Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Κλειστό Θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1141  
Παλιά 17-07-08, 21:10
Το avatar του χρήστη GMASTER6
GMASTER6 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 420
GMASTER6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vassilis_vvti Εμφάνιση μηνυμάτων
Για αυτο ειπα ατμοσφαιρα...ασε εχω ανοιξει με ενα tsi και ειλικρινα δεν περιμενα τοση διαφορα ...δυστηχως παει πολυ καλα.Οσο για το dual vvti δεν ξερω δεν εχω ανοιξει και δεν μπορω να εκφερω αποψη.
O duai-vvti εχει καταπληκτικά χαρακτηριστικά για 1.6άρη κινητήρα.Αλλά τα σημεία των καιρών προστάζουν περισσότερη παθητική ασφάλεια που αυτόματα μεταφράζεται σε περισσότερο βάρος στο νέο μοντέλο που αντικαθιστά το παλιό.Ετσι η περίσσεια ροπής που έχουν τα υπερτροφοδοτούμενα ανταγωνιστικά μοντέλα(βλέπε tsi) έχουν σημαντικό πλεονέκτημα αφού το βάρος είναι πλέον αυξημένο...Φανταστείτε τον dual-vvti σε στρογγυλοφάναρη G6.Ε ρε γλέντια...
  #1142  
Παλιά 17-07-08, 22:29
pwpwpali Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή: athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
pwpwpali είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GMASTER6 Εμφάνιση μηνυμάτων
Φανταστείτε τον dual-vvti σε στρογγυλοφάναρη G6.Ε ρε γλέντια...
φαντασου την αποκριση του 4afe που θα χασεις κ το νευρο...κ να τα τα 14 αλογα...ασε που με 2-3 πραγματακια τα φτανεις αυτα τα αλογα....τα νεα μοτερ ειναι πολιτισμενα....κ αυτη η λεξη λεει χαλαρα χωρις εκρηξη
το καλο ειναι οτι βγαλαν 16αρη με 14 ιππους παραπανω κ λιγοτερους αρκετα ρυπους απο ενα 4afe...και καναν ενα corolla με χωρους avensis....
  #1143  
Παλιά 18-07-08, 01:23
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 379
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε παρακαλω.Μην κατηγορεις το Α3, γιατι θα βγουν οι μπραβοι.


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από DareDevil Εμφάνιση μηνυμάτων
+1 Ηρακλή

Γρήγορα προστάτες των Γαλλογερμανικών ενωθείτε…


Thunder Thunder Thundercatsssssssssssssssss
  #1144  
Παλιά 18-07-08, 03:16
Το avatar του χρήστη Roy-D
Roy-D Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 24-10-2005
Μοντέλο: RoyalΕ11 f/l
Περιοχή: Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 587
Roy-D είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
vavvas?πιστευω οτι θα εισαι μπροστα του... Ε111 ηταν αρκετα μπροστα απο ceed!!!
__________________
Corolla...ποιο απίστευτο πεθαίνεις...!
http://www.corollaclub.com/forums/vb...o=view&id=5477
  #1145  
Παλιά 18-07-08, 13:29
Το avatar του χρήστη GMASTER6
GMASTER6 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 420
GMASTER6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pwpwpali Εμφάνιση μηνυμάτων
φαντασου την αποκριση του 4afe που θα χασεις κ το νευρο...κ να τα τα 14 αλογα...ασε που με 2-3 πραγματακια τα φτανεις αυτα τα αλογα....τα νεα μοτερ ειναι πολιτισμενα....κ αυτη η λεξη λεει χαλαρα χωρις εκρηξη
το καλο ειναι οτι βγαλαν 16αρη με 14 ιππους παραπανω κ λιγοτερους αρκετα ρυπους απο ενα 4afe...και καναν ενα corolla με χωρους avensis....
Aν είναι έτσι μου λες να πιστέψω ότι ενώ βρισκόματε σε μία εποχή που όλες οι εταιρίες ξεσκίζονται και βγάζουν γ@μ@τ@ μοτέρ(έχουμε γεμίσει μέσα σε 2-3 χρόνια ένα σωρό 1.6άρια τουρμπάτα)η toyota βγάζει έναν κινητήρα που έστω υποθετικά ότι έμπαινε σε παλιότερο καρότσι θα πήγαινε χειρότερα?????Ε δεν νομίζω...δεν σου λέω ότι θα του κάνει μεγάλη διαφορά απλά ότι θα είναι ακομη πιο γρήγορο.Οσο για τους κινητήρες η toyota έχει μείνει πίσω όσον αφορά την απόδοση γιατί πολύ απλά ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει.Απο τη στιγμή που συνεχιζει να πουλα τα μοντελα της σαν ζεστο ψωμι γιατι να αλλαξει πολιτικη?Πιστεύω πως αν χρειαστει να γινει περισσότερο ανταγωνιστική εχει και την τεχνογνωσια και το χρημα για να το καταφερει...Το μονο κακο ειναι οτι χανει πελατες που εχουν πανω απο ολα τις επιδοσεις και στρεφονται σε αλλα μοντελα...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη madvinegar : 18-07-08 στις 14:22.
  #1146  
Παλιά 18-07-08, 14:28
pavlosTS Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μοντέλο: Corolla TS pro-f/l
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 244
pavlosTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αν και ξεφεύγουμε από την ουσία του τόπικ έχω να πω το εξής. Βασικά το ότι οι κινητήρες της ΤΟΥΟΤΑ είναι πιο προηγμένοι τεχνολογικά είναι μια πραγματικότητα αλλά αυτό δεν φτάνει. Λίγοι θα παντρεύονταν μια άσχημη γυναίκα μόνο και μόνο επειδή έχει πλούσιο εσωτερικό κόσμο ! Αυτή τη στιγμή αν αγόραζα καινούριο αυτοκίνητο δεν θα πήγαινα καν στην ΤΟΥΟΤΑ και αυτό γιατί υπολείπεται σε επιδόσεις. Το ότι βάζω τις επιδόσεις σε 1η προτεραίοτητα είναι βέβαια εντελώς υποκειμενικό. Θα έπαιρνα άλλο αυτοκίνητο μάλλον με τούρμπο. Η αξιοπιστία τους βέβαια δεν έχει δοκιμαστεί ακόμη (και μη μου πει κανένας ότι με 2-3 χρόνια στον δρόμο έχουν αποδείξει την αξιοπιστία τους) αλλά προτιμώ να πάρω το ρίσκο από το να σέρνομαι στο δρόμο...

Αυτό που μου τη δίνει όμως είναι το πως μιλάνε όλοι αυτοί που πήρανε ένα μικρό τουρμπάκι τώρα και το παίζουν γρήγοροι και κοκκορεύονται για το τί αμάξια βγάζει η εταιρία τους! Δείτε τί λένε για τα αμάξια τους όλοι αυτοί που πήραν golf tsi και gt. Δείτε πως απαξιώνουν τις άλλες εταιρίες. Και αναρρωτιέμαι (θα ακουστεί λίγο οπαδικό αλλά δεν πειράζει), που ήταν τα γκολφ τόσα χρόνια ρε παιδιά!
  #1147  
Παλιά 18-07-08, 14:32
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ΣΤη γλυφάδα......
Εκεί με το γκαζόν.......
Εντάξει δε νομιζω να αμφιβάλει κανείς ότι οι γερμανοί χρησιμοποιούν παροπλισμένη Ιαπωνική τεχνολογία....
Θέλετε τρανταχτό παράδειγμα...
Ας ψάξει καποιος να βρει τι ειναι αυτό το περιβόητο twinport και τι είναι το 20 χρονών T-Vis....
  #1148  
Παλιά 18-07-08, 14:42
j4ae Offline:
banned
 
Εγγραφή: 16-07-2008
Μηνύματα: 18
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
j4ae είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Roy-D Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτο δυστηχως μαλλον εφαρμοζοταν πριν βγουν οι tsi γιατι αν συκρινεις τον duall vvti που εχει 124 αλογα με τον tsi με τα 122 μαλλον το duall vvti θα μεινει πισω....σε ολες τι περιπτωσεις ειδικα σε ρεπριζ(λογο τουρμπο)

δεν κανω συγκριση μοτερ ή αξιοπιστιας ή λειτουργιας.Κανω συγκριση σε ιδιες τιμες αλογων και μονο! και το λεω γιατι τα 1,6 ατμοσφαρικα στο vw group δεν υπαρχουν και ο επομενος αντιπαλος στα δικα μας 16αρια ειναι το tsi με τα 122 αλογα
Και όμως . Σε τέστ του drive στα 0-160 δίνει το auris 1.6 30.4''
ενώ το Α3 1.4TSI 33.9'' και το Λεον 1,4TSI 34.9''.
To golf 1.4 με τα 122 μένει πίσω με 35,1''.

καλό έ;

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ας ψάξει καποιος να βρει τι ειναι αυτό το περιβόητο twinport και τι είναι το 20 χρονών T-Vis....

Το twinport είναι γνωστό, και δεν έχει να πει και πολλά πλέον. Κλείνει τον έναν από τους δυο αυλούς εισαγωγης σε κάθε κύλινδρο με μια πεταλουδίτσα.

Το Τ-vis τι είναι και σε ποιο μοτέρ υπήρχε;

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 18-07-08 στις 15:34. Αιτία: Συγχώνευση δημοσιεύσεων...
  #1149  
Παλιά 18-07-08, 15:52
Το avatar του χρήστη TOLIS EE80
TOLIS EE80 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 04-04-2005
Μοντέλο: COROLLA EE80
Περιοχή: Κόρινθος
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 444
TOLIS EE80 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από j4ae Εμφάνιση μηνυμάτων
Το Τ-vis τι είναι και σε ποιο μοτέρ υπήρχε;
Πρεπει να μαθεις ιστορια....

This generation (First Generation 4AGE 83.5-87.5) features Toyota Variable Intake System (TVIS) which is a set of four butterflies located in the inlet system next to the head. These butterflies are shut below approximately 4500 RPM, effectively blocking airflow to one valve per cylinder, increasing the air speed and thus improving mid range torque. They are opened by the ECU via a small plastic vacuum tank and solenoid triggered diaphragm actuator located under the inlet manifold and open above this speed. The effect is similar to a second throat opening on a carburettor. These engines develop in the vicinity of 88 kW. Depending on where in the world the engine was sold it will have either MAP sensor or Air Flow Meter.
__________________
Tolis' COROLLA Pics **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**

CorollaClub-Greece AE82 Owners Club twincam.org
  #1150  
Παλιά 18-07-08, 15:55
Το avatar του χρήστη antonios7
antonios7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-11-2006
Μοντέλο: Corolla 1.3 G6
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 327
antonios7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μερσέντα Ε270 turbodiesel πόσα άλογα βγάζει ξέρετε;
Κλειστό Θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων Νo5 corollapatra ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1638 03-04-11 22:39
Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων no 4 ranger ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1064 16-07-09 11:39
Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων no 2 admin ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1362 09-09-07 05:00
Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων billlllll ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 2206 27-09-06 16:09



Page generated in 0,19821692 seconds (75,37% PHP - 24,63% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:58.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)