Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
23-01-09, 14:28
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
xaxaxaxaxaxaxaxa....... δεν εχεις τον θεό σου!!!!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|
|
|
|
29-01-09, 16:42
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ματαιώθηκε η έκθεση Αυτοκινήτου της Βαρκελώνης εξαιτίας απροθυμίας συμμετοχής αρκετών εταιρειών
Την ακύρωση της φετινής ισπανικής έκθεσης αυτοκινήτου που είχε προγραμματιστεί για τις 9 Μαΐου στη Βαρκελώνη, αποφάσισαν τα μέλη της ANFAC (Ισπανική Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτου).
Η ακύρωση της φετινής διοργάνωσης οφείλεται στο γεγονός ό,τι πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αποφάσισαν να μην συμμετάσχουν, σε μια προσπάθεια μείωσης των δαπανών τους.
Αναλυτικότερα οι General Motors, Nissan, Renault, Peugeot και Citroen είχαν ανακοινώσει ό,τι δεν θα συμμετάσχουν στην έκθεση επικαλούμενες τη δυσμενή οικονομική συγκυρία αλλά και την κατάσταση στην ισπανική αγορά αυτοκινήτου η οποία έχει πληγεί περισσότερο από κάθε άλλης χώρας, παρουσιάζοντας μείωση πωλήσεων που ξεπέρασε το 28% κατά το 2008.
Επιπροσθέτως, ο Πρόεδρος της ANFAC και επικεφαλής της Seat αλλά και των δραστηριοτήτων της VW επί ισπανικού εδάφους, Francisco Javier Garcia Sanz εκτιμά ότι το 2009 θα είναι χειρότερο όσον αφορά τις πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ισπανία οι οποίες, όπως εκτιμά, θα μειωθούν κατά 23% στις 900.000 μονάδες.
"Η έκτακτη αυτή κατάσταση που αντιμετωπίζει η αυτοκινητοβιομηχανία απαιτεί και έκτακτα μέτρα" δήλωσε ο Francisco Javier Garcia Sanz ο οποίος ως πρόεδρος της ANFAC ζητά από την ισπανική κυβέρνηση περαιτέρω μέτρα στήριξης για την αυτοκινητοβιομηχανία.
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|
|
|
|
06-02-09, 14:03
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-08-2007
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 634
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Η Moody's Investors Service υποβάθμισε την πιστοληπτική ικανότητα της Toyota Motor Corp. από τα υψηλότερα επίπεδα, καθώς η μείωση της ζήτησης αυτοκινήτων στις ΗΠΑ και την Ιαπωνία είχαν σαν αποτέλεσμα η εταιρεία να εμφανίσει λειτουργικές ζημίες για πρώτη φορά σε 71 χρόνια.
Η Moody's υποβάθμισε την εταιρεία στο Aa1 από το Aaa. Η προοπτική είναι «αρνητική», σύμφωνα με σημερινή έκθεση του αμερικανικού οίκου αξιολόγησης.
Η χαμηλότερη πιστοληπτική ικανότητα θα αυξήσει το κόστος δανεισμού καθώς ο νέος πρόεδρος της εταιρείας, Ακιο Τογιόντα, το πρώτο μέλος της ιδρυτικής οικογενείας της Toyota που θα την διοικήσει, αγωνίζεται να επαναφέρει την αυτοκινητοβιομηχανία στην κερδοφορία. Η Toyota προσφέρει άτοκα δάνεια για να στηρίξει τις πωλήσεις της στις ΗΠΑ, όπου η χειρότερη κατάσταση στην αγορά αυτοκινήτων από το 1982 ανάγκασε την General Motors και την Chrysler να ζητήσουν οικονομική στήριξη από την κυβέρνηση.
Η Τoyota προβλέπει λειτουργικές ζημίες ύψους 450 δισ. γιεν (4,95 δισ. δολ.) και καθαρές ζημίες 350 δισ. γιεν για τη χρήση που λήγει τον Μάρτιο. Οι μετοχές της σημείωσαν άνοδο 1,3% φθάνοντας τα 3.080 γιέν στις 12:47 μ.μ. στο Τόκιο. Το τελευταίο δωδεκάμηνο οι μετοχές της αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν υποχωρήσει 47%.
Τον Ιανουάριο, οι πωλήσεις της Toyota μειώθηκαν 32%. Στην Ιαπωνία – την έδρα της εταιρείας – οι πωλήσεις ολόκληρου του κλάδου αυτοκινήτων μειώθηκαν τα μέγιστα σε 35 χρόνια τον μήνα που πέρασε. Η χώρα οδεύει προς τη χειρότερη οικονομική ύφεση μετά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο καθώς η βιομηχανική παραγωγή μειώθηκε απροσδόκητα κατά 9,6% τον Δεκέμβριο και η ανεργία αυξήθηκε.
Το ιαπωνικό νόμισμα ισχυροποιήθηκε στα 90,93 έναντι του δολαρίου των ΗΠΑ στις 12:20 μ.μ. στο Τόκιο από 91,23 που ήταν αργά χθες στη Ν. Υόρκη. Το γιέν αναρριχήθηκε στα 116,22 ανά ευρώ από 116,63.
Τον περασμένο μήνα η Toyota διεύρυνε τη μείωση της παραγωγής για να ισοσταθμίσει τη μείωση της ζήτησης. Στις 16 Ιανουαρίου, η αυτοκινητοβιομηχανία περιόρισε τα προγράμματα εργασίας έως τις 3 Απριλίου σε εννέα μονάδες σε ΗΠΑ και Καναδά μετά την προσωρινή παύση λειτουργίας δύο γραμμών παραγωγής φορτηγών στις ΗΠΑ το 2008.
Η αυτοκινητοβιομηχανία αρνήθηκε να κάνει πρόβλεψη για τις φετινές πωλήσεις αυτοκινήτων στις ΗΠΑ. Το 2008 εμφάνισε 15% χαμηλότερες πωλήσεις στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη μείωση σε 34 χρόνια.
πηγη: Ναυτεμπορική
|
|
"Πάγωμα" μισθών και εθελουσία στην Toyota |
|
13-02-09, 10:52
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 16-03-2008
Περιοχή:
Καλλονή Λέσβου
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 375
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
"Πάγωμα" μισθών και εθελουσία στην Toyota
Σε πάγωμα των μισθών και εθελουσία έξοδο σε εργαζόμενους στα εργοστάσια της Βόρειας Αμερικής θα προχωρήσει η Toyota Motor Corp. καθώς η μείωση της παραγωγής διευρύνεται εξ αιτίας της σημαντικής πτώσης της ζήτησης αυτοκινήτων.
Η εταιρεία θα μειώσει τους μισθούς στα στελέχη της βιομηχανίας και θα κόψει τα μπόνους για όλους τους εργαζομένους της, σύμφωνα με της ανακοίνωση μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Η Toyota προχωρά σε περαιτέρω μειώσεις συναρμολόγησης οχημάτων και δημιουργεί πρόγραμμα για μείωση των ωρών εργασίας σε κάποιες μονάδες της, σύμφωνα με τον εκπρόσωπό της, Μάικ Γκος.
Από πέρυσι που η Toyota ξεπέρασε την General Motors Corp. σε πωλήσεις παγκοσμίως, προβλέπει για πρώτη φορά λειτουργικές ζημίες σε 71 χρόνια καθώς η παγκόσμια ύφεση μειώνει τη ζήτηση για τα μοντέλα που παράγει.
Η Toyota που εμφάνισε 32% χαμηλότερες πωλήσεις στις ΗΠΑ τον Ιανουάριο ήδη έχει ανακοινώσει σχέδια για μείωση της παραγωγής στα εργοστάσιά της στις ΗΠΑ, τον Καναδά και το Μεξικό.
Πηγή:Σκάϊ
|
13-02-09, 14:41
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Στην Αμερική χάνουν τεράστια ποσά από την στιγμή που έπεσε το δολάριο (πέρυσι ήταν πολύ χειρότερα) αλλά αυτοί πουλάνε και με εκπτώσεις! Το ίδιο αφορά και το UK.
Δείτε μία σύγκριση των βασικών τιμών σήμερα, με μετατροπή σε Ευρώ:
Mitsubishi Εvolution: 29.500 (USA), 32.200 (UK) 45.950 (GER), 53.250 (GR)
Rav4: 16.670 (USA), 22.170 (UK), 26.600 (GER), 27.320 (GR)
Και το Rav4 στην Αμερική είναι 3.5L V6 !
|
13-02-09, 21:13
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-11-2006
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
περικοπές πρέπει να γίνουν απ' ότι φαίνεται. Μια ιδέα είναι να σταματήσουν τα τμήματα εξέλιξης για κάποιο καιρό στα οποία δαπανούνται αρκετά χρήματα.
Τεχνολογία υπάρχει. Πόσο ποια να τα εξελίξουν; τα έχουν κάνει αλεξίπτωτα...
Επίσης μια καλή ιδέα θα ήταν να πουλάνε νέα αμάξια 10ετίας πχ.
Να παράγουν κάτι όπως ήταν τότε...και αυτό γιατί το κόστος θα είναι οπωσδήποτε μειωμένο, δουλειά θα υπάρχει όμως.
Δε θα με χάλαγε καθόλου να αγόραζα μια νέα G6R τώρα αντί για Auris.
Τουλάχιστον αν ήμουν το boss της εταιρίας, αυτό θα έκανα (δεν ξέρω βέβαια τι νόμοι κτλ υπάρχουν αν υπάρχουν), αλλά είναι μια ιδέα για μην βαρέσουν διάλυση, τουλάχιστον να μην απολύσουν.
|
|
|
|
27-02-09, 15:20
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Απώλειες-σοκ για την General Motors το δ΄τρίμηνο του 2008
Ζημίες ύψους 9,6 δις δολαρίων ανακοίνωσε η GM για το τέταρτο τρίμηνο της χρήσης 2008 - 2009, "ροκανίζοντας" 6,2 δις δολάρια από το απόθεμα ρευστότητάς της. Κατά τα φαινόμενα, η επιβίωση του ομίλου εξαρτάται από το κατά πόσο ο Διευθύνων Σύμβουλός του, Rick Wagoner θα καταφέρει να πείσει την αμερικανική κυβέρνηση να του χορηγήσει τη δανειοδότηση ύψους 16,6 δις δολαρίων που ζήτησε στις 17 Φεβρουαρίου, όταν παρουσίασε το σχέδιο αναδιάρθρωσης στο υπουργείο Οικονομικών.
Σύμφωνα με τα ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία o επικεφαλής της GM και ο Αμερικανός Πρόεδρος Barack Obama θα συναντηθούν σήμερα προκειμένου να συζητήσουν για αυτό το σκοπό.
"To 2008 ήταν μια ιδιαιτέρως δύσκολη χρονιά για εμάς και γενικώς για τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως, ειδικά το δεύτερο εξάμηνο", δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της GM μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.
"Οι συνθήκες που επικρατούν δημιούργησαν ένα ιδιαίτερα απαιτητικό επιχειρηματικό περιβάλλον για τη GM αλλά και για τις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, οδηγώντας μας στη λήψη δραστικών μέτρων προκειμένου να αναδομήσουμε τον όμιλο μας", πρόσθεσε ο Rick Wagoner.
Η General Motors έχει ήδη λάβει δάνειο ύψους 13,4 δις δολαρίων από την αμερικανική κυβέρνηση το οποίο εκταμιεύτηκε από το υπουργείο Οικονομικών στις 16 Φεβρουαρίου 2009.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις της GM μειώθηκαν κατά 52% το τέταρτο τρίμηνο ενώ για το σύνολο του 2008, ο αμερικανικός όμιλος ανακοίνωσε ζημίες 30,9 δισ. δολαρίων, τις δεύτερες υψηλότερες στην ιστορία του.
Τα στοιχεία αυτά ανάγκασαν τη GM να ανακοινώσει -στο πλαίσιο του σχεδίου αναδιάρθρωσής της- την περικοπή 47.000 θέσεων εργασίας καθώς και την πώληση ή το οριστικό κλείσιμο των αυτοκινητοβιομηχανιών Hummer και Saturn.
Όσον αφορά τις ευρωπαϊκές δραστηριότητες της General Motors, τη GM Europe, αυτή κατέγραψε ζημίες (προ φόρων) ύψους 1,6 δις δολαρίων για το τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους, έναντι κερδών (προ φόρων) 55 δις δολαρίων το αντίστοιχο διάστημα για τη χρήση 2007- 2008.
Πηγή: http://www.in.gr/auto/
__________________
Lift, lift, lift...
|
|
|
|
03-03-09, 14:45
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Περικοπές 2.800 θέσεων εργασίας από τη Nissan στην Ισπανία ως το 2012
"Κατά 1/3 θα μειωθούν οι θέσεις εργασίας στο εργοστάσιο της Nissan στη Βαρκελώνη στο πλαίσιο του επιχειρηματικού σχεδίου της αυτοκινητοβιομηχανίας το οποίο θα ολοκληρωθεί το 2012.
Μετά την εφαρμογή της απόφασης το εργοστάσιο θα λειτουργεί με δύο βάρδιες, παράγοντας 128.000 οχήματα ετησίως, αριθμός ο οποίος αντιστοιχεί στο 80% της συνολικής δυναμικότητας του.
Όσον αφορά τους 2.800 εργαζόμενους που θα επηρεαστούν από αυτό το μέτρο, όπως ανακοίνωσε η Nissan θα παρέχει βοήθεια σε αυτούς που επιλέγουν να εξέλθουν μέσω του προγράμματος εθελουσίας εξόδου έως το 2011, ώστε να βρουν άλλη εργασία.
Το συγκεκριμένο σχέδιο είχε ανακοινωθεί από τον Οκτώβριο, όταν η Nissan είχε εξαγγείλει αρχικά την περικοπή 1.680 θέσεων στο εργοστάσιο της Βαρκελώνης, "προσκρούοντας" στις κινητοποιήσεις των εργαζομένων.
Το μέτρο κρίνεται απαραίτητο στο συγκεκριμένο εργοστάσιο όπου παράγονται τα Navara, Pathfinder καθώς και κάποια μοντέλα Renault και αποτελεί προϋπόθεση πριν προστεθεί οποιοδήποτε νέο μοντέλο στις γραμμές παραγωγής του.
Αντιθέτως, ανάσα θα πάρουν οι εργαζόμενοι στα εργοστάσια της Nissan στην Ιαπωνία τα οποία όπως ανακοινώθηκε, θα αυξήσουν τους ρυθμούς παραγωγής για τον Μάρτιο -μειώνοντας ουσιαστικά την περιστολή της εγχώριας παραγωγής που είχε εξαγγελθεί- αφού όπως γνωστοποιήθηκε, η φίρμα κατάφερε να "θέσει υπό έλεγχο" το απόθεμά της.
Σημειώνεται ότι στις αρχές Φεβρουαρίου, η Nissan είχε ανακοινώσει ότι τα ιαπωνικά εργοστάσιά της θα λειτουργούν, κατά μέσο όρο, τις μισές ημέρες της εβδομάδας, για το δίμηνο Φεβρουαρίου-Μαρτίου, προκειμένου το διαθέσιμο stock να περιοριστεί στις 480.000 μονάδες έως το τέλος Μαρτίου από 720.000 οχήματα το Νοέμβριο του 2008".
Πηγή: http://www.in.gr/auto/
__________________
Lift, lift, lift...
|
|
|
|
08-04-09, 12:14
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-08-2007
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 634
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αλλάζει άρδην το τοπίο στην αγορά αυτοκινήτου, καθώς οι τράπεζες «ανοίγουν» τους πλειστηριασμούς των κατασχεμένων οχημάτων και σε ιδιώτες, δίνοντας έτσι την ευκαιρία σε καταναλωτές να αγοράσουν αυτοκίνητα σε πολύ χαμηλές τιμές αλλά και παράλληλα δίνοντας τη χαριστική βολή στον κλάδο των εμπόρων.
Την ίδια στιγμή φωτιά έχουν πάρει τα τμήματα μάρκετινγκ των αντιπροσωπειών αυτοκινήτων, προκειμένου μαζί με τους νέους τιμοκαταλόγους που προέκυψαν από τη μείωση κατά 50% του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης (ΕΤΤ), να ανακοινωθούν και επιπλέον προσφορές, που συνδυαστικά θα λειτουργήσουν ως δέλεαρ για τους υποψήφιους αγοραστές.
Κορεσμός
Υπό το βάρος των δεκάδων χιλιάδων αυτοκινήτων που έχουν κατασχέσει τους τελευταίους μήνες εξαιτίας αδυναμίας αποπληρωμής των δόσεων και αφού κορέστηκαν οι μαζικοί αλλά και κρυφοί πλειστηριασμοί σε εμπόρους και επιχειρήσεις, οι τράπεζες προχωρούν τώρα σε απευθείας πωλήσεις σε ιδιώτες.
Οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένονται το επόμενο διάστημα καθώς τώρα διαμορφώνονται οι τεχνικές λεπτομέρειες και το πλαίσιο που θα επιτρέψει στις τράπεζες να πραγματοποιούν τους πλειστηριασμούς στους ιδιώτες. Ηδη όμως έχουν στελεχωθεί οι αρμόδιες διευθύνσεις διαχείρισης παγίων, οι οποίες και θα έχουν την ευθύνη διενέργειας των πλειστηριασμών.
Σύμφωνα με στέλεχος μεγάλης τράπεζας που ηγείται αντίστοιχης διεύθυνσης, η αλλαγή προσανατολισμού γίνεται για δύο λόγους:
Πρώτον, διότι οι τράπεζες κινδυνεύουν να χάσουν τεράστια ποσά από τις χρηματοδοτήσεις που έχουν χορηγήσει για την αγορά αυτοκινήτων. Οπως καταγράφουν οι αρμόδιες «διευθύνσεις πίστης», έχουν αυξηθεί δραματικά τους τελευταίους μήνες (και αναμένεται ακόμη μεγαλύτερη αύξηση) οι κατασχέσεις εξαιτίας απλήρωτων δόσεων. Κατά μέσο όρο, για κάθε αυτοκίνητο που έχει κατασχεθεί το υπόλοιπο της οφειλής είχε διαμορφωθεί στα 7.000 ευρώ, ποσό που οι τράπεζες ευελπιστούν να εισπράξουν από τους πλειστηριασμούς, διαφορετικά κινδυνεύουν να εγγράψουν στα χαρτοφυλάκιά τους ζημιές ύψους εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ.
Δεύτερον, έχει κορεστεί η αγορά των εμπόρων αυτοκινήτων και των «μαντράδων». Όσο και αν αποτελεί ισχυρό οικονομικό δέλεαρ η αγορά αυτοκινήτων σε πλειστηριασμούς, καθώς το άμεσο κέρδος για τους εμπόρους ξεπερνά το 30%, η οικονομική κρίση τους στερεί το αναγκαίο μετρητό. Ήδη, οι τράπεζες σταμάτησαν να χρηματοδοτούν τους εμπόρους για να αγοράζουν αυτοκίνητα, δεχόμενες πλέον μόνο μετρητά και επιταγές το πολύ 30 ημερών.
Ανοίγοντας τους πλειστηριασμούς σε μεμονωμένους ιδιώτες, οι τράπεζες ευελπιστούν να «ξεφορτωθούν» χιλιάδων ελαφρώς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.
Αυτά δηλαδή που τώρα βρίσκονται συγκεντρωμένα σε μάντρες και αποθηκευτικούς τελωνιακούς χώρους οι οποίοι κοστίζουν πανάκριβα για ενοικίαση και φύλαξη, καθώς υπολογίζονται σε περίπου 20.000.
ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ
Χίλιες κατασχέσεις τον μήνα
Σύμφωνα με εκτιμήσεις εμπόρων που συμμετέχουν εδώ και πολλά χρόνια στις δημοπρασίες κατασχεμένων αυτοκινήτων, η κατάσταση έχει επιδεινωθεί ιδιαίτερα τελευταία, καθώς τρία χρόνια νωρίτερα διεξάγονταν μόλις πέντε έως δέκα εκποιήσεις κατασχεμένων οχημάτων τον χρόνο από κάθε τράπεζα, ενώ φέτος ο συγκεκριμένος αριθμός έχει εκτιναχθεί τα ύψη.
Μόνο στην Αττική το 2008 κατασχέθηκαν περίπου 1.000 αυτοκίνητα κάθε μήνα. Φέτος τα πράγματα διαγράφονται χειρότερα και, όπως φαίνεται, οι κατασχέσεις οχημάτων θα αυξηθούν δραματικά καθώς τόσο οι απλοί καταναλωτές όσο και οι έμποροι που έχουν λάβει κάποια χρηματοδότηση από τράπεζες για τα αυτοκίνητα που έχουν στα καταστήματά τους δεν μπορούν να είναι συνεπείς στην αποπληρωμή των δανείων τους εξαιτίας της μεγάλης οικονομικής κρίσης.
ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ
Τα τεκμήρια, η απόσυρση και οι πιέσεις στο παρά 5'
Η ελληνική αγορά αυτοκινήτων προσπαθεί να βρει τον δρόμο της. Δεν είναι μόνο το ταρακούνημα που έχει φάει από την κρίση που μαστίζει τον κλάδο σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς εδώ στην Ελλάδα, οι παλινωδίες είχαν ξεκινήσει αρκετούς μήνες πριν.
Ήταν οι αόριστες δηλώσεις του πρώην «τσάρου της οικονομίας» κ. Αλογοσκούφη περί επαναφοράς των τεκμηρίων διαβίωσης που έφεραν το πρώτο πλήγμα στην αγορά, ακολούθησε η κρίση που συμπαρέσυρε τα πάντα, για να δοθεί το τελειωτικό χτύπημα από τις (επίσης αόριστες) διαρροές της κυβέρνησης περί απόσυρσης.
Ηταν η εποχή που «έπαιζαν» εκλογές την άνοιξη, οπότε ένα θέμα απόσυρσης ακούγεται ωραία στα αυτιά του κόσμου, ανεξάρτητα αν δεν υπάρχει... σεντ, για να υποστηριχθεί ένα τέτοιο πρόγραμμα.
Και αφού λοιπόν το θαύμα δεν πραγματοποιήθηκε, έκανε όμως τη ζημιά του στην αγορά και από τη στιγμή που οι εκλογές μετατίθενται μέχρι... νεοτέρας, η κυβέρνηση φρόντισε να καλλιεργήσει το προεκλογικό κλίμα, αυτή τη φορά «παίζοντας» με το μόνο χαρτί που της έχει απομείνει.
Το Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης, που, για όσους δεν το γνωρίζουν, είναι... ελληνική εφεύρεση, καθώς εκτός από τη χώρα μας δεν ισχύει σε καμία άλλη χώρα της ΕΕ (σ.σ. πέραν του ΦΠΑ φυσικά)...
Το σενάριο γνωστό. Μια γενικόλογη διαρροή για να φιλτραριστούν αντιδράσεις και στη συνέχεια το μαζεύουμε...
Αρχικά διαμηνύθηκε μείωση του ΕΤΤ κατά 50% σε όλα τα αυτοκίνητα, εν συνεχεία (σ.σ. και αυτό που ζητήθηκε ως έγκριση από την ΕΕ) πρόθεση ήταν να μειωθεί κατά 50% μέχρι τα 1.600 κ.εκ., 20% από 1.601-2.000 κ.εκ. και 0% από 2001 και πάνω.
Ομως οι πιέσεις των επιχειρηματιών του κλάδου ανάγκασαν το αρμόδιο υπουργείο να κάνει δεκτό το αίτημά τους και έτσι το Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης να ισχύσει για όλα τα ΙΧ, καθώς σε διαφορετική περίπτωση κάτι τέτοιο θα ήταν αθέμιτος ανταγωνισμός στις εταιρείες των premium αυτοκινήτων.
Πηγή: Εφημερίδα Ημερησία
|
08-04-09, 13:11
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-11-2006
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εμ βέβαια. ο έλληνας θέλει και ΑΚΡΙΒΟ αμάξι για να κάνει το κομμάτι του.
τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς κ@λους όμως...
γι'αυτό,
πάρτε ένα μουλάρι και άστε τα ferrari...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,21519804 seconds (86,13% PHP - 13,87% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:00. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|