Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
27-01-09, 22:48
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-12-2008
Περιοχή:
Περιστέρι
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 29
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλησπέρα παιδιά με λένε Ζήση κ είμαι αρκετά φρέσκος στο FORUM κ θα ήθελα την άποψη σας στο θέμα του τι ακριβώς ανάρτηση πρέπει να βάλω σε ένα COROLLA SEDAN για να είναι αρκέτα καλό τόσο στο δρόμο όσο κ στην συμπεριφορά του! ¨Εχει κάποια διαφορά απο το G6
Eυχαριστώ πάρα πολύ που μ'ακούσατε κάθε άποψη κ συμβουλή ευπρόσδεκτη!!!
__________________
Ο ΦΑΝΤΑΡΟΣ!!!!!!
|
27-01-09, 23:42
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αν θες κάνε τον κόπο να διαβάσεις τι έχουμε γράψει στις προηγούμενες σελίδες, έχει και σε άλλες εκδόσεις corolla παρόμοια θέματα, δες ποιό πριν και εγώ τι έχω γράψει, γιατί τα έχουμε συζητήσει άπειρες φορές και τώρα για να κάτσω να ξαναγράψω ότι έχω πει πρέπει να γράψω εκθέσεις.
|
01-02-09, 22:52
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-12-2008
Περιοχή:
Περιστέρι
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 29
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ωραία αυτά τα βιντεάκια απο το YouTube!!!!
Θα διαβάσω αυτά που έχεις γράψει κ εσύ αλλά κ όσα έχουν γράψει όλα τα παιδιά! Σ'ευχαριστώ πάντος γιατί οτι κ αν έχω ρωτήση μου έχεις απαντήση!!!! Κ σε αυτό το θέμα αλλα κ στ'άλλα θέματα!
__________________
Ο ΦΑΝΤΑΡΟΣ!!!!!!
|
29-04-09, 12:59
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-04-2006
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μιας και έχω καιρό να γράψω θα ήθελα να μοιραστώ με εσάς τα κάτωθι:
Άλλαξα πριν 10000χμ αμορτισέρ λόγω φθοράς και έβαλα τα KYB ExcelG τα μαύρα που λέτε κι εσείς. Έχω corolla G6 1.4 vvti. Τα ελατήρια τα άφησα ίδια (μαμά...). Η συμπεριφορά του οχήματος είναι μάλλον καλύτερη σε κλειστές στροφές και απότομες με μεγάλες ταχύτητες, αλλά κατά τα άλλα το αμάξι γέρνει αρκετά και ταλαντώνει υπό μέτριας πίεσης συνθήκες (σε σχέση με τα μαμά αμορτισέρ).
Μάλλον μου φάινεται ότι έχει ψηλώσει κατά κάποιους πόντους (αλλά το έχω απορία γιατί το ύψος το δίνει το ελατήριο και όχι το αμορτισέρ...) και μάλλον είναι λίγο πιο σκληρά από τα μαμά.
Θα ήθελα τη γνώμη σας για το τι μπορεί να φταίει και πως μπορεί να διορθωθεί - μήπως να δοκίμαζα ελατήρια χαμηλώματος - μήπως τα έχουν παίξει τα μαμά ελατήρια ή είναι μαλακά για το καινούργιο αμορτισέρ (χμ ελατηρίων = 150000χμ).
|
29-04-09, 20:38
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
δεν τα έχω δοκιμάσει αυτά τα αμορτισερ που λες, αλλά μήπως έχεις την αίσθηση ότι το αμάξι είναι κάπως σαν βάρκα? δλδ αν κάνεις παρατιμονιές χάνεις κάπως τον έλεγχο? επίσης οι ταλαντώσεις είναι σαν να κάνει μικρές κινήσεις το αμάξωμα πάνω-κάτω? λες και έχει ανωμαλίες ο δρόμος?
|
29-04-09, 20:41
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-04-2006
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ακριβώς έτσι! Ενώ άμα τα ζορίσεις πολύ (μεγάλες κλίσεις κλπ) είναι μια χαρά και μάλλον λόγω σκληρότητας σε σχέση με τα μαμά είναι άρκετά καλύτερα μπορώ να πω...
|
29-04-09, 20:44
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-11-2006
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
έτσι συμπεριφέρονται φίλε. έχουν καλή απόσβεση στα λίγα (έως βαρκάρουν) και στα πολλά είναι κάπως καλύτερα.
Κατά τα άλλα έτσι όπως τα λες είναι, αλλά για τα λεφτά τους καλά είναι.
|
|
|
|
29-04-09, 20:48
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
θα σου πω τι είχα πάθει εγώ, αλλά δεν μπορώ να ξέρω αν είναι αυτό σε σένα, αλλά αφού έβαλες νέα αμορτισερ και δεν παει καλά το αμάξι, μάλλον τα ελατηρία σου τα έχουν παίξει. Εγώ στο starlet gt είχα koni kitrina και σε μια φάση που τα 2 μπροστινά ήθελαν επισκευή πάω τα φτιάχνω αλλά το αμάξι πήγαινε χάλια, πολυ σκληρό μεν, αλλά δεν είχε καλά κρατήματα, έκανε ταλαντώσεις το αμάξωμα και στις στροφές μεγάλες κλίσεις. Τελικά τα ελατήρια είχαν κάτσει!!! είχα eibach 3,5cm, πήρα από φίλο κάτι ventura και μετά το αμάξι έγινε καλά!!!
2η περίπτωση ξανά τα ίδια με την corolla, μετά το summer είδα ότι δεν πάνε καλά οι αναρτήσεις, είχα kyb μαύρα και ελατήρια eibach πάλι. Πάω και βάζω τα AGX και το αμάξι έκανε ότι είπα και πριν!!! ακόμα και 4η σκάλα να έβαζα ναι ήταν πολύ σκληρή η ανάρτηση, αλλά έπαιρνε μεγάλες κλίσεις και έκανε πολλές ταλαντώσεις. Τελικά βρέθηκε ένα παιδί και μου χάρισε μαμίσια ελατήρια και τα έβαλα και ησύχασα, τα ελατήρια τα έβγαλα με το χέρι και τα μάζευα με το χέρι!!! τα άλλα ήθελαν εργαλείο να τα βάλω, εννοείτε όλα τα έκανα εγώ (μαζί με τον μπρο) με τα χέρια όχι με αερόκλειδα κτλ δλδ. Τα ελατήρια μου και αυτά είχαν κάτσει!!! ήταν στο αμάξι από το 2000, δεν ξέρω πόσα χλμ είχαν. Τα συμπεράσματα δικά σας λοιπόν.
Ξέχασα να σε ρωτήσω αν στρίψεις σε στροφή απότομα πετάει κόλο? πάει να σε γυρίσει? εμένα το έκανε και αυτό και στις 2 περιπτώσεις με τα προβληματικά ελατήρια. Δλδ έχεις την αίσθηση ότι η μια πίσω ρόδα δεν επαναφέρει σωστά (λόγω των ελατηρίων) και έτσι σε πετάει.
Φαντάσου ότι AGX + ελατήρια eibach που είχα και τώρα AGX + μαμίσια ελατήρια, τώρα έχω κατά πολύ καλύτερα κρατηματα και μικρότερες κλίσεις από πριν!!! φαντάσου πόσο χαλασμένα ήταν τα ελατήρια ε?
|
29-04-09, 20:55
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-04-2006
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Άμα πας με γκάζι στη στροφή απότομα ναι πετάει κώλο!!! που όντως πριν δεν πέταγε - πριν αν έφευγε έφευγε με τα τέσσερα όταν δεν κράταγαν άλλο τα λάστιχα. Ξέρεις μήπως πόσο κάνουν τα μαμά ελατήρια η τετράδα?
|
|
|
|
29-04-09, 21:01
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ωχ ελατήρια πρέπει νανε! πόσα χλμ έχουν? τις Toyota είναι τόσο ακριβά που παίρνεις και χαμηλώματος και δεν λένε, αν θες να πάρεις μαμίσια σε ύψος, πάρε άλλης μάρκας δλδ imitation πχ από Ιαπωνική, Ευρωιαπωνική κτλ, όταν είχα ρωτήσει (δεν θυμάμαι μάρκες) έβρισκα με 120-150 ευρώ την 4αδα, νομίζω της toyota πάνε πάνω από 200 και σε αυτή την τιμή παίρνεις και άλλες μάρκες χαμηλώματος 3-4cm. Με τα αμορτισερ που έχεις επειδή κανονικά δεν κάνουν για χαμήλωμα και μειώνετε η διάρκεια ζωής τους, δεν θα σου συνιστούσα να το χαμηλώσεις. Να φανταστείς εγώ τώρα με τα AGX (σε 3η σκάλα σκληρότητας) σε στροφή μεγάλη αλλά κλειστή αν πατήσω γκάζι (τέρμα πίεση turbo) τότε πάει με τα 4 δλδ φεύγει όλο μαζί. Για να μου πετάξει κόλο πρέπει πάνω στην στροφή να αφήσω απότομα το γκάζι, αυτό έκανε και το starlet GT. Eνώ πριν ακόμα και με 50 χλμ αν έστριβα απότομα πήγαινε να με φέρει τατακέ.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17701602 seconds (78,52% PHP - 21,48% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:18. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|