Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
|
|
|
x |
|
26-12-08, 23:40
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 02-08-2007
Περιοχή:
Δεσφινα
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 354
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
x
ποια ειναι καλυτερη μπαρα η σιδερένια ή αλουμινiου και γιατι;
__________________
Αυτο ειναι το corolla μου ,πιστευω να σας αρεσει...
|
26-12-08, 23:54
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TAKISCOR
ποια ειναι καλυτερη μπαρα η σιδερένια ή αλουμινiου και γιατι;
|
Σιδερενια.Γιατι κανει καλυτερα αυτο που πρεπει να κανει.Γι αυτο που φτιαχτηκε μαλλον.Προσφερει μεγαλυτερη στρεπτικη ακαμψια.Τωρα οσον αφορα την διαφορα βαρους, εγω γελαω με οσους την αναφερουν και γελαω ακομα περισσοτερο με το λυγισμα σε περιπτωση πλαγιας συγκρουσης.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
|
g |
|
27-12-08, 00:05
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 02-08-2007
Περιοχή:
Δεσφινα
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 354
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
g
εσυ εχεις βαλει και αν ναι,εχεις δει καμια διαφορα;
__________________
Αυτο ειναι το corolla μου ,πιστευω να σας αρεσει...
|
27-12-08, 01:46
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 04-04-2005
Περιοχή:
Κόρινθος
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Σιδερενια.Γιατι κανει καλυτερα αυτο που πρεπει να κανει.Γι αυτο που φτιαχτηκε μαλλον.Προσφερει μεγαλυτερη στρεπτικη ακαμψια.Τωρα οσον αφορα την διαφορα βαρους, εγω γελαω με οσους την αναφερουν και γελαω ακομα περισσοτερο με το λυγισμα σε περιπτωση πλαγιας συγκρουσης.
|
Για το θεμα "λυγισμα" θα στο πει κανας φαρνατζης!
|
27-12-08, 02:59
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TOLIS EE80
Για το θεμα "λυγισμα" θα στο πει κανας φαρνατζης!
|
Τι να μου πει βρε τολη.Αυτο που ισχυει ειναι:
1)Στην μικρη πλαγια συγκρουση, δεν παιρνει ο απεναντι θολος.Μαλιστα ισχυει το αντιθετο.Κρατει δηλαδη κοντρα, με αποτελεσμο αυτος που θα δειχθει την συγκρουση να μην παθει μεγαλη ζημια.
2)Στο δυνατο σουτ, ΝΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΠΕΝΑΝΤΙ, αλλα αυτο ειναι το λιγοτερο.Εδω θα εχει τσαλακωθει ολη η μουρη, που θα παρει ο θολος απενατι θα μας νοιαξει.Εδω θα εχουν διαλυθει κρεμαγιερες, ψαλιδια, αμορτισερ, καπο,φαναρια, χιλια δυο.Ας βγουμε εμεις καλα.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
27-12-08, 03:12
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
φανταζομαι εχεις βαλει σιδερενια απο θολο σε θολο και το ξερεις καλα οτι σε ενα μικρο μπουμ δεν θα παρει ο απεναντι.. την πιθανοτητα με ενα μικρο στραβομα τις αναρτησης να στραβωσει ο αφαλος του θολου?? κατι που με χορις θολομπαρα δυσκολα να συμβει γιατι δεν βρικσει αντισταση?
|
27-12-08, 03:18
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TAKISCOR
εσυ εχεις βαλει και αν ναι,εχεις δει καμια διαφορα;
|
δεδν βλεπεις καμια σπουδεα πρεπει να μπενεις καθε λεπτο της ωρας και της μερας σε στροφες, χρειαζετε σωστο στισιμο για να τα δεις αυτα σε μεγαλο βαθμο , αν κινησε σε επαρχιακουσ δρομους ισοσ παρατηρησεις μια καλητερη συμπεριφορα σε μικρο βαθμο
|
|
|
|
27-12-08, 03:29
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 55
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Και στα δύο αυτοκίνητα που έχω, έχω μπάρες θόλων εμπρός και πίσω.
Στην Corolla, η εμπρός είναι η αλουμινένια της ΤΤΕ και η πίσω η σιδερένια της TRD.
Όσον αφορά το θέμα "στράβωμα απέναντι θόλου λόγω μπάρας" και "μου το είπε φαναρτζής", πολύ θα ήθελα να άκουγα τι θα έλεγε ο ίδιος φαναρτζής αν πουλούσε τις μπάρες.
Άποψή μου είναι πως καταντάει κουραστικό να επαναλαμβάνονται τα ίδια ερωτήματα στο διηνεκές, τα οποία έχουν απαντηθεί και κατά το παρελθόν.
Φίλε alex-g, αν με τη λέξη "σφραγίσματα", εννοείς τις πονταρισιές του θόλου, τότε να έχεις υπόψη σου ότι κάτω από φυσιολογικές συνθήκες, είναι από τα ανθεκτικότερα σημεία του πλαισίου. Γενικότερα, ψάξε να δεις πώς συνδέονται οι δύο θόλοι μεταξύ τους (απουσία μπάρας) και θα συνειδητοποιήσεις πως ΜΕ την μπάρα, η πρόσθετη ζημιά που θα κάνεις δεν θα αλλάζει την μελλοντική κατάσταση του αυτοκινήτου σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης: είτε με μπάρα, είτε χωρίς μπάρα, θα πάει για τροπέτο ή στην ανακύκλωση...
Πάνος.
ΥΓ1: Τα ίδια λέω και εγώ Ηρακλή...
ΥΓ2: @alex-g -> Η διαφορά στην οδική συμπεριφορά που νιώθει κάποιος που έχει τοποθετήσει μπάρες θόλων είναι τόσο μεγαλύτερη, όσο καλύτερα μιλάει ο οδηγός με το αυτοκίνητο...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|
27-12-08, 03:42
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλα αφου επιμενεις εγω παντος δεν ειδα τρελη διαφορα , αποψη ειναι βεβαια αλα δεδν ξερω ισος με κανα μηχανικο τιμονι την καταλαβω
κατι ασχετο στο (πανος) ctrl+v κανεις γιατι το διαβαζω συνεχεια...
|
|
|
|
27-12-08, 11:51
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 04-04-2005
Περιοχή:
Κόρινθος
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εγω δεν ανεφερα οτι "μου ειπε" ο φαρνατζης. Εγω απλα ειπα οτι ενας φαρνατζης θα μπορει να μας πει το τι γινεται με τις μπαρες λογω του επαγγελματος του και της εμπειριας που εχει πανω σε αυτα τα θεματα.
Το θεμα της μπαρας συζητειται και σε αλλα φορουμ και δεν εχω διαβασει κατι παραπανω αποτι εχω διαβασει εδω. Ισως κατι διαφορετικο ειναι οτι υπαρχουν μπαρες οπου σε καποιο σημειο ειναι πιο λεπτες ωστε σε καποια συγκρουση να λυγισουν, σε καποιες αλλες περιπτωσεις σπανε/κοβονται οι βιδες στους θολους και τελος υπαρχουν μπαρες "τριγωνο" που δενουν και στο καθρεπτη. Επισης υπαρχουν διαιρουμενες.
Στο δικο μου εχω διαιρουμενη η οποια πιανει μονο στο καθρεπτη και οχι αμεσα στους θολους.
Πιστευω για να δεις διαφορα στην οδηγικη συμπεριφορα θα πρεπει να εχεις και καποιο αξιολογο στησιμο. Η μπαρα απο μονη της δεν κανει την διαφορα. Εγω επειδη ξερω οτι το αυτοκινητο μου δεν εχει και την καλυτερη στιβαροτητα στις στροφες και οτι δεν ειμαι οδηγαρα, το δοκιμασα σε ελευθερο δρομο, ευθεια, κανοντας καποια ζιγκ ζαγκ με 70-80χλμ/ωρα και παρατηρησα οτι η μπαρα δεν αφηνε το μπροστινο μερος του αυτοκινητου να εχει την μεταφορα βαρους. Φυσικα απο καποιο σημειο και μετα αρχισε να γινεται αισθητη η μεταφορα βαρους. Αυτη την διαφορα ειδα μετα την τοποθετηση της μπαρας οπου πριν την βαλω ειχα πιο αμεσα αισθητη την μεταφορα βαρους.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17949700 seconds (79,56% PHP - 20,44% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:17. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|