Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #51  
Παλιά 08-04-08, 20:56
Το avatar του χρήστη trelokomio
trelokomio Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 06-02-2008
Μοντέλο: E12 1.4 f/l
Περιοχή: Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 246
trelokomio είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Eγω παλι γιατι βλεπω διαφορετικα πραγματα?? οσα vw ξερω ολα μα ολα καινε λαδι και μαλιστα ενα απο ολα αυτα εχει βγαλει οτι προβλημα μπορεις να φανταστεις στα ηλεκτρικα του και επεται και συνεχεια οπως φαινεται. τα σημερινα vw ειναι πολυ μα πολυ πιο πισω σε θεμα αξιοπιστιας σε σχεση απο τα γιαπωνεζικα. σε θεμα ποιοτητας πλαστικων παω πασο αλλα τη να το κανω αμα απο κινητηρα ειναι χαλια. τωρα το αν τα ταπερ καινε λαδι το ξερω απο πρωτο χερι. ο κολλητος μου το εχει πιει το αιμα με το καλαμακι εχει κανει 70000 χιλιομετρα και ολα στους κοφτες και δεν τσιμπαει ουτε σταγονα...
Απάντηση με παράθεση
  #52  
Παλιά 08-04-08, 21:16
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Μα τόσο ανάποδα όλα? Μπράβο.....
Απάντηση με παράθεση
  #53  
Παλιά 08-04-08, 21:19
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 535
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Η αλήθεια είναι ότι φαντάζομαι ότι το τάπερ θα πρέπει να αντέχει παραπάνω λόγω ατμόσφαιρας! Εχει φτιαχτεί για να βαράει ΨΗΛΟΎΣ κόφτες!

Δεν θα έλεγα όχι σε ένα GTi με κλειστά μάτια...... το σκέφτομαι..... δεν το κρύβω.....

Η ποιότητα των εσωτερικών σαφώς και είναι ανώτερη στην Honda από τα υπόλοιπα.... δεν συγκρίνονται απλά.

Ομως όσο αφορά τα μηχανικά μέρη.... εκεί υπάρχουνε ενστάσεις εκατέρωθεν για την κάθε πλευρά. Σίγουρα η παρουσία ημιάκαμπτου πίσω, στο καινούργιο τάπερ, του έχει κόψει πολλά, όμως η γραμμικότητα που απέκτησε σε σχέση με το προηγούμενο το έκανε πιο "αυτοκίνητο".
Απο την άλλη το GTi είναι όντως πιο στημένο. Καλύτερη οδηγική συμπεριφορά. Δεν ξέρω αν είναι πιο "αυτοκίνητο", ή αν είναι πιο ωμό (άλλωστε για αυτό και το συζητάμε εδώ!).

Εν κατακλείδι, βρισκόμαστε να κρίνουμε πλέον τα εξής (Βγάζω το EOS καθώς είναι καθαρά υποκειμενική επιλογή) :

1. MAZDA 3 MPS
2. MAZDA RX8 Facelift
3. HONDA TYPE-R
4. GOLF GTi

Δεν μπαίνω στην διαδικασία τούρμπο ή ατμόσφαιρα (αν και οπαδός της ατμόσφαιρας), γιατί αυτό ειλικρινά είναι το τελευταίο που με απασχολεί. Και αυτό γιατί δέχομαι ότι και οι 2 λύσεις πλέον είναι αρκετά αξιόπιστες. Το αν θα πέσεις σε προβληματικό όχημα ή όχι, οφείλεται και λίγο στην τύχη. Γιατί οι μεμονωμένες περιπτώσεις δεν μπορούνε να καταδικάσουν ή να προωθήσουν ένα μοντέλο. Ο κάθε ένας μας θα έχει να πει για περίπτωση φίλου ή γνωστού, θετική ή αρνητική.


Κάτι ακόμα :
Η Εγγύηση όμως και τα κόστη συντήρησης δεν παίζουνε κάποιο ρόλο? Δεν έχει αναφερθεί σχεδόν κανείς σε αυτά.

Υ.Γ. Οπως ήδη έχω αναφέρει, τα SEAT δεν τα συζητάω (όπως και όλα τα υπόλοιπα της ίδιας κατηγορίας, για λόγους που εξήγησα). Εάν υπάρχει πιστεύετε κάποιο αντίστοιχων προσόντων και ποιότητας, και άξιο αναφοράς (πάντα για την κατηγορία 200 αλόγων), σε καινούργιο πάντα, και με ταβάνι τα 30000Ε, μπορούμε να το συζητήσουμε και αυτό.
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Απάντηση με παράθεση
  #54  
Παλιά 09-04-08, 01:47
Το avatar του χρήστη vassilis_vvti
vassilis_vvti Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 19-02-2006
Μοντέλο: Αvensis vvt-i 1.6
Περιοχή: ΕΛΛΑΔΑ
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 1.604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 390
vassilis_vvti είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εγω σου προτινω το HONDA TYPE-R
οπως ειπα αλλα στην κατηγορια ειναι και το αστρα...το κορσα το αφηνω λογο υψους οπως ειπες.
__________________
Toyota Avensis vvt-i
Απάντηση με παράθεση
  #55  
Παλιά 09-04-08, 10:05
Το avatar του χρήστη T180
T180 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 20-10-2007
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 170
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 227
T180 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
δεν σκοπευω να κανω hijack το thread οποτε δεν θα αναφερω ξανα τιποτα για αξιοπιστια αυτοκινητων. Απλα οπως ολοι εχουμε παραδειγματα φιλων/γνωστων ή και αγνωστων σε διαφορα forums στο internet, ετσι εχω και γω.

Εψαχνα χθες το drive Ιανουαριου να βρω τους χρονους ολων των hot hatches στις Σερρες. Τελικα δεν το βρηκα. Αν καποιος το εχει ας το ποσταρει. Νομιζω ομως το GTI εχει μεινει αρκετα πισω απο το νεο Type-R. Οπως και το MPS ηταν το γρηγοροτερο ολων. Για κατι που ειμαι σιγουρος και μου ειχε κανει εντυπωσει ειναι οτι το MX-5 το διλιτρο με τα 160 αλογα ηταν δυο δευτερολεπτα ταχυτερο απο το Golf GTI και μαλιστα εχει λιγο χειροτερη αναλογια κιλων ανα ιππο. Επισης εχει και περισσοτερα drivetrain losses λογω πισω κινησης και πολυ λιγοτερη ροπη. Παρ'ολα αυτα ειναι τοσο βιδωμενο που γυρναει τις Σερρες πολυ γρηγορα.

Δεν ειπα ποτε οτι το Golf GTI δεν ειναι στημενο. Ειπα οτι δεν ειναι οσο στημενο ειναι το Type R. Ουτε οσο στημενο ειναι το Leon Cupra ουτε οσο το MPS. Και μιας που ανεφερα το Cupra:

Ειναι πανεμορφο εξωτερικα, ασχημο εσωτερικα, μη ποιοτικο, επιδοσεις φωτια, στημενο σωστα, αλλα καθολου ανετο για καθημερινη οδηγηση και βολτιτσες. Καιει πολυ, αλλα λιγοτερο και απο Astra OPC και 3 MPS.

Επειδη το θεμα με τους ημιακαμπτους και του πολλαπλους εχει γινει το hype των περιοδικων τα τελευταια χρονια, ας ξεκαθαρισουμε κατι.

Υπαρχουν ημιακαμπτοι και ημιακαμπτοι οπως πολλαπλοι και πολλαπλοι.
Αλλο ο ημιακαμπτος του Aygo και αλλος του Type-R. Αλλο οι πολλαπλοι του Golf (που στην ουσια ειναι Ford-Control Blade απο το Focus MK1) και αλλο οι πολλαπλοι της 911 Turbo.

Σιγουρα μια ανεξαρτητη αναρτηση βοηθαει πολυ, αλλα το overall στησιμο επηρεαζεται απο πολλα περισσοτερα πραγματα.

EDIT:
Λιγα πραγματα για το OPC. Ομορφο μεσα εξω, ειδικα μεσα (και ειναι ποιοτικο) , η χειροτερη οδικη συμπεριφορα για τα δεδομενα της κατηγοριας, κτηνος το μοτερ, ποναει και σε αυτο η καταναλωση. Στις ευθειες κανει πλακα σε πολυ ακριβοτερα αυτοκινητα, αλλα στις στροφες μενει πισω.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη T180 : 09-04-08 στις 10:16.
Απάντηση με παράθεση
  #56  
Παλιά 09-04-08, 10:55
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 535
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δεν θα μπορούσα να βρώ καλύτερο υποστηρικτή όσο αφορά τα μεγάλο ΔΕΝ μου, για το Cupra!!!! Η ποιότητά του μέσα είναι απλά απαράδεκτη! Συμφωνώ απόλυτα σε όσα λες! Επίσης γνωρίζω κι εγώ ότι καίει τα άντερά του. Είναι γεγονός και αυτό!

Για το OPC, ανέφερα και πιο πάνω, όσο ωραίο και αν είναι (που είναι), είναι πολύ περιοριμένοι οι χώροι του μέσα για εμένα! Δυστυχώς. Για αυτό και βγήκε εκτός επιλογών.

Οσο αφορά τον ημιάκαμπτο του Τάπερ, να πούμε ότι έχεις απόλυτο δίκιο Τ180. Είμαι κι εγώ απόλυτα σίγουρος ότι επειδή έχει ημιάκαμπτο, σαφώς και δεν είναι ημιάκαμπτος της πλάκας. Αλλωστε, όλα τα υπόλοιπα που φοράγανε ημιάκαμπτους είχανε προβλήματα??? Δεν νομίζω. Και να τονίσουμε, ότι το ίδιο το στήσιμό του, είναι αυτό που σε κάνει να "αδιαφορείς" που δεν έχει πολλαπλών συνδέσμων. Οσο για τις επιδόσεις, έχω την εντύπωση ότι δεν πρέπει να τα πηγαίνει και τόσο καλά σε σχέση με τα υπόλοιπα που αναφέρουμε.

Επίσης μου κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση ο χρόνος που δίνουνε για τα 0-100. Εργοστασιακά του δίνουνε 6,6, με 19,6Kg ροπή!!!! Οταν το Cupra με 260 άλογα, 30Kg ροπή, δίνουνε εργοστασιακά 6,3 τα 0-100, και όταν στο GTi με 200 άλογα, και 28Kg ροπή (αν δεν απατώμαι) του δίνουνε 6,4 τα 0-100. Είναι απορίας άξιον για τα νούμερα που δίνουνε, γιατί απο όσο ξέρω..... το TYPE-R είναι αρκετά πίσω.... ειδικά απο το Cupra!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Απάντηση με παράθεση
  #57  
Παλιά 09-04-08, 11:07
Το avatar του χρήστη kosmas
kosmas Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
kosmas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα. Όντως στις Σερρες εκανε αρκετα καλυτερο χρονο από το GTI (1.38.8 ) και αν θυμάμαι καλα ηταν καλητερο και από το edition 30.
Τωρα οσον αφορα το τι αμαξι να παρεις θα σου πω την προσωπικη μου γνωμη.
Πρωτο και με διαφορα θα διαλεγα το Focus st. Ομορφο, κυμπαρικο, με πολύ χαμηλη πιεση σου βγαζει 230 αλογα, πολύ στημένο και ποιοτικο.(αν δεν εχεις φυσικα προβλημα με τα κυβικα.)
Αποτην άλλη αμαξια σαν το OPC και το cupra πιστευω είναι too much, εκτος αν σ’αρεσουν τα πολύ φουσκωμενα.
Τo Golf το Gti (το οποιο δεν θα επαιρνα γιατι εχω ένα κόλλημα με τα Golf) είναι από τα πιο ολοκληρωμενα hatch και πολύ ομορφο(ιδιαίτερα το ασπρο) όπως επισης και με το μεγαλύτερο tunning pottential.
Το mazda 3 mps απλα είναι κακασχημο. Οσα πλεονεκτήματα και να εχει είναι εμετικο.
Το ταπερ είναι ταπερ. Δηλαδη οπου σταθείς και οπου βρεθεις ολοι θα σε κοιτουν και ολοι στο δρομο θα θελουν να σε τρεξουν ασχετως αν δεν είναι και τοσο γρηγορο.
Το rx8 αν δεν εισαι fan του drift απλα ξεχνατο.
Ειπες πριν για το 10 χρονια εγγυηση.
Είναι μια στρατηγικη για να εχουν τα service και να σε βαραν στο δοξα πατρι επι 10 χρονια.
Από την άλλη δεν νομιζω να μην το βελτιωσεις για 10 χρονια οποτε παπαλα η εγγυηση.
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
Απάντηση με παράθεση
  #58  
Παλιά 09-04-08, 11:18
Το avatar του χρήστη endurasKE-30
endurasKE-30 Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 08-02-2005
Περιοχή: Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 914
endurasKE-30 έχει φοβερή αύρα endurasKE-30 έχει φοβερή αύρα
Εγω Γιαννη επειδη σε ξερω κατιτις παραπανω θα σου ελεγα με αυτα τα 30.000 ευρω να παρεις ενα ΑΨΟΓΟ LEXUS IS 200 Compressor.
Με αυτα τα χρηματα θα ειναι αψογο και γενικοτερα αυτο το αμαξι τα εχει ολα.
Ξερω οτι δεν θελεις μεταχειρισμενο αλλα αλλα αλλα ειπα να το πω...
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
http://img22.imageshack.us/img22/7020/followxr9ly1jn0vz1.gif

Απάντηση με παράθεση
  #59  
Παλιά 09-04-08, 11:21
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 379
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
βασικα στα περιοδικα θα διαβασεις οτι θεσ το gti λενε οτι καιει 8,1λιτρα ενο το hoda 9
Απάντηση με παράθεση
  #60  
Παλιά 09-04-08, 11:25
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 535
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Θα συμφωνήσω στα περισσότερα που λές Κοσμά. Για OPC, Focus Cupra δεν ξαναλέω.... τα έχω πει πολύ αναλυτικά.

Οσο αφορά την εγγύηση που λές........ Οσο και αν έψαξα να βρώ αν υπάρχει κάτι για την βελτίωση του Ταπερ, δεν μπόρεσα να βρώ. Μου έχει μείνει η ερώτηση στην αντιπροσωπεία. Αν και αφού δεν υπάρχει τίποτα στο Νετ, δεν νομίζω να πάρω θετική απάντηση. Προφανώς τα 200 άλογα είναι αν όχι το όριό του (γιατί δεν ξέρω εάν το RR φοράει το ίδο μοτέρ, περαιτέρω βελτιωμένο), πολύ κοντά στο όριό του. Κάτι που ίσως να κάνει το πείραγμα μάλλον πείραμα. Οπότε μάλλον δεν το πειράζεις. Αρα μάλλον η εγγύηση είναι κάτι που θα αξιοπόιήσεις όσο σου το επιτρέπουνε (είπαμε 3+7 χρόνια είναι).

Υ.Γ. Κυριάκο..... ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ.... ήρθε η ώρα για καινούργιο!!!!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Nέα μοντέλα GMASTER6 OFF TOPIC 0 14-06-13 20:10
Ανακαλούνται μοντέλα της Toyota gi@nn@kis ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 5 11-10-12 13:00
Απορία για μοντέλα ΤΟΥΟΤΑ xaralampos ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 5 02-02-11 01:42
Σύγκριση Auris με VW Golf nick2007 TOYOTA AURIS 1 10-07-09 00:39
Μοντέλα σε κλιμακα 1:18 sotoskap ΔΙΑΦΟΡΑ HOBBY (ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ) 6 25-05-09 23:03



Page generated in 0,18287611 seconds (82,32% PHP - 17,68% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:18.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)