Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Αυτα εχουν λιγη σημασια οταν βλεπουν τον κ@λο του γιατρου.ΚΑΙ η DUCATI
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ.Συσωμη η ΙΤΑΛΙΑ ΟΛΗ βοηθαει.Ακομη και η FERRARI.Αλλα το MOTO GP δεν ειναι F1, να φτιαχνουμε τους κανονισμους οπως μας βολευει
.Εδω η Ιαπωνια γ@μ@ει.και το πε@ς εχει μπει βαθεια μεσα.
Υ.Γ Ποια γη διαφορα τιμης αναμεσα σε μια R1 και μια 1098.
|
Και ομως αν σκεφτεις οτι η Ιταλια ειναι το 1/10 του αρφρυδιου της Ιαπωνιας μονο αυτο τα λεει ολα Ηρακλη.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Ουστ ρε Ιταλόφιλοι...
Καλά-χρυσά τα ducati, ειναι πανέμορφα, στρίβουν, πατάνε κτλπ κτλπ αλλά την αξιοπιστία/τεχνολογία των μεγαθηρίων-μεγατόνων Ιαπωνικών (copyright Γιαννης G6) δεν την έχουν.
Και δεν μιλάω μονο σε αγωνιστικό επίπεδο αλλα γενικά για τις μηχανες που θα αγορασει ο κάθε μηχανόβιος για να κανει το γούστο του.
Βλέπω βιντεακια που ανεβαζουν οι ducatisti που πανε εκδρομες στην Ιταλία, και στο γυρισμό κανουν οτοστοπ και φορτωνουν τις μηχανες σε βανάκια και φορτηγάκια γιατι τους έχουν μείνει...
Οπότε, respect στο ιταλικό design και στην καλή επιτυχημένη προσπάθεια της ducati αλλα όχι να λεμε πως συγκρίνουμε την βουρτσα με τη φούτσα όταν την συγκρίνουμε με τα Ιαπωνικά! Έλεος δλδ!
Και όσο για το σχόλιο ότι δεν εχουμε λεφτα να την αποκτήσουμε... Πόσο άκυρο ειναι αυτο το σχόλιο? Που κολλάει αυτο? Εγω δεν έχω καθόλου μηχανή ούτε θέλω να παρω. Μηπως μιλάς για εσένα Γιάννη που κοιτας να αλλαξεις τωρα το suzuki σου? Please explain γιατι νομίζω πως δεν εχεις συνελθει πληρως απο την τουμπα που εφαγες...
Μη μου τσαντιστείς ρε και σου ανέβει το αίμα στο κεφάλι και ξαναπέσεις στο κρεβάτι με καμιά διάσειση !!! Θα τσονταρουμε όλοι λεφτα να σου πάρουμε την 848 που ειναι κούκλα.
|
Θα ξεκινησω με τοπν τομεα αξιοπιστια και τεχνολογια φιλτατε Μιχαλη,ναι εχεις απολυτο δικιο για την αξιοπιστια αλλα πλεον ολα τα μηχανακια τα καινουργια τα ιδια σκ@τ@ ειναι (cbr 1000 08 πηνια φιλτατε marmel
).Παμε στον τομεα τεχνολογια τωρα,εφοσον το desmosedisi μοτερ ειναι τοσο πισω τεχνολογικα γιατι μαμαει και σπερνει εδω και τοσα χρονια και γιατι παρακαλω η χοντα εχει ηδη ξεκινησει δοκιμες για δεσμοδρομικο συστημα στα μηχνακια της για τα moto gp???
Nαι Μιχαλη βουρτσα με φ****α για το λογο το σου δινει το τελειο πλαισιο και τα τελεια φρενα,γεωμετρια,ανρτησεις και ζαντες ελαφρου κραμνατος απο την μανα της ενω στα ιαπωνικα σκας μαμω τα φραγκα για να τα αποκτησεις μετα την αγορα του!
Μιλαω για ολα τα ρεμαλια που οταν περναει ενα ducati λενε τα γνωστα σπαει χαλαει κτλ αλλα ολοι στο περιπτερο του Μπουστα και της ducati ειχαν μαζευτει στην εκθεση και πληροφοριακα ηταν το μονο περιπτερο που δεν ειχε γκομενακια ξεκ@λα να τριγυρνανε για να μαζεψουν κοσμο,αυτο τα λεει ολα.
Οδηγησα και το μικρο 1098 αλλα σαν γκαζι δεν με συγκινησε,ολα τα αλλα αναρτησεις,πλαισιο,φρενα ηταν σουπερ,αλλα απο γκαζι το 600αρακι μου το ραβει ανετοτατα!!!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Ηρακλή νομίζω κοστίζει κάπου 15.000 ευρω η R1 και κάπου 20.000 ευρω η 1098.
|
Για την ακριβεια 14.900 το Γιαμαπα και 19.000 το απλο 1098 (το οποιο και οδηγσα) που να οδηγαγα και το R.
ps:14.000 δεν τα εδινα με την καμμια για το 848 αν ειχε 12.000 σαν το 750 GSXR θα το επαιρνα ανετοτατα για ολα αυτα που σου προσφερει.Δηλαδη ενα πολυ δυνατο γυρολογιο στην πιστα λογο του πολυ καλου στησιματος και το οτι ειναι (μαζι με το 1098) το μοναδικο μηχανακι που το καβαλας απο την μανα του και σε βαζει "μεσα" στην εθση οδηγησης οπως τα GSXR απο την μανα τους και αυτο γουσταρω πολυ σε αυτα τα 2 SS (Supersport κατηγορια
)
Ελπιζω να σε καλυψα.