Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
27-06-08, 16:40
|
|
|
Εγγραφή: 11-07-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 54
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το λες απο προσωπική πείρα? Αν και θα προτιμούσα να το κάνει κάποιος που θα μου εγγυηθεί για το αποτέλεσμα
|
27-06-08, 21:00
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 17-07-2006
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παιδιά να πω και γω κάτι!
Με 205/45 16 εμένε δε βρίσκει στους θόλους ούτε και όταν τα λάστιχα ειναι ολόκληρα μέσα απο το πολύ φόρτωμα! Φωτό μπορείται να δείτε στο γκαράζ με το δικό μου! είμαι στους 3.5 πόντους πίσω χαμηλωμένος και 4,5 μπροστά!
Δε βρίσκει γιατί το offset των ζαντών είναι σωστό-ιδιο όπως των εργοστασιακών!
Εσείς το έχετε κοιτάξει αυτό?
|
27-06-08, 21:14
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εγώ προσωπικά έχω 3cm χαμήλωμα και λάστιχα 195/50/15 potenza RE720 και φυσικά δεν βρίσκει. Αυτό που λέει ο φίλος παραπάνω παίζει μεγάλο ρόλο! αν το offset στις ζάντες σας αποκλείνει πολυ του εργοστασιακού, πάντως το 205/45/16 είναι μεγαλύτερη η συνολική διάμετρος ρόδας από το 195/45/16. Το 45% προφίλ σε 205mm φάρδος μας δίνει και μεγαλύτερο ύψος.
|
27-06-08, 21:45
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 23-02-2007
Περιοχή:
αργυρούπολη
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καταρχας εχουμε λαθος ζαντα με λαθος offset,εγω εκοψα το χειλακι και εβαλα ασταρι νομιζω απο πανω κ το προβλημα λυθηκε.αλλη λυση ειναι να πατε στον τορνο την ζαντα να αλλαξετε το offset.
|
27-06-08, 22:54
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
ευθυγραμιση εκανες?εχει δωσει οσο καμπερ περνει?βρικσει σε μεταλο η στα χαζα πλαστικα που χει μεσα...γιατι αν ειναι τα πλαστικα μην δινεις σημασια επειδη βρικσει οταν ειναι πιτα στα κιλα...
|
28-06-08, 00:55
|
|
|
|
Εγγραφή: 13-03-2008
Περιοχή:
Ν. ΜΑΚΡΗ
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 145
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ποιον τορνο λετε ρε παιδια?πατε καλα?με τιποτα και για κανεναν λογο.η βλακεία ειναι οτι δεν ψαξαμε εξαρχης το offset της ζαντας.απαξ και εγινε η κοτσάνα τελος!το λεω γιατι την εχω παθει και εγω.μια απορια εχω μονο:με potenza 195/50/15 εβρισκα χαλαρα.με continental 185/55/15 λιγοτερο μεν αλλα εβρισκα.γιατι τωρα με kumho 195/50/15 δεν βρισκω καθολου?
__________________
Υποστροφή έχουμε οταν χτυπάμε στον τοίχο με τη μούρη...
Υπερστροφή έχουμε οταν χτυπαμε στον τοίχο με τον κώλο...
Ισχύς είναι το ποσο γρηγορα θα πέσουμε πάνω στον τοίχο...
Ροπή είναι το πόσο μακριά θα πάρουμε σβάρνα τον τοίχο μαζί μας..
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ranger : 28-06-08 στις 00:58.
Αιτία: μη βρίζεις στο ποστ (ή καν΄το διακριτικα)
|
|
|
|
28-06-08, 01:05
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
εεεεεεε
το ofset της ζαντας ειναι λαθος. και μην ακουω για ζαντα στον τορνο γιατι φλερταρετε με το νεκροταφειο ειδικα αν τορνιριστει το νευρο που εχει η ζαντα μεσα εκει στο μουαγιε. ελεος ρε παιδια. μην κανετε ποτε κινησεις του κεφαλιου σας η οτι σας λενε και το κανετε με την μια. αυτα τα πραγματα ειναι ακρως επικινδυνα.
φρενα ζαντες αναρτησεις ειναι θεματα ασφαλειας και θελουν πολυ πολυ προσοχη...
δλδ αμα δε μας κανει η ζαντα αντε στραβωνουμε το χειλακι? ε κριμα δεν ειναι?
τα 111 αν θυμαμαι καλα χρειαζοντε ofset 45 και πανω.
και μεναεχει 7αρα ζαντα με ενα νουμερακι ofset παραπανω και δεν βρισκει που να το κοπανας οσο θες...
και ας εχει και ελαχιστα πιο μικρο θολο απο την 111 το 101
παιδια!!! προσοχη με αυτα!!!
ειναι πολυ μεγαλο το φορτιο στη ζαντα στις στροφες και ειδικα οταν ειναι ζεστες απο τα φρενα τα οποια μεταδιδουν τη θερμοτητα στη ζαντα!!! προσοχη με τορνιρισματα και με τις προσθηκες...
πρεπει να ειναι κατι το πολυ σιγουρο για να γινει τετοια εφαρμογη
__________________
|
|
|
|
28-06-08, 10:48
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 55
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kostasgasparis
...μια απορια εχω μονο:με potenza 195/50/15 εβρισκα χαλαρα.με continental 185/55/15 λιγοτερο μεν αλλα εβρισκα.γιατι τωρα με kumho 195/50/15 δεν βρισκω καθολου?
|
Παίζει και το ρόλο του το λάστιχο και η ακαμψία του σκελετού του.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι διαφορές ανάμεσα στα Uniroyal Rallye 550 και στα Nankang Toursport 611 που φορούσα σε διαφορετικές περιόδους στο Accent μου σε διάσταση 185/60/14.
Ενώ, κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες φόρτισης και αλλαγής κατευθύνσεων (ταξίδι ή οδήγηση στην πίστα των Μεγάρων ή στον Καρτόδρομο σε συνθήκες GTCC) τα Uniroyal δεν έρχονταν σε επαφή ούτε με τα πίσω αμορτισέρ, ούτε με τους πίσω θόλους, τα Nankang δείχνουν να είναι ερωτευμένα και με το αμορτισέρ, αλλά και με το χειλάκι του φτερού...
Αντίθετα, όταν "φόρεσα" στο αυτοκίνητο τις 15άρες ζάντες από το Hyundai Coupe με λάστιχο 195/50/15, όλα λειτούργησαν άψογα.
Ηθικό δίδαγμα: Το ότι το λάστιχο βρίσκει είτε στο θόλο, είτε στο αμορτισέρ, είναι αποτέλεσμα και του offset της ζάντας, αλλά και του ελαστικού.
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|
28-06-08, 15:06
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Συμφωνώ με τα παραπάνω, τα RE720 εξέχουνε πολυ στα πλάγια, πχ όταν είχα michelin pιlot exalto δεν ήτανε έτσι!
|
28-06-08, 15:34
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Γυρίζουμε χειλάκι θόλου και τρώμε το σημείο έδρασης της ζάντας στο μουαγιέ (3-4 mm max), μόνο όταν έχουμε ως στόχο τη μέγιστη δυνατή αύξηση του μετατροχίου (με τα μαμά φτερά), για βελτίωση οδικής συμπεριφοράς.
Σε κάθε άλλη περίπτωση, η ενδεδειγμένη λύση είναι να αλλαχτούν οι ζάντες με άλλες με μεγαλύτερο οφσετ.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17487097 seconds (81,00% PHP - 19,00% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:58. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|