Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΥΑΒΑ ΜΑΥΡΑ |
|
06-02-09, 01:09
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 14-03-2006
Περιοχή:
volos
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 6
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΥΑΒΑ ΜΑΥΡΑ
έχω ένα corolla Ε12 1.400cc (6ος/2003) με 150.000 χιλ και άλλαξα για δευτερη φορά αμορτισερ.την πρωτη ειχα βαλει τα μαμα ενώ τώρα τα kayaba μαυρα(οχι στην toyota) με ελατήρια.τρεις μήνες μετά την τοποθέτηση πέρασα αμορτισερόμετρο και έδειχνε 75% στα μπροστα και 55% στα πισω ! με την συμφωνη γνωμη μηχανικου βγαζουμε τα πισω και τα στελνουμε για αντικατασταση.βαζουμε τα καινουρια πανω και σε μια εβδομαδα περνάω ξανα αμορτισερομετρο. παλι τα πισω δειχνανε 55%. ο μηχανικος μου ειπε οτι ρωτησε στην εταιρια και του ειπαν οτι το corolla ειναι ελαφρυ πισω και σε συνδιασμό με ζαντα-λασιχα (205-50/16 GOODYEAR F1) δινει τοσο χαμηλα αποτελεσματα.προτιναν να γινει ξανα αμορτισερομετρο με βαρος στο πισω μερος.και εγω αναρωτιεμαι: θα πρέπει απο δω και μπρος οπου πηγαινω να εχω δυο ατομα πισω για να παταει σωστά ? Please αν ξερετε κατι πειτε μου γιατι δεν ξερω ποιον και τι να πιστέψω.
__________________
kgz
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη diafanh-psyxh : 06-02-09 στις 01:26.
|
06-02-09, 01:28
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 05-03-2004
Περιοχή:
αθηνα
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
βάλε πάνω τις μαμα ζαντες και κάνε την αμορτισερομετρηση αφου βρηκαν αυτο σαν δικαιολογια.το οτι εδειξε χαμηλα νουμερα αυτο δεν σημαινει οτι δεν κραταει στη στροφη ή οτι δεν πατάει σωστα.απλά αποροφα λιγοτερο τους κραδασμους/ανωμαλίες.
πόσους ποντους το έχεις χαμηλώσει.πόσο αέρα βάζεις στα λάστιχα?τι ελατηρια εβαλες?
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
www.eseepa.gr
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
|
|
|
|
06-02-09, 02:00
|
|
|
|
Εγγραφή: 04-12-2007
Περιοχή:
ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αυτό το έχω ακούσει κι εγώ για Avensis
Καινούρια αμορτισέρ και μετά από 5000χλμ το αμορτισερόμετρο τα έβγαζε 25%.
Πάντως το αν έχεις ή όχι αμορτισέρ το καταλαβαίνεις κα στο οδήγημα. Π.χ. αν έχουν 25% τότε πιθανότατα και το αυτοκίνητο θα πηγαίνει 'βάρκα γυαλό', αλλα αυτό κυρίως όταν έχεις μαμά ελατήρια.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kgz
έχω ένα corolla Ε12 1.400cc (6ος/2003) με 150.000 χιλ και άλλαξα για δευτερη φορά αμορτισερ.την πρωτη ειχα βαλει τα μαμα ενώ τώρα τα kayaba μαυρα(οχι στην toyota) με ελατήρια.τρεις μήνες μετά την τοποθέτηση πέρασα αμορτισερόμετρο και έδειχνε 75% στα μπροστα και 55% στα πισω ! με την συμφωνη γνωμη μηχανικου βγαζουμε τα πισω και τα στελνουμε για αντικατασταση.βαζουμε τα καινουρια πανω και σε μια εβδομαδα περνάω ξανα αμορτισερομετρο. παλι τα πισω δειχνανε 55%. ο μηχανικος μου ειπε οτι ρωτησε στην εταιρια και του ειπαν οτι το corolla ειναι ελαφρυ πισω και σε συνδιασμό με ζαντα-λασιχα (205-50/16 GOODYEAR F1) δινει τοσο χαμηλα αποτελεσματα.προτιναν να γινει ξανα αμορτισερομετρο με βαρος στο πισω μερος.και εγω αναρωτιεμαι: θα πρέπει απο δω και μπρος οπου πηγαινω να εχω δυο ατομα πισω για να παταει σωστά ? Please αν ξερετε κατι πειτε μου γιατι δεν ξερω ποιον και τι να πιστέψω.
|
και κάτι άσχετο. αν είσαι από Βόλο, πώς και δε σε έχουμε γνωρίσει ακόμη?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη endurasKE-30 : 03-04-09 στις 16:57.
|
06-02-09, 12:33
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-11-2006
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MITSOS
Πάντως το αν έχεις ή όχι αμορτισέρ το καταλαβαίνεις κα στο οδήγημα. Π.χ. αν έχουν 25% τότε πιθανότατα και το αυτοκίνητο θα πηγαίνει 'βάρκα γυαλό', αλλα αυτό κυρίως όταν έχεις μαμά ελατήρια.
|
σωστός! άσε μην στηρίζεσαι στα αμορτισερόμετρα. Εσύ θα το καταλάβεις πως πάει. Αν είναι να περάσεις κτεο και σου βγάλει καμιά ένδειξη περίεργη (δεν πρόκειται να σου κάνουν τίποτα), δείξε την απόδειξη.
|
06-02-09, 13:33
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 02-08-2006
Περιοχή:
ΣΑΛΑΜΙΝΑ
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 786
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μην σε ανησυχει τι λεει η αμορτισερμετρηση εκτος και αν σου κανει κατι αλλο το αυτοκινητο οπως ειπαν και οι προηγουμενοι. Και εγω μετρησα τα αμορτισερ (kayaba agx) τα οποια εχουν κανει γυρω στις 7000 και πισω εβγαλαν 55%, το αμαξι ομως δεν κανει κατι. Αρα μην ανησυχεις.
|
06-02-09, 15:08
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 20-04-2008
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 145
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Και γω εχω βαλει στην carina τα KYB μαυρα made in japan και μετα απο καμια 10000 km αρχισαν και ξανακοπανανε!!!!
ο λογος που τα αλλαξα ηταν να μην κοπαναει το αμαξι οπως ηταν μαμα!ελατηρια δεν εψω αλλαξει και φοραω τις ζαντες 14''!!!
γτ αραγε????
|
|
|
|
25-03-09, 23:39
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 14-03-2006
Περιοχή:
volos
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 6
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από diafanh-psyxh
βάλε πάνω τις μαμα ζαντες και κάνε την αμορτισερομετρηση αφου βρηκαν αυτο σαν δικαιολογια.το οτι εδειξε χαμηλα νουμερα αυτο δεν σημαινει οτι δεν κραταει στη στροφη ή οτι δεν πατάει σωστα.απλά αποροφα λιγοτερο τους κραδασμους/ανωμαλίες.
πόσους ποντους το έχεις χαμηλώσει.πόσο αέρα βάζεις στα λάστιχα?τι ελατηρια εβαλες?
|
sorry στο μηνυμα ηθελα να γραψω 'με μαμα ελατηρια΄. απο αερα βαζω 32 μπροστα και 30 πισω.
αυτο που εχω παρατηρησει μετα απο δυο μηνες με τα ΚΥΒ(μαυρα) ειναι οτι στην εθνικη σε δεξιες μονο στροφες το αυτοκινητο κανει τραμπαλα στον διαγωνιο αξονα μεταξυ πισω αριστερου και μπροστα δεξιου μερους. στις αριστερες στροφες το αμαξι μπαινει μια χαρα. στην ουσια νιωθω το πισω αριστερο μερος ¨τζουφιο¨. στο αμορτισερομετρο και οι δυο πλευρες εχουν ιδια αποτελεσματα (75%-75% μπροστα 55%-55% πισω). υπαρχει περιπτωση να υπαρχει προβλημα με το ελατηριο? επειδη δεν το ξερω, αν οντως ειναι το ελατηριο θα φαινοταν ή οχι στο αμορτισερομετρο?
__________________
kgz
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 26-03-09 στις 00:06.
Αιτία: Συγχώνευση posts...
|
|
|
|
26-03-09, 22:48
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
να πω ότι τα kyb τα μαύρα δεν είναι τα μαμά αμορτισερ? για το πρόβλημα που λες τώρα και του πατέρα μου το micra με νέα αμορτισερ του έδειχνε κάτι τέτοια στο ΚΤΕΟ και του είπαν ότι είναι μια χαρά! εκτός αυτού επειδή το έχω οδηγήσει είναι μια χαρά σε οδική συμπεριφορά, άρα δεν βλέπω κανένα πρόβλημα! γιαυτό θα σου έλεγα αν δεν νιώθεις εσύ στην οδήγηση το αμάξι να έχει πρόβλημα, τότε δεν έχει και άσε τι λένε τα αμορτισερόμετρα. Να ξέρεις ότι στις μετρήσεις παίζει ρόλο αν είναι φορτωμένο το αμάξι και πόσο, τι αέρα έχουμε στα λάστιχα, τι λάστιχα έχουμε, τι ελατήρια έχουμε κτλ. Αν πχ φουσκώσεις τα λαστιχά σου με περισσότερες λιμπρες τα νούμερα στο αμορτισερόμετρο θα είναι καλύτερο, μερικοί το κάνουν για να βγάζουν και καλύτερες μετρήσεις στα ΚΤΕΟ. Πάντως θα σου πω ότι εγώ σε ΕΕ111 είχα kyb μαύρα όταν την αγόρασα με ελατήρια eibach 3,5cm. Μετά από μερικούς μήνες το αμάξι το κατάλαβα ότι πάει σαν βάρκα στον γιαλό, αλλού μούρη αλλού κόλος. Κατάλαβα ότι θέλει αμορτισερ. Βάζω τα kyb AGX που είναι ρυθμιζόμενης σκληρότητας με 4 σκάλες (μπρος-πισω). Η διαφορά που είδα ήταν πολύ μικρή (η βελτίωση), το αμάξι έκανε πολλούς κραδασμούς σε σχέση με τις ανωμαλίες του εδάφους και πήγαινε σαν βάρκα ακόμα και στην 4η σκάλα! τελικά βρήκα μαμίσια ελατήρια, ξηλώνω τα eibach και τα έβαλα πάνω και βρήκα την υγειά μου!!! ακόμα και με 2η σκάλα έχω καλύτερα κρατήματα από τα eibach! τα ελατήρια ήταν πολύ πεσμένα!!! μήπως φταίνε τα ελατήρια σου? τι ελατήρια έχεις? πόσα χλμ έχουν και πόσα χρόνια τα έχεις??? εμένα ήταν στο αμάξι από το 2000. Στο starlet GT που είχα, το ίδιο πρόβλημα είχα αντιμετωπίσει με koni kitrina και τελικά και εκεί έφταιγαν τα eibach πάλι! και άλλαξα ελατήρια μετά.
|
03-04-09, 16:55
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Μετρησα σημερα τα μαμα αμορτισερ του yaris , με 6000 ΧΛΜ στο οδομετρο.
EA=73% ΕΔ=71%
ΠΑ=53% ΠΔ=43%
Οπως σε ολα τα μαμα αυτοκινητα και ειδικα σε ΤΟΥΟΤΑ, η πρωτη βελτιωση, εαν δεν ειχει τασια και σιδερενιες, ειναι τα αμορτισερ.Το αυτοκινητο μετα τα 120 ειναι πλεει αρκετα.Θαλασσωταραχη 8 μπωφορ.Η ΤΟΥΟΤΑ το εχει ξεφτιλισει το θεμα με το μαλακο setup.Eνω εχει γαματα πλαισια, τα σκατωνει στις ρυθμισεις.Εχω οδηγησει στημενο και ειναι αλλο αυτοκινητο.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Παρόμοια Θέματα
|
Θέμα |
Δημιουργός |
Forum |
Απαντήσεις |
Τελευταίο Μήνυμα |
KAYABA ΜΑΥΡΑ |
thanosk88 |
TOYOTA COROLLA 111(G6) |
11 |
19-06-12 08:17 |
προβλημα 2zz-ge???? |
nikos_adamo |
TOYOTA COROLLA T-SPORT |
30 |
27-08-10 23:24 |
προβλημα με ABS |
gi@nn@kis |
CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 |
27 |
09-07-08 13:12 |
Προβλημα |
Elefsinaaaara_CorollaPowe |
SUPPORT |
4 |
11-10-05 18:59 |
Προβλημα ? |
diafanh-psyxh |
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ |
9 |
17-06-04 02:01 |
Page generated in 0,16411495 seconds (82,14% PHP - 17,86% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:04. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|