ρε συ τα έχεις δεί όλα από την αρχή??? όπως είπα εμένα το μοτερ πάνω στην corolla καθώς και τον κομπρέσορα τα έβαλε μηχανικός-ηλεκτρολόγος, όμως όταν το πήρα δεν είχε μέσα φρέον και μετά που έβαλα το a/c δεν δούλευε! μετά έκανα δοκιμές με τα καλώδια στις συνδέσεις του κομπρέσορα και ΜΟΝΟ, και κατάφερα να κάνω αυτά που είπα στα προηγούμενα posts. Δεν έχω πειράξει απολύτως τίποτα άλλο! οπότε αυτά που με ρωτάς εγώ δεν τα γνωρίζω καν για να σου απαντήσω! εγώ ρώτησα απλώς τι είναι το a/c amplifier. Eπειδή η βάση από τον κομπρέσορα του 4E-FE μοτερ δεν έκανε επάνω στο 4Ε-FTE το ξήλωσε και μου βρήκε από 4E-FTE japan (από starlet GT), εγώ τον πούλησα τον κομπρέσορα και επειδή έχει άλλα καλώδια έχει παντρέψει τις φύσες, γιαυτό έχει γίνει και αυτό το μπέρδεμα, όλα αυτά που λές βαλβίδες κτλ είναι όπως ήταν και πριν με το 4Ε-FE μοτερ. Αν δεις καλά τις φωτος που έχω εδώ :
http://www.corollaclub.com/forums/sh...t=14934&page=3 θα καταλάβεις τις διαφορές που υπάρχουν στα χρώματα καθώς και ότι ο νέος κομπρέσορας έχει 2 επιπλέον καλώδια. Με τα διαφορετικά χρώματα δεν βγάζουμε άκρη, βασικά πρέπει να βρω την χρωματολογία-συνδεσμολογία στον κομπέσορα του 4E-FTE και στον μαμα του 4E-FE για να βρω τι είναι το κάθε καλώδιο και που πάει. Δεν έχει να κάνει με τίποτα άλλο το πρόβλημα παρά μόνο με τον κομπρέσορα και την συνδεσμολογία του με τις φύσες. Πριν που το αμάξι είχε το μοτερ 4Ε-FE το A/C έπαιζε μια χαρά και όταν το μοτερ 4E-FTE ήταν στο starlet πάλι έπαιζε μια χαρά! το μοναδικό που άλλαξε είναι ο κομπρέσορας που είναι από Γιαπωνέζικο GT και αυτός μας δημιουργεί προβλήματα τώρα!