Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002> |
|
|
30-06-08, 23:53
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 10-04-2006
Περιοχή:
Χαλκίδα
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 302
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Δίκιο έχεις σε αυτό που λες αλλά έτσι όπως είναι έχει το καλό ότι μπορείς να κάνεις τις βόλτες σου εντελώς οικονομικά.Οπότε το θέμα είναι τι ζητάει ο καθένας μας.
|
30-06-08, 23:56
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Περιοχή:
ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS
Τί είναι αυτό; Δεν το ξέρω. Η διαφορά πάντως που παρατήρησα εκτος vtec και η λιφτ ήταν η τυπική ενός κινητήρα 1800 με 2000
|
Ειναι σαν να μπαινει το συστημα μεταβλητου χρονισμου νωριτερα για να αποδιδει καλυτερα στις χαμηλες στροφες..
χοντρικα χοντρικα!
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
|
30-06-08, 23:57
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Βασικά η όλη μαγεια της TS αυτη ειναι!
Εχεις ουσιαστικά 2 αυτοκίνητα!
Αν θελεις να πηγαινεις στην δουλεια σου ηρεμα, ωραια και οικονομικα και να μεταφερεις και την οικογενεια σου, δεν ξεπερνας τις 6.000στρ και κινησαι ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΑ απο ενα μοτερ 1.8 140 αλογων.
Αν χρειαστει ομως σε καποια προσπεραση ή σε καποια ανυσηχία σου ή μολις αφησεις την οικογενεια σπιτι... βυθιζεις το ποδι περαν των 6.000στρ και κανιβαλιζεσαι!!!
Αυτη ειναι η μαγεια και η ουσία της TS...
Ικανοποιεί ολα τα γουστα. Το σλογκαν της θα έπρεπε να ειναι "Κυρία στα σαλόνια και πουτ@ν@ στο κρεβατι..."
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
01-07-08, 00:12
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Περιοχή:
ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Βρε ασε τον να λεει οτι θελει!!!!
Αυτα τα αμαξια ποιο πολυ τα αγαπησαν για το πολιτισμενο ρελαντι τους και για το ουρλιαγμα ψηλα...
Υ.Γ.
Μαικ καθε φορα που βλεπει η κοπελα μου την υπογραφη σου,ξυπναει το μητρικο της ενστικτο...
θα με καταστρεψεις ρε...
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
|
01-07-08, 01:30
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 19-02-2006
Περιοχή:
ΕΛΛΑΔΑ
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 1.604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
παντως πολυ καλα στεκεται το κορολα απεναντι στο ταπερ ειδικα αν σκεφυει κανεις τι γνωμη εχει ολος ο κοσμος για το ταπερ και τι γνωμη για το κορολα.Εγω παντως σε περιοδικο καλα λογια για της Τς δεν ακουσα .Μονο σε σελικα μπηκα και με εντυπωσιασε παρα πολυ.Μου αρεσουν παρα πολυ τα αμαξια που στροφαρουν ψηλα.
__________________
Toyota Avensis vvt-i
|
|
|
|
01-07-08, 10:57
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Κάποιες σκέψεις μου σε αυτά που γράψαμε:
1) Τα περιοδικά θάβουν την TS όχι για το μοτέρ αλλά για το στήσιμο της. Πιστεύω ότι η TS λογικά βγαίνει τελευταία σε όλα τα συγκριτικά που έκαναν τα περιοδικά γιατί η δοκιμή γινόταν μέσα σε πίστα και είχε σαν νόημα πιο θα γράψει τον καλύτερο χρόνο. Για τέτοιο πράγμα η TS υστερεί. Επίσης όλες οι δοκιμές γίνονταν με τα μαμά λάστιχα 195/55/16. Θα μου πείτε γιατί τα άλλα αμάξια τα μαμα λάστιχα δεν φόραγαν; Ναι αλλά κάμια άλλη εταιρία δεν εφοδιάζει αυτοκίνητο 190 άλογα με τέτοιο λάστιχο (νομίζω μόνο το cooper s που είναι λιγότερα άλογα). Ο συνδυασμός λοιπόν λάστιχο με ανάρτηση άφησαν τελευταία την corolla σε όλα τα τεστ.
2) Ένας άλλος λόγος που πιστεύω ότι το κατηγούνε είναι ότι ο κάθε δοκιμαστής που το παίρνει δοκιμή για μια μέρα έχει συνηθίσει να οδηγεί γρήγορα αμάξια που δουλεύουν με εντελώς διαφορετικό τρόπο. Στους περισσότερους το λιφτ είναι κάτι ξένο και γίνεται πρόβλημα όταν είναι σε στροφή. Χαρακτηριστικά θυμάμαι σε δοκιμή περιοδικού σε δρόμο με στροφές να λέει "στις στροφές παρακαλάς να μην μπει το λιφτ". Ακριβώς αυτό είχα πει τις πρώτες 2 μέρες που πήρα το αμάξι και τώρα δεν έχω κανένα πρόβλημα. Η TS δεν είναι ένα αμάξι που θα το πας εύκολα σε γρήγορους ρυθμούς. Πιστεύω στο ίδιο λούκι παίφτει το rx8.
3) Το ταπερ έτσι όπως το είδα έχει ανάρτηση σε επίπεδο βελτιωμένου. Το αμάξι είναι από τα πιο σκληρά που έχω μπεί. Για να καταλάβετε στις γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων εξωτερικά είναι σαν να χορεύει. Πιστεύω ότι αυτό το ευνοεεί στις δοκιμές που γίνονται μέσα σε πίστα και βγαίνει 1ο με διαφορά
4) Τώρα που είδα την TS αλλά και το TypeR εκτίμησα τα αμάξια που δουλεύουν σε τέτοιο εύρος στροφών. Δεν κρύβω ότι παλιότερα θα το γούσταρα ένα τούρμπο αλλά τελικά το στρίγκλισμα εκεί ψηλά δεν συγκρίνεται με τίποτα.
5) Λέμε συχνά ότι η TS εκτός λιφτ είναι ένα νορμάλ 1800αρι. Διαφωνώ, πιστεύω ότι είναι καλύτερο και αυτό λόγω αυξημένης συμπίεσης.
|
01-07-08, 15:06
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 19-02-2006
Περιοχή:
ΕΛΛΑΔΑ
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 1.604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
παντως ενα ακομα αρνητικο πιστευω ειναι οτι η ΤΟΥΟΤΑ εδινε 0-100 8,4 που πιστευω δεν ισχυει με τιποτα ετσι δεν ειναι????εδω εδινε στο γιαρις τς 9 και ηταν 107 αλογα 1500cc.Οποτε πριν το οδηγησουν δεν ειχαν και την εντυπωση οτι θα μπουν σε γρηγορο αμαξι.Επισης δεν ξερω κατα ποσο θα σκιζουν το αμαξι για να βγαλει οτι ειναι να βγαλει γιατι αν αλλαζουν νωριτερα αστα να πανε.Επισης απο οτι ακουσει απο εσας που εχετε τς ειναι δυσκολο να βαλεις την 2α στο λιφτ πανω στην αλλαγη κατι που πιστευω χανεις αρκετα.
__________________
Toyota Avensis vvt-i
|
01-07-08, 15:07
|
|
|
|
Εγγραφή: 22-08-2005
Περιοχή:
πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
αν και περασε αρκετος χρονος απο τοτε που σας τα ελεγα τελικα δικαιονομε!!!
και εξηγουμε για τους νεους και θυμιζω στους παλιους οτι σε 3 κοντρες που ειχα κανει με το 20ν καρινα μου διπλα σε ταπερ δεν μου ξεκολαγε ως τα 120. τοτε ολοι σχεδον πεσαν να με φανε .φυσικα το ιδιο λεγαν για τα τς που τελικα ειχαν νικηθη απο το 20ν.αν τελικα χανει η τς απο το 20ν και στεκετε διπλα στο ταπερ τοτε πρεπει να δεχθουν οτι ειχα απολιτο δικιο .
ειναι ωραιο συναισθημα η δικαιοση.
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
|
01-07-08, 15:24
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Εχει δικιο ο Νικος. Είναι αληθεια πως αν η TS δεν περνάει τις 6.000στρ τότε το 20βάλβιδο είναι μπροστα.
Οντως, το 20βάβιδο ειναι μπροστα απο ένα 1800αρι 140 άλογων παρότι είναι μονο 1.600κυβικά. (κόντρα Marmel με Νεοκλή)
Είναι όμως και αλήθεια πως όταν η TS μπαίνει στο λιφτ, το 20βάλβιδο μένει πισω. (κόντρα Marmel με Jims192).
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
|
|
|
01-07-08, 15:27
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vassilis_vvti
παντως ενα ακομα αρνητικο πιστευω ειναι οτι η ΤΟΥΟΤΑ εδινε 0-100 8,4 που πιστευω δεν ισχυει με τιποτα ετσι δεν ειναι????εδω εδινε στο γιαρις τς 9 και ηταν 107 αλογα 1500cc.Οποτε πριν το οδηγησουν δεν ειχαν και την εντυπωση οτι θα μπουν σε γρηγορο αμαξι.Επισης δεν ξερω κατα ποσο θα σκιζουν το αμαξι για να βγαλει οτι ειναι να βγαλει γιατι αν αλλαζουν νωριτερα αστα να πανε.Επισης απο οτι ακουσει απο εσας που εχετε τς ειναι δυσκολο να βαλεις την 2α στο λιφτ πανω στην αλλαγη κατι που πιστευω χανεις αρκετα.
|
Το 8.4 για το 0-100 πιστεύω ήταν κόλπο για να ανεβάσουν την celica. Εγώ που έχω κάνει μετρήσεις με το GPS Performance (κατά τη γνώμη μου δίνει αρκετά ακριβή αποτελέσματα, όλοι οι χρόνοι που μέτρησα και στην TS και στο ταπερ συμπίπτουν με των περιοδικών) κάνω περίπου σε 7.6-7.7. Σε κακό δρόμο και με κακή αλλαγή 1η-2α έπεσα στο 8.3. Επίσης όλα τα περιοδικά την έχουν μετρήσει στο 7.6, νομίζω 1 το μέτρησε 8.1
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17633510 seconds (80,99% PHP - 19,01% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:14. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|