Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ

ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ Μαλώστε, διαφωνίστε όσο θέλετε!!!!!!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #71  
Παλιά 24-10-08, 18:03
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Όλα βασικά τα πλεονεκτηματα προκύπτουν από το γεγονός ότι μπορείς να ρυθμίσεις ανεξάρτητα τον καθε κύλινδρο.
Οπότε ακρίβεια στη ρυθμιση σημαίνει ομαλότητα στη λειτουργία, και ομαλότητα στη λειτουργία σημαίνει ροπή.
Ενώ τα μονοπετάλουδα περιορίζονται από τον πιο "στεγνό" κύλινδρο, αφού κάποιοι τροφοδοτούνται με πιο φρεσκο αερα από άλλους.
Και θα μου πεις τι ροπή έχει ένα 20βαλβιδο...
Αν το συγκρίνεις με ένα 160άρι Honda, είναι πολύ ροπάτο.
Παραλληλα, εξαιτίας της ανεξαρτητης ρυθμισης υπάρχει και καλύτερη απόκριση.
Ένα πολύ μικρό ποσοστό της ιπποδυναμης προέρχεται από την τετραπετάλουδη διάταξη (συγκεκριμένα σε δυο παραδείγματα εχω δει διαφορά 7 ίππων στους 200 και κατι παραπάνω από 2 κιλά ροπή σε δυο κατα τ'άλλα όμοια μοτέρ).
Maximum εχω ακουσει για διαφορά 25 ίππων στα 285 ( 11,4%).
Η ιπποδύναμη έρχεται από ένα συνδυασμό σχεδιασμού θαλάμου καυσης, γωνια πλήρωσης και αποβολης μιγματος και καυσαερίων, και διαμετρου-διαδρομής (θεωρωντας προπορείες, συμπιεσεις, μοιρες βυθισματα και υπερπλήρωση η όχι ως σταθερες τιμές).
Τα τετραπετάλουδα είναι σαν τη συμπίεση... Δεν σου δινουν τοση δυναμη όσο ροπή και απόκριση.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη akis308 : 24-10-08 στις 18:11.
Απάντηση με παράθεση
  #72  
Παλιά 24-10-08, 18:18
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Τοση ωρα για το πεις αυτο ρε...
Καλυτερη πληρωση του θαλαμου καυσης μπορει να πεις με μια γραμμη!!!!
Αλλα γινεσαι ποιο κατανοητος ετσι..
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #73  
Παλιά 24-10-08, 20:06
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1244
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από trelokomio Εμφάνιση μηνυμάτων
Ξεχνας μαλλον (η κανεις πως ξεχνας) ενα σημαντικοτατο πραγμα....
Συγκρινεις ενα κινητηρα που εχει μονοπεταλουδη εισαγωγη με εναν που εχει τετραπεταλουδη....
Αν βαλεις τετραπεταλουδο στο ts, αστο καλυτερα.......
Αν ο 20v ηταν μονοπεταλουδος δεν θα ηταν δα και κανενας σημαντικος 16αρις οσο και αν δεν μας αρεσει αυτο...
Προσωπικα δεν θεωρω και κανενα τεχνολογικο επιτευγμα τον 20v...
Υπαρχουν αλλοι, που ειναι οντως τεχνολογικα επιτευματα...
παλι τα ιδια θα λεμε? τι παει να πει αν ηταν μονοπεταλουδο? τι παει να πει αμα ειχε η ts τετραπεταλουδο?

μαλλον και το προσπερνας οτι ο κινητηρας ειναι κοντα 12 χρονων και δε σ αγγιζει καθολου...
οι πιο πολλοι κουβαλανε τα τετραπλα χιλιομετρα απο οποιαδηποτε ts.ας δουμε πως θα πηγαινει μια ts με 150000κμ η 250000 κμ...
αν θα λειτουργει ακομα.
ουτε σ αγγιζει στο οτι ολοκληρα φορουμ ανα τον κοσμο ακομα ασχολουντε με τον συγκεκριμενο κινητηρα και μονο. ουτε σε αγγιζει οτι εχει δωσει πολλα φωτα σε αγωνες.
ουτε σε αγγιζει στο οτι εχει πειραματιστει πανω του κοσμος και κοσμακης..
ουτε σε αγγιζει οτι εχει πουλησει δισεκατορυρια τρισεκατομυρια τεμαχια...
ουτε σεβεσαι τα χαρακρηριστικα 4AGE
και δεν αναφερομαι μονο στην ελλαδα αλλα ανα τον κοσμο που ο κινητηρας αυτος ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΣΕ ΟΛΕΣ ΜΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ....


το τετραπεταλουδο σε πειραξε εσενα....?
να τον συγκρινες με εναν vtec κινητηρα θα το καταλαβαινα...

αλλα ετσι οπως τα λες εμενα μου δινεις την εντυπωση οτι λες καημενο-φουκαριαρη τον κινητηρα του ts

θα συμφωνησω με τον χρηστο... ειναι πιο δυνατος ο κινητηρας του ts μονο στο δυναμομετρο...
δεν ειναι απαραιτητα πιο γρηγορος παντου.....
σε καταβαση ισως!!!
__________________
AEK

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη MARMEL : 24-10-08 στις 20:11.
Απάντηση με παράθεση
  #74  
Παλιά 24-10-08, 20:20
Το avatar του χρήστη vassilis_vvti
vassilis_vvti Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 19-02-2006
Μοντέλο: Αvensis vvt-i 1.6
Περιοχή: ΕΛΛΑΔΑ
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 1.604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 390
vassilis_vvti είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
βασικα εγω θα ηθελα να ειχα οποιονδιποτε απο τους δυο αλλα δεν εχω κανεναν...οποτε μπορω να ειμαι αντικειμενικος...πιστευω και οι δυο εχουν τα θετικα και τα αρνητικα τους αλλα δεν συγκρινονται...ειναι κα ιοι δυο φοβερη για την κατηγορια τους αν και πιστευω οτι το τς εχει αδικηθει και δεν το σεβονται πολυ...και δεν εχει πουλησει πολυ και αυτος ειναι ενας λογος που η ΤΟΥΟΤΑ δεν βγαζει πλεον γρηγορα μοτερ...
__________________
Toyota Avensis vvt-i
Απάντηση με παράθεση
  #75  
Παλιά 24-10-08, 20:34
Το avatar του χρήστη trelokomio
trelokomio Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 06-02-2008
Μοντέλο: E12 1.4 f/l
Περιοχή: Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 246
trelokomio είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL Εμφάνιση μηνυμάτων
παλι τα ιδια θα λεμε? τι παει να πει αν ηταν μονοπεταλουδο? τι παει να πει αμα ειχε η ts τετραπεταλουδο?


μαλλον και το προσπερνας οτι ο κινητηρας ειναι κοντα 12 χρονων και δε σ αγγιζει καθολου...
οι πιο πολλοι κουβαλανε τα τετραπλα χιλιομετρα απο οποιαδηποτε ts.ας δουμε πως θα πηγαινει μια ts με 150000κμ η 250000 κμ...
αν θα λειτουργει ακομα.


το τετραπεταλουδο σε πειραξε εσενα....?
να τον συγκρινες με εναν vtec κινητηρα θα το καταλαβαινα...
Αυτο που παει να πει αν το 20v ηταν 1800cc που αναφερθηκε...

Δεν το προσπερναω οτι ειναι 12 ετων αλλα μιλαμε για επιδοσεις νομιζω και οχι
για αξιοπιστια...

Δεν συγκρινω με κινητηρες vtec γιατι δεν νομιζω οτι τιθεται θεμα συγκρισης...
Απάντηση με παράθεση
  #76  
Παλιά 24-10-08, 20:37
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1244
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
χαχαχχα
ενταξει τρελοκομειε...
παω πασο...
νικο... ayrton αναλαβατε θεσεις.......
__________________
AEK

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη MARMEL : 24-10-08 στις 21:14.
Απάντηση με παράθεση
  #77  
Παλιά 24-10-08, 21:12
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 535
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Θεωρώ τον εαυτό μου απο τους λίγους 20v που έχουνε καταφερθεί μέχρι και αρνητικά εναντίον αυτού του μοτέρ.

Ομως, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτή η κόντρα με το TS. Υπάρχει λόγος που πρέπει ντε και καλά να αποδείξουμε/δεχθούμε ότι το TS είναι πιο δυνατό/γρήγορο?

Και εγώ θα υποστηρίξω αυτό που λέει ο Χρήστος.... είναι πιο δυνατό, όχι όμως και πιο γρήγορο (ασε που για μένα και λίγο πιο πίσω να ήτανε απο ενα μοτέρ 40-50 αλόγων παραπάνω, πάλι νικη συνιστά!).

Οσο για τους vtec..... τι εννοείς? Οτι το 20v μένει πίσω απο τα CRX? Μάλλον δεν το εννοείς αυτό! Αυτό το ξέρω κι εγώ απο προσωπική εμπειρία (αλλά ξέχασα..... πρέπει να ήτανε κουλός ο άλλος, και δεν το πήγαινε!)

Ακόμα ακόμα, μόνο που μιλάμε για ενα μοτέρ ονομαστικά 160 αλόγων (πραγματικά γύρω στα 140-145) -για το 20v- σε σχέση με μοτέρ (πολλά φιάφορα) 180+ αλόγων, λέει πολλά!

Αλήθεια, αφού δεν είναι κανένα επίτευγμα, γιατί δεν βάζουμε στα 4AFE 4πετάλουδο επάνω? Τα ίδια αποτελέσματα θα πρέπει να έχουμε με αυτά που λέτε! Μην πείτε παραέξω ότι παίρνει 30+ άλογα απο το 4πετάλουδο! Το ότι μπήκε επάνω το 4πετάλουδο, αποτελεί ολόκληρη δομή/φιλοσοφία στο μοτέρ αυτό! Δεν αποφασίζεις να πάρεις έναν κορμό και να κοτσάρεις επάνω και ενα 4πετάλουδο!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Απάντηση με παράθεση
  #78  
Παλιά 24-10-08, 21:30
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 1.396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 389
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
εγω εχω να πω οτι,ειχε δεν ειχε ο νικολακης(2579) γραψαμε παλι 8 σελιδες χα,χα....
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #79  
Παλιά 24-10-08, 21:34
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1244
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
μα για αυτο ξεκινησε το ανοιγμα του offtopic...
ηταν μια ιδεα δικη μου εδω και καιρο για να τα χωνει ο ενας στον αλλον....
χωσεεεεεεεεεεεεεεεεεε
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
  #80  
Παλιά 24-10-08, 23:12
Το avatar του χρήστη Roy-D
Roy-D Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 24-10-2005
Μοντέλο: RoyalΕ11 f/l
Περιοχή: Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 587
Roy-D είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL Εμφάνιση μηνυμάτων
..
ουτε σε αγγιζει οτι εχει πουλησει δισεκατορυρια τρισεκατομυρια τεμαχια..
αααα γι αυτο εχω εγω εδω στο σπιτι 2-3 να αλωνίζουν,εναν για τραπεζακι εναν στην πολυθρονα για τα ποδια και εναν κουμπωμενο πανω σε ενα τρικυκλο!!! Σιγα ρε συ τα δις που πουλησε!!!
__________________
Corolla...ποιο απίστευτο πεθαίνεις...!
http://www.corollaclub.com/forums/vb...o=view&id=5477
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
κουρου - σελικα kourou Ειμαι νεος 19 30-03-12 00:03
Ηρθε η ωρα... NIKOSX OFF TOPIC 17 12-04-10 10:33
4age τελικα τι ισχυει??? ERECOZI SUPPORT 3 26-08-09 18:08
Ηρθε Το Τελος!! Stathis ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 14 09-04-06 15:12
Ηρθε Η Ωρα Τις Θεσσαλονίκης Ayrton ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 24 20-02-06 09:31



Page generated in 0,18594503 seconds (83,36% PHP - 16,64% MySQL) with 46 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:09.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)