Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
02-11-08, 09:51
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 25-03-2006
Περιοχή:
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλημέρα σε όλους. Έχω 3 ερωτήσεις.
α. Το όλο σύστημα κομπλέ τοποθετημένο πόσο θα κοστίσει
β. έρχετε πακέτο με κάποια όργανα ενδείξεων για τον οδηγό ? πχ στάθμη νερου ή κάτι άλλο ?...
γ. Τι γήνετε με την εργωστασιακή εγγύηση ? είναι τόσο εύκολο στο "βάλε-βγάλε" ώστε να μεν φαίνετε η μετατροπή ?
__________________
Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !
Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
|
|
|
|
02-11-08, 12:04
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 05-03-2004
Περιοχή:
αθηνα
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από κωνσταντίνος
Καλημέρα σε όλους. Έχω 3 ερωτήσεις.
α. Το όλο σύστημα κομπλέ τοποθετημένο πόσο θα κοστίσει
β. έρχετε πακέτο με κάποια όργανα ενδείξεων για τον οδηγό ? πχ στάθμη νερου ή κάτι άλλο ?...
γ. Τι γήνετε με την εργωστασιακή εγγύηση ? είναι τόσο εύκολο στο "βάλε-βγάλε" ώστε να μεν φαίνετε η μετατροπή ?
|
κωνσταντίνε το κόστος είναι 690 ευρώ +100 ευρώ η εγκατάσταση.από εκεί και πέρα αν ο αισθητήρας λάμδα στο αυτοκίνητο του αγοραστή είναι καλός,η τιμή παραμένει η ίδια.αν χρειάζεται αντικατάσταση τότε βάζεις και αυτό στα έξοδα.επιπλέον από όσο θυμάμαι από την παρουσίαση κάθε 10.000 χιλ γίνεται συντήρηση από την εταιρεια με κόστος 25 ευρώ(για την τιμή δεν είμαι 100% σίγουρος).
όσον αφορά για όργανα ενδείξεων κλπ από ότι κατάλαβα όλα αυτά θεωρούνται add on άρα τα πληρωνει ο ενδιαφερόμενος εξτρά.
τέλος για την εγγύηση μας είπαν ότι είναι ανάλογα τον αντιπρόσωπο.άλλοι δεν έχουν πρόβλημα και άλλοι έχουν
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
www.eseepa.gr
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
|
02-11-08, 13:20
|
|
|
|
Εγγραφή: 27-03-2008
Περιοχή:
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.235
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αμα θελει συντηρηση καθε 10000 τοτε θα ειναι δυσκολο για τα παιδια απο επαρχια να το βαλουν. Π.χ εγω που ειμαι απο Χαλκιδικη ειναι δυσκολο.Εκτος αμα εχει στην Θεσσαλονικη αντιπροσωπο ή κατι τετοιο για να μπορει να κανει σερβις.Υπαρχει καποιος στη Θεσσαλονικη που μπορει να κανει το σερβις?
__________________
Δεν τρέχω...Απλά πετάω χαμηλά...
E12 1.8 3d black
my garage
my page
|
02-11-08, 15:19
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 05-03-2004
Περιοχή:
αθηνα
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
αυτό δεν το γνωρίζω.θα πρέπει να μιλήσεις με κάποιον υπεύθυνο
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
www.eseepa.gr
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
|
02-11-08, 15:42
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 10-09-2004
Περιοχή:
ΠΕΡΙΣΣΟΣ
Μηνύματα: 1.146
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από th@nos
Αμα θελει συντηρηση καθε 10000 τοτε θα ειναι δυσκολο για τα παιδια απο επαρχια να το βαλουν. Π.χ εγω που ειμαι απο Χαλκιδικη ειναι δυσκολο.Εκτος αμα εχει στην Θεσσαλονικη αντιπροσωπο ή κατι τετοιο για να μπορει να κανει σερβις.Υπαρχει καποιος στη Θεσσαλονικη που μπορει να κανει το σερβις?
|
το service υπαρχει δυνατοτητα να το κανεις κ μονος σου αφου το μονο που χρειαζεται στα 10.000χλμ ειναι αλλαγη στις ανεπιστροφες βαλβιδες κ αλλαγμα στο απιονισμενο νερακι...
__________________
ΟΤΑΝ ΒΑΡΕΘΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ , ΜΑΘΕ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙΣ!!!
|
02-11-08, 16:42
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
και με την λασπη που απο οτι εχω διαβασει ειναι συχνη τι γινεται?
__________________
|
|
|
|
04-11-08, 00:55
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 30-10-2008
Μηνύματα: 3
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από th@nos
Αμα θελει συντηρηση καθε 10000 τοτε θα ειναι δυσκολο για τα παιδια απο επαρχια να το βαλουν. Π.χ εγω που ειμαι απο Χαλκιδικη ειναι δυσκολο.Εκτος αμα εχει στην Θεσσαλονικη αντιπροσωπο ή κατι τετοιο για να μπορει να κανει σερβις.Υπαρχει καποιος στη Θεσσαλονικη που μπορει να κανει το σερβις?
|
καλησπέρα,είμαστε σε εξελιξη για αντιπροσωπο αυτη τη στιγμή, πιστευω πολυ συντομα θα ανακοινωσουμε τον αντιπροσωπο για Θεσσαλονικη,Λαρισα,Κατερινη και Κυπρο. Bεβαια το σερβις ειναι κατι που μπορει να γινει ευκολα,αρκει να ακολουθησει κανεις τις οδηγιες.το κοστος του σερβις ειναι δωρεαν για το πρωτο χρονο και μετεπειτα ειναι στα 25€
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από diafanh-psyxh
κωνσταντίνε το κόστος είναι 690 ευρώ +100 ευρώ η εγκατάσταση.από εκεί και πέρα αν ο αισθητήρας λάμδα στο αυτοκίνητο του αγοραστή είναι καλός,η τιμή παραμένει η ίδια.αν χρειάζεται αντικατάσταση τότε βάζεις και αυτό στα έξοδα.επιπλέον από όσο θυμάμαι από την παρουσίαση κάθε 10.000 χιλ γίνεται συντήρηση από την εταιρεια με κόστος 25 ευρώ(για την τιμή δεν είμαι 100% σίγουρος).
όσον αφορά για όργανα ενδείξεων κλπ από ότι κατάλαβα όλα αυτά θεωρούνται add on άρα τα πληρωνει ο ενδιαφερόμενος εξτρά.
τέλος για την εγγύηση μας είπαν ότι είναι ανάλογα τον αντιπρόσωπο.άλλοι δεν έχουν πρόβλημα και άλλοι έχουν
|
για τα μελη του club ειναι μειον 10% στο κοστος του kit, επισις μετα απο συζητηση με υπευθυνους αποφασισαμε να περιλαβουμε υδατοπαγιδα/φιλτρο δωρεαν για τα μελη του corolla club.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 04-11-08 στις 08:40.
Αιτία: Συγχώνευση posts...
|
|
αναλυση |
|
04-11-08, 12:05
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 21-10-2003
Περιοχή:
Nikaia
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 4.505
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
αναλυση
Οι κυψέλες καυσίμων
Άρθρο, Μάιος 2002
Η σοβαρή ρύπανση του περιβάλλοντος, που προκαλεί η συνεχώς αυξανόμενη χρήση των ορυκτών καυσίμων, καθώς και η προοπτική εξάντλησής τους σε μερικές δεκαετίες, έχει στρέψει το ενδιαφέρον, τα τελευταία χρόνια, στην αντικατάσταση αυτών των καυσίμων από το υδρογόνο. Το υδρογόνο θεωρείται ως το ιδανικό καύσιμο, διότι έχει υψηλή θερμαντική αξία, το προϊόν της καύσης του είναι καθαρό νερό, και μπορεί να μεταφέρεται σε μεγάλες αποστάσεις με μηδενικές απώλειες.
Σήμερα το υδρογόνο παράγεται κυρίως από φυσικό αέριο με την επίδραση υδρατμών, αλλά η πιο φιλική προς το περιβάλλον μέθοδος είναι η παραγωγή του από ηλεκτρόλυση του νερού. Ιδιαίτερη δε σημασία έχει το γεγονός ότι, εκτός από τη δυνατότητα καύσης του σε ηλεκτρογεννήτριες, το υδρογόνο μπορεί να "τροφοδοτήσει" τις κυψέλες καυσίμου, μια από τις σημαντικότερες ενεργειακές πηγές του μέλλοντος.
Από που προήλθαν οι κυψέλες των καυσίμων
Η πρώτη κυψέλη καυσίμων φτιάχτηκε το 1839 από τον Sir William Grove, έναν Ουαλλέζο δικαστή και πειραματικό επιστήμονα. Όμως σοβαρό ενδιαφέρον για τη κυψέλη καυσίμων ως πρακτική γεννήτρια δεν άρχισε παρά μόνο τη δεκαετία του '60, όταν επέλεξε το διαστημικό πρόγραμμα των ΗΠΑ τα κυψέλες καυσίμων κι όχι την επικίνδυνη πυρηνική ενέργεια και την ακριβότερη ηλιακή ενέργεια. Τα κυψέλες καυσίμων εφοδίασαν ενέργεια το διαστημικό σκάφος Gemini και Apollo, και παρέχουν ακόμα ηλεκτρική ενέργεια και νερό για το Διαστημικό Λεωφορείο.
Ποιο είδος καυσίμων μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μια κυψέλη καυσίμων;
Οι κυψέλες καυσίμων μπορούν να χρησιμοποιηθούν με ποικίλα καύσιμα και μάλιστα με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Το υδρογόνο -- το αφθονότερο στοιχείο στη Γη -- μπορεί να χρησιμοποιηθεί άμεσα. Οι κυψέλες καυσίμων μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν καύσιμα που περιέχουν υδρογόνο, συμπεριλαμβανομένης της μεθανόλης, της αιθανόλης, του φυσικού αερίου, και των ορυκτών καυσίμων ακόμη όπως η βενζίνη ή το ντήζελ. Τα καύσιμα που περιέχουν υδρογόνο απαιτούν γενικά έναν "μετασχηματιστή καυσίμου" που θα εξάγει από το καύσιμο το υδρογόνο. Η ενέργεια θα μπορούσε επίσης να παρασχεθεί από τη βιομάζα, τον αέρα, την ηλιακή ενέργεια ή άλλες ανανεώσιμες πηγές. Οι κυψέλες καυσίμων σήμερα λειτουργούν με πολλά διαφορετικά καύσιμα, ακόμη και αέριο από τις εγκαταστάσεις σκουπιδιών και της επεξεργασίας απόβλητου ύδατος. Επίσηε η δύναμη του αέρα, οι παλίρροιες και οι (υδροηλεκτρικοί στρόβιλοι μπορούν επίσης να δημιουργήσουν ηλεκτρική ενέργεια για να χωρίσουν το νερό σε υδρογόνο και οξυγόνο. Όταν το υδρογόνο παράγεται από τον ήλιο ή άλλες ανανεώσιμες πηγές ενέργειας καλείται "ηλιακό-υδρογόνο".
Κατά χρησιμοποίηση καυσίμων εκτός από το καθαρό υδρογόνο, απαιτείται ένας μετασχηματιστής ή επεξεργαστής καυσίμων Τι είναι όμως ο μετασχηματιστής; Είναι μια συσκευή που παράγει υδρογόνο από τα καύσιμα όπως η βενζίνη, η μεθανόλη, η αιθανόλη ή η νάφθα.
Τρία βασικά σχέδια μετασχηματιστών αξιολογούνται ως κατάλληλα για τις κυψέλες καυσίμων για χρήση τους σε οχήματα: Του μετασχηματιστή του ατμού, της μερικής οξείδωσης και του αυτοθερμικού μετασχηματιστή. Οι μετασχηματιστές ατμού συνδυάζουν τα καύσιμα με τον ατμό και τη θερμότητα για να παραγάγουν το υδρογόνο. Η θερμότητα που απαιτείται για να ενεργοποιηθεί το σύστημα λαμβάνεται με την καύση των καυσίμων ή του πλεονάζοντος υδρογόνου από την έξοδο των κυττάρων καυσίμων. Οι μετασχηματιστές της μερικής οξείδωσης συνδυάζουν χημικά τα καύσιμα με το οξυγόνο για να παραγάγουν μονοξείδιο υδρογόνου και άνθρακα. Το μονοξείδιο του άνθρακα αντιδρά έπειτα με τον ατμό για να παραγάγει περισσότερο υδρογόνο. Η μερική οξείδωση ελευθερώνει θερμότητα, η οποία συλλαμβάνεται και χρησιμοποιείται αλλού στο σύστημα. Οι αυτοθερμικοί μετασχηματιστές συνδυάζουν χημικά τα καύσιμα και με τον ατμό και με το οξυγόνο έτσι ώστε η αντίδραση είναι σε θερμική ισορροπία. Ο αυτοθερμικός μετασχηματισμός, ενώ δεν είναι τόσο πλήρως αναπτυγμένος όσο οι άλλοι, προσφέρει την περισσότερη ευελιξία στη διαχείριση της θερμότητας. Γενικά, και η μεθανόλη και η βενζίνη μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιαδήποτε από τα τρία σχέδια μετασχηματιστών. Οι διαφορές στη χημική φύση των καυσίμων, εντούτοις, μπορούν να ευνοήσουν ένα σχέδιο πιό πολύ από ένα άλλο.
Λίγα λόγια για το υδρογόνο
Το υδρογόνο ήταν το πρώτο στοιχείο που σχηματίστηκε μετά το Big Bang και είναι ακόμα το πιο κοινό στοιχείο στο σύμπαν. Το υδρογόνο είναι ένα άχρωμο και άοσμο αέριο το οποίο υπάρχει άφθονο. Σαν καύσιμο μπορεί να ανακτηθεί από το φυσικό αέριο, το μεθάνιο ή το πετρέλαιο. Το υδρογόνο μπορεί να χαρακτηριστεί σαν το απόλυτο καύσιμο, δεν έχει καθόλου αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον.
Είναι το πιό απλό και ελαφρύτερο στοιχείο στο σύμπαν.
Το υδρογόνο είναι άχρωμο, άοσμο, άγευστο και μη-τοξικό.
Μια άλλη μέθοδος για να παραχθεί υδρογόνο είναι με τα βακτηρίδια και τα άλγη. Τα κυανοβακτήρια, που είναι άφθονοι στη Γη, μονοκύτταροι οργανισμοί,, παράγουν υδρογόνο μέσω της κανονικής μεταβολικής λειτουργίας τους. Τα κυανοβακτήρια μπορούν να αναπτυχθούν στον αέρα ή το νερό, και περιέχουν τα ένζυμα που απορροφούν το φως του ήλιου για την ενέργεια και τη διάσπαση των μορίων του νερού, παράγοντας κατά συνέπεια το υδρογόνο. Δεδομένου ότι το κυανοβακτήριο παίρνει το νερό και το αποσυνθέτουν σε υδρογόνο, τα απόβλητα τους που είναι περισσότερο νερό, γίνεται τροφή για τον επόμενο μεταβολισμό.
Πώς μια κυψέλη καυσίμων μπορεί να συγκριθεί με τις ηλεκτρικές μπαραρίες που τροφοδοτούν ένα αυτοκίνητο;
Τα αυτοκίνητα που κάνουν χρήση κυψέλες καυσίμων είναι μια ελκυστική πρόοδος από τα ηλεκτρικά που απαιτούν μπαταρίες. Προσφέρουν τα πλεονεκτήματα αυτών των οχημάτων με τις μπαταρίες αλλά μπορούν επίσης να ανεφοδιαστούν σε καύσιμα γρήγορα και θα μπορούσαν να πάνε σε μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ των ανεφοδιασμών.
Οι κυψέλες καυσίμων που χρησιμοποιούν το υδρογόνο ως καύσιμο θα είχαν μηδενικές εκπομπές καυσαερίων και θα είναι επίσης αποδοτικότερες από τα αυτοκίνητα που βασίζονται σε μπαταρίες. Επιπλέον, τα αυτοκίνητα των κυψελών καυσίμων θα μπορούσαν να παραγάγουν λιγότερα "σε όλο το σύστημα της παραγωγής" αέρια του θερμοκηπίου -- λαμβάνοντας υπόψη όλες τις εκπομπές που συνδέθηκαν με την επεξεργασία των καυσίμων και τη χρήση τους.
Οι μελέτες από τις αυτοκινητοβιομηχανίς όπως η General Motors έδειξαν ότι οι μηχανές αυτοκινήτων των κυττάρων καυσίμων θα μπορούσαν να παραχθούν σχεδόν με την ίδια τιμή όπως μια μηχανή εσωτερικής καύσεως.
Από πού όμως προέρχεται το υδρογόνο;
Το υδρογόνο που παράγεται με τη βοήθεια ανανεώσιμων ενεργειακών πηγών παρέχει μια καθαρή και άφθονη πηγή ενέργειας, ικανή για τις περισσότερες από τις μελλοντικές υψηλές ανάγκες ενέργειας. Όταν το υδρογόνο χρησιμοποιείται ως πηγή ενέργειας σε μια κυψέλη καυσίμων, η μόνη εκπομπή που δημιουργείται είναι το νερό, το οποίο μπορεί έπειτα να ηλεκτρολυθεί για να κάνει περισσότερο υδρογόνο - τ' απόβλητα δηλαδή προμηθεύουν περισσότερα καύσιμα. Αυτός ο συνεχής κύκλος ενεργειακής παραγωγής έχει τη δυνατότητα να αντικαταστήσει τις παραδοσιακές πηγές ενέργειας με κάθε ικανότητα - έτσι δεν θα έχουμε άλλες νεκρές μπαταρίες που προκαλούν μόλυνση του περιβάλλοντος ή μηχανές που καίνε βενζίνη ή πετρέλαιο. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι το υδρογόνο είναι ακόμα ακριβότερο από τις άλλες πηγές ενέργειας όπως ο άνθρακας, το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο. Οι ερευνητές βοηθούν να αναπτυχθούν εκείνες οι τεχνολογίες για να παραγάγουν το υδρογόνο σε μαζικές ποσότητες και με φτηνότερες τιμές, προκειμένου να ανταγωνιστούν με τις παραδοσιακές πηγές της ενέργειας.
Υπάρχουν τρεις βασικές μέθοδοι που οι επιστήμονες ερευνούν για την φθηνή παραγωγή υδρογόνου. Και οι τρεις ξεχωρίζουν το υδρογόνο από ένα "αέριο της πετροχημικής βιομηχανίας", όπως τα ορυκτά καύσιμα ή το νερό - αλλά με πολύ διαφορετικά μέσα.
Πως λειτουργεί;
Η κυψέλη καυσίμων λειτουργεί παρόμοια με μια μπαταρία. Έχει δύο ηλεκτρόδια, μια άνοδο και μια κάθοδο, που χωρίζονται από μια μεμβράνη. Το οξυγόνο περνά πάνω από το ένα ηλεκτρόδιο και το υδρογόνου από το άλλο. Το υδρογόνο αντιδρά με έναν καταλύτη στην άνοδο (+) που μετατρέπει το αέριο υδρογόνου σε αρνητικά φορτισμένα ηλεκτρόνια (e -) και θετικά φορτισμένα ιόντα (H +). Τα ηλεκτρόνια ρέοντας από την κυψέλη αποτελούν ένα ρεύμα που χρησιμοποιείται ως ηλεκτρική ενέργεια. Τα ιόντα του υδρογόνου τώρα κινούνται μέσω της ηλεκτρολυτικής μεμβράνης προς την κάθοδο (-) όπου ενώνονται με το οξυγόνο και τα ηλεκτρόνια για να παραγάγουν το νερό. Αντίθετα από τις μπαταρίες, οι κυψέλες καυσίμων ποτέ δεν φορτίζονται απ' έξω. Μία κυψέλη καυσίμου παράγει περίπου 0.6 Volt και και πολλές μαζί συνδυάζονται για να δώσουν την ηλεκτρική ισχύ που χρειάζεται.
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663
Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..
|
|
συνεχεια |
|
04-11-08, 12:05
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 21-10-2003
Περιοχή:
Nikaia
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 4.505
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
συνεχεια
Εφαρμογές και πλεονεκτήματα των κυψελών καυσίμων
Εφαρμογές
• Χρησιμοποίηση της κυψέλης καυσίμου για συμπαραγωγή ενέργειας (Παραγωγή θερμότητας και ενέργειας για ξενοδοχεία, νοσοκομεία και σπίτια)
• Αποκεντρωμένη παραγωγή ισχύος(Έρευνα και ανάπτυξη στη βιομηχανία)
• Εφαρμογές μικρής ισχύος: Φώτα απομακρυσμένων περιοχών, ταμπέλες δρόμων, σταθμοί επικοινωνιών και μετεωρολογικοί σταθμοί.
• Μεταφορές (Διαστημόπλοια, υποβρύχια, τραίνα, λεωφορεία)
• Φορητές συσκευές ισχύος: Φορητά τηλέφωνα, Laptop , κάμερες και φορητές συσκευές ήχου.
Πλεονεκτήματα
• Ελάχιστες εκπομπές ρύπων. Προστασία της ατμόσφαιρας, φιλικός προς το περιβάλλον ηλεκτρισμός
• Οι κυψέλες δεν έχουν κινητά μέρα. Ήσυχη λειτουργία και μικρή συντήρηση.
• Μεγάλη απόδοση στην μετατροπή ηλεκτρισμού της τάξης του 40-65% ? Εξοικονόμηση ενέργειας.
• Προσαρμοζόμενος σχεδιασμός για εφαρμογές από watt μέχρι megawatt.
• Σαν αέριο ή υγρό, το υδρογόνο μπορεί εύκολα να μεταφερθεί, να φυλαχθεί και τελικά μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κάθε εφαρμογή όπου χρησιμοποιούνται σήμερα τα καύσιμα .
• Κοστίζει λιγότερο για να μετακινηθεί το υδρογόνο σε άλλες ηπείρους ως συμπιεσμένο αέριο με τη βοήθεια σωλήνων, από ένα ίσο ποσό ηλεκτρικής ενέργειας. Το υγρό υδρογόνο είναι η ασφαλέστερη και πιό οικονομική επιλογή για την κίνηση της ενέργειας από τους ωκεανούς.
• Το υδρογόνο είναι το πιό ασφαλές από όλα τα καύσιμα. Το αέριο υδρογόνο είναι 14 φορές ελαφρύτερο από τον αέρα και για αυτό διαχέεται ταχέως στην ατμόσφαιρα στην περίπτωση ενός ατυχήματος. Ενώ τα άλλα καύσιμα έχουν μεγάλο χρόνο επικινδυνότητας έως ότου αυτά ξεφύγουν από την θέση τους.
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663
Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..
|
04-11-08, 16:20
|
|
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.906
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Λοιπον τον τελευταιο καιρο ο φιλος μου ασχολειται με μια τετοια μετατροπη. Να πω οτι δεν εχει μεγαλη ιδεα απο μηχνολογικα και ηλεκτρολογικα και ηλεκτρονικα. Το αναφερω γιατι απο την στιγμη που ασχοληθηκε αυτος , πιστευω οτι ο καθενας μπορει να το κανει. Το κιτ το εφερε απο αμερικη και νομιζω οτι του στοιχησε λιγα χρηματα(καμια 300). Αν θελετε λεπτομεριες πειτε μου να σας πω.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17601800 seconds (82,39% PHP - 17,61% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:58. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|