Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA E 12 2002> |
|
|
15-04-08, 16:57
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 02-08-2006
Περιοχή:
ΣΑΛΑΜΙΝΑ
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 786
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Θελει λιγο ψαξιμο. Δεν θα στο φερουν εξω απο την πορτα σου Χρησταρα. Και εγω εψαξα δυο μηνες για να το βρω και να ειναι και καλο, οχι σκισμενο.
|
15-04-08, 21:41
|
|
|
|
Εγγραφή: 10-07-2007
Περιοχή:
Kavala
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.164
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Σε τετοια τιμη βρηκα και εγω το δικο μου το 16αρι ! 1/2004 μοντελο sol
|
|
|
|
15-04-08, 21:54
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-03-2006
Περιοχή:
Bolos
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 388
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
φιλε ενδιαφερομενe, προς αγορας ενος θρυλικου corolla,
η γνωμη μου ειναι να παρεις αυτο που σε <συγκινει> περισσοτερο.
οσον αφορα για προβληματα που μπορει να παρουσιαζονται, το μονο σιγουρο
ειναι οτι κ τα δυο p/f + f/l παρουσιαζουν κ θα παρουσιαζουν.
το τι μπορει να βγει στην πορεια εξαρταται κ πως το δουλευε ο προηγουμενος/η (γι αυτο μιλαμε κ για ,εταχειρισμενο).
οσον αφορα τις επιδοσεις πιστευω ειναι μηδαμινες αν θελουμε να μιλαμε
ρεαλιστικα κ οχι να εκφερουμε εμεσσα γνωμες/σποντες οι μεν για τους δε,δλδ οι p/f για f/l κ αντιστροφα.βεβαια θα με πεις καμια φορα πολλα παιζονται στο δευτερολεπτο οταν μιλαμε για ''αρπαγμα γκαζιου'' που εκει υπερτερουν ta p/f κ οχι ολα παλι(χωρα κατασκευης). αυτο παλι!! λυνεται κ
θα στο επιβεβαιωσουν οι κατοχοι ηλεκτρογκαζων.
οποτε καταληγωμε στο θεμα ομορφιας/γουστου που εκει παλι μπορεις να κανεις πολλα παιχνιδια, αρκει να εχεις λεφτα πρωτα κ το αναλογο μερακι.
θα με επιτρεψετε πανω σε αυτο να πω οτι ολα απο καποιο σημειο κ μετα ειναι συνηθεια.
Ευχαριστώ που κανατε υπομονη κ διαβασατε το μακροσκελες μνμ μου.
__________________
Volos
|
15-04-08, 22:49
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 23-03-2008
Μηνύματα: 409
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
όσον αφορά την διαφορά στα κυβικά με προβληματίζουν 2 πράγματα:
1) Η κατανάλωση
2) Το ηλεκτρόγκαζο [για το οποίο τολμώ να αναφέρω πως δεν ξέρω αρκετά πράγματα αλλά από αυτά τα λίγα που ξέρω δεν με έλκει ιδιαίτερα].
Ένα άλλο θέμα που με προβληματίζει είναι η διαφορά στην θέση οδήγησης ανάμμεσα σε p/f & f/l.
Θα μπορούσε καποιος να μου εξηγήσει αυτή την διαφορά καθώς και την διαφορά ανάμμεσα σε ηλεκτρόγκαζο και ντίζα?
Ευχαριστώ.
__________________
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Τζιμάκος : 27-08-16 στις 13:42.
|
|
|
|
15-04-08, 23:55
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Αν πας σε 1.4 όλα έχουν ντίζα. Αν πας σε 16αρια, τα profacelift έχουν ντίζα, ενώ τα facelift ηλεκτρόγκαζο. Η διαφορά τους είναι στην απόκριση του γκαζιού. Πιο άμεσο με ντίζα λιγότερο άμεσο αν είναι ηλεκτρόγκαζο.
Πάντως, μη φανταστείς καμια τρελή υστέρηση στην απόκριση του ηλεκτρόγκαζου. Το συγκεκριμένο είναι αρκετά καλό σε σχέση με τα υπόλοιπα της κατηγορίας. Εξάλλου, είναι "πρόβλημα" που λύνεται με απλό και δοκιμασμένο τρόπο...
Όσον αφορά τη θέση οδήγησης, η διαφορά τους είναι πως το facelift έχει τηλεσκοπική ρύθμιση του τιμονιού (πάνω-κάτω μέσα-έξω,) ενώ το pro έχει μόνο πάνω κάτω...Λόγω της επιπλέον ρύθμισης του facelift μπορέις να φέρεις τη θέση οδήγησης ακριβώς τα μέτρα σου.
Στην κατανάλωση 1.6 με 1.4 δε θα δεις σοβαρή διαφορά, ίσως το 1.6 να κινείται κ πιο άνετα κ σε συνθήκες εθνικής να καίει κ λιγότερο....
Τέλη κυκλοφορίας επίσης τα ίδια, ενώ ασφάλιστρα ελαφρά αυξημένα του 1.6 σε σχέση με το 1.4.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dRiveR7 : 16-04-08 στις 00:03.
|
16-04-08, 00:00
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 24-10-2005
Περιοχή:
Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
driver? τα 1,4 και τς δεν εχουν ηλεκτρογκαζο ειτε f/l ειτε προ f/l μονο το 1,6 f/l εχει ηλεκτρογκαζο,που με ενα εξαρτηματακι το μικρο Lag που εχει εξαφανιζεται και το αμαξι γινεται αγνωριστο....!!!!
|
16-04-08, 00:02
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Έλα ρε συ...σορυ..λόγω ταχύτητας έγραψα ηλεκτρόγκαζο... Ήθελα να γράψω πως έχουν ντίζα και τα δύο...Εξάλλου το έχουμ πει τόσες φορές εδώ που το έχουμε εμπεδώσει....Το διορθώνω...
Και μάλιστα για το εξαρτηματάκι που λες να πω πως αν μπει αυτό το ηλεκτρόγκαζο γίνεται πιο άμεσο από τη ντίζα κ θέλει εξοικείωση στην οδήγηση...
|
16-04-08, 00:07
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 24-10-2005
Περιοχή:
Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
και υπαρχουν 2 version!μια εχει κατι σαν "προγραμματακι"και ειναι ειδικο για την Χ κορολλα!! εχω ακουσει τα καλυτερα απο κατοχο 16αρας f/l!!!!!
|
16-04-08, 01:15
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-07-2006
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 1.484
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Roy-D
και υπαρχουν 2 version!μια εχει κατι σαν "προγραμματακι"και ειναι ειδικο για την Χ κορολλα!! εχω ακουσει τα καλυτερα απο κατοχο 16αρας f/l!!!!!
|
Τί εννοείς Χρήστο? Εχει δυο version, αλλά ποιες είναι οι διαφορές και ποια είναι η X Corolla?
|
|
|
|
16-04-08, 03:15
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 27-03-2005
Περιοχή:
'Ιλιον
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Κατ' αρχάς το παλικάρι λέει οτι θέλει να πάρει 1400 άρα corolla, όποτε ειτε profacelift είτε facelift το μοτερ, σαζμάν, γκάζι με ντίζα είναι ΟΛΟΙΔΙΑ!!!
Κατα τη γνώμη μου το facelift είναι πιο ωραίο (δεν το λεω για να ευλογήσω τα γένια μου, εγώ το πήρα πάνω στην αλλαγή και προτίμησα το facelift).
Σχετικά με τη θέση οδήγησης εγώ παρότι έχω το facelift δυσκολεύομαι να βολευτω, άρα φαντάσου πως ειναι το Profacelift...
Υπάρχει διαφορέτική αίσθηση στον λεβιέ ταχυτήτων. Στο profacelift ο μοχλός έχει μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό, ενώ στο facelift είναι τελείως κατακόρυφος.
Υπάρχει επίσης διαφορά στα χειριστήρια του radio CD στο τιμόνι (εννοώ στις εκδόσεις που έχουν χειριστήρια στο τιμόνι). Στο profacelift είναι στην εσωτερική μεριά του τιμονιού, ενώ στην facelift είναι μπροστά.
Τέλος το facelift κρατάει λιγο καλύτερη τιμή σε μεταπώληση, άρα θα το βρείς λιγο πιο ακριβό, αλλά και θα πάρεις πιο πολλά αν το πουλήσεις...
Sorry για το μεγάλο Post, συγνώμη και για όσα ξέχασα. Ελπίζω να βοήθησα...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων
Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17044806 seconds (82,88% PHP - 17,12% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:01. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|