Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ΠΑΡΟΥΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Οκ το επιπεδο επεσε αλλα δεν θα το συνεχισω... ολοι ειναι ειδικοι και κυριως στα λαστιχα
|
To επίπεδο έπεσε από όταν ανέφερες για δείκτη Τ...δεν έμενε κάτι άλλο να πω εκτός από αυτό που είπα, όταν μιλάμε για Τ....δεν έχει νόημα να το συνεχίσουμε άλλο, αφού νομίζεις πως σε καλύπτει το Η και το Τ, εγώ και η γνώμη μου περισσεύουμε....
Το φιλαράκι σου με το swift απλά δεν το στρίβει για να τα ζεστάνει...πως περιμένεις να ζεσταθούν? Στην ευθεία ? Ας κάνει ένα δυο στριψίματα στην αρχή και θα είναι οκ....Δηλαδή νομίζετε πως ένα Η κρατάει καλύτερα από ένα W στην αρχή επειδή έχει μικρότερο δείκτη?
Επίσης εννοείται πως ο δείκτης δε δίνει σαφή στοιχεία για τη γόμα...χαρακτηριστικό το παραδειγμα του pwpwpali με τους δείκτες και τη σκληρότητα της γόμας...
Οι κατασκευαστές βάζουν στα αυτοκίνητα τα λάστιχα αυτά που θα είναι οριακά ικανά να αντέξουν τις καταπονήσεις που μπορεί να δεχτεί ένα αμάξι, ανάλογα με τη δύναμη του, το βάρος του, τα φρένα του, την αναρτηση του κλπ. Και φυσικά στην επιλογή του παίζει σημαντικότατο ρόλο το κόστος του ελαστικού.
Με δυο λόγια σου βάζει αυτό που θα του στοιχίσει φθηνότερα και δε θα σε "σκοτώσει" στην πρώτη δυσκολία....