Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
ΒΑΛΒΙΔΙΣΜΑ ΣΕ ΕΕ111 1.3 G6
  #1  
Παλιά 27-03-09, 14:34
naftakis Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 12-12-2008
Μηνύματα: 6
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
naftakis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ΒΑΛΒΙΔΙΣΜΑ ΣΕ ΕΕ111 1.3 G6

Συνφορουμίτες καλησπέρα σας,ζητώ την βοήθειά σας .Εχω μια εε111 εξατάχυτη του ΄99 στογγυλοφάναρη με 98.000 χιλιομετρα καλοσυντηρημένη και χωρίς σκισίματα.Τον τελευταίο καιρό ακού ενα διακριτικό ''τακ-τακ'' στο πάνω μέρος του κινητήρα,που αρχικά το μπέρδευα με το χαρακτηριστικό κροτάλισμα των μπέκ.Εν τέλει ο μηχανικός με ενημέρωσε πως οι βαλβίδες δεν είναι ρυθμιζόμενες και χρειάζονται αλλαγή τα καπελώτα,πράγμα όμως που μπορώ να αποφύγω αν δεν με ενοχλεί ο μικροθόρυβος.Εδώ να σημειώσω πώς ΔΕΝ έχω παρατηρήσει πτώση της απόδοσης και κατεβάζει άνετα 190άρες στο κοντέρ.Οποιαδήποτε πληροφορία σας θα με διαφωτίσει

Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων.......
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 27-03-09, 15:10
Το avatar του χρήστη kostasgasparis
kostasgasparis Offline:
 
Εγγραφή: 13-03-2008
Μοντέλο: E11 - Kia pro cee'd 1.6
Περιοχή: Ν. ΜΑΚΡΗ
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 145
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 219
kostasgasparis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
εχω τα διπλασια χιλιομετρα και αυτο το προβλημα δεν το ειχα ποτε!αν δεν σε ενοχλει αστο.αν εισαι ψειρας ομως (οπως και φανταζομαι) αλλαξε τα να σου φυγει και η απορια.
__________________
Υποστροφή έχουμε οταν χτυπάμε στον τοίχο με τη μούρη...
Υπερστροφή έχουμε οταν χτυπαμε στον τοίχο με τον κώλο...
Ισχύς είναι το ποσο γρηγορα θα πέσουμε πάνω στον τοίχο...
Ροπή είναι το πόσο μακριά θα πάρουμε σβάρνα τον τοίχο μαζί μας..
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 27-03-09, 15:36
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δεν αλλάζεις όλο το ωστήριο αλλά την "παστίλια", η οποία ρυθμίζει το διάκενο μεταξυ εκκεντροφόρου-ωστηρίο (αλλιώς καπελωτο).
Έτσι στην ουσία θα "ρυθμίσεις τις βαλβίδες".
Αν σε ενοχλεί πολύ κάντο, αλλιώς δεν εχει πρόβλημα...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 27-03-09, 15:43
naftakis Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 12-12-2008
Μηνύματα: 6
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
naftakis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Φίλε kostasgasparis δεν είμαι ψείρας,δεν με νοιάζει να τρίζει,να κοπανάει να να να...... αλλά το μοτεράκι του το θέλω ρολόι ,και αναρωτιέμαι για το κόστος αλλαγής των καπελώτων ή αν θα δημιουργηθεί πρόβλημα αν δεν τα αλλαξώ,μην κανουμε και κανα ανάγλυφο σχέδιο στο ψευτοκάπακο μετά απο καμιά καταβασούλα
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 27-03-09, 16:55
Το avatar του χρήστη Fanis
Fanis Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μοντέλο: LEXUS IS 200
Περιοχή: Nikaia
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 4.504
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός
οι βαλβιδες σου ενημερωτικα ειναι υδραυλικες αυτορυθμιζομενες .

οσο για τον θορυβο λυνοντας τα 2 δεκαρακια της κεφαλης μπορεις πολυ ευκολα να ριξεις μια ματια στην κεφαλη στους εκκεντροφορους για την κατασταση τους και ιδιαιτερα για κανα ραισματακι η σπασιμο.
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663

Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..


Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 27-03-09, 17:31
Το avatar του χρήστη Stetas
Stetas Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 17-07-2006
Μοντέλο: Corolla E111L HB G6
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 403
Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308 Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν αλλάζεις όλο το ωστήριο αλλά την "παστίλια", η οποία ρυθμίζει το διάκενο μεταξυ εκκεντροφόρου-ωστηρίο (αλλιώς καπελωτο).
Έτσι στην ουσία θα "ρυθμίσεις τις βαλβίδες".
Αν σε ενοχλεί πολύ κάντο, αλλιώς δεν εχει πρόβλημα...
Κανονικά Ακη ρυθμίζουν μόνες τους με την πίεση του λαδιού απο αυτά τα καπελώτα, όπως πολύ σωστά προανάφερε και ο Fanis Αυτά με τον καιρό φθειρονται.
Εγω θα πρότεινα επειδή εχω τα ιδια χιλιόμετρα περίπου με τον φίλο στο ιδιο αμάξι και δεν χτυπούν οι δικές μου να τσεκάρει πρώτα την ποιότητα των λαδιών της μηχανής. Με καινούργια λαδάκια μπορεί και να μην χτυπάει.
__________________
Stelios's E111L HB G6

Corollaclub
Πάτρα
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 27-03-09, 17:36
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ναι απλά είχα την εντύπωση ότι φόραγε μηχανικά ωστήρια.
Οπότε αν είναι υδραυλικά, δεν γίνεται να χτυπάει υπό κανονικές συνθήκες...
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 27-03-09, 18:40
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
4E-FE δεν είναι το μοτερ? αυτό έχει υδραυλικά αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες? γιατί νομίζω (δεν είμαι σίγουρος) ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο σε αυτό το μοτερ, αλλιώς θα είχε και ο 4Ε-FTE και δεν έχει. Πάντως το να ακούγονται να χτυπάνε οι βαλβίδες πολλές φορές είναι από τα λάδια, ειδικά αν έχεις ψιλό λαδάκι πχ επειδή το έχω δοκιμάσει στον 4Ε-FTE στην αρχή που το πήρα για να καθαρίσει μέσα, έβαλα 5-40 εκεί το έκανε πολύ τουλάχιστον όταν ζεσταινόταν το έκανε πολύ λιγότερο. Με 10-40 που βάζω τώρα ακούγεται λίγο όταν είναι κρύο μετά δεν το κάνει καθόλου. Για δες την υπόθεση με τα λάδια πριν πας για αλλαγή των καπελώτων. Πάντως πρόβλημα δεν υπάρχει αν δεν τα αλλάξεις.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 27-03-09, 19:24
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
όποιος έχει όρεξη να το ψάξει βρήκα μερικές πληροφορίες. Εδώ κάποιος (σε μηχανή όμως) δείχνει πως είναι τα καπελώτα που έχουν σχέση με τις αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες. Από τις φωτος που θα δείτε παρακάτω από το toyota EPC βρήκα εξάρτημα που μοιάζει και το αναφέρει σαν Valve lifter. Επίσης παραθέτω 2 δικές μου φωτο από τον 4Ε-FTE χωρίς το καπάκι (τα μέσα είναι ίδια με τον 4E-FE) και μια που βρήκα στο νετ χωρίς τους εκκεντροφόρους επάνω.

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=47171 (το site για το καπελώτο)
http://img169.imageshack.us/img169/345/img1092qx9.jpg (4Ε-FTE χωρίς εκκεντροφόρους επάνω)





Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 27-03-09, 19:53
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μηχανικα ωστηρια εχουν τα 4Ε..
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Ανάρτηση ΕΕ111 neos3103 TOYOTA COROLLA 111(G6) 14 17-10-14 22:57
Ημιαξονια εε111 tsec1 TOYOTA COROLLA 111(G6) 1 21-11-11 19:56
Θεμα με σασμαν ΕΕ111 oikonomou giannis TOYOTA COROLLA 111(G6) 12 11-08-10 23:20
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΕ ΕΕ111 bolo16v SUPPORT 19 11-08-08 02:35
Βαφή Εε111. fotisg6r ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 48 09-11-06 21:45



Page generated in 0,17026305 seconds (81,74% PHP - 18,26% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:07.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)