυτό το μπέρδεμα, όλα αυτά που λές βαλβίδες κτλ είναι όπως ήταν και πριν με το 4Ε-FE μοτερ. Αν δεις καλά τις φωτος που έχω εδώ : http://www.corollaclub.com/forums/sh...t=14934&page=3 θα καταλάβεις τις διαφορές που υπάρχουν στα χρώματα καθώς και ότι ο νέος κομπρέσορας έχει 2 επιπλέον καλώδια. Με τα διαφορετικά χρώματα δεν βγάζουμε άκρη, βασικά πρέπει να βρω την χρωματολογία-συνδεσμολογία στον κομπέσορα του 4E-FTE και στον μαμα του 4E-FE για να βρω τι είναι το κάθε καλώδιο και που πάει. Δεν έχει να κάνει με τίποτα άλλο το πρόβλημα παρά μόνο με τον κομπρέσορα και την συνδεσμολογία του με τις φύσες. Πριν που το αμάξι είχε το μοτερ 4Ε-FE το A/C έπαιζε μια χαρά και όταν το μοτερ 4E-FTE ήταν στο starlet πάλι έπαιζε μια χαρά! το μοναδικό που άλλαξε είναι ο κομπρέσορας που είναι από Γιαπωνέζικο GT και αυτός μας δημιουργεί προβλήματα τώρα!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 05-04-09 στις 22:42.
Απάντηση με παράθεση
  #46  
Παλιά 05-04-09, 22:41
Το avatar του χρήστη TOYOROSPY
TOYOROSPY Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 11-03-2009
Μοντέλο: Celica AT180
Περιοχή: Λαρισα
Μηνύματα: 77
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 200
TOYOROSPY είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
ρε συ τα έχεις δεί όλα από την αρχή??? όπως είπα εμένα το μοτερ πάνω στην corolla καθώς και τον κομπρέσορα τα έβαλε μηχανικός-ηλεκτρολόγος, όμως όταν το πήρα δεν είχε μέσα φρέον και μετά που έβαλα το a/c δεν δούλευε! μετά έκανα δοκιμές με τα καλώδια στις συνδέσεις του κομπρέσορα και ΜΟΝΟ, και κατάφερα να κάνω αυτά που είπα στα προηγούμενα posts. Δεν έχω πειράξει απολύτως τίποτα άλλο! οπότε αυτά που με ρωτάς εγώ δεν τα γνωρίζω καν για να σου απαντήσω! εγώ ρώτησα απλώς τι είναι το a/c amplifier.

Το a/c amplifier κανει ολη τη δουλεια,ειναι ο εγκεγαλος του a/c.Εσυ μπωρει να πατας ενα κουμπη αλλα δεν δεινει αυτο εντολη στον κομπρεσορα.Ο a/c amplifier ΔΙΑΒΑΖΕΙ θερμοκρασια βαπορετας,θερμοκρασια ψυκτικου υγρου και πιεση ψυκτικου υγρου.Εαν ολλα αυτα ειναι σωστα τοτε ενεργοποιει το clutch,δηλαδη τον κομπρεσορα,και δεινει και εντολη στον εγκεφαλο της μηχανης να ανεβασει στροφες.Αυτη ειναι η λειτουργεια του με λιγα λογια.
Απάντηση με παράθεση
  #47  
Παλιά 05-04-09, 22:43
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
και πως είναι αυτό? που βρίσκεται στην ΕΕ111? ξέρεις? είναι πολύ πιθανό λόγω λάθους συνδεσμολογίας να τον έχω παρακάμψει! γιαυτό κιόλας να μου παρουσιάζει αυτά τα προβλήματα. Βρήκα και αυτό μήπως και χρειάζεται αλλά δεν έχει την δεύτερη φύσα βλέπω, πάλι για 4E-FTE μοτερ.



Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 05-04-09 στις 22:52.
Απάντηση με παράθεση
  #48  
Παλιά 05-04-09, 22:49
Το avatar του χρήστη TOYOROSPY
TOYOROSPY Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 11-03-2009
Μοντέλο: Celica AT180
Περιοχή: Λαρισα
Μηνύματα: 77
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 200
TOYOROSPY είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
και πως είναι αυτό? που βρίσκεται στην ΕΕ111? ξέρεις?

συνηθως σε ολα τα toyota βρισκετε πισω απο το ντουλαπακι
πανω στο κουτι που μεσα ειναι και η βαπορετα του a/c.

Ριξε μια ματια.


Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TOYOROSPY : 05-04-09 στις 23:14.
Απάντηση με παράθεση
  #49  
Παλιά 05-04-09, 23:24
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
ναι το είδα πριν λίγο στο toyota EPC, δες και μια φωτο από το starlet GT που φαίνεται η εβαπορέτα μαζί με αυτό που λες, απλά τότε δεν ήξερα πως το λένε! στο starlet από πάνω από την εβαπορέτα είχε και δύο βαρελάκια με μία φύσα το καθένα, μήπως είναι οι βαλβίδες?
Απάντηση με παράθεση
  #50  
Παλιά 05-04-09, 23:27
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Προβλημα με P/S GiannisHerbalife ΦΟΡΟΥΜ 6 29-11-15 04:38
προβλημα 2zz-ge???? nikos_adamo TOYOTA COROLLA T-SPORT 30 27-08-10 23:24
προβλημα με ABS gi@nn@kis CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 27 09-07-08 13:12
Προβλημα Elefsinaaaara_CorollaPowe SUPPORT 4 11-10-05 18:59
Προβλημα ? diafanh-psyxh ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 9 17-06-04 02:01



Page generated in 0,17541909 seconds (82,23% PHP - 17,77% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:21.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)