Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΤΟ COROLLA CLUB |
|
|
16-07-08, 17:32
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
firebone αλλοι λυσαξανε γιατι την ροπη...οχι εσυ...
τελικα κανεις δεν μου ελυσε την απορεια με το δυναμομετρο
|
17-07-08, 10:13
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 25-11-2005
Περιοχή:
Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
|
|
Παιδιά δεν ανεβάζεται τα διαγράμματα της δυναμομέτρησης και εδώ να είναι μαζεμένα?
|
|
|
|
17-07-08, 12:50
|
|
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.906
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ayrton
Συγνώμη φίλε Firebone, που την παρατήρηση την έκανα ΧΩΡΙΣ να έχω διαβάσει το ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ ΥΠΕΡΚΥΒΙΣΜΕΝΑ στο οποίο κάνεις αυτήν την συγκεκιρμένη παρατήρηση. Επίσης ΣΥΓΝΩΜΗ, που το σχόλιο μου, προήλθε καθαρά απο την κουβέντα που κάναμε στο "Υπερκυβισμένα vs 20ν", στο οποίο -τουλάχιστον εγώ- δεν θυμάμαι να έγινε καμία νύξη σχετικά με αυτό!
Και, τέλος, συγνώμη, που είπα ότι όλα τα σχόλια γίνονται με ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ!!!!
Ευχαριστώ λοιπόν, που με συμπεριλαμβάνεις στους "γνώστες" και στους "πολύξερους", αλλά και μετά απο όλη την κουβέντα που κάναμε στο άλλο τόπικ, και τελικά συμφωνήσαμε στα συμπεράσματα, είμαι και απο αυτούς που δεν σκέφτονται. (Ενημερωτικά, μπορεί και να μην γνωρίζω ούτε τα μισά απο όσα ξέρεις εσύ!).
Και πάλι Ευχαριστώ.... (χωρίς καμία διάθεση ειρωνείας!)
Υ.Γ. Οσο για τα νούμερα είναι γνωστά εδώ και πολύ καιρό για εμένα. 137 και 14,8.
|
Κακως τα γραφεις αυτα , φιλε AYRTON. Απο αυτα που διαβασα δεν νομιζω ο Firebone , να συμπεριλαμβανε και εσενα μεσα σε αυτους που εννοουσε...
|
17-07-08, 13:05
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 25-11-2005
Περιοχή:
Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
|
|
Αλλοι δεν πήγαν να μετρηθούνε???
|
|
|
|
17-07-08, 18:12
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Η ιπποδυναμη μετριεται στο βολαν.At flywheel
οπως λενε και οι Αμερικανοι.Το βολαν ειναι μερος του μοτερ και αυτο μεταδιδει την ισχυ και την ροπη.
Τωρα ολα τα αδρανειακα δυναμομετρα με ραουλα μετρανε ιπποδυναμη τροχο και μεσω διορθωτικων αλγορυθμων βγαζουν την ιπποδυναμη στο βολαν.Η μετρανε στο βολαν και αφαιρουνε τις απωλειες.Σε καθε περιπτωση επαφη με το δυναμομετρο εχει ο τροχος και αυτη την δυναμη καταλαβαινει το dyno.
Πραγματικη μετρηση βολαν μετρανε μονο τα δυναμομετρα παγκου και τελος.
Τα dynapack μετρανε πολυ κοντα στο βολαν και εχουν μικρες απωλειες 5-8 αλογα και οχι παραπανω.
Διορθωτικος αλγορυθμος για την ροπη δεν υπαρχει απο οσο ξερω και ολα μετρανε βολαν.Δεν εχω δει πουθενα απωλειες σε ροπη σε καμια μετρηση.
Και τελος για τον πωπωπαλι.Ναι, υπαρχουν διορθωτικοι αλγορυθμοι για να αντισταθμιζουν την ζεστη, το υψομετρο την υγρασια, αλλα ολα αυτα ειναι πλασματικα και εξηγω.
Εστω δυναμομετρο εγω το δικο μου, με 15c και εχω
120ps βολαν και 100 τροχο.
Εαν τωρα ο μηχανικος βαλει διωρθωση για 40c θα εχουμε
130ps βολαν και 100 παλι τροχο.
Σε καθε περιπτωση η μετρηση τροχο δεν αλλαζει, παει τελειωσε.Αυτην την δυναμη μετρησε το δυναμομετρο
Τωρα εαν μαγειρεψουμε και λιγο το βαρομετρικο και την υγρασια φτανουμε 140++.Η ιπποδυναμη τροχο δεν αλλαζει.
ΤΩΡΑ ΕΑΝ ΠΑΩ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΜΕ 40C η ιπποδυναμη θα ειναι μικροτερη σιγουρα(ας μην το αναλυσω)
θα εχω 120ps βολαν, αλλα 90τροχο.Δηλαδη το δυναμομετρο θα κανει διορθωση για 18-22c περιπου που γινονται η μετρησεις.
Σε καθε περιπτωση η υψηλη θερμοκρασια επειρεαζει αρνητικα την αποδοση του μοτερ, με τα turbo να επειρεαζονται πολυ περισσοτερο.Αλλωστε ολοι καταλαβαινουμε οτι με την ζεστη χανουμε σε αποδοση γιατι η πραγματικη ιπποδυναμη του μοτερ πεφτει.
Τωρα πιο ο λογος των αλγορυθμων αφου η ιπποδυναμη ειναι μια, θα το αναλυσω αλλη φορα.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
17-07-08, 20:06
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 04-04-2005
Περιοχή:
Κόρινθος
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
δηλαδη στου Μαλιωρα τι γινεται?
Η' καλυτερα με το δικο μου?
103 στο βολαν. οκ?
|
17-07-08, 22:35
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
παντως το maha δεν εχει τετοιες απωλιες στην διορθvση iso ...το παν ειναι να το μετρησεις στην σωστη θερμοκρασια βεβεα....γιατι οπως ειπες κ συ μπορει τα 120 να γινουν 140 κ αυτο γινετε οταν ο αλλος σου χει βαλει προγραμμα κτλ κ το μετρας σε αυτων...ελλαδα μου μεγαλη
|
|
|
|
18-07-08, 02:10
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-11-2007
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 847
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Η ιπποδυναμη μετριεται στο βολαν.At flywheel
οπως λενε και οι Αμερικανοι.Το βολαν ειναι μερος του μοτερ και αυτο μεταδιδει την ισχυ και την ροπη.
Τωρα ολα τα αδρανειακα δυναμομετρα με ραουλα μετρανε ιπποδυναμη τροχο και μεσω διορθωτικων αλγορυθμων βγαζουν την ιπποδυναμη στο βολαν.Η μετρανε στο βολαν και αφαιρουνε τις απωλειες.Σε καθε περιπτωση επαφη με το δυναμομετρο εχει ο τροχος και αυτη την δυναμη καταλαβαινει το dyno.
Πραγματικη μετρηση βολαν μετρανε μονο τα δυναμομετρα παγκου και τελος.
Τα dynapack μετρανε πολυ κοντα στο βολαν και εχουν μικρες απωλειες 5-8 αλογα και οχι παραπανω.
Διορθωτικος αλγορυθμος για την ροπη δεν υπαρχει απο οσο ξερω και ολα μετρανε βολαν.Δεν εχω δει πουθενα απωλειες σε ροπη σε καμια μετρηση.
Και τελος για τον πωπωπαλι.Ναι, υπαρχουν διορθωτικοι αλγορυθμοι για να αντισταθμιζουν την ζεστη, το υψομετρο την υγρασια, αλλα ολα αυτα ειναι πλασματικα και εξηγω.
Εστω δυναμομετρο εγω το δικο μου, με 15c και εχω
120ps βολαν και 100 τροχο.
Εαν τωρα ο μηχανικος βαλει διωρθωση για 40c θα εχουμε
130ps βολαν και 100 παλι τροχο.
Σε καθε περιπτωση η μετρηση τροχο δεν αλλαζει, παει τελειωσε.Αυτην την δυναμη μετρησε το δυναμομετρο
Τωρα εαν μαγειρεψουμε και λιγο το βαρομετρικο και την υγρασια φτανουμε 140++.Η ιπποδυναμη τροχο δεν αλλαζει.
ΤΩΡΑ ΕΑΝ ΠΑΩ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΜΕ 40C η ιπποδυναμη θα ειναι μικροτερη σιγουρα(ας μην το αναλυσω)
θα εχω 120ps βολαν, αλλα 90τροχο.Δηλαδη το δυναμομετρο θα κανει διορθωση για 18-22c περιπου που γινονται η μετρησεις.
Σε καθε περιπτωση η υψηλη θερμοκρασια επειρεαζει αρνητικα την αποδοση του μοτερ, με τα turbo να επειρεαζονται πολυ περισσοτερο.Αλλωστε ολοι καταλαβαινουμε οτι με την ζεστη χανουμε σε αποδοση γιατι η πραγματικη ιπποδυναμη του μοτερ πεφτει.
Τωρα πιο ο λογος των αλγορυθμων αφου η ιπποδυναμη ειναι μια, θα το αναλυσω αλλη φορα.
|
Συμφωνω με αρκετα απο τα λεγομενα σου, αλλα να ξερεις πως η κατασκευη δυναμομετρου και χρηση αυτου ειναι διαφορετικη ανα περιπτωση............δεν εχει σημασια μονο το που και ποσο κοντα στο βολαν θα παρθει η μετρηση αλλα και ο τροπος καθως και ο αλγοριθμος οπως πολυ σωστα ανεφερες!!!!!!!!!
Το μαχα δεν μετραει σωστα τροχο,παρα μονο στροφαλο,καθως επισης ειναι και αρκετα αυστηρο(σκληρο)εχει φρενα που αναλογα ποσο θα τα χρησιμοποιησεις διαμορφωνουν το αποτελεσμα.........(Του Μαλλιωρα αναφερεται στα μαλακα-αισιοδοξα δυναμομετρα)......
το νταιναπακ ειναι αξιοπιστο στον τροχο αλλα αισιοδοξο στον στροφαλο.....
Τεσπα, ανα καιρους με ιδια πραγματα στο μοτερ και απειροελαχιστες διαφορες στις εξωτερικες συνθηκες εχω μετρησει σε 7 διαφορετικα δυναμομετρα(Πατρα σε 2,και ακομα Αθηνα- Σαλιας,Μαχα,Νταιναπακ,Παουερ,Παουερτσιπς-) και εχω παρακολουθησει πανω απο 100 δυναμομετρησεις διαφορετικων αυτοκινητων, μεταξυ αυτων και στο δυναμομετρο του παουερ το οποιο μαζι με αλλο ενα στην Πατρα τα θεωρω τα πλεον αντικειμενικα και τα κοντυνοτερα στις απολυτες τιμες Ροπης και Ιπποδυναμης (στροφαλου-τροχου)με μετρησεις σε μαμα αυτοκινητα κιολας και συγκρισεις μετα την μετατροπη!!!!!
Το να παρεις ενα νουμερο δε λεει κατι.............απλα να ξερετε οπου μετρησετε πριν την αναβαθμιση του του-του σας να μετρησετε και μετα για ασφαλη συμπερασματα!!!!!!!!!!!!!!!!
Τελος η ροπη ειναι μια και αναφερεται παντα στον στροφαλο αλλα και αυτη διαμορφωνεται αναλογα με τον αλγοριθμο που μετρα στροφαλο,ροδα πλυμνη,τροχο,ραουλο,τυμπανο κτλ....................
|
|
|
|
18-07-08, 09:34
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από electro
Κακως τα γραφεις αυτα , φιλε AYRTON. Απο αυτα που διαβασα δεν νομιζω ο Firebone , να συμπεριλαμβανε και εσενα μεσα σε αυτους που εννοουσε...
|
Στης παρατηρήσεις υπήρχε και το δικό μου σχόλιο. Και δεν είδα κανείς να το εξαιρεί!
Πάρα αυτά, έχετε μπλέξει 3 διαφορετικά τόπικ. Και απαντάνε όλοι ωσάν να έχουμε διαβάσει όλοι - όλα τα τόπικ.
Δεν μπορεί να γίνεται μια κουβέντα σε ένα τόπικ, να παίρνεις σχόλια απο ένα 2ο τόπικ, και να βλέπεις απαντήσεις σε 3ο τόπικ!
Εν πάσει περιπτώση, όλα μου τα σχόλια ήτανε καλοπροαίρετα, και είχανε μόνο να κάνουνε σχετικά με την κουβέντα που είχαμε για την κόντρα των ΥΠΕΡ με τα 20ν. Απο εκεί και πέρα, όσο αφορά τι του γράφει το δυναμό, μπράβο του εάν είναι τόσα. Δεν τα αμφισβητώ (ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΠΟΤΕ ΑΛΛΩΣΤΕ!!!! Ακόμα και το σχόλιο μου βασίστηκε, στην κουβέντα που κάναμε, ότι οι μετρήσεις του ήτανε στρόφαλο!) Επειδή, όμως εμένα το θέμα δεν με αγγίζει, γιατί ο καθένας χτίζει το αυτοκίνητό του με το μεράκι του, και με τα ΛΕΦΤΑ του κυρίως, και θέλει να βλέπει ότι κάτι πραγματικά κερδίζει, όσα και αν του έχει βγάλει, είναι ΚΕΡΔΟΣ του! Ομως αυτό δεν σημαίνει, ότι δεν μπορούμε να κάνουμε μια συζήτηση γύρω απο τις επιλογές, και τα αποτελέσματα αυτής τις επιλογής. Γιατί πρέπει να ακούγεται ότι πρίζουμε κάποιον, επειδή..... ΣΥΖΗΤΑΜΕ μαζί του. Το ότι έτυχε να μην συμφωνούνε μαζί του πολλά άτομα, δεν πάει να πεί ούτε ότι έχουμε πρόβλημα μαζί του (ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ), ούτε όμως ότι θέλουμε να τον πρίζουμε (ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΕΛΕΙΠΕ!).
Αυτά τα ολίγα, για να κλείσει απο μέρους μου το θέμα!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|
18-07-08, 16:56
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αλήθεια, γιατί κάνετε σαν τρελλοί να δείτε εάν έχει παέι για δυναμομέτρηση κάποιο 20ν, όταν όλα σχεδόν τα 20ν έχουνε δηλώσει αμέτρητες φορές εδώ μέσα τι έχουνε βγάλει?
Οπως λέτε και εσείς 5 πάνω 5 κάτω.... τα νούμερα είναι γνωστά (αν και την μόνη περιέργεια που έχω είναι να φανεί εάν όντως είναι αισιόδοξο δυναμό του Μαλιώρα, κάτι που δεν φάνηκε τελικά στην δυναμομέτρηση του firebone!), οπότε τα ξέρετε ήδη!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,18596411 seconds (83,10% PHP - 16,90% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:36. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|