Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
30-03-09, 15:22
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
μη κοιτας το 0-100 το μετα θανε ιδιο δεν εχει προοπτική αυτο το μοτερ θελει πολα παραπανω αποσα φανταζεσε μονο ο 5efe - 5efhe kai oi 4efte apo ta lite moter εχουν περιθώρια βελτίωσης αν εχει φορτομενα χιλιομ καλο ειναι να το αφησεις ετσι γιατι θα εχεις καταναλωση οχι μονο στην βενζηνα αλα και στα λαδια
|
30-03-09, 15:26
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-03-2009
Περιοχή:
thessaloniki
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ελα ρε μλκ...!!η glanza κανει 3.5κ..η χοανη με το χταποδι κ το καζανακι θα βγουν κανα 800-900αρι..θελω ποσα λεφτα ακομα.. κοστολογιο θα τα παρω κ τα εργατικα θα ειναι τσαμπα. συνεργειο ο father μου. )
|
30-03-09, 15:27
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-03-2009
Περιοχή:
thessaloniki
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εχει* ....
|
30-03-09, 15:32
|
|
|
|
Εγγραφή: 13-08-2006
Περιοχή:
Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ωπα. Εχει συνεργειο ο πατερας σου και θα σκασεις 3.5k για την μηχανη μονο? Εγω ξερω οτι οσοι εχουν συνεργεια τα παιρνουν σε αλλες τιμες, πιο χαμηλες. Εκτος κι αν αυτο ισχυει μονο για τους φανοποιους-φαναρτζηδες.
|
30-03-09, 15:36
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-03-2009
Περιοχή:
thessaloniki
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
δν ξερω...:S θα τον ρωτησω!παντως εχω την εντυπωση οτι τα μοτερ τα περνουν στις κανονικες τους τιμες!στο μαγαζι αυτή τη στιγμή εχει κ στεκετε μια carlos sainz 2λιτρη! :P lol φερτην εδω ρε πατερα!! :P
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη diafanh-psyxh : 30-03-09 στις 16:25.
|
30-03-09, 15:46
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή:
Βέροια
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ρε φίλε Κώστα (Ko$taS(G6)...έλεος! ποσες φορές πρεπει να το πουμε οτι δεν γράφουμε με Greeklish?
Διορθωσε το ποστ σου σε παρακαλώ!
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
|
30-03-09, 15:49
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-03-2009
Περιοχή:
thessaloniki
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
συγγνωμη αδερφε μου!!αν κσαναγραψω greeklish θα ερθω στη βεροια και θα σ παραδωσω τα κλειδι μου! :PP
|
|
|
|
30-03-09, 17:40
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Να συμπληρώσω μερικά στοιχεία σχετικά με τον 4E-FTE. Καταρχήν πάμε σε μηχανικό και βάζουμε το μοτερ και δεν το παίρνουμε χύμα από κανά μαντρά γιατί είναι πιθανόν να μας βγει μάπα το καρπούζι. (Eκτός αν έχουμε κάποιον δικό μας να ξέρει να το ελέγξει). Ο μηχανικός τα έχει ελεγμένα κανονικά και δεν έχεις προβλήματα. Εμένα το δικό μου το έβαλε σε starlet που το έκανα Gt το 2003, τον ΔΕΚ 2007 μου το τρακάρανε, ο ίδιος μηχανικός το έβαλε στην EE111 και δεν έχω το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ πρόβλημα, απολύτως τίποτα, έναν θερμοστάτη άλλαξα εγώ αργότερα και το σασμαν το μαμά που το έσπασα εγώ και ένα δίσκο-πλατό. Αυτά. Αντίθετα ένας φίλος πηρε από μαντρά και βγήκε με πρόβλημα και ήθελε ρεκτιφιέ! στο θέμα του δηλώματος τα νούμερα έχουν καταργηθεί εδώ και χρόνια!!! αν τα γράφει στην αδειά σας απλά δεν λαμβάνονται υπόψην πουθενά, το 4Ε μετράει! σύμφωνα με τη νομοθεσία από την στιγμή που και τα 2 μοτερ είναι 4Ε και ίδια cc ΔΕΝ θεωρείτε αλλαγή κινητήρα, άρα δεν χρειάζεται δήλωμα! αν είχες όμως starlet ep82 όπως εγώ που είχε 2Ε και πάλι δηλώνετε νόμιμα πολύ εύκολα με κόστος κάπου 260-280 ευρώ. Εγώ δεν το έχω δηλώσει, έχω ρωτήσει εφορία, υπουργείο κτλ και δεν χρειάζεται δήλωμα, πέρασα ΚΤΕΟ τελος Ιανουαρίου και δεν είπανε απολύτως τίποτα! αυτά που λες χρειάζοντε αν έχεις άλλου τύπου μοτερ πχ 2Ε κτλ όχι σε 4E-FE. Aυτά από εμένα ενημερωτικά. Εγώ σου προτείνω αφού έχει συνεργείο και ο πατέρας σου, να βρείτε έναν 4E-FTE να τον ελέγξει να τον ρίξετε πάνω και εκεί να δεις γλέντια! όλα τα λεφτα! εγώ δεν μπορώ με τίποτα χωρίς turbina! Να συμπληρώσω επίσης ότι αν ο 4E-FTE μείνει σε σχεδόν μαμίσια επίπεδα, δλδ μόνο εξάτμιση-φιλτροχοάνη-dowpipe-καταλύτης και δεν πάμε για 1ο στάδιο μπορούμε απλά να κατεβάσουμε το μαμά i/c μπροστά, μπορούμε να το αφήσουμε και με 15αρες πχ 195/50/15 και μαμά αμορτισερ, και ούτε καν χαμήλωμα, εγώ πχ έχω AGX με μαμά ελατήρια, πίσω φρένα από levin 250-300 ευρώ και μπροστά μπορούμε να έχουμε και τα εργοστασιακά. Μην τα παραλέμε!!! και συμπλέκτης είναι απλός του GT ή από celica 1600, οι 4φτεροι κτλ είναι για πολλά αλόγατα! μιλάω για αλόγατα μέχρι καμια 160αρα γιατί αν το πάμε 1ο στάδιο και ανεβάσουμε πίεση θέλουμε αναβαθμίσεις. Κώστα αν ενδιαφέρεσαι για το μοτερ αυτό ρωτάς εμένα ή άλλα παιδιά εδώ στο forum που έχουμε να σε κατατοπίσουμε σχετικά. Btw τα turbakia τα εργοστασιακά έχουν πάνω από 20 χιλιάρικα κάνω λάθος? εγώ το starlet ep82 το έκανα GT και όλα μαζί και φρένα+gt look+moter+αντιστρεπτική+θολόμπαρα+εξάτμιση με δικό μου σασμαν και χωρις να βάζω μέσα ανάρτηση και ζαντολάστιχα δεν ξεπέρασε τα 3.000 ευρώ (μαμα το μοτερ με το intercooler απάνω και μαμά σκάστρα κτλ).
Η ποιό φτηνή λύση σημαντικής βελτίωσης σε ΕΕ111 είναι το μοτερ 4E-FTE, όλα τα άλλα πάνε πολλά παραπάνω και το να καθόμαστε να πετάμε λεφτά στο μαμά μοτερ 4Ε-FΕ δεν λέει, ότι και να κερδίσουμε δεν αντιστοιχεί στα λεφτά που θα έχουμε δώσει, τα ίδια έκανα και εγώ στο starlet αλλά έβαλα μυαλό μετά και του έβαλα 4E-FTE. Αφού ζαντολάστιχα θα έχεις, αναρτήσεις θα έχεις, γιατί να μην βάλεις τα υπόλοιπα??? αυτό σκέφτηκα εγώ. Think about it! turbo power. Kαι φυσικά υπάρχουν μετά τρελά περιθώρια βελτίωσης, που να μην τα αναφέρω τώρα γιατί ήδη έγραψα έκθεση!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 30-03-09 στις 18:10.
|
30-03-09, 22:41
|
|
|
|
Εγγραφή: 13-03-2008
Περιοχή:
Ν. ΜΑΚΡΗ
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 145
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
η τιμη αφορα μηχανη, εξατμιση, intercooler, χοανη, χαμηλωμα 3 ποντους, τοποθετηση και ηλεκτρολογικα.το σασμαν μενει ιδιο.δισκος παλι ο ιδιος.η τιμη μπορει να φτασει και τα 5000 αναλογα με τι αλλαχτει.εχω ρωτησει ο ιδιος προσωπικα σε συνεργεια κ ολοι δωσανε την ιδια προσφορα...
__________________
Υποστροφή έχουμε οταν χτυπάμε στον τοίχο με τη μούρη...
Υπερστροφή έχουμε οταν χτυπαμε στον τοίχο με τον κώλο...
Ισχύς είναι το ποσο γρηγορα θα πέσουμε πάνω στον τοίχο...
Ροπή είναι το πόσο μακριά θα πάρουμε σβάρνα τον τοίχο μαζί μας..
|
|
|
|
30-03-09, 23:00
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
παραπάνω είπα τιμές σύμφωνα με αυτά που έδωσα εγώ, τώρα αν άλλοι λένε ότι θέλουν και όσα θέλουν τι να πω! αν ενδιαφέρεσαι με PM σου λέω περισσότερα. Πάντως είπα στις τιμές δεν περιλαμβάνεται άλλο intercooler ή τοποθέτηση του μαμα μπροστά (γιατί εγώ το έκανα μόνος μου), η σκάστρα, δλδ μένει η μαμά, εγώ πήρα άλλη από Αγγλία με 90 ευρώ (μαζί με τον adaptora), και δεν περιλαμβάνεται η ανάρτηση ή οτιδήποτε σχετικά με αυτό. Στις τιμές που είπα ήτανε και ηλεκτρολογική τοποθέτηση και μηχανική. Και για του λόγου το αληθές θα πω και τις τιμές στο starlet.
Moter 4E-FTE με τοποθέτηση μηχανική και ηλεκτρική με δικό μου σασμαν 1600 ευρώ. Παράμεινε μαμα intercooler από πάνω και μαμα σκάστρα και με νεο δισκο-πλατο κτλ και μαμα καταλύτης δίπλα στην τουρμπίνα.
Αν έβαζα μπροστά άλλο θα πηγαινε +300 ευρώ ακόμα
Για σκάστρα που έβαλα άλλη +90 ευρώ ακόμα
πίσω φρένα άξονας+ακρα+ντιζες και τοποθέτηση 400
φρένα μπροστινά 250
αντιστρεπτική μπροστινή από gt = 75
μπάρα θόλων GT = 65
look GT = 500 (προφυλακτήρες-μασκες-φώτα-καπο-αεροτομή) χωρις τα βαψίματα
οι τιμές όλων είναι με τοποθετήσεις μαζί
και μετά σε εξατμισά +300
Aυτά σου κάνουν για 5000 ευρώ??? μην τρελαθούμε κιόλας ρε παιδιά? ποιος είναι αυτός που ζητάει 5000 ευρώ για τέτοιες μετατροπες???
αντε να πούμε και +300 για χαμήλωμα τόσα δεν πάει!
Σε εμένα τοποθέτηση μηχανική και ηλεκτρικά να δουλεύει με όλα τα service του μοτερ στην corolla και μπάρα θόλων 3 σημείων και πίσω φρένα + ντίζες από levin 1000 ευρώ. (με δικό μου σασμαν-μοτερ). Το μοτερ κάνει κάπου 800-900 max εδώ μαζί με σασμαν και όλα κομπλέ. Μην παραπλανούμε τον κόσμο και νομίζουν ότι με τα λεφτά που θέλουν να βάλουν 4Ε-FTE παίρνουν άλλη μια ΕΕ111!!!! εγώ 4700 την πήρα αρχικά.
Με 5000 ευρώ το πας και 280+ άλογα, Τ28 και δεν συμαζεύεται, ή βάζεις και κανένα 3G-GTE, εγώ μιλάω το μοτερ σε μαμα κατάσταση μόνο τα απαραίτητα θα αλλαχτούν δλδ.
Να φανταστείς ξαδερφός μου με ΕΕ90 που ρώτησε για να βάλει 4Ε-FTE με όλα μαζί + μετατροπή σε καταλυτική 3.000 του είπανε, μαζί όλα εκτός στήσιμο ανάρτησης.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 30-03-09 στις 23:08.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17798591 seconds (82,92% PHP - 17,08% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:12. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|