Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #211  
Παλιά 30-06-08, 23:53
Το avatar του χρήστη ppschrs
ppschrs Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 10-04-2006
Περιοχή: Χαλκίδα
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 302
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 259
ppschrs έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Δίκιο έχεις σε αυτό που λες αλλά έτσι όπως είναι έχει το καλό ότι μπορείς να κάνεις τις βόλτες σου εντελώς οικονομικά.Οπότε το θέμα είναι τι ζητάει ο καθένας μας.
Απάντηση με παράθεση
  #212  
Παλιά 30-06-08, 23:56
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 846
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS Εμφάνιση μηνυμάτων
Τί είναι αυτό; Δεν το ξέρω. Η διαφορά πάντως που παρατήρησα εκτος vtec και η λιφτ ήταν η τυπική ενός κινητήρα 1800 με 2000
Ειναι σαν να μπαινει το συστημα μεταβλητου χρονισμου νωριτερα για να αποδιδει καλυτερα στις χαμηλες στροφες..
χοντρικα χοντρικα!
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #213  
Παλιά 30-06-08, 23:57
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Βασικά η όλη μαγεια της TS αυτη ειναι!
Εχεις ουσιαστικά 2 αυτοκίνητα!
Αν θελεις να πηγαινεις στην δουλεια σου ηρεμα, ωραια και οικονομικα και να μεταφερεις και την οικογενεια σου, δεν ξεπερνας τις 6.000στρ και κινησαι ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΑ απο ενα μοτερ 1.8 140 αλογων.
Αν χρειαστει ομως σε καποια προσπεραση ή σε καποια ανυσηχία σου ή μολις αφησεις την οικογενεια σπιτι... βυθιζεις το ποδι περαν των 6.000στρ και κανιβαλιζεσαι!!!

Αυτη ειναι η μαγεια και η ουσία της TS...
Ικανοποιεί ολα τα γουστα. Το σλογκαν της θα έπρεπε να ειναι "Κυρία στα σαλόνια και πουτ@ν@ στο κρεβατι..."
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #214  
Παλιά 01-07-08, 00:12
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 846
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Βρε ασε τον να λεει οτι θελει!!!!
Αυτα τα αμαξια ποιο πολυ τα αγαπησαν για το πολιτισμενο ρελαντι τους και για το ουρλιαγμα ψηλα...
Υ.Γ.
Μαικ καθε φορα που βλεπει η κοπελα μου την υπογραφη σου,ξυπναει το μητρικο της ενστικτο...
θα με καταστρεψεις ρε...
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #215  
Παλιά 01-07-08, 01:30
Το avatar του χρήστη vassilis_vvti
vassilis_vvti Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 19-02-2006
Μοντέλο: Αvensis vvt-i 1.6
Περιοχή: ΕΛΛΑΔΑ
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 1.604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 391
vassilis_vvti είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
παντως πολυ καλα στεκεται το κορολα απεναντι στο ταπερ ειδικα αν σκεφυει κανεις τι γνωμη εχει ολος ο κοσμος για το ταπερ και τι γνωμη για το κορολα.Εγω παντως σε περιοδικο καλα λογια για της Τς δεν ακουσα .Μονο σε σελικα μπηκα και με εντυπωσιασε παρα πολυ.Μου αρεσουν παρα πολυ τα αμαξια που στροφαρουν ψηλα.
__________________
Toyota Avensis vvt-i
Απάντηση με παράθεση
  #216  
Παλιά 01-07-08, 10:57
pavlosTS Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μοντέλο: Corolla TS pro-f/l
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 244
pavlosTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Κάποιες σκέψεις μου σε αυτά που γράψαμε:

1) Τα περιοδικά θάβουν την TS όχι για το μοτέρ αλλά για το στήσιμο της. Πιστεύω ότι η TS λογικά βγαίνει τελευταία σε όλα τα συγκριτικά που έκαναν τα περιοδικά γιατί η δοκιμή γινόταν μέσα σε πίστα και είχε σαν νόημα πιο θα γράψει τον καλύτερο χρόνο. Για τέτοιο πράγμα η TS υστερεί. Επίσης όλες οι δοκιμές γίνονταν με τα μαμά λάστιχα 195/55/16. Θα μου πείτε γιατί τα άλλα αμάξια τα μαμα λάστιχα δεν φόραγαν; Ναι αλλά κάμια άλλη εταιρία δεν εφοδιάζει αυτοκίνητο 190 άλογα με τέτοιο λάστιχο (νομίζω μόνο το cooper s που είναι λιγότερα άλογα). Ο συνδυασμός λοιπόν λάστιχο με ανάρτηση άφησαν τελευταία την corolla σε όλα τα τεστ.

2) Ένας άλλος λόγος που πιστεύω ότι το κατηγούνε είναι ότι ο κάθε δοκιμαστής που το παίρνει δοκιμή για μια μέρα έχει συνηθίσει να οδηγεί γρήγορα αμάξια που δουλεύουν με εντελώς διαφορετικό τρόπο. Στους περισσότερους το λιφτ είναι κάτι ξένο και γίνεται πρόβλημα όταν είναι σε στροφή. Χαρακτηριστικά θυμάμαι σε δοκιμή περιοδικού σε δρόμο με στροφές να λέει "στις στροφές παρακαλάς να μην μπει το λιφτ". Ακριβώς αυτό είχα πει τις πρώτες 2 μέρες που πήρα το αμάξι και τώρα δεν έχω κανένα πρόβλημα. Η TS δεν είναι ένα αμάξι που θα το πας εύκολα σε γρήγορους ρυθμούς. Πιστεύω στο ίδιο λούκι παίφτει το rx8.

3) Το ταπερ έτσι όπως το είδα έχει ανάρτηση σε επίπεδο βελτιωμένου. Το αμάξι είναι από τα πιο σκληρά που έχω μπεί. Για να καταλάβετε στις γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων εξωτερικά είναι σαν να χορεύει. Πιστεύω ότι αυτό το ευνοεεί στις δοκιμές που γίνονται μέσα σε πίστα και βγαίνει 1ο με διαφορά

4) Τώρα που είδα την TS αλλά και το TypeR εκτίμησα τα αμάξια που δουλεύουν σε τέτοιο εύρος στροφών. Δεν κρύβω ότι παλιότερα θα το γούσταρα ένα τούρμπο αλλά τελικά το στρίγκλισμα εκεί ψηλά δεν συγκρίνεται με τίποτα.

5) Λέμε συχνά ότι η TS εκτός λιφτ είναι ένα νορμάλ 1800αρι. Διαφωνώ, πιστεύω ότι είναι καλύτερο και αυτό λόγω αυξημένης συμπίεσης.
Απάντηση με παράθεση
  #217  
Παλιά 01-07-08, 15:06
Το avatar του χρήστη vassilis_vvti
vassilis_vvti Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 19-02-2006
Μοντέλο: Αvensis vvt-i 1.6
Περιοχή: ΕΛΛΑΔΑ
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 1.604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 391
vassilis_vvti είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
παντως ενα ακομα αρνητικο πιστευω ειναι οτι η ΤΟΥΟΤΑ εδινε 0-100 8,4 που πιστευω δεν ισχυει με τιποτα ετσι δεν ειναι????εδω εδινε στο γιαρις τς 9 και ηταν 107 αλογα 1500cc.Οποτε πριν το οδηγησουν δεν ειχαν και την εντυπωση οτι θα μπουν σε γρηγορο αμαξι.Επισης δεν ξερω κατα ποσο θα σκιζουν το αμαξι για να βγαλει οτι ειναι να βγαλει γιατι αν αλλαζουν νωριτερα αστα να πανε.Επισης απο οτι ακουσει απο εσας που εχετε τς ειναι δυσκολο να βαλεις την 2α στο λιφτ πανω στην αλλαγη κατι που πιστευω χανεις αρκετα.
__________________
Toyota Avensis vvt-i
Απάντηση με παράθεση
  #218  
Παλιά 01-07-08, 15:07
Το avatar του χρήστη 2579
2579 Offline:
 
Εγγραφή: 22-08-2005
Μοντέλο: AUDI A4 20vt
Περιοχή: πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 316
2579 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
αν και περασε αρκετος χρονος απο τοτε που σας τα ελεγα τελικα δικαιονομε!!!
και εξηγουμε για τους νεους και θυμιζω στους παλιους οτι σε 3 κοντρες που ειχα κανει με το 20ν καρινα μου διπλα σε ταπερ δεν μου ξεκολαγε ως τα 120. τοτε ολοι σχεδον πεσαν να με φανε .φυσικα το ιδιο λεγαν για τα τς που τελικα ειχαν νικηθη απο το 20ν.αν τελικα χανει η τς απο το 20ν και στεκετε διπλα στο ταπερ τοτε πρεπει να δεχθουν οτι ειχα απολιτο δικιο .
ειναι ωραιο συναισθημα η δικαιοση.
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
Απάντηση με παράθεση
  #219  
Παλιά 01-07-08, 15:24
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Εχει δικιο ο Νικος. Είναι αληθεια πως αν η TS δεν περνάει τις 6.000στρ τότε το 20βάλβιδο είναι μπροστα.
Οντως, το 20βάβιδο ειναι μπροστα απο ένα 1800αρι 140 άλογων παρότι είναι μονο 1.600κυβικά. (κόντρα Marmel με Νεοκλή)

Είναι όμως και αλήθεια πως όταν η TS μπαίνει στο λιφτ, το 20βάλβιδο μένει πισω. (κόντρα Marmel με Jims192).
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #220  
Παλιά 01-07-08, 15:27
pavlosTS Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μοντέλο: Corolla TS pro-f/l
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 244
pavlosTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vassilis_vvti Εμφάνιση μηνυμάτων
παντως ενα ακομα αρνητικο πιστευω ειναι οτι η ΤΟΥΟΤΑ εδινε 0-100 8,4 που πιστευω δεν ισχυει με τιποτα ετσι δεν ειναι????εδω εδινε στο γιαρις τς 9 και ηταν 107 αλογα 1500cc.Οποτε πριν το οδηγησουν δεν ειχαν και την εντυπωση οτι θα μπουν σε γρηγορο αμαξι.Επισης δεν ξερω κατα ποσο θα σκιζουν το αμαξι για να βγαλει οτι ειναι να βγαλει γιατι αν αλλαζουν νωριτερα αστα να πανε.Επισης απο οτι ακουσει απο εσας που εχετε τς ειναι δυσκολο να βαλεις την 2α στο λιφτ πανω στην αλλαγη κατι που πιστευω χανεις αρκετα.
Το 8.4 για το 0-100 πιστεύω ήταν κόλπο για να ανεβάσουν την celica. Εγώ που έχω κάνει μετρήσεις με το GPS Performance (κατά τη γνώμη μου δίνει αρκετά ακριβή αποτελέσματα, όλοι οι χρόνοι που μέτρησα και στην TS και στο ταπερ συμπίπτουν με των περιοδικών) κάνω περίπου σε 7.6-7.7. Σε κακό δρόμο και με κακή αλλαγή 1η-2α έπεσα στο 8.3. Επίσης όλα τα περιοδικά την έχουν μετρήσει στο 7.6, νομίζω 1 το μέτρησε 8.1
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
NikiforosGT corolla turbo EE111 Greedy RS type NikiforosGT Videos 53 02-12-10 19:44
DIY Rebuild your ebay Greddy type-s/rs bov NikiforosGT Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 17-09-10 20:33
corolla ts vs civic type r trelokomio ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 33 13-02-08 00:31
t-sport / type r elpis OFF TOPIC 14 01-10-06 04:01



Page generated in 0,17633510 seconds (80,99% PHP - 19,01% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:14.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)