Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
28-06-08, 15:42
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
το οφφσετ ειναι αναλογο του φαρδος...κ αναλογα το ποσο θα χαμηλωσεις το αμαξι κ με τι θα το χαμηλωσεις....αν βαλεις coil over μπορει να βρισκεις μεσα στις ροδελες τις αναρτησεις ενω εξω οχι γιατι ειναι τρελο κουτσουρο
|
28-06-08, 17:53
|
|
|
Εγγραφή: 26-07-2005
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ρε παιδια εγω ετσι το αγόρασα το αυτοκινητο με τις ζαντες επανω.Απο εκει και περα μου κανει εντυπωση που βρισκει μονο απο τη μια μερια.Μονο η πισω δεξια ροδα βρισκει.Η αριστερη τιποτα.Σε μια συζητηση με τον φαναρτζη μου που εχει και αυτος τρελα με τα corolla μιας και ειναι και κατοχος μου ειχε πει πως τα περισσοτερα βρισκουν μονο απο τη μια μερια.Να τονισω πως το αυτοκινητο δεν ειναι τρακαρισμενο.
|
|
|
|
28-06-08, 23:13
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 55
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7
Γυρίζουμε χειλάκι θόλου και τρώμε το σημείο έδρασης της ζάντας στο μουαγιέ (3-4 mm max), μόνο όταν έχουμε ως στόχο τη μέγιστη δυνατή αύξηση του μετατροχίου (με τα μαμά φτερά), για βελτίωση οδικής συμπεριφοράς...
|
Αν δεν κάνω λάθος, τρώγοντας το σημείο έδρασης της ζάντας στο μουαγιέ 3-4 mm max, όπως γράφεις, θα έχουμε συνολικά στον συγκεκριμένο άξονα 6-8 mm max.
Αλλά, θα έχουμε μείωση του μετατροχίου, όχι αύξηση. Εκτός αν αυτή η μείωση λες πως αντισταθμίζεται με την χρήση ζάντας λανθασμένου offset, όπως κάνουν πολλοί. Μπορείς, σε παρακαλώ, να το αποσαφηνίσεις, γιατί όπως δεν κατάλαβα εγώ, μπορεί να μην έχουν καταλάβει κι άλλοι;
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από bill
Ρε παιδια εγω ετσι το αγόρασα το αυτοκινητο με τις ζαντες επανω.Απο εκει και περα μου κανει εντυπωση που βρισκει μονο απο τη μια μερια.Μονο η πισω δεξια ροδα βρισκει.Η αριστερη τιποτα.Σε μια συζητηση με τον φαναρτζη μου που εχει και αυτος τρελα με τα corolla μιας και ειναι και κατοχος μου ειχε πει πως τα περισσοτερα βρισκουν μονο απο τη μια μερια.Να τονισω πως το αυτοκινητο δεν ειναι τρακαρισμενο.
|
Όντως, αυτό συμβαίνει στα περισσότερα αυτοκίνητα, τουλάχιστον το έχω δει στο 90% αυτών που έχουν περάσει από τα χέρια μου.
Στα Lantra του '92 και του '99 που είχα, πρόβλημα αντιμετώπιζα με τον πίσω δεξί τροχό ΜΟΝΟ (η τάπα του ρεζερβουάρ ήταν αριστερά).
Στο Accent Χ3 του '98 που έχω, συμβαίνει το ίδιο ακριβώς με τη χρήση λάθος ελαστικών (η τάπα του ρεζερβουάρ είναι και πάλι αριστερά). Το έχω λύσει με τη χρήση σωστών ελαστικών και εναλλακτικά 15άρας ζάντας με σωστό offset.
Στο Uno Turbo 1.4, με ένα εκατοστό φαρδύτερο ελαστικό και ΣΩΣΤΟ offset, έβρισκε ο εμπρός δεξιός τροχός στο κάλυμμα του κιβωτίου, όταν έστριβες το τιμόνι τέρμα αριστερά.
Στην TS, δεν ξέρω αν βρίσκει τίποτε, διότι έχω μείνει σε 205 στην εργοστασική ζάντα. ΟΜΩΣ, με τα semi slicks που είναι 55άρια, σε καταστάσεις χωρίς αύριο, με στριμμένους τους τροχούς και σημαντικές μετακινήσεις στον κατακόρυφο άξονα (βλέπε μπρουμίτισμα από απότομο φρενάρισμα) -παρά τις ΤΕΙΝ- ακούγεται μία ελαφρά επαφή με το πλαστικό κάλυμμα του δεξιού θόλου...
Άρα, μην ανησυχείς. Ψάξε για κανένα σετάκι ζάντες με σωστό offset και πούλα αυτές που έχεις να ησυχάσεις...
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|
|
|
|
29-06-08, 12:40
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou
Αν δεν κάνω λάθος, τρώγοντας το σημείο έδρασης της ζάντας στο μουαγιέ 3-4 mm max, όπως γράφεις, θα έχουμε συνολικά στον συγκεκριμένο άξονα 6-8 mm max.
Αλλά, θα έχουμε μείωση του μετατροχίου, όχι αύξηση. Εκτός αν αυτή η μείωση λες πως αντισταθμίζεται με την χρήση ζάντας λανθασμένου offset, όπως κάνουν πολλοί. Μπορείς, σε παρακαλώ, να το αποσαφηνίσεις, γιατί όπως δεν κατάλαβα εγώ, μπορεί να μην έχουν καταλάβει κι άλλοι:
|
Ναι Πάνο, έχεις δίκιο, δεν το εξέφρασα σωστά....
Εννοώ, πως αν έχουμε βάλει ζάντες με μικρότερο οφσετ για να επιτύχουμε αύξηση μετατροχίου, και τελικά δεν το επιτύχαμε ακριβώς και το μετατρόχιο μας "βγήκε" λίγο μεγαλύτερο, με αποτέλεσμα να βρίσκει το λάστιχο στο χειλάκι του θόλου, μπορούμε να γυρίσουμε το χειλάκι ή να "φάμε" το σημείο έδρασης της ζάντας στο μουαγιέ. Τα 3-4 mm τα ανέφερα απλά ως το μέγιστο, που είναι ασφαλές να φάμε σε τέτοια περίπτωση από τη ζάντα, ώστε να αντισταθμιστεί (μεγαλώσει), όπως λες, το λάθος οφσετ...
|
29-06-08, 14:01
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
περιπου 2mm τις τρωει ο τορνος...εμενα εξω βρισκαν κ οι 2 μετα που βαλα κ σπορτ εβρισκε απο μεσα η μια.....
|
29-06-08, 14:22
|
|
|
|
Εγγραφή: 24-02-2007
Περιοχή:
ΒΕΡΟΙΑ
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 714
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Λοιπον δοκιμασμενη αλλα βαρβαρη λυση... Το μονο που χρειαζεστε ειναι ενας τροχος για να κοψετε το νυχι που κανει εσωτερικα ο θολος... Το εκανα στην Carina κοβοντας το σχεδον ολο αφησα 2χιλιοστα μονο και μαλλον θα χρειαστει και το Corolla... Ουτε χρωμα να σκασει ουτε τιποτα, απλα θελει μετα να το περασετε με ενα πινελακι πισσα για να μην σκουριασει το σημειο που κοβεις... Οταν το κανω στο Corolla θα προσπαθησω να βγαλω φωτογραφιες ωστε να υπαρχει ενας οδηγος για οποιον θελησει να το κανει...
__________________
Corolla AE101 20v
|
30-06-08, 18:05
|
|
|
Εγγραφή: 26-07-2005
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ΠΡΟΣΟΧΗ σε οσους δοκιμασουν να κοψουν το χειλακι με τροχο γιατι μπορει να εχουν αλλα προβληματα.Το χειλακι μπορεις να το κοψεις μεχρι τις ποντες που εχει.Αν κοψεις μετα απο της ποντες μπορει να εχεις αλλα προβληματα οπως να ''ανοιξει'' το φτερο στο σημειο του θολο.Δεν το λεω εγω οι φαναρτζιδες το λενε.
|
01-07-08, 16:53
|
|
|
Εγγραφή: 11-07-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 54
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πολύ πειραματισμός ακούγεται γενικότερα. Ρώτησα και έμαθα. Αν μικρύνω τη βάση από τις ζάντες θα έχουν πρόβλημα και θα χάσουν την αντοχή τους. Το μέγιστο που μπορώ να φάω είναι 3mm και αυτά σαν έσχατη λύση. Σε φαναρτζήδες πήγα αλλά κανείς ως τώρα δε μπορεί να το κάνει. Το χειλάκι αν το φάω πολύ θα δημιουργήσω πρόβλημα στο υπόλοιπο αμάξωμα
Αρχίζω και εκνευρίζομαι.
Αύριο θέλω να πάρω τηλ κάποιον βελτιωτή να δω τι μπορεί να γίνει και την τιμή που θέλει για να γίνει. Έχει να προτείνει κανείς κα΄τι άλλο συγκεκριιμένο?
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,15784001 seconds (81,69% PHP - 18,31% MySQL) with 39 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:48. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|