Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA E 12 2002> |
|
|
21-05-08, 19:16
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Μισο λεπτο για να τα παρουμε απο την αρχη.
Κάπου στα 2.000 ευρω ειναι το 1ο σταδιο δλδ μπιελες και στρόφαλος απο 1.8 (+ κατι λαδια, ξύδια, περιφεριακά κτλπ)
Κάπου στα 500 ευρω ειναι το 2ο σταδιο δλδ μεταχειρισμένα: εισαγωγή, πεταλούδα και μπεκ απο 1.8.
Κάπου στα 500-600 ευρω ειναι το 3ο στάδιο για προγραμματισμό εγκεφάλου για να στρωσουν όλα τα παραπάνω.
Δεν γνωρίζω αν χρειαζεται να αλλαξεις εξατμιση. Νομιζω πως δουλευει μια χαρα και με τη μαμα. Ούτε ειναι αναγκαίο να βαλεις και φιλτρο στην εισαγωγη.
Αυτο που θα επρεπε να γινει, περα απο τα μηχανικά ειναι ισως καλυτερα φρένα και καλυτερο στήσιμο.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
|
|
|
21-05-08, 21:28
|
|
|
|
Εγγραφή: 23-02-2006
Περιοχή:
athenz city
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 340
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Μισο λεπτο για να τα παρουμε απο την αρχη.
Κάπου στα 2.000 ευρω ειναι το 1ο σταδιο δλδ μπιελες και στρόφαλος απο 1.8 (+ κατι λαδια, ξύδια, περιφεριακά κτλπ)
Κάπου στα 500 ευρω ειναι το 2ο σταδιο δλδ μεταχειρισμένα: εισαγωγή, πεταλούδα και μπεκ απο 1.8.
Κάπου στα 500-600 ευρω ειναι το 3ο στάδιο για προγραμματισμό εγκεφάλου για να στρωσουν όλα τα παραπάνω.
Δεν γνωρίζω αν χρειαζεται να αλλαξεις εξατμιση. Νομιζω πως δουλευει μια χαρα και με τη μαμα. Ούτε ειναι αναγκαίο να βαλεις και φιλτρο στην εισαγωγη.
Αυτο που θα επρεπε να γινει, περα απο τα μηχανικά ειναι ισως καλυτερα φρένα και καλυτερο στήσιμο.
|
Μιχαλη δε λεω πως δε δουλευει με μαμα εξατμιση, για παραδειγμα αλλαξε στο δικο σου απο καταλυτη μεχρι τελικο να δεις διαφορα που θα εχει,οποτε γιατι να μην αλλαξεις και στον υπερκυβισμο,η εξατμιση παιζει μεγαλο ρολο. οσο για τα προηγουμενα που ειπες, στροφαλος μπιελες 1270 ευρω,πολαπλη πεταλουδα μπεκ 600 ευρω και ο προγραμματισμος αναλογα με το αν εχεις 1.4 η 1.6. Για 1.6 θες παραλληλο εγκεφαλο οποτε 750ευρω(παραλληλος και προγραμματισμος) , για 1.4 350ευρω ο προγραμματισμος συν οτι εξτρα χρειαστει(δε ξερω αν βαζουν καποιο τσιπακι).οσο αναφορα το φιλτρο η αποψη ειναι οτι χρειαζεται για τις αναγκες περισσοτερου αερα που θα εχει το μοτερ(οπως και σωληνας εισαγωγης μεγαλωνει). φρενα και στησιμο δε σε υποχρεωνει ο υπερκυβισμος να τα κανεις,οχι πως θα ηταν ασχημα αφου και απο μαμα θελουν βελτιωση(αναλογα με την οδηγηση που κανεις παντα).
__________________
' i got so much trouble on my mind, refuse to lose '
|
22-05-08, 10:39
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Οκ, εγω απλά εγραψα τι χρειάζεται για υπερκυβισμό και μόνο. Σιγουρα όπως λες, ό,τι έξτρα βάλεις επάνω θα βοηθήσει όπως πιο ελευθερο φίλτρο, καλύτερη εξάτμιση κτλπ.
Στις τιμές για μπιελλες και στροφαλο εβαλα και την εργασία μεσα γι' αυτο το έβγαζα καπου στα 2.000 ευρω.
Γιατι είναι τόσο πιο ακριβό το τσιπάρισμα του 1.6 απο του 1.4?
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
22-05-08, 11:39
|
|
|
|
Εγγραφή: 27-03-2008
Περιοχή:
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.235
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Λοιπον οι σκεψεις μου τελικα ειναι 2.
Ειτε κανω υπερκυβισμο 1ου σταδιου αρχικα
ή βαζω τον rotrex.
Πιστονια δεν χρειαζεται να αλλαξω για υπερκυβισμο?
__________________
Δεν τρέχω...Απλά πετάω χαμηλά...
E12 1.8 3d black
my garage
my page
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη th@nos : 22-05-08 στις 11:57.
|
22-05-08, 12:11
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Νομίζω δεν ειναι απαραίτητο. Αν θέλεις για σιγουριά τα αλλάζεις, αλλα λένε πως αν κρατησεις τα δικά σου (του 1400 δλδ) έχεις καλύτερη συμπίεση...
Καλύτερα να μας πούνε όμως και τα παιδιά που εχουν υπερκυβισει, για σιγουριά.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
|
|
|
22-05-08, 14:05
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-02-2008
Περιοχή:
Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Δεν θα φτασει ποτέ ο υπερκυβισμός τα επίπεδα της TS (αυτο και έλειπε) αλλά για να βάλεις μοτερ απο TS σε 1400 θα σου πάνε τοσο πολλά τα λεφτα που σε συμφέρει ασυζητητί να πουλησεις το δικό σου και να αγορασεις μια TS.
Στο κατω κατω, και στις 2 περιπτωσεις μεταχειρισμενο μοτερ θα εχεις, απλα στο δικό σου θα γινουν 150 κοπτοραπτικες ενεργειες με αμφιβολο αποτελεσμα.
Δεν ειναι μονο το μοτερ. Ειναι μοτερ, σασμαν, καντραν, φρενα και άσε που η TS ειναι πολύ πιο δεμενη στο σασί απο τα απλα 1.4, με ό,τι αυτο συνεπάγεται...
Το ποσα χρηματα θα το βρεις ειναι σχετικο.Εγω πριν λιγο καιρο βρηκα τροπετο απο ts 3000 ευρω απο γνωστο μου και βαλε αλλα 1000 ευρω εργατικα για τοποθετησει ,ηλεκτρολογους κ.τ.λ. με 4000 ευρω θα ηταν ετοιμο αλλα δεν ειχα τοτε τα χρηματα και τωρα πεταξε το πουλακι. Σε αυτο που λες οτι και στις δυο περιπτωσεις το μοτερ θα ειναι μεταχειρησμενο συμφωνω αλλα προτιμο να εχει ακομα και 100000+km και να το εχει δεσει ο japanεζος παρα τον υπερκυβισμο που θα μου το δεσει ο καθε μπαρμπαμητσος...
τα 1.8 celica εχουν 143 ιππους. δηλαδη με Φ.Π.Ε δε φτανει κοντα στους 160 ιππους??? γιατι να μη φτασει και ενα υπερκυβισμενο..
|
Πρωσοπικα τα +17 αλογα σε ατμοσφαιρικο αυτοκινητο με ΦΠΕ μου φαινονται αισιοδοξα αλλα ακομα και ετσι να ειναι το celica με τα 143 αλογα εχει και διαφορετικους εκεντροφορους σε μοιρες και βυθισμα απο το corolla 1.4 και εχω την εντυπωσει οτι εχει και μεγαλυτερες βαλβιδες στην κεφαλη του και οι εισαγωγες-εξαγωγες τις κεφαλης του ειναι μεγαλυτερες οποτε μονο με στροφαλο, μπιελες,πιστονια,και προγραμματισμο εγκεφαλου αντε και εξατμιση θεωρω οτι ενα corolla δεν θα εχει 143 αλογα γιατι εχει και διαφορες στα παραπανω που αναφερα...
|
|
|
|
22-05-08, 14:19
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από trelokomio
Το ποσα χρηματα θα το βρεις ειναι σχετικο.Εγω πριν λιγο καιρο βρηκα τροπετο απο ts 3000 ευρω απο γνωστο μου και βαλε αλλα 1000 ευρω εργατικα για τοποθετησει ,ηλεκτρολογους κ.τ.λ. με 4000 ευρω θα ηταν ετοιμο αλλα δεν ειχα τοτε τα χρηματα και τωρα πεταξε το πουλακι. Σε αυτο που λες οτι και στις δυο περιπτωσεις το μοτερ θα ειναι μεταχειρησμενο συμφωνω αλλα προτιμο να εχει ακομα και 100000+km και να το εχει δεσει ο japanεζος παρα τον υπερκυβισμο που θα μου το δεσει ο καθε μπαρμπαμητσος...
Πρωσοπικα τα +17 αλογα σε ατμοσφαιρικο αυτοκινητο με ΦΠΕ μου φαινονται αισιοδοξα αλλα ακομα και ετσι να ειναι το celica με τα 143 αλογα εχει και διαφορετικους εκεντροφορους σε μοιρες και βυθισμα απο το corolla 1.4 και εχω την εντυπωσει οτι εχει και μεγαλυτερες βαλβιδες στην κεφαλη του και οι εισαγωγες-εξαγωγες τις κεφαλης του ειναι μεγαλυτερες οποτε μονο με στροφαλο, μπιελες,πιστονια,και προγραμματισμο εγκεφαλου αντε και εξατμιση θεωρω οτι ενα corolla δεν θα εχει 143 αλογα γιατι εχει και διαφορες στα παραπανω που αναφερα...
|
Την πρωτη παράγραφο (που εχω με μπλε χρωμα) εσυ την εχεις γραψει? Ρωταω γιατι στο ποστ φαινεται σαν να τα εχω γραψει εγω...
Πάντως εχε υπόψη σου ότι τον υπερκυβισμό δεν θα στον κανει ο Μπαρμπαμήτσος...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
22-05-08, 14:32
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-02-2008
Περιοχή:
Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Την πρωτη παράγραφο (που εχω με μπλε χρωμα) εσυ την εχεις γραψει? Ρωταω γιατι στο ποστ φαινεται σαν να τα εχω γραψει εγω...
Πάντως εχε υπόψη σου ότι τον υπερκυβισμό δεν θα στον κανει ο Μπαρμπαμήτσος...
|
Ναι εγω την εχω γραψει αυτη την παραγραφο αλλα οποιος και να τον τον υπερκυβισμο εγω θα προτιμουσα να αλλαξω κινητηρα.Μπορει να πληρωσω 5 δραχμες παραπανω αλλα το θεωρω μακραν πιο αξιοπιστη λυση.. γουστα ειναι αυτα ο καθενας κανει στο αμαξι του οτι αυτος νομιζει καλυτερο...
|
|
|
|
22-05-08, 15:01
|
|
|
|
Εγγραφή: 23-02-2006
Περιοχή:
athenz city
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 340
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Οκ, εγω απλά εγραψα τι χρειάζεται για υπερκυβισμό και μόνο. Σιγουρα όπως λες, ό,τι έξτρα βάλεις επάνω θα βοηθήσει όπως πιο ελευθερο φίλτρο, καλύτερη εξάτμιση κτλπ.
Στις τιμές για μπιελλες και στροφαλο εβαλα και την εργασία μεσα γι' αυτο το έβγαζα καπου στα 2.000 ευρω.
Γιατι είναι τόσο πιο ακριβό το τσιπάρισμα του 1.6 απο του 1.4?
|
γιατι ο εγκεφαλος του 1,6 ειναι κλειδωμενος και πληρωνεις και παραλληλο ενω του 1,4 ξεκλειδωνει και θελει μονο τσιπαρισμα.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από trelokomio
Πρωσοπικα τα +17 αλογα σε ατμοσφαιρικο αυτοκινητο με ΦΠΕ μου φαινονται αισιοδοξα αλλα ακομα και ετσι να ειναι το celica με τα 143 αλογα εχει και διαφορετικους εκεντροφορους σε μοιρες και βυθισμα απο το corolla 1.4 και εχω την εντυπωσει οτι εχει και μεγαλυτερες βαλβιδες στην κεφαλη του και οι εισαγωγες-εξαγωγες τις κεφαλης του ειναι μεγαλυτερες οποτε μονο με στροφαλο, μπιελες,πιστονια,και προγραμματισμο εγκεφαλου αντε και εξατμιση θεωρω οτι ενα corolla δεν θα εχει 143 αλογα γιατι εχει και διαφορες στα παραπανω που αναφερα...
|
δεν ξερω αν ειναι αισιοδοξα, αυτο που ξερω παντως ειναι οτι παιδια που εχουν υπερκυβισει εκει γυρω παιζουν,και με μαμα εξατμιση...τωρα αν ολα τα δυναμομετρα ειναι τοσο αισιοδοξα τι να σου πω,δε ξερω.
__________________
' i got so much trouble on my mind, refuse to lose '
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 22-05-08 στις 16:06.
Αιτία: Συγχώνευση...
|
22-05-08, 16:10
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από trelokomio
Ναι εγω την εχω γραψει αυτη την παραγραφο αλλα οποιος και να τον τον υπερκυβισμο εγω θα προτιμουσα να αλλαξω κινητηρα.Μπορει να πληρωσω 5 δραχμες παραπανω αλλα το θεωρω μακραν πιο αξιοπιστη λυση.. γουστα ειναι αυτα ο καθενας κανει στο αμαξι του οτι αυτος νομιζει καλυτερο...
|
Σίγουρα ο καθένας κάνει ότι θέλει στο αυτοκίνητό του αλλά εδώ λέμε ότι σε συμφέρει καλύτερα να πουλήσεις το δικό σου και να αγοράσεις ένα έτοιμο μεταχειρισμένο TS παρά να προχωρήσεις στη μετατροπή σε TS. Και οι διαφορά της δαπάνης του υπερκιβυσμού σε σχέση με τη μετατροπή σε TS δεν είναι 5 δραχμές... Είναι πολύ παραπάνω...
__________________
Lift, lift, lift...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,18042994 seconds (83,14% PHP - 16,86% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:28. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|