Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
|
|
|
11-09-08, 23:22
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 55
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πάντως, χωρίς να αμφισβητώ την αλήθεια των γραφομένων του φίλου EVANK, τόσα προβλήματα δεν μου είχε βγάλει ούτε και το Mk1 Punto 55S που είχα πάρει του πατέρα μου και απεδείχθη ένα χρέπι και μισό!
Και η TS μου με 30000km με ΤΕΙΝ Super Street πάνω, δεν τρίζει σαν την κουδουνίστρα του φίλου μας. Να είμαστε τυχεροί; Μπορεί!
Να είναι εκείνος άτυχος; ΣΙΓΟΥΡΑ!
Πάντως, η αδελφή της πρώην συζύγου μου είχε ένα Ibiza 1.4 με τα 101 άλογα, το οποίο στο χρονικό διάστημα των 4 χρόνων που το είχα ζήσει από κοντά, είχε γίνει ένα χρέπι και μισό... Η πρώην μου είχε το Yaris. Καμία σχέση με το Ibiza...
Εκτός και αν...
Επειδή πριν από λίγο καιρό στο Yaris Club, γράφτηκε ένα μέλος το οποίο έκανε ένα παρόμοιο σχόλιο και άρχισε να μας λέει διάφορα και να μας "μπριζώνει" για να τον κράξουμε και να του τα "χώσουμε", αποκαλύπτοντάς μας στη συνέχεια πως το έκανε στα πλαίσια της διδακτορικής διατριβής του για την επιθετικότητα στο διαδίκτυο, θα ήθελα να ρωτήσω κάτι:
Μήπως ο νέος φίλος μας EVANK είναι στη φάση της εκπόνησης μία αντίστοιχης διατριβής, ή είναι το ίδιο άτομο που προσπαθεί να συλλέξει περισσότερα στοιχεία για τη διατριβή του;
Μπορεί να κάνω και λάθος -και τότε θα δούμε και την απόφαση του δικαστηρίου-, οπότε σε αυτή την περίπτωση ζητάω προκαταβολικά συγνώμη.
Διαφορετικά, μάλλον κάτι δεν πάει καλά.
Για να δούμε.
Πάνος.
ΥΓ1: Πάντως φίλε EVANK, αν μου είχε συμβεί κάτι τέτοιο με αυτοκίνητο (μου συνέβη με φορητό της HP και είπα πως δεν ξαναγοράζω προϊόν αυτής της εταιρείας και με όποιον φίλο συζητήσω "κράζω" τη συγκεκριμένη εταιρεία), δεν θα το έγραφα σε forum ενός club σχετιζόμενου με αυτό. Θα προτιμούσα αυτό των 4τροχών π.χ., θα το έλεγα σε φίλους μου, θα ξεκινούσα ένα blog ή κάτι τέτοιο. Έτσι, θα το μάθαιναν και περιοσσότεροι, οι οποίοι δεν θα ήταν και θετικά προκατειλημμένοι. Κάτι τέτοιο δεν είναι πιο σωστό και λογικό;
ΥΓ2:Δοκίμασε να ανεβάσεις το σκαναρισμένο κείμενο -να το έχεις σε μορφή φωτογραφίας- στο http://www.imageshack.gr/ και δώσε το link εδώ. Αντίστοιχα, μπορείς να το ανεβάσεις στο rapidshare με όποια μορφή θέλεις και να μας βάλεις πάλι το link εδώ για να μπορέσουμε να το κατεβάσουμε και να το διαβάσουμε. Εεεεε;
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PeterIoannou : 11-09-08 στις 23:38.
Αιτία: Προσθήκη οδηγιών ανάρτησης κειμένου & φωτογραφιών
|
11-09-08, 23:25
|
banned
|
|
Εγγραφή: 08-12-2005
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 52
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
παντως φιλτατε evank σε κοβω να χρησιμοποιεις ψηφιακο ξυπνητηρη για να μην χαλας τον υπνο σου με το τικ-τακ του αναλογικου!!!!!
|
|
|
|
11-09-08, 23:51
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 04-04-2005
Περιοχή:
Κόρινθος
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από electro
Εγω παντως θα πω οτι κακος πεφτεται πανω στον EVANK να τον φατε. Ισως ο τροπος που τα ειπε δεν ειναι πολυ σωστος. Ειπε αρκετες αληθειες μαζεμενες , αλλα με λαθος τροπο. Τα προβληματα που ανεφερε , λιγο πολυ τα εχουμε δει με τον καιρο σε διαφορους απο εμας. Οπως το προβλημα των τριγμων κανεις δεν πρεπει να αμφισβητει οτι υπαρχει. Οπως οτι η Τουοτα μεχρι την Ε12 , δεν εριχνε το βαρος στο στησιμο του αμαξιου και το εριχνε στην εξελιξη του κινητηρα και αυτο δεν πρεπει να το αμφισβητησει κανεις. Οπως οτι η τιμη τους ειναι τσιμπημενη , αλλα εχουν πολυ καλη μεταπωλητικη αξια και αυτο δεν πρεπει να το αμφισβητησει κανεις.
Αρα για να μην μακρυγορω αυτα που ειπε ο EVANK , εχουν μεγαλει αληθεια μεσα τους. Βεβαια ο τροπος τους δεν ηταν σωστος , μιας και απο την πρωτη γραμμη , συμπεριφερθηκε εκμηδενιστηκα για την Τουοτα , αλλα καλο θα ηταν να παραδεχομαστε καποια πραγματα.
|
Θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου. Μεχρι την Ε12, τα ΤΟΥΟΤΑ ειχαν κακης ποιοτητας πλαστικα και κακη συναρμολογηση. Αυτο ηταν γενικα παραδεκτο και αποδεκτο. Ειχαν και ελλειψη εξωτερικου design αλλα και λιτου εσωτερικου design. Ο εξοπλισμος μηδεν. Αλλωστε για αυτο δεν επιασαν ποτε στην Ευρωπη τουλαχιστον μεχρι την Ε12 και το yaris. Απλα τα τοτε αυτοκινητα ηταν μηχανικα αξιοπιστα και κυριως προσιτα στη τσεπη του μεσου Ελληνα, ο οποιος ηθελε ενα αυτοκινητο το οποιο να τον πηγαινει στη δουλεια του και να μην το πηγαινει καθε τρεις και λιγο στο συνεργειο. Η πολυτελεια δεν τον ενδιεφερε. Αρχικα με το YARIS μετα με την Ε12 γινεται ο ευρωπαισμος της ΤΟΥΟΤΑ. Καλυτερευει την ποιοτητα των πλαστικων, την σχεδιαση του εσωτερικου, την ασφαλεια κλπ αλλα χειροτερευει ελαχιστως τη ποιοτητα της μηχανης. Εδω που τα λεμε η VVTI εχει βγαλει πολλες βλαβες σε σχεση με τις προηγουμενες μηχανες. Αλλα δεν εχει τοσες βλαβες οσες οι μηχανες των αλλων εταιρειων. Σε μια ερευνα του 2006 (στην Αγγλια) MAZDA, HONDA, TOYOTA και MITSUBISHI ηταν οι εταιριες με τις λιγοτερες βλαβες. Η SEAT εαν θυμαμαι καλα ηταν στην 10 με 15 θεση. Στη τελευταια θεση η JEEP.
EVANK, οταν αγορασες το αυτοκινητο δουλευες στη ΤΟΥΟΤΑ?
|
12-09-08, 00:06
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ρε συ ψηλε!!,,
Μπαινεις στο κλαμπ και μας λες ολους ΗΛΙΘΙΟΥΣ (α συγνωμη παραπλανημενους μια που δεν εχουμε ιδεα απο αυτοκινητα) που πηραμε ΤΟΥΟΤΑ.
Μετα μας ξαναλες ΗΛΙΘΙΟΥΣ που δεν σε καταλαβαινουμε και αλλο ηθελες να πεις.
Μας λες πως δεν ειμαστε ψυχραιμοι.
Μας εχεις πριξει και τα @ρχ....ι@@@@ με αυτους τους τριγμους.
Μας λες και το ανεκδοτο με το Leon.
Οκ γελασαμε...φτανει τωρα.
Το κουβαδακι σου και σε αλλη παραλια γιατι εδω θα πνιγεις....ειναι για ενηλικους.
Μονο κακο κανεις με αυτα που γραφεις δεν το βλεπεις εδω και 8 σελιδες?
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
|
12-09-08, 00:22
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
φιλε evank δεν ξερω τελικα για πιο λογο κακολογεις τοσο ενα corolla (τοσα και τοσα ειπες)αλλα οχι και να βρηκες την υγεια σου με accent η με leon... (θα γελαει και ο τοτος ρε συ)
τι να πω ισως εισαι ο πιο ατυχος που ειχε corolla...
γιατι ποτε και κανενας δεν ειχε πει παρομοια παραπονα με 101.... η με 111
σε δυο χρονια πιθανον να ακουμε για την 12αρα...
ρε σεις λετε να τα πουλησουμε και να παρουμε σεατ να σωθουμε?
ελπιζω τουλαχιστον με τα καινουργια εργαλεια σου να βρηκες την υγεια σου και μακρια απο ιαπωνα...
πιθανον να μη σε θελει...
__________________
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη MARMEL : 12-09-08 στις 01:11.
|
12-09-08, 00:49
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-10-2007
Περιοχή:
Χαλκιδικη
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 91
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
|
|
|
|
12-09-08, 00:51
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-07-2006
Περιοχή:
Athens
Μηνύματα: 421
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
EVANK σου συνιστώ να σταματήσεις να βλέπεις ταινίες επιστημονικής φαντασίας σου κάνουν κακό δεν το βλέπεις.
Τόσο διεστραμμένη φαντασία ούτε σε ταινία του Spilberg…
Και ειδικά για ένα αμάξι σαν το εε101 και 111.(Μήπως το αμάξι ήταν και Cyborg??)
Η απάντηση μου θα είναι έντονη γιατί προσβάλεις και λες χαζούς όλους εμάς που επιλέγουμε την TOYOTA.
Όποτε και σου ανταποδίδω τον χαρακτηρισμό ότι τα γερμανικά είναι όλα πατάτες και όχι μόνο αλλά και φριτέζες.
Κατέληξες να πάρεις ένα ταπεινό γερμανικό αμάξι της σειράς ένα Seat που αυτό και αν έχει μάπα πλαστικά και ηλεκτρικά. Και λες ότι δεν ακούς τώρα ούτε κιχ μέσα….
Περίεργο για ψάξου πιο καλά.. δεν υπάρχει αμάξι σημερινό καμιάς εταιρίας που να μην τρίζει(όλες χρησιμοποιούν ανακυκλωμένα υλικά.)
Εγώ πριν 10 μέρες είχα μπει σε ένα passat εκεί να δεις τι πανηγυρακι γινόταν μέσα…
Δες και λίγο το πρόσφατο παρελθόν της εταιρίας που επέλεξες και πεσμου την γνώμη σου για τους κινητούς τάφους Gredos και το πρώτο Ibiza(Όχι ότι τα επόμενα ήταν πιο καλά αλλά λέμε, τουλάχιστον αυτά δεν έπιαναν φωτιά στον δρόμο…) αυτά τα αμάξια δεν έπρεπε να είχαν βγει ποτέ στο δρόμο… για δες αύριο το πρωί που θα πας για δουλειά και μέτρα πόσα θα δεις??? Σου λέω εγώ κανεναααααα…
Corolla όμως εε101 θα δεις πάμπολλα…
Και όπως είπε και ο enduras τα γερμανικά όλα όταν πιάσουν τα 2 χρόνια αρχίζουν να ξερνάμε τα προβλήματα πιο πριν είναι καλά καμουφλαρισμένα και ηχομονωμένα….
Οπότε όταν βάλεις βαθιά το χεράκι σου στην τσέπη και εσύ και τα φιλαράκια σου από το club σας έλα να μας πεις τις εμπειρίες σου αλλά και πόσο απολαυσες που η Seat στον έπιασε τον ποπό….
__________________
E12 Street Impact
|
|
|
|
12-09-08, 00:58
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 11-09-2008
Μηνύματα: 47
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TOLIS EE80
Θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου. Μεχρι την Ε12, τα ΤΟΥΟΤΑ ειχαν κακης ποιοτητας πλαστικα και κακη συναρμολογηση. Αυτο ηταν γενικα παραδεκτο και αποδεκτο. Ειχαν και ελλειψη εξωτερικου design αλλα και λιτου εσωτερικου design. Ο εξοπλισμος μηδεν. Αλλωστε για αυτο δεν επιασαν ποτε στην Ευρωπη τουλαχιστον μεχρι την Ε12 και το yaris. Απλα τα τοτε αυτοκινητα ηταν μηχανικα αξιοπιστα και κυριως προσιτα στη τσεπη του μεσου Ελληνα, ο οποιος ηθελε ενα αυτοκινητο το οποιο να τον πηγαινει στη δουλεια του και να μην το πηγαινει καθε τρεις και λιγο στο συνεργειο. Η πολυτελεια δεν τον ενδιεφερε. Αρχικα με το YARIS μετα με την Ε12 γινεται ο ευρωπαισμος της ΤΟΥΟΤΑ. Καλυτερευει την ποιοτητα των πλαστικων, την σχεδιαση του εσωτερικου, την ασφαλεια κλπ αλλα χειροτερευει ελαχιστως τη ποιοτητα της μηχανης. Εδω που τα λεμε η VVTI εχει βγαλει πολλες βλαβες σε σχεση με τις προηγουμενες μηχανες. Αλλα δεν εχει τοσες βλαβες οσες οι μηχανες των αλλων εταιρειων. Σε μια ερευνα του 2006 (στην Αγγλια) MAZDA, HONDA, TOYOTA και MITSUBISHI ηταν οι εταιριες με τις λιγοτερες βλαβες. Η SEAT εαν θυμαμαι καλα ηταν στην 10 με 15 θεση. Στη τελευταια θεση η JEEP.
EVANK, οταν αγορασες το αυτοκινητο δουλευες στη ΤΟΥΟΤΑ?
|
Ναι δούλευα στην ΤΟΥΟΤΑ τότε, αλλά το πήρα χωρίς έκπτωση.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosmas
Ρε συ ψηλε!!,,
Μπαινεις στο κλαμπ και μας λες ολους ΗΛΙΘΙΟΥΣ (α συγνωμη παραπλανημενους μια που δεν εχουμε ιδεα απο αυτοκινητα) που πηραμε ΤΟΥΟΤΑ.
Μετα μας ξαναλες ΗΛΙΘΙΟΥΣ που δεν σε καταλαβαινουμε και αλλο ηθελες να πεις.
Μας λες πως δεν ειμαστε ψυχραιμοι.
Μας εχεις πριξει και τα @ρχ....ι@@@@ με αυτους τους τριγμους.
Μας λες και το ανεκδοτο με το Leon.
Οκ γελασαμε...φτανει τωρα.
Το κουβαδακι σου και σε αλλη παραλια γιατι εδω θα πνιγεις....ειναι για ενηλικους.
Μονο κακο κανεις με αυτα που γραφεις δεν το βλεπεις εδω και 8 σελιδες?
|
Δεν θεωρώ κανέναν ηλίθιο και βλάκα από το αν πήρε ΤΟΥΟΤΑ ή DC2 ή PORSCHE κλπ κλπ.
Τον θεωρώ μόνο από τον τρόπο που απαντάει...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 12-09-08 στις 13:26.
Αιτία: Συχγώνευση posts...
|
|
|
|
12-09-08, 01:00
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-11-2006
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από EVANK
Από την πρώτη ημέρα οι τριγμοί ήταν εμφανέστατοι, και μέρα με την μέρα γινόντουσαν πιο δυνατοί. Μια η εταζιέρα, το κάθισμα, η πόρτα του οδηγού, το ταμπλό, το τζάμι στο πίσω κάθισμα.
Σε αυτά προστέθηκαν προβλήματα ηλεκτρικά, αφού το αυτοκίνητο έμεινε με 500 χλμ στο κοντέρ από βραχυκύκλωμα στο immobilizer από τα καλώδια
της ΔΕΗ ( διαπίστωση της ΤΟΥΟΤΑ). Και μάλιστα το immobilizer είπαν ότι μπλοκάρισε και την αντλία βενζίνης!!!
Και ξανάμεινε άλλες 2 φορές.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι τόσες φορές που έβγαλαν και έβαλαν τα πλαστικά αυτά στράβωσαν, γέμισαν το αυτοκίνητο με εύφλεκτο αφρολέξ τόσο πολύ
που στο τέλος πήγαινα συνεργείο επειδή ξεκολλούσε και μπλοκάριζε τις κλειδαριές και τα ηλεκτρικά παράθυρα (που πλήρωσα extra).
Αφρολέξ να δείτε. Και αποτέλεσμα μηδέν! Το χειμώνα με την συστολή να τρίζουν πόρτες ταμπλώ, το καλοκαίρι η εταζιέρα σαν μοτέρ.
Με το κλείσιμο της πόρτας του συνοδηγού, ξεκόλλησε το πλαστικό κάλλυμα της κολόνας του παρ μπριζ και κρεμόταν. Κατά τύχη μπαίνοντας στο αυτοκίνητο η συνοδός μου δεν της καρφώθηκε στο μέτωπό της!
Συνεχίζω.... το πόμολο της πόρτας μια ωραία πρωία μου έμεινε στο χέρι, (λόγω φθοράς λέει η ΤΟΥΟΤΑ), το σασμάν έπαθε ζημιά σε ταξίδι, μόλις έβαζες 4η ή 5η ταχύτητα την πέταγε. Φναταστείτε 600 χλμ ταξίδι με το ένα χέρι στο σασμάν και το άλλο στο τιμόνι. Το σασμαν το έβγαλε στις 50,000 χλμ
Α, δεν σας είπα ότι την πρώτη ημέρα που το παρέλαβα, μόλις άναψα προβολείς...παφ...πάνε τα φώτα, δεν άναβε τίποτα.
"Κάηκαν οι λάμπες" είπε η ΤΟΥΟΤΑ.
Επίσης, αλλάξαμε 3 ή 4 φορές, (3 νομίζω), τι σπιράλ του αερόσακου γιατί χτυπούσε συνέχεια όταν έστριβε το τιμόνι, ήχος "κρακ"
Air Condition κάτω του μετρίου, μέχρι που όταν το πήγα για πούλημα αυτός που το έλεγξε το αυτοκίνητο βρήκε ότι το κομπρεσερ στάζει.....
Τα λάστιχα στα μπροστινά στρογγυλά φώτα ξεκόλλησαν και το ένα εξαφανίστηκε, το άλλο το πρόλαβα... και άντε να το βάλεις στην θέση του.
Το κράτησα μέχρι το 2004 όπου το έδωσα 6,000 ευρώ με μεγάλη χαρά, αφού είχα κάνει 147,000 χιλιόμετρα και ζητούσε ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ για συντήρηση.
|
φίλε κράτησα από το αρχικό σου post μόνο τα προβλήματα που αναφέρεις.
Πραγματικά μπορώ να σου πω οτι γέλασα πολύ με τον τρόπο που τα περιγράφεις και με συγχωρείς γι' αυτό, γιατί ταλαιπωρήθηκες αρκετά, αλλά πραγματικά έτσι όπως τα περιγράφεις είναι το κάτι άλλο.
Κατ' αρχήν δικαιούμαι να ομιλώ καθώς έχω 2 στρογγυλοφάναρες. Μία sedan και μία G6, 1300άρια και τα 2. (όχι vvti)
Έχω την υποψία οτι σου πούλησαν τρακαρισμένο αμάξι. Για κάποιο λόγο τράκαρε (μπορεί να ντελάπαρε η νταλίκα που το μετέφερε - γιατί το έχω δει κι αυτό - ή να τσούλησε απ' τη νταλίκα και έπεσε με δύναμη μόνο του!) το έφτιαξαν πρόχειρα και στο πάσαραν.
Δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλει τόσα προβλήματα απ' τη γραμμή παραγωγής. Μου φαίνεται απίστευτο. Το σενάριο που σου λέω όμως, δεν μου ακούγεται καθόλου απίστευτο.
Λες οτι την 1η μέρα κάηκαν οι προβολείς. Δεν είναι δυνατόν. Σε ποτάμι έπεσε;
Επίσης επικεντρώνεσαι στους τριγμούς. Η sedan δεν κάνει κανένα θόρυβο, η G6 είχε προβληματάκια στο ταμπλό και στην εταζέρα. Με μια επίσκεψη στην αντιπροσωπεία λύθηκε το πρόβλημα στο ταμπλό και αφού έβαλα οβάλ ηχεία στην εταζέρα, λύθηκε και εκεί το πρόβλημα (ήθελε βάρος).
Λες, είχε πρόβλημα στο πίσω τζάμι. Τι είδους πρόβλημα αφού είναι σταθερό.
Για πλαστικά κτλ δεν έχω να πω κάτι. Προσωπικά πιστεύω η ποιότητα του ταμπλό της 111 βάζει τα γυαλιά σε πολλά σημερινά αυτοκίνητα που είναι τίγκα στο σκληρό πλαστικό.
Λες οτι έμεινες. Προσωπικά αν έμενα μία φορά λόγω μηχανικού προβλήματος θα σκεφτόμουν να το δώσω (ακόμα και τώρα μετά από 10 χρόνια). Τη 2η θα το έδινα.
Για τα λαστιχάκια στα φανάρια έχεις δίκιο. Είναι κατασκευαστική ατέλεια σε όλα τα 111. Και στα 2 ψιλοφεύγουν αλλά έχω βρει τρόπο να μην ασχολούμαι μαζί τους.
Βασικά βλέπω οτι επικεντρώνεσαι στους τριγμούς κτλ και όχι τόσο στα σοβαρά μηχανικά και άλλα που σου έβγαλε. Γιατί δεν καταλαβαίνω. Το G6 μου όπως σου είπα έτριζε λίγο, η sedan όχι. Εγώ όταν το πήρα το προτίμησα από άλλα - δε μου άρεσε - για να μην ασχολούμαι με συνεργεία και τέτοια και τελικά είχε περισσότερα προτερήματα από όσα νόμιζα.
Ίσως έπρεπε να απαιτήσεις ολική αντικατάσταση αυτοκινήτου ή να το πουλήσεις εξαρχής (θα έμπαινες μέσα κάποια λεφτά αλλά όχι πολλά).
Επίσης μην λες ποτέ μην πάρετε toyota. Είναι γενικότητα. Καταλαβαίνω την οργή σου, αλλά 1) το μοντέλο που είχες δεν πωλείται πλέον 2) το ίδιο μοντέλο σε μένα δεν έχει βγάλει κανένα μηχανικό ή πρόβλημα άξιο αναφοράς (άντε να σου πω κόλλησε ο θερμοστάτης μετά από 10 χρόνια, αλλά χαίρω πολύ, είναι λογική φθορά αυτό. Και με πήγε και στο συνεργείο. Δε με πήγαν άλλοι...Και είναι η μόνη φορά που πήγα εκτάκτως.
Πάντως το πούλησες καλά λεφτά για τόσα χιλιόμετρα...
PS. Οδική βοήθεια δεν έχω. Από χρόνο σε χρόνο, όλο λέω να βάλω κι όλο λέω, άστο μωρέ άλλη μια χρονιά... Εσύ τώρα με το Leon?
|
|
|
|
12-09-08, 01:01
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-09-2007
Περιοχή:
Thessaloniki
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 48
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosmas
Ρε συ ψηλε!!,,
Μπαινεις στο κλαμπ και μας λες ολους ΗΛΙΘΙΟΥΣ (α συγνωμη παραπλανημενους μια που δεν εχουμε ιδεα απο αυτοκινητα) που πηραμε ΤΟΥΟΤΑ.
Μετα μας ξαναλες ΗΛΙΘΙΟΥΣ που δεν σε καταλαβαινουμε και αλλο ηθελες να πεις.
Μας λες πως δεν ειμαστε ψυχραιμοι.
Μας εχεις πριξει και τα @ρχ....ι@@@@ με αυτους τους τριγμους.
Μας λες και το ανεκδοτο με το Leon.
Οκ γελασαμε...φτανει τωρα.
Το κουβαδακι σου και σε αλλη παραλια γιατι εδω θα πνιγεις....ειναι για ενηλικους.
Μονο κακο κανεις με αυτα που γραφεις δεν το βλεπεις εδω και 8 σελιδες?
|
συνφωνω απολυτα Κοσμα!
Αλλα θελω να προσθεσω κιολα:
Φιλε λες ολα αυτα τα πραγματα για ενα αμαξι που εγω κ ο πατερας μου οδηγαμε ποσα χρονια...ειληκρηνα νομιζω οτι ανφερεσαι σε αλλο αμαξι,αυτα που ανεφερες δεν εχουν καμια σχεση με το αμαξι μου!
σεβομαι την αποψη σου αλλα σε μερικα σημεια που αναφερθηκες δεν αντεξα γελασα "Καμία σύγκριση με την ΤΟΥΟΤΑ. Το corolla έστριβε και έγερνε, νόμιζες ότι θα φύγεις από τον δρόμο, και μάλιστα αυτό το είχαν γράψει και οι κριτικές στα περιοδικά αυτοκινήτου.Το leon στρίβει και δεν γέρνει. Είναι τραίνο."θα ηθελα πολυ να διαβασω πιο γερμανικο περιοδικο εγραφε τετοιες μπαρουφες! εγω ενα θα πω κ οποιος πιστει...πιστηκε κανε μια βολτα στις αντιπροσοπιες της TOYOTA κ της SEAT κ δες στα τρακαρισμενα(παρατημενα) ποσα LEON ειναι που εχουν τουμπαρει κ εχουν φυγει απ το δρομο κ ποσα COROLLA!Περεταιρω θα μιλησω αφου αποδειξεις οτι ολα αυτα ισχυουν!
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,18650389 seconds (83,01% PHP - 16,99% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:18. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|