Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA AURIS Το καινουργιο (corolla ) Hatchback με την καινοτομο ονομασια για την αναφορα του σε πιο νεο κοινο. www.auriclub.gr |
|
|
26-09-08, 22:10
|
|
|
|
Εγγραφή: 13-08-2006
Περιοχή:
Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Να σου πω και εγω με την σειρα μου καλοριζικο το αυτοκινητο με πολλα και ασφαλη χιλιομετρα!!! Τωρα για το θεμα της βελτιωσης, φανταζομαι οτι μιλας για το μοτερ της Celica TS. Παρ ολο που το θεμα εχει συζητηθει δεν θυμαμαι να σου πω πολλα, μπορω να σου πω ομως οτι δεν ειναι ευκολο σαν μετατροπη λογω μπλεξιματος με τα ηλεκτρικα. Θα προσπαθησω να βρω το θεμα αυτο και να σου ανεβασω εδω το link.
|
26-09-08, 22:47
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 02-08-2006
Περιοχή:
ΣΑΛΑΜΙΝΑ
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 786
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από painter
αντηθετα εχω ακουσει ενα σεναριο οτι πας στην τoyota σου βαζουν τον κοmpressora και κρατας και την εγγυηση εχετε ακουσει κατι σχετικο ??
|
Λιγο δυσκολο το βλεπω αυτο. Δεν νομιζω οτι ισχυει. Αλλα και να ισχυε το κοστος θα ηταν δυσβασταχτο. Πανω από 5-6.000 ευρω. Αληθεια που το εχεις ακουσει?
|
|
|
|
27-09-08, 00:04
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 27-03-2005
Περιοχή:
'Ιλιον
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
λοιπόν κατάρχάς καλορίζικο το αμάξι. σου λέω τώρα τα καλά γιατι μετά θα σε ξενερώσω...
ότι και να κάνεις στο μοτέρ (που να σου δώσει αρκετά αλογα), θα σε βγάλει εκτος εγγύησης και δε νομιζω να το θες τη στιγμή που εχεις καινουργιο αμαξι.
Το μοτέρ απο TSport ξέχνα το γιατι δεν δηλώνεται (ή θα θέλει πολυ χαρτούρα, τρέξημο και λεφτσ) επειδή το αμάξι δεν κυκλοφόρησε ποτέ με αυτο το μοτερ!!!
τον κομπρέσορα δεν στον βάζει καμια αντιπροσωπεια και να σου πει οτι κρατάς και τα 6 χρόνια εγγύηση (δεν μπορει κανεις να σου εγγυηθεί μια τοσο εκτεταμένη μετατροπή).
ο υπερκυβισμός είναι μια λύση που δίνει δύναμη και γενικά δεν φαίνεται (περνάς ΚΤΕΟ, βγαζεις καρτα καυσαερίων, δε χρειάζεται δήλωμα κτλ κτλ). αλλα ειναι λίγο κρίμα να σφάξεις το νεο μοτερακι σου απο τώρα... Είναι η καλυτερη λύση (και η πιο ευκολα υλοποιήσημη) αλλά μαλλον μετα απο 2-3 χρονάκια...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων
Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
|
27-09-08, 00:49
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Θα το ξαναπω.
Του λετε, σε αυτοκινητο 6 μηνων να το σφαξει και ειτε να ανοιξει μοτερ για υπερκυβισμο με αμφιβολο αποτελεσμα και χασιμο εγγυησης, ειτε να τουρπισει, που ισχυουν τα ιδια.Η ακομα χειροτερα να βαλει μεταχειρισμενο τροπετο
Και οι 3 μετατροπες ριχνουν αρκετα την μεταπωλητικη αξια του αυτοκινητου.Ειτε τροπετο, ειτε υπερκυβισμος η turbo.
Δυστυχως, αυτα δεν τα σκεφτομαστε οταν αγοραζουμε αυτοκινητο και τσιγγουνευομαστε(δεν αναφερομαι προσωπικα) τα 2000-2500e παραπανω και παιρνουμε ενα αργο αυτοκινητο, που αργοτερα θα τα δωσουμε για να το βελτιωσουμε.
Δυστυχως η προταση μου ειναι μονοδρομος.Ειναι η πιο σοφη, αξιοπιστη, με τα καλυτερα αποτελεσματα και εντος 6ετης εγγυησης.Παρε το 16αρι.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
27-09-08, 01:10
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 20-08-2008
Μηνύματα: 86
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Θα το ξαναπω.
Του λετε, σε αυτοκινητο 6 μηνων να το σφαξει και ειτε να ανοιξει μοτερ για υπερκυβισμο με αμφιβολο αποτελεσμα και χασιμο εγγυησης, ειτε να τουρπισει, που ισχυουν τα ιδια.Η ακομα χειροτερα να βαλει μεταχειρισμενο τροπετο
Και οι 3 μετατροπες ριχνουν αρκετα την μεταπωλητικη αξια του αυτοκινητου.Ειτε τροπετο, ειτε υπερκυβισμος η turbo.
Δυστυχως, αυτα δεν τα σκεφτομαστε οταν αγοραζουμε αυτοκινητο και τσιγγουνευομαστε(δεν αναφερομαι προσωπικα) τα 2000-2500e παραπανω και παιρνουμε ενα αργο αυτοκινητο, που αργοτερα θα τα δωσουμε για να το βελτιωσουμε.
Δυστυχως η προταση μου ειναι μονοδρομος.Ειναι η πιο σοφη, αξιοπιστη, με τα καλυτερα αποτελεσματα και εντος 6ετης εγγυησης.Παρε το 16αρι.
|
Συμφωνω μαζι σου το 16αρι και μονο αυτο ολα ταλλα ειναι μπαλωματα
|
27-09-08, 01:17
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Καλά ρε παιδιά, συμφωνώ ότι το να κάνει τώρα μία μετατροπή στο μοτέρ του δεν είναι η καλύτερη επιλογή. Αλλά η εναλλακτική που του δίνετε είναι να πουλήσει αμάξι 6 μηνών για να πάρει το ίδιο σε 1,6; Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα... Θα χάσει πολλά χρήματα... Φίλε μου, δυστυχώς δε νομίζω ότι μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα για να βελτιώσεις αισθητά το αυτοκίνητό σου στην παρούσα φάση, αφού η εγγύηση είναι σημαντικό θέμα που δεν πρέπει να παραβλέπεις. Κάποιο φίλτρο ή κιτ φιλτροχοάνης, μία αλλαγή εξάτμισης, ίσως ένα προγραμματάκι είναι τα μόνα που μπορείς να κάνεις χωρίς να έχεις προβλήματα με την αντιπροσωπεία. Και με αυτά η βελτίωση δεν θα είναι ιδιαίτερα σημαντικη. Το καλό βέβαια θα ήταν να είχες πάρει από την αρχή το 1,6...
__________________
Lift, lift, lift...
|
|
|
|
27-09-08, 13:20
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 11-08-2008
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 12
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ευχαριστο για το ενδιαφερον σας. σιγουρα ηταν καλητερα το 1.6 αλλα..... τεσπα περασμενα ξεχασμενα. οσο για αυτο που ανεφερα οταν πηγα να αλλαξω λαδια στα 7000km ρωτησα εκει τον μηχανικο (τι μπορω να κανω απο θεμα βελτιοσεις) καταρχην μου ειχε πει φιλτρα εξατμησεις αν βαλεις σε 10 μερες δεν θα εσθανεσε καμια διαφορα ... μου ειπε οτι καποιος μεσα απο την αντιπροσωπια ασχολητε με βελτιοσεις και ειχαν κανει 2 ts!! 240 hp kompressor (μεσα στην αντιπροσωπια). για την εγγυηση θεωρησα οτι ισχυει γιατι το καναν μεσα στην toyota και σε site oficial trd tte πουλανε κοmπρεσσορα (αλλα για cellica, yaris) και στιχιζε 5000 (για τα ts που κανανε) βεβαια δεν καναν μονο κompressora αλλαξαν και αλλα πραγματα περιφεριακα. αυτη η επιλογη μου φανηκε ποιο στρωτη βεβαια μαλλον πρεπει να παω να ρωτησο στην toyota. ο υπερκηβησμος σιγουρα ειναι μια καλη λυση αλλα ειναι λιγο κριμα απο αποψη αξιοπιστιας ισος. οσο για να το πουλησω και να παρω το 1.6 δεν ξερω μου φενετε λιγο περιεργο το ειχα σκευτει και εγω αλλα.....θελει αποφαση βεβαια εγω το αγορασα 18500€ τωρα θα πρεπει να το πουλισω 16000 και το 1.6 εχει περιπου στα 21000 για trendy εκδοσεις.
|
27-09-08, 14:21
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από painter
το αγορασα 18500€ τωρα θα πρεπει να το πουλισω 16000 και το 1.6 εχει περιπου στα 21000 για trendy εκδοσεις.
|
Κατσε και βαλτα κατω και κοιτα ποσο θες για υπερκυβισμο και κομπρεσσορα.Σιγουρα τα 5.000 τα θες.Οποτε πουλας αυτο και βαζεις την διαφορα και εχει ενα εργοστασιακο αμαξι που βγαζει πραγματικα 127-132 αλογακια.Αργοτερα εαν θες κανεις επενδυση πανω σε αυτο, που ειναι καταπληκτικο μοτερ.Επισης και αυτο υπερκυβιζεται, καθως βγανει και σε 18αρι και σε 2.0λιτρο.Η διαδρομη αλλαζει.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
|
|
|
27-09-08, 14:49
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-02-2008
Περιοχή:
Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Κατσε και βαλτα κατω και κοιτα ποσο θες για υπερκυβισμο και κομπρεσσορα.Σιγουρα τα 5.000 τα θες.Οποτε πουλας αυτο και βαζεις την διαφορα και εχει ενα εργοστασιακο αμαξι που βγαζει πραγματικα 127-132 αλογακια.Αργοτερα εαν θες κανεις επενδυση πανω σε αυτο, που ειναι καταπληκτικο μοτερ.Επισης και αυτο υπερκυβιζεται, καθως βγανει και σε 18αρι και σε 2.0λιτρο.Η διαδρομη αλλαζει.
|
Παντως εγω Ηρακλη πριν λιγο καιρο που το εκανα test drive το auris το 1,6 δεν με εντυπωσιασε καθολου (απο πλευρας επιδοσεων)το περιμενα πιο δυνατο.Τα 124 αλογα που ανακοινωνει ο κατασκευαστης εγω δεν τα ενιωσα , μου εδινε την αισθηση οτι εχει αρκετα λιγοτερα.Μου εδωσε την αισθηση οτι εναι πιο αργο απο ε12 1.6, τωρα θα μου πεις αν δεν τα στησεις διπλα διπλα(με ε12 1.6) δεν μπορεις να εισαι σιγουρος αλλα εγω αυτη την αισθηση αποκομισα και το αναφερω...
|
|
|
|
27-09-08, 16:30
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 27-03-2005
Περιοχή:
'Ιλιον
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από painter
μου ειπε οτι καποιος μεσα απο την αντιπροσωπια ασχολητε με βελτιοσεις και ειχαν κανει 2 ts!! 240 hp kompressor (μεσα στην αντιπροσωπια). για την εγγυηση θεωρησα οτι ισχυει γιατι το καναν μεσα στην toyota και σε site oficial trd tte πουλανε κοmπρεσσορα (αλλα για cellica, yaris) και στιχιζε 5000 (για τα ts που κανανε) βεβαια δεν καναν μονο κompressora αλλαξαν και αλλα πραγματα περιφεριακα.
|
δηλαδή, πήραν auris 1400, του έβαλαν μοτέρ TSport, του έβαλαν τον κομπρέσορα της TRD, άλλαξαν και μερικά περιφεριακά και θεωρείς οτι αυτό το πράγμα κρατάει εγγύηση;;;
Τι πιστεύεις οτι θα έχει εγγύηση;;;
Το αμάξι που εχει ενα μοτέρ που δεν το εβγαλε ποτε η μαμα toyota;;
Το μοτερ που έχει σταματήσει να το βγάζει η toyota απο το 2005;;;
και πέρα απο όλα αυτά το κόστος είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ.... χοντρικά θέλεις:
5000 για το μοτερ
5000 για τον κομπρέσορα
3000 αναρτήσει φρένα και διάφορα περιφεριάκα
και δεν ειχες 3000 για να παρεις απο την αρχή το 1600;;;;
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από painter
αυτη η επιλογη μου φανηκε ποιο στρωτη βεβαια μαλλον πρεπει να παω να ρωτησο στην toyota.
|
και σου φάνηκε και πιο στρωτη επιλογή;;;; πες μου οτι κανεις πλάκα!!!!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από painter
ο υπερκηβησμος σιγουρα ειναι μια καλη λυση αλλα ειναι λιγο κριμα απο αποψη αξιοπιστιας ισος.
|
κρίμα απο άποψη αξιοπιστίας;;;; ίσα ίσα ειναι μια μετατροπή που δεν έχει μεγάλο ρίσκο απο θέμα αξιοπιστίας, γιατι κάνεις το μοτέρ σου σχεδόν σαν αυτο που βγάζει η toyota στην έκδοση των 1800 κυβικών.
Λοιπόν για να μιλάμε σε μια πιο λογική βάση, σε παρακαλώ πες μας ποσα χρήματα διαθέτεις για το αυτοκίνητο στην παρούσα φαση για να μπορούμε να σου προτείνουμε και τις ανάλογες λύσεις!!! Γιατί αν είναι να μιλάμε για μετατροπή auris σε TSport κομπρέσορ,, να περιμένω να δω και τον Άγιο Βασίλη να κατεβαίνει απο την καμινάδα.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων
Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
|
|
|
Page generated in 0,20749307 seconds (81,54% PHP - 18,46% MySQL) with 46 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 01:23. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|