Εγω θα ήθελα να ρωτήσω 2 πράγματα.
1ον: Αν παίζει σωστα να κάνεις υπερκυβισμό 1ο στάδιο και να βάλεις και πρόγραμμα (δλδ χωρις μπεκ, πεταλουδα, εισαγωγη απο 1.8). Σε τι νούμερα παίζει κάτι τετοιο και τι λέει απο πλευρα καλης λειτουργειας του κινητηρα? (δλδ ειναι ομαλο σε όλο το φασμα? Διορθώνει την κακη λειτουργεια ψηλά που εχεις αν κανεις απλα 1ο στάδιο? Τα καυσαέρια ειναι οκ? Περνάς κτεο?
2ον: Αν αυτη η μετατροπη επηρεάζει την αξιοπιστία του κινητήρα. Εφόσον ανεβαίνει η συμπίεση, τί επακόλουθα έχει (εστω μακροπρόθεσμα) μια τετοια μετατροπή? Βασικά ρωτάω γιατι είναι το χειρότερο μου να τρεχω σε συνεργεία. Ακόμα και για το σερβις βαριεμαι να το πηγαινω..