Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > TOYOTA AURIS

TOYOTA AURIS Το καινουργιο (corolla ) Hatchback με την καινοτομο ονομασια για την αναφορα του σε πιο νεο κοινο. www.auriclub.gr

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 06-12-08, 20:43
Το avatar του χρήστη ALIEN-3-
ALIEN-3- Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2008
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 170
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 215
ALIEN-3- είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από alex-g Εμφάνιση μηνυμάτων
αν εχει τα κοτσια βαλτο με τα ιδια αλογα ιδια κιλα και μικροτερο κυβισμο βλεπε TSI να δεις καροτσες που θα φαει μην ακουω για το fsi με 115 και ιδια κιλα οκ?
Οταν λέτε δεν φαίνονται το λέτε με γνώμονα τα προηγούμενα που ήταν πολύ πιο ελαφριά .Προτιμώ τα περισσότερα κιλά όμως για να έχω και την καλύτερη ασφάλεια και τα καλύτερα κρατήματα......
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 06-12-08, 21:07
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ALIEN-3- Εμφάνιση μηνυμάτων
Οταν λέτε δεν φαίνονται το λέτε με γνώμονα τα προηγούμενα που ήταν πολύ πιο ελαφριά .Προτιμώ τα περισσότερα κιλά όμως για να έχω και την καλύτερη ασφάλεια και τα καλύτερα κρατήματα......
Γιατί το βάρος βοηθάει το κράτημα? Το αντίθετο....
Το ότι τα αγωνιστικά τα ελαφρώνουν λες να ναι τυχαιο? Η ότι τα rallye στρίβουν έτσι με 700-800 κιλά ελαφρωμένα είναι επίσης τυχαίο?
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 06-12-08, 21:36
Το avatar του χρήστη Vavvas
Vavvas Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-12-2006
Μοντέλο: mazda 2 1,5cc
Περιοχή: ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 471
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 267
Vavvas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ετσι ειναι τα ελαφρυα αμαξια και στριβουν καλυτερα και φρεναρουν καλυτερα. Ομως πιστευω οτι το auris 1,6 ειναι στα ιδια με ενα tsi 122ps.
Δεν εχω δει ανοιγμα αλλα επειδη ξερω οτι τα tοyota στα ιδια αλογα ειναι μπροστα απο τα γερμανικα
__________________
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 07-12-08, 03:26
Το avatar του χρήστη vassilis_vvti
vassilis_vvti Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 19-02-2006
Μοντέλο: Αvensis vvt-i 1.6
Περιοχή: ΕΛΛΑΔΑ
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 1.604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 390
vassilis_vvti είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από alex-g Εμφάνιση μηνυμάτων
αν εχει τα κοτσια βαλτο με τα ιδια αλογα ιδια κιλα και μικροτερο κυβισμο βλεπε TSI να δεις καροτσες που θα φαει μην ακουω για το fsi με 115 και ιδια κιλα οκ?
τα εχεις ερωτευτει τα tsi αλλα ειναι αλλη καηγορια εχουν τουρμπο το δικαιο ειναι να συγκρινεις ιδια πραγματα...και μιλαμε για επιδοσεις και οχι για στριψιμο και πιστεψεμε το αουρις ειναι πολυ μπροστα απο το φσι(ιδια κατηγορια,ιδια κυβικα,ιδια αλογα.)εδω εγω τα περναω και εχω ανοιξει με αρκετα και ειναι και πιο βαρυ το δικο μου και λιγοτερα αλογα...αλλα ξεχασα μαλλον κουλοι θα ητανε.
__________________
Toyota Avensis vvt-i
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 07-12-08, 04:03
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 379
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Vavvas Εμφάνιση μηνυμάτων
Ετσι ειναι τα ελαφρυα αμαξια και στριβουν καλυτερα και φρεναρουν καλυτερα. Ομως πιστευω οτι το auris 1,6 ειναι στα ιδια με ενα tsi 122ps.
Δεν εχω δει ανοιγμα αλλα επειδη ξερω οτι τα tοyota στα ιδια αλογα ειναι μπροστα απο τα γερμανικα
η μερα με τη νυχτα ειναι αστο ο 122 ειναι ο πιο απλος κινητηρας σε σχεση με τα μεγαλητερα αδελφια του και φοραει τουρμπινα της MHI (Mitsubishi Heavy Industries) κατι που δεν το ξερει κανεις με πιεση στο 0,65 ενω ο tjet 0,8 sta 120hp ,υπαρχει ενα μυστικο στον μικο τσι γιαυτο και τον επιλεγω περισσοτερο απο τους αλουσ 2 και αυτο οτι δεν διαφερει και πολυ απο ενα 4efte οσο στο υλικο κατασκευης στα κυβικα και σχεδον παντου και φυσικα ειναι απλος δεν εχει ενα καρο μαραθετια απανω του τσεκαρετε εδω δεν ειναι τυχαιο που επελεξε τον συγεκριμενο η audi και τον δουλευει με το ΜΤΜ πανω http://img92.imageshack.us/img92/4545/45789jjkdlfm2.jpg

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vassilis_vvti Εμφάνιση μηνυμάτων
τα εχεις ερωτευτει τα tsi αλλα ειναι αλλη καηγορια εχουν τουρμπο το δικαιο ειναι να συγκρινεις ιδια πραγματα...και μιλαμε για επιδοσεις και οχι για στριψιμο και πιστεψεμε το αουρις ειναι πολυ μπροστα απο το φσι(ιδια κατηγορια,ιδια κυβικα,ιδια αλογα.)εδω εγω τα περναω και εχω ανοιξει με αρκετα και ειναι και πιο βαρυ το δικο μου και λιγοτερα αλογα...αλλα ξεχασα μαλλον κουλοι θα ητανε.
φιλε μου το αμαξι σου ειναι ελαφρητερο αλα αυτο δεν εχει να κανει το fsi ισοσ ιστερει στο ηλεκτρικο γκαζι κατι που απο προγμραμα σε προγραμμα αλαζει πχ leon audi golf εχουν διαφορες ασε που τωρα στα 21 κιλα ροπης tsi και το ιδροψυχτο ιντερκουλερ για μηκροτερο lag εκει ειναι που δεεν καταλαβαινεις τπτ σχεδον

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη alex-g : 07-12-08 στις 04:28.
Απάντηση με παράθεση
  #16  
Παλιά 07-12-08, 12:38
Το avatar του χρήστη panos 24
panos 24 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 19-10-2008
Μοντέλο: corolla E12 ,civic
Περιοχή: Λεσβος
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 50
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 202
panos 24 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ρε φιλαρακι alexq κ μπροστα απο το auris να βγει ο τσι εναι κριμα να γεμισει λαδια ολη η μουρη του auris.ποιο μπουρδελ@ μοτερια κ ποιο προβληματικα κ ποιο λαδιερες απο τα TSI- VW GROUP DEN ΥΠΑΡΧΟΥΝ πουθενα στον πλανητη οπου και να ψαξεις, κ τα φιατ καλιτερα ειναι.
Απάντηση με παράθεση
  #17  
Παλιά 07-12-08, 12:58
Το avatar του χρήστη vassilis_vvti
vassilis_vvti Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 19-02-2006
Μοντέλο: Αvensis vvt-i 1.6
Περιοχή: ΕΛΛΑΔΑ
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 1.604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 390
vassilis_vvti είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από alex-g Εμφάνιση μηνυμάτων
η μερα με τη νυχτα ειναι αστο ο 122 ειναι ο πιο απλος κινητηρας σε σχεση με τα μεγαλητερα αδελφια του και φοραει τουρμπινα της MHI (Mitsubishi Heavy Industries) κατι που δεν το ξερει κανεις με πιεση στο 0,65 ενω ο tjet 0,8 sta 120hp ,υπαρχει ενα μυστικο στον μικο τσι γιαυτο και τον επιλεγω περισσοτερο απο τους αλουσ 2 και αυτο οτι δεν διαφερει και πολυ απο ενα 4efte οσο στο υλικο κατασκευης στα κυβικα και σχεδον παντου και φυσικα ειναι απλος δεν εχει ενα καρο μαραθετια απανω του τσεκαρετε εδω δεν ειναι τυχαιο που επελεξε τον συγεκριμενο η audi και τον δουλευει με το ΜΤΜ πανω http://img92.imageshack.us/img92/4545/45789jjkdlfm2.jpg



φιλε μου το αμαξι σου ειναι ελαφρητερο αλα αυτο δεν εχει να κανει το fsi ισοσ ιστερει στο ηλεκτρικο γκαζι κατι που απο προγμραμα σε προγραμμα αλαζει πχ leon audi golf εχουν διαφορες ασε που τωρα στα 21 κιλα ροπης tsi και το ιδροψυχτο ιντερκουλερ για μηκροτερο lag εκει ειναι που δεεν καταλαβαινεις τπτ σχεδον
θες να πεις οτι το αβενσις ειναι ελαφρυτερο απο το golf 5 fsi???το αμαξι μου ειναι 1250 ενω το γκολφ 1200.οποτε δεν ισχυει αυτο.Και αν ειναι θεμα ηλεκτρογκαζου βαλε ο κορολα Ε12 που εχει ηλεκρογκαζο και ειναι 110 αλογα και αυτο αλλα τοτε θα ειναι σαν να κλεβεις εκκλησια.Δεν ειναι κακο να παραδεχτουμε καποια πραγματα.Στα ιδια κυβικα αλογαοι ιαπωνες ειναι μπροστα και για αυτο οι γερμανοι αρχιζαν να βγαζουν τουρμπο.εδω σκεφτονατι να βγαλουν 100 τουρμπο.Παρε ενα σιβικ η ενα κορολα 1600 με 110 αλογα και συγκρινε με αστρα 1600 115 η φοκους 120 η γκολφ η λεον η οτι αλλο θες αλλα ατμοσφαιρα...πατα ειναι μπροστα ο ιαπωνας.Παντως δεν πισευω να θες να συγκρινουμε σταρλετ με γκολφ τσι.
__________________
Toyota Avensis vvt-i
Απάντηση με παράθεση
  #18  
Παλιά 07-12-08, 13:02
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Alex-q εγω θα ηθελα να τα βαλουν διπλα διπλα απο σταση για να δω τι πραγματικα θα γινει...
Εκτος του οτι ειναι τουρμπο και ανηκει σε αλλη κατηγορια αλλωστε..
Γιατι ομως δελ λες οτι αυτα τα καινε μονο 100αρα?
Υ.Γ.
dRiveR7 το βαρος που λες βοηθαει εν μερη στο στριψιμο.
Τα ραλι που αναφερεις στριβουν γιατι εχουν καλες αναλογιες βαρων μπροστα και πισω αξονα..
Το παραπανω βαρος χρησιμευει στο ξεκωλημα μαζευετε ευκολα μια μαουνα ενω τα σαξοραλα αμα ξεκωλησουν πρεπει να εχει ενα τσουβαλε καμπαλικια να το μαζεψεις..
Τα αγωνιστικα τα ελαφρωνουν για να πανε οσο ποιο γρηγορα γινετε ρε!
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #19  
Παλιά 07-12-08, 13:21
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 379
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από wastegate Εμφάνιση μηνυμάτων
Alex-q εγω θα ηθελα να τα βαλουν διπλα διπλα απο σταση για να δω τι πραγματικα θα γινει...
Εκτος του οτι ειναι τουρμπο και ανηκει σε αλλη κατηγορια αλλωστε..
Γιατι ομως δελ λες οτι αυτα τα καινε μονο 100αρα?
west που τα εχεις ακουσει αυτα? και 95 καινε
Απάντηση με παράθεση
  #20  
Παλιά 07-12-08, 13:26
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 379
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από panos 24 Εμφάνιση μηνυμάτων
ρε φιλαρακι alexq κ μπροστα απο το auris να βγει ο τσι εναι κριμα να γεμισει λαδια ολη η μουρη του auris.ποιο μπουρδελ@ μοτερια κ ποιο προβληματικα κ ποιο λαδιερες απο τα TSI- VW GROUP DEN ΥΠΑΡΧΟΥΝ πουθενα στον πλανητη οπου και να ψαξεις, κ τα φιατ καλιτερα ειναι.
ενταξει φιλε οτι πεις εσυ ξερεις καλητερα και αυτοι που τα λενε λαδιερα? λαδιερα! αντε καλη αναγνωση στο φορουμ και καλα ποστ
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > TOYOTA AURIS

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
avensis 1.6 132hp η civic 1.8 sedan 140hp?? kostas11 CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 5 07-10-12 17:24
Auris 1.8 valvematic? THEMIS TOYOTA AURIS 3 04-09-09 11:39
ΒΙΒΛΙΟ ΟΔΗΓΙΩΝ ΧΡΗΣΗΣ (MANUAL) AURIS 1.6 valvematic Babis63 TOYOTA AURIS 11 15-08-09 12:44
Auris 1.8 Valvematic sotoskap TOYOTA AURIS 40 27-06-09 16:56
TOYOTA Valvematic Ayrton ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 0 26-09-07 16:56



Page generated in 0,19870305 seconds (80,60% PHP - 19,40% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:05.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)