Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
|
|
23-01-09, 01:29
|
|
|
|
Εγγραφή: 02-04-2008
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 722
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Δεν μου φαίνεται και τόσο καλή η αρχή άμα λέτε ότι έμεινε με τρείς κινητήρες αλλά, ελπίζω να βελτιωθεί στην πορεία και να επιτευχθούν οι στόχοι της ομάδας. Ωραίο είναι το μονοθέσιο αλλά έχω μια απορεία:
Γιατί μικρήνανε την πίσω πτέρυγα? Η μείωση του μήκους της δεν έχει αρνητικές επιπτώσεις στην σταθερότητα και στην τελική ταχύτητα του οχήματος??
__________________
Some say that he was born with his helmet on. And that he pilots his own Megazord!!!
All we know is... He's called The Lynx!!!
Αν δεν είσαι σίγουρος ότι θα αφήσεις το γκάζι,
τότε μην το πατήσεις!!!
|
23-01-09, 04:08
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 27-03-2005
Περιοχή:
'Ιλιον
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Lynx
Γιατί μικρήνανε την πίσω πτέρυγα? Η μείωση του μήκους της δεν έχει αρνητικές επιπτώσεις στην σταθερότητα και στην τελική ταχύτητα του οχήματος??
|
η μείωση του μεγέθους της πίσω πτέρυγας έχει σαν σκοπό να μειώσει την αεροδυναμικώς παραγόμενη κάθετη δύναμη... σκοπός των κανονισμών είναι τα μονοθέσια να στηρίζονται λιγοτερο στην αεροδυναμική (μικροτερες πτερυγες και λιγότερα αεροδυναμικά βοηθήματα) και περισσότερο στην μηχανική πρόσφυση (γιαυτό και επανήλθαν τα σλικ λάστιχα).
το αν ολα αυτα θα έχουν αποτελεσμα και επιτρέψουν περισσοτερα προσπερασματα, θα κριθεί στην πράξη....
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων
Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
|
23-01-09, 10:08
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 08-11-2003
Περιοχή:
Νέα Σμύρνη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.068
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το μονο σιγουρο ειναι οτι θα εχει περισσοτερο θεαμα και "drifting"!
__________________
Toyota Corolla E12 1.4 Linea Sol (2004)
Toyota Corolla ΚΕ70 1.3 (1983)
Το παρόν και το παρελθόν....
το μέλλον όμως?
|
30-01-09, 16:03
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-12-2004
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 207
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
τον π...σο κλαιγανε,και τον μοιρολογουσαν,την εχουνε ξεφτιλισει την φ-1 και καθε χρονο χειροτερα,δεσμευση στην εξελιξη,τους κινητηρες,τα αλογα,τα αεροδυναμικα,και οτι αλλο
|
30-01-09, 17:54
|
|
|
|
Εγγραφή: 01-10-2008
Περιοχή:
Σερρες-Κως
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 245
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
πιστευω οτι με την επαναφορα των σλικ ελαστικων θα γινεται πανικος στους αγωνες.σιγουρα καλυτερο θεαμα,αλλα αυτο με την μειωση των δοκιμων εξελιξης περιοριζουν τις οικονομικα δυνατες ομαδες να δειξουν τι αξιζουν πραγματικα.η τογιοτα διαθετει το μεγαλυτερο μπατζετ για εξελιξη αλλα η οικονομικη κριση κ οι μικρες ομαδες την περιοριζουν.τελοσπαντων με το καλο να αρχισει κ βλεπουμε.αφου εφυγε η χοντα ειναι ευκαιρια να δειξει ποιος ειναι το αφεντικο στην φορμουλα 1.μεχρι τοτε υπομονηηηηηηη.....
|
30-01-09, 22:14
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
αυτος ειναι ο κινητηρας
__________________
|
30-01-09, 22:42
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-09-2007
Περιοχή:
Καστοριά - Κιλκίς
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 315
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL
αυτος ειναι ο κινητηρας
|
Άραγε θα χωράει στην Corolla μου ??
|
31-01-09, 15:40
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-12-2004
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 207
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ανετα... χαχαχα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mpliet7
πιστευω οτι με την επαναφορα των σλικ ελαστικων θα γινεται πανικος στους αγωνες.σιγουρα καλυτερο θεαμα,αλλα αυτο με την μειωση των δοκιμων εξελιξης περιοριζουν τις οικονομικα δυνατες ομαδες να δειξουν τι αξιζουν πραγματικα.η τογιοτα διαθετει το μεγαλυτερο μπατζετ για εξελιξη αλλα η οικονομικη κριση κ οι μικρες ομαδες την περιοριζουν.τελοσπαντων με το καλο να αρχισει κ βλεπουμε.αφου εφυγε η χοντα ειναι ευκαιρια να δειξει ποιος ειναι το αφεντικο στην φορμουλα 1.μεχρι τοτε υπομονηηηηηηη.....
|
απο υπομονη αλλο τιποτα...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 02-02-09 στις 11:04.
Αιτία: Συγχώνευση posts...
|
03-02-09, 14:45
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-12-2004
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 207
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
|
03-02-09, 19:08
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 06-02-2008
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 2.877
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ωραία πλάνα, ωραίος ήχος...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17322803 seconds (81,68% PHP - 18,32% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:13. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|