Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ

ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ Μαλώστε, διαφωνίστε όσο θέλετε!!!!!!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #451  
Παλιά 10-07-08, 13:10
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 658
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
έχει δίκιο ο Άκης... άσε που το SEAT είναι και Diesel που είναι γνωστό οτι δε μπορούν να στροφάρουν ψηλα και οτι ειναι χαμηλόροπα λόγω διαφορετικής αρχής λειτουργίας!
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση
  #452  
Παλιά 10-07-08, 13:16
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 883
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308 Εμφάνιση μηνυμάτων
Μην μπερδευεσαι...
Όλα αυτά φοράνε σαλίγκαρο....
Αν ίσχυε αυτό τα F1 θα σβουρίζανε μέχρι τις 6000 rpm........
Δεν μπερδεύομαι καθόλου. Ανέφερες για 50 χρόνια εμπειρία από τον μηχ/το αθλητισμό και εγώ κάνω αντίλογο για το τι ισχύει τα τελευταία χρόνια. Τώρα τι φοράνε και τι δεν φοράνε δεν το εξετάζω. Γιατί και η F1 φοράει διάφορα άλλα... Ή μήπως τα βενζινοκίνητα αγωνιστικά με τις στροφές στα ψηλά είναι τελείως αθώα; Και εξάλλου, μιλάω για αγωνιστικά αυτοκίνητα που είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στα κοινά οχήματα που οδηγούμε όλοι μας. Η F1 είναι αλλού, δε νομίζω ότι μπορεί να εμπλακεί ως παράδειγμα στην συζήτησή μας...

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger Εμφάνιση μηνυμάτων
έχει δίκιο ο Άκης... άσε που το SEAT είναι και Diesel που είναι γνωστό οτι δε μπορούν να στροφάρουν ψηλα και οτι ειναι χαμηλόροπα λόγω διαφορετικής αρχής λειτουργίας!
Γιατί ρε Βαγγέλη; Είπα εγώ ότι καίνε βενζίνη; Απλά λέω ότι δεν ισχύει αυτό που λέει ο Άκης ότι ότι δεν στροφάρει δεν πάει... Ε, αυτά που ανέφερα δεν στροφάρουν αλλά πάνε μια χαρά... Όπως και άλλα καθημερινά αυτοκίνητα diesel που ανταγωνίζονται στα ίσια άλλα υψηλόστροφα βενζινοκίνητα... Κάτι τέτοιο ισχύει και στα υπερκυβισμένα με την ροπή να είναι πολλές φορές κοντά στα 25 κιλά από πολύ χαμηλά (βλέπε δυναμομέτρηση firebone)
__________________
Lift, lift, lift...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 10-07-08 στις 13:22.
Απάντηση με παράθεση
  #453  
Παλιά 10-07-08, 13:31
Το avatar του χρήστη NyO
NyO Offline:

Moderator
 
Εγγραφή: 08-11-2003
Περιοχή: Νέα Σμύρνη
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 1.068
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 364
NyO έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν μπερδεύομαι καθόλου. Ανέφερες για 50 χρόνια εμπειρία από τον μηχ/το αθλητισμό και εγώ κάνω αντίλογο για το τι ισχύει τα τελευταία χρόνια. Τώρα τι φοράνε και τι δεν φοράνε δεν το εξετάζω. Γιατί και η F1 φοράει διάφορα άλλα... Ή μήπως τα βενζινοκίνητα αγωνιστικά με τις στροφές στα ψηλά είναι τελείως αθώα; Και εξάλλου, μιλάω για αγωνιστικά αυτοκίνητα που είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στα κοινά οχήματα που οδηγούμε όλοι μας. Η F1 είναι αλλού, δε νομίζω ότι μπορεί να εμπλακεί ως παράδειγμα στην συζήτησή μας...


Γιατί ρε Βαγγέλη; Είπα εγώ ότι καίνε βενζίνη; Απλά λέω ότι δεν ισχύει αυτό που λέει ο Άκης ότι ότι δεν στροφάρει δεν πάει... Ε, αυτά που ανέφερα δεν στροφάρουν αλλά πάνε μια χαρά... Όπως και άλλα καθημερινά αυτοκίνητα diesel που ανταγωνίζονται στα ίσια άλλα υψηλόστροφα βενζινοκίνητα... Κάτι τέτοιο ισχύει και στα υπερκυβισμένα με την ροπή να είναι πολλές φορές κοντά στα 25 κιλά από πολύ χαμηλά (βλέπε δυναμομέτρηση firebone)
Παιδια το παραδειγμα του Αντρεα νομιζω πως δεν ειναι καθολου ατοπο, ίσα ίσα! Και αν αναλογιστουμε οτι ακομα και στην F1 γινεται συζητηση για αλλαγη κινητηρων σε 1500 turbo τοτε επαληθευετε κι ολας!
__________________
Toyota Corolla E12 1.4 Linea Sol (2004)
Toyota Corolla ΚΕ70 1.3 (1983)
Το παρόν και το παρελθόν....

το μέλλον όμως?




Απάντηση με παράθεση
  #454  
Παλιά 10-07-08, 15:06
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 535
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ρε παιδιά.... μην ξεφεύγετε.....

Αφήστε τα αγωνιστικά! Δεν μιλάμε για τέτοια.... Και μην συγκρίνετε, ιδιαίτερα ,αγωνιστικές κατηγορίες με συγκεκριμένα προφίλ!!!!

Επίσης αυτό για την ροπή είναι πολύ σχετικό που λέτε.....

Παράδειγμα? Με το Civic, που έχω ξανααναφέρει, έχει σχεδόν 18 κιλά ροπή..... με σκίζει κοινώς...... και όντως μέχρι να βάλουμε 2α είναι μπροστά.... μετά όμως? Μέχρι την 3η είναι 2 καρότσες πίσω! Καλή η ροπή.... μόνο για να σε ανεβάσει ψηλά όμως.... Τι να το κάνω λοιπόν εάν ψηλά πεθαίνω? Δεν μπορώ να κρατήσω την δύναμη που μου προσφέρει η ροπή! Για αυτό χρειάζεται το στροφάρισμα!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Απάντηση με παράθεση
  #455  
Παλιά 10-07-08, 15:33
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 883
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ayrton Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε παιδιά.... μην ξεφεύγετε.....

Αφήστε τα αγωνιστικά! Δεν μιλάμε για τέτοια.... Και μην συγκρίνετε, ιδιαίτερα ,αγωνιστικές κατηγορίες με συγκεκριμένα προφίλ!!!!
Να αφήσω τα αγωνιστικά; Ok... Να πιάσουμε τότε τα καθημερινά... Audi A3 TDI clubsport quattro... 2.000cc, 224 ίπποι, 450 Nm ροπή... Και μην μου πει κανείς ότι αυτό είναι concept car. Εντάξει, δεν θα βγει παραγωγή όπως είναι αλλά ο κινητήρας θα μπει σε κάποια έκδοση σίγουρα... Αυτό ανταγωνίζεται και το S3 σε επιδόδεις... Άντε πιάστο τώρα αυτό και στα ψηλά και στα χαμηλά...

Εκείνο που θέλω να πω για να μην το πάμε άλλο μακρυά (γιατί μακρυά το πήγαμε...) είναι ότι για να είναι ένα αυτοκίνητο γρήγορο δεν σημαίνει ότι πρέπει σώνει και ντε να στροφάρει οκτάρες και εννιάρες. Κάτι τέτοιο πετυχαίνει ένα αυτοκίνητο υπερκυβίζοντας, δηλαδή ανεβάζει πολύ την ροπή του, δουλεύοντας στο ίδιο εύρος στροφών που δούλευε και πριν. Αυτό κάνει την διαφορά και όχι τόσο τα άλογα που βγάζει (όσα και αν είναι αυτά...).
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
  #456  
Παλιά 10-07-08, 16:07
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 535
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εξακολουθείς όμως να μιλάς για Ντίζελ!!!!

......και ειδικότερα πλέον για Τούρμπο - Ντίζελ!!!!! Καμία σχέση με Βενζινοκινητήρα (σε οποιονδήποτε συνδιασμό)!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Απάντηση με παράθεση
  #457  
Παλιά 10-07-08, 16:24
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Το θέμα είναι ένα.
Γιατί το παιδί με το E-12 δεν βγαίνει να πει ότι εγώ ήμουν και τα πατάω τα μαυρα....
Μπας και έκατσε η φάση και μετα έπεσε η "αγιά ράβδος"...
Δεν ξέρω ρωτάω...
Γιατί βασικά ο Χρηστός βγήκε, πέταξε τη μπιχτή του και μετά τέλος...
Αρχίσαμε τις κόντρες μεταξύ DTM και F1...
Απάντηση με παράθεση
  #458  
Παλιά 10-07-08, 16:33
pwpwpali Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή: athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
pwpwpali είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308 Εμφάνιση μηνυμάτων
Το θέμα είναι ένα.
Γιατί το παιδί με το E-12 δεν βγαίνει να πει ότι εγώ ήμουν και τα πατάω τα μαυρα....
αυτο δεν γινετε γιατι υπαρχουν μαυρα κ μαυρα....αλλο βγαζει λιγα αλλο αρκετα....
Απάντηση με παράθεση
  #459  
Παλιά 10-07-08, 17:53
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 883
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ayrton Εμφάνιση μηνυμάτων
Εξακολουθείς όμως να μιλάς για Ντίζελ!!!!

......και ειδικότερα πλέον για Τούρμπο - Ντίζελ!!!!! Καμία σχέση με Βενζινοκινητήρα (σε οποιονδήποτε συνδιασμό)!
Τεσπα... Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι λάθος αυτό... Ο Άκης ανέφερε για την εμπειρία των 50 χρόνων του μηχανοκίνητου αθλητισμού και την απαίτηση στροφαρίσματος για υψηλές επιδόσεις. Δεν είπε πουθενά για τα 50 χρόνια βενζινοκίνητου μηχανοκίνητου αθλητισμού... Σε αυτό απάντησα και ανέφερα τα παραπάνω. Γιατί τώρα παίζει θέμα καυσίμου; Εάν καίνε diesel ή κάρβουνο, δεν έχει σημασία για εμένα... Στροφάρουν χαμηλά και πάνε πολύ γρήγορα...

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308 Εμφάνιση μηνυμάτων
Το θέμα είναι ένα.
Γιατί το παιδί με το E-12 δεν βγαίνει να πει ότι εγώ ήμουν και τα πατάω τα μαυρα...
Αυτά που λέω εγώ... Μυστήριο αυτή η μυστικοπάθεια με τα υπερκυβισμένα...
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
  #460  
Παλιά 10-07-08, 19:00
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 658
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
Τεσπα... Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι λάθος αυτό... Ο Άκης ανέφερε για την εμπειρία των 50 χρόνων του μηχανοκίνητου αθλητισμού και την απαίτηση στροφαρίσματος για υψηλές επιδόσεις. Δεν είπε πουθενά για τα 50 χρόνια βενζινοκίνητου μηχανοκίνητου αθλητισμού... Σε αυτό απάντησα και ανέφερα τα παραπάνω. Γιατί τώρα παίζει θέμα καυσίμου; Εάν καίνε diesel ή κάρβουνο, δεν έχει σημασία για εμένα... Στροφάρουν χαμηλά και πάνε πολύ γρήγορα...
Κοίτα φίλε Αντρέα. Εφ όσον η συζήτηση αφόρα ατμοσφαιρικά βενζινοκίνητα σε αυτά τα πλαίσια έπρεπε να κινηθείς. Φαντάζομαι οτι και το σχόλιο του Άκη αυτά τα πλαίσια αφορούσε (γιατι μόνο τότε θα ήταν σωστο). Δηλαδή ότι σε ατμοσφαιρικά βενζινοκίνητα πρέπει να στροφάρεις ψηλά για να βγάλεις δύναμη.
Κατά τα άλλα όπως είπα παραπάνω
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger Εμφάνιση μηνυμάτων
έχει δίκιο ο Άκης... άσε που το SEAT είναι και Diesel που είναι γνωστό οτι δε μπορούν να στροφάρουν ψηλα και οτι ειναι χαμηλόροπα λόγω διαφορετικής αρχής λειτουργίας!
δεν μπορείς να μιλήσεις για diesel ποσο μάλλον για turbo diesel γιατί έχουν διαφορέτική αρχή λειτουργίας και δεν μπορεί να τεθεί θέμα συγκρισης... οποτε αν κανεις αναφορα στα τελευταια 50 χρονια μηχανοκινητου αθλητισμου πάλι θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου μονο τα ατμοσφαιρικα βενζινοκινητα...

πάντος να θέλετε να συνεχισουμε να μιλάμε για το εν λόγω άνοιγμα θα πρέπει να μας δωθούν περισσοτερα στοιχεια. ποσα ανοιγμα έγιναν, απο στάση ή ρολαριστές, με τι ταχύτητα στο σαζμαν κτλ κτλ...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ ΥΠΕΡΚΥΒΙΣΜΕΝΑ!!! teo21 SUPPORT 293 29-01-09 21:43



Page generated in 0,20380592 seconds (81,05% PHP - 18,95% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:46.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)