Το γνωρίζω, Φάνη, και είναι και λογικό να μην έχεις ιδιαίτερη φυσική ροή αέρα σε χαμηλές ταχύτητες. (Εκτός του ότι και οι καταπονήσεις κατά την κίνηση σε ρυθμούς τελικής, δεν είναι μόνο θερμικές...)
Δεν είναι όμως λογικό να μην έχεις υπολογίσει την περίπτωση να το κάνει κάποιος χρήστης -όσο ηλίθιος και να είναι- και το αυτοκίνητο να μην αχρηστευθεί. Γι' αυτό υπάρχει το ψυγείο, το ή τα βεντιλατέρ μονής και διπλής ταχύτητας, τα ψυγεία λαδιού και τόσα άλλα...
Απλά, η δική μου ένσταση έγκειται στο γεγονός ότι είναι απαράδεκτο ειδικά σε μία τόσο μικρή διαδρομή, σχεδόν ό,τι και να κάνεις, να μπορείς να λιώσεις έναν κινητήρα.
Πάνος.
ΥΓ: Πάντως, από τα 15 αυτοκίνητα διαφόρων κατασκευαστών που έχουν έρθει στην κατοχή μου τα τελευταία 21 χρόνια, μόνο ένα Punto 55 κατάφερε να μου κάψει φλάντζα κεφαλής 2 φορές, λόγω προβληματικής βαλβίδας βεντιλατέρ. Και έχουν υποστεί όλα τους κίνηση κλπ, κλπ,κλπ...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|