@#$^%%^*%&*(@%&!#%^!#%!%&$^&@^&
!@$&^&*@$^#$^$%&%^*%&*&@**^%*@%^&*%^*&^
%^*&*&(@&@&^$#^@$%@#$%!##^#&^%&&*
Ο χρηστός και ο Απόστολος!!!!
Τι άλλο θα ακούσουνε τα αυτιά μου!!!!
Και θα δούνε τα μάτια μου!!!!
Ενα - ένα λοιπόν...... (γιατί τώρα βρήκα χρόνο)
Οσο αφορά το σχόλιο του Λάουντα........ Τι να πεί κανείς, για το ....... τις αλληνής! ΕΛΕΟΣ απλά....
Θα έπρεπε να ντρέπεται για τέτοιου είδους σχόλια!
Επειδή αν δεν απατώμαι, δεν έχω σχολιάσει ούτε το GP του Silverstone, και ορμώμενος απο αυτά τα αηδιαστικά σχόλια, να πώ το εξής :
Ενας οδηγός, έγινε επιπέδου Senna, κερδίζοντας 2 αγώνες, στους οποίου όλοι οι υπόλοιποι, πήγανε μαύρα χάλια και άραχνα! Ειδικά στο αγώνα τις αγγλίας, μπορώ να πώ ότι ο συντηρητισμός του απέδωσε τα μέγιστα. Αυτό ήτανε που του έδωσε την νίκη, και το δικαίωμα να μην κάνει ουσιαστικά λάθος (βέβαια εάν φτάνουμε στην Φ1, να αποθεώνουμε τον συντηρητισμό, και να συγκρίνουμε τον απόλυτα συντηρητικό οδηγό, με έναν ΘΕΟ που δεν είχε όρια στην οδήγησή του... τι να πώ!). Γιατί, δεν τολμώ καν να σκεφτώ πώς οδήγησε ο Senna στο Nurbruging το 1993 υπό καταρρακτώδη βροχή! Αυτό λέγεται απόλυτη οδήγηση στο βρεγμένο, και όχι αυτό που έκανε ο τυχάρπαστος Λούις (βλ. ο θέλουν να με κάνουνε το νέο αστέρι με το ζόρι!). Απλά γυρνώντας την πίστα, και εκμεταλλευόμενος τα λάθη άλλων, δεν παέι να πει ότι έγινες οδηγάρα, και δη Senna (Πιπέρι...).
Πάμε στην Γερμανία τώρα.....
Οσοι ξέρουνε την πίστα, γνωρίζουνε ότι μιλάμε για μια πολύ γρήγορη πίστα... μια πίστα που επιτρέπει προσπεράσεις.....
Επίσης, η Ferrari, απέδειξε με τον πιο περίτρανο τρόπο, ότι προφανώς έχει χάσει την διαφορά που είχε -ιδιαίτερα στο αεροδυναμικό πακέτο- απο την McLaren. εάν βάλουμε λοιπόν κάτω τα στοιχεία, δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κάποιος, ότι τον αγώνα αυτόν δεν τον κερδιζε η Ferrari με τίποτα. Αυτό τελικά φάνηκε, και όταν βγήκε η McLaren και κάλυπτε την διαφορά για πλάκα! Αλλωστε, εκ του πρακτέου αποδεικνύεται ότι ήταν λάθος να μπούνε τα μονοθέσια για ανεφοδιασμό μετά την στούκα του Γκλόκ. Πολύ σωστή λοιπόν τακτική απο την McLaren (το λάθος τις βγήκε!). Πώς όμως αυτό μας αδηγεί σε σχόλια του τύπου, "οδήγησε πολύ γρήγορα και μου θύμισε Senna" δεν μπορώ να καταλάβω. Μάλλον ξέχασε ο Αυστριακό, ότι ο Ayrton έπαιρνε Pole, και έκανε ταχύτερους γύρους με τα κονσεβοκούτια της McLaren!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Σαφώς και το ότι αναφέρω τις ομάδες και όχι τους οδηγούς, είναι εσκεμμένο. Γιατί τον αγώνα τις Γερμανίας τον κέρδισε η ομάδα, και όχι ο οδηγός!!! Εδώ ο Massa δεν μπορούσε να φτάσει τον Πικέ, πόσο μάλλον την McLaren, η οποία φάνηκε πεντακάθαρα ότι ευνοήθηκε απο την Λάθος τακτική (αποδείχτηκε απο τα όσα είπανε στην ενδοσυννενόηση μετά το τέλος του αγώνα), και ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς, ότι το 2ο μονονθέσιό της που είχε παρεμφερή τακτική με όλο το υπόλοιπο grid, και έσπευσε και εκείνο να ανεφοδιαστεί όπως όλοι, μετά την στούκα του Γκλόκ, ακολουθούσε παρόμοιο ρυθμό με τα υπόλοιπα μονοθέσια. Επίσης, λάβετε υπόψη σε όλα αυτά τα σχόλια τρανής απόδοσης του Κυρ Λούι, ότι μπάινοντας στα πίτς 10 γύρους πριν το τέλος, είχε ολόφρεσκα λάστοιχα με πολύ λίγα καύσιμα, για αυτό και έκανε χρόνους Qualifying.
Με το ζόρι να τον κάνουμε το νέο Αστέρι -επιπέδου Senna κιόλας- τις F1!!!!
Υ.Γ. Αλλον ένα αγώνα τέτοιο θέλει ο Massa για να πάρει πιστεύω προτεραιότητα στην Ferrari, και να μπορέι και αυτός να καρπωθεί συμπεριφορές σαν του Kovalainnen!!!!!! Α ρε...... τι άλλο θα δούμε!
Υ.Γ.2. Μακάρι να έρθει η ώρα να δούμε 3 Βραζιλιάνικες σημαίες πίσω απο το βάθρο!
Υ.Γ.3. Εάν βάλει τον ποπό (sic!) του κάτω ο Nelsinhio, πιστεύω ότι θα με δικαιώσει!
Υ.Γ.4. 2ος στο GP2 η επόμενη μεγάλη προσμονή! Δύσκολο να το πάρει γιατί είναι αρκετή η διαφορά.... αλλά ποτέ δεν ξέρεις!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ayrton : 24-07-08 στις 10:19.
|