Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
|
|
20-02-08, 02:43
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 22-12-2006
Περιοχή:
ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 471
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καθε 30000 χιλιομετρα αλλαζουμε βαλβολινες.
Ποτε δεν ημουν πανω απο τους μηχανικους να βλεπω τι κανουν απο τωρα λοιπον θα ειμαι για να μαθαινω κιολας .
__________________
|
20-02-08, 10:10
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 04-12-2003
Περιοχή:
Ιωάννινα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 2.036
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
To 30.000km είναι λίγο υπερβολικό. Παλιά η ΤΟΥΟΤΑ στα Ε12 άλλαζε κάθε 30.000, εδώ και μερικά χρόνια αλλάζει κάθε 60.000km.
|
20-02-08, 13:07
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
60.000 ειναι πολλα για τις μαμα βαλβολινες....
|
20-02-08, 13:23
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Στις 60000 είναι η πρωτη αλλαγή, σύμφωνα με το βιβλίο. Από εκεί κ πέρα κάθε 30000 είναι καλά.
|
|
|
|
05-05-08, 23:46
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-05-2008
Μηνύματα: 74
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εμενα τωρα εχει μεσα
castrol Magnatec professional A3 10W-40 8,5 το λιτρο
και φιλτρο AMC TO-137 4
to manual λεει απο -7 C ως +38 C και πανω,
να βαζω 20W-50 ,
δεν εξηγει ομως συνθετικο ή ορυκτελαιο.
το καλο ομως ειναι οτι το μοτερ μου (συφωνα με το manual )
παιρνει απο 5 μεχρι 50 ιξωδες (SAE)
διαβαζοντας ομως εδω μεσα , και οπου αλλου εβρισκα μεσω google
εχω μπερδευτει :
Αν βαλω καθαρα συνθετικο ,
λεω να βαλω το αγωνιστικο (συμφωνα με το καταστημα)
AMSOIL TRO 20W50 946 ml11 € για καλοκαιρι
http://www.trade-wind.gr/index.php?c...18&prod_id=473
και γεια χειμωνα το AMSOIL AFL 5W40 946 ML8.5 €
http://www.trade-wind.gr/index.php?c...15&prod_id=479
Αλλα αν βαλω ορυκτελαιο , θελω να βαλω το
MOTORCRAFT 20W50 για καλοκαιρι
αλλα δεν μπορω να το βρω πουθενα (βρειτε το μου , pleeeeease)
αντι αυτου βρισκω τοFORD MOTORCRAFT 15W40 1 LT4 €
http://www.trade-wind.gr/index.php?c...1&prod_id=1434
kai
FORD MOTORCRAFT E 5W30 1 LT6 €
gia xeimona
http://www.trade-wind.gr/index.php?c...61&prod_id=949
αυτα που γραφω για χειμωνα καλοκαιρι τα διαβασα απο το μανιουαλ.
αλλα το μπερδεμα μου για καθαρα ορυκτελαιο και οχι συνθετικο προεκυψε απο
τα παρακατω:
"Οι κωδικοί ενός λιπαντικού π.χ 20W50 μας δείχνουν το εύρος θερμοκρασιών κατα το οποίο το λιπαντικό διατηρεί σχετικά απαράλλαχτο το δυναμικό ιξώδες του, δηλαδή σε απλά ελληνικά, την ικανότητα να ρέει ελεύθερα και απροβλημάτιστα. Το πρώτο νούμερο μας δέιχνει το ιξώδες στους 0 βαθμούς κελσίου ενώ το δεύτερο το ιξώδες στου 100 βαθμούς. Αυτό είναι και το ποιό σημαντικό νούμερο διότι καθορίζει την ικανότητα ροής του λαδιού όταν ο κινητήρας είναι ζεστός. Το πρωτέρημα του 20W50 είναι ότι όντας ορυκτέλαιο, είναι αρκετά μάχιμο λιπαντικό και παραμένει αρκετά ΄΄χοντρό΄΄ στις υψηλές θερμοκρασίες με αποτέλεσμα να προστατεύει καλύτερα τον κινητήρα. Επίσης, είναι πολύ ποιό ανθεκτικό στην βεβιασμένη καταπόνιση στην οποία υποβάλεται από την τριβή με τα γρανάζια του σασμάν ( κάτι για το οποίο κανένα λάδι κινητήρα δεν είναι ουσιαστικά σχειδασμένο να ανταποκρίνεται). Το πρόβλημα έγκυται στο γεγονος ότι ένα λάδι κινητήρα έχει σχεδιαστεί για να υποβάλεται μόνο σε τριβή μεταξύ ρουλεμάν, κουζινέτων, εμβόλων κτλ. Δυστυχώς η συνεχής σύμπλεξη/αποσύμπλεξη των δοντιών των γραναζιών του σασμάν, σταδιακά καταστρέφει τα μόρια του λαδιού (κυριολεκτικά τα σπάει) καθιστώντας το λάδι ανίκανο να κάνει τη δουλειά του. Εδώ είναι όμως κα το προτέρημα του 20W50!!! Ώντας μονομοριακό ορυκτέλαιο, ( ουσιαστικά αποτελείται απο πολλές μικρές μπίλιες) είναι πολύ ποιό ανθεκτικό διότι οι μεμονομένες μπίλιες έχουν μικρότερες πιθανότητες να εγκλωβιστούν ανάμεσα στα δόντια των γραναζιών και να σπάσουν. Επομένως αντέχει περισσότερο. Εδώ είναι που υπολείπεται ένα νέας τεχνολογίας συνθετικό ή ημισυνθετικό λάδι όπως το 10W40. Αυτό είναι ένα πολυμοριακό λάδι του οποίο το βασικό μόριο είναι ένα συμπλεγμα απο μικρές μπίλιες λαδιού με αναλογικά μεγαλύτερο μήκος απο ότι ενός 20W50. Το αποτέλεσμα είναι ότι τα γρανάζια του σασμάν το καταστρέφουν πολύ ποιό γρήγορα κι εύκολα επομμένως ο προσδόκιμος χρόνος ζωής του μειώνεται σημαντικά. Επίσης το εύρος σταθερού ιξώδους είναι μικρότερο στους 100 βαθμούς επομένως πλέον γίνεται πολύ ψιλό και ποιό πολύζημιά παρά καλό κάνει."
τα οποια τα βρηκα στο
http://minicooper.forumup.gr/post-12670-minicooper.html
επισης
για να κρατησω χαμηλο το κοστος στην αγορα φιλτρου λαδιου καθε
5000 χιλ. λεω να στερεωσω απανω του, ενα μεγαλο μαγνητη,
απο Ηχειο.
http://motoraid.eu/shop/product_info...oducts_id=1005
εκτος αν ξερετε εσεις να μου πειτε για φιλτρο λαδιου,
με μαγνητες μεσα, λιγοτερο απο 10 ευρω.
θα με πεθανετε,
εδω και 4 ωρες διαβαζω για λαδια,
εχω καπνισει 27000 τσιγαρα.
μετα απο αυτα που εγραψε το φιλαρακι για τα da vinci
βρηκα αυτο το λινκ
http://www.ams.gr/_product/antiprosw...CategoryI d=9
και τωρα ειμαι ακομα πιο μπερδεμενος.
εγω οδηγω κανονικα μεσα στην πολη, ζητημα να φτανω τις 4000 στροφες,
αλλα εκτος ,παω απο 130 μεχρι 170 ,σταθερα πανω απο τις 4000 στροφες.
αλλα καπου εδω διαβασα οτι η καλη λιπανση χρειαζεται στην πολη με ρελαντι και συνεχεις αλλαγες.
__________________
Take a song and make it better
EE111L-ALMDKW του 1998
4E-FE 1333cc Χρώμα μωβάκι(932)
5απορτο Liftback
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη yiannist : 06-05-08 στις 00:26.
|
07-05-08, 12:06
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-05-2008
Μηνύματα: 74
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
μετα απο πολυ διαβασμα στον χαμο απο πληροφοριες στο παρακατω
http://home.clear.net.nz/pages/phil.bradshaw/Index.htm
καπου εκει μεσα ειδα οτι βαζει μονο full synthetic λαδια.
και απο την εμπειρια που βλεπω να εχει αυτος ο ανθρωπος,
ειμαι 99% προς τα συνθετικα και εγω.
και να τα αλλαζω το πολυ στα 7500 μαζι και το φιλτρο λαδιου.
το λινκ το εβαλα διοτι ειναι παρα πολυ τρελαμενο το ατομο,
και σιγουρα ενδιαφεροντα αυτα που εχει κανει.
εχει και πληθωρα πληροφοριων για τον 4age
αλλο ενα λινκ αλλα δεν λεει τοσα πολλα οσο το απο πανω.
http://shell.deru.com/~sgn1/AW11/4age.htm
διαβασα και το παρακατω
http://www.billzilla.org/4agmods.htm
__________________
Take a song and make it better
EE111L-ALMDKW του 1998
4E-FE 1333cc Χρώμα μωβάκι(932)
5απορτο Liftback
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη yiannist : 07-05-08 στις 12:13.
|
12-05-08, 15:47
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-05-2008
Μηνύματα: 74
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
βρηκα και αλλη μια μαρτυρια σε ενα φορουμ
"Επισης σε συζητηση που ειχα με μηχανικο που ασχολειται με ρεκτιφιε μου ειπε οτι ειναι μεγαλο λαθος να αλλαζουμε λαδια καθε 5000 η 7500KM τα οποια ειναι συνθετικα. Ο λογος ειναι οτι ενα συνθετικο λαδι περα απο την καλυτερη προστασια που παρεχει στο μοτερ εχει και καθαριστικες ιδιοτητες μετα απο καποιο φασμα χιλιομετρων 10000 με 12000. Κινητηρες που ανοιχτηκαν και εβαζαν συνθετικα λαδια με συχνες αλλαγες (5000 ΚΜ) βρεθηκαν με μεγαλυτερη φθορα και μαυριλα που ειχε κολλησει σε ολα τα ζωτικα του στοιχεια απο αλλους που εβαζαν απλα λαδια....Πειτε μου και εσεις την αποψη σας παιδια. "
δηλαδη τι παιζει τελικα?
__________________
Take a song and make it better
EE111L-ALMDKW του 1998
4E-FE 1333cc Χρώμα μωβάκι(932)
5απορτο Liftback
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη yiannist : 12-05-08 στις 16:27.
|
12-05-08, 17:31
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Απλα ακολουθεις τις οδηγιες του κατασκευαστη.Δηλαδη αλλαγη λαδιων στα χιλιομετρα που προτεινει, με λαδι συμφωνα με τις προδιαγραφες του και βαζεις το καλυτερο λαδι τις αγορας.Η καλυτερη συνταγη
Τωρα και καθε 1.000 χιλιομετρα να αλλαζεις λαδια, τιποτα δεν θα καταφερεις.Μονο ζημια στην τσεπη σου θα κανεις.Παντα ο κατασκευαστης αφηνει μια δικλειδα ασφαλειας.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
12-05-08, 20:02
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-05-2008
Μηνύματα: 74
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εγω παντως βρηκα αντιφαση σε σχεση με manual και λαδια κατασκευαστη.
το manual λεει καθαρα μερικές προδιαγραφές,
που πρεπει να πληρουν τα λαδια.
API SH ,Energy Conserving II ή SJ ή ILSAC
και σημερα που περασα απο μεγαλο συνεργειο Toyota να παρω μια προσφορα για μια ζημια,
διαβασα τα μπουκαλια με λαδια που ειχαν το ονομα ΤΟΥΟΤΑ ,
και δεν εγραφε τιποτα απο τα παραπανω,ουτε ειχαν τα σηματα που μαρτυρουν τις παραπανω προδιαγραφες.
κριμα το συνεργειο,
κριμα που ηθελα να τους πω να βαζαμε και motorkote στο γρασο .
αν τελικα τους αφηνα να μου το φτιαξουν.
και αν κρινω απο τα εργατικα, 2 ωρες ,για μια επισκευη 15 λεπτων,
τοτε ειναι οχι απλα αργοι ,αλλα ασχετοι.
__________________
Take a song and make it better
EE111L-ALMDKW του 1998
4E-FE 1333cc Χρώμα μωβάκι(932)
5απορτο Liftback
|
|
|
|
16-05-08, 10:45
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-05-2008
Μηνύματα: 74
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
συνεχιζοντας το διαβασμα , σε καταχωρισεις σε φορουμς.
εμαθα για μια αλλη συμαντικοτατη παραμετρο που πρεπει να λαμβανουμε υποψην κατα την χρηση του λαδιου.
ποση ωρα δουλευει ο κινητηρας στα κοκκινα.
εδω λοιπον ειναι που διαχωριζονται και τα λιπαντικα.
τα μεν αγωνιστικα λαδια εχουν την ιδιοτητα να λιπαινουν πολυ καλα το μοτερ σε υψηλες στροφες για πολυ ωρα.
(αλλα τους λειπουν τα προσθετα , για καθαρισμο ,κρυα εκκινηση, κτλ.)
για αυτο τον λογο αλλαζονται σε καθε αγωνα,
αυτα που δεν ειναι αγωνιστικα , και τα κραταμε στο αυτοκινητο μας για χιλιαδες χιλιομετρα ,οφειλουν να εχουν αλλες ιδιοτητες.
νομιζω οτι το παραπανω σκεπτικο , εξηγει το φαινομενο που ανεφερε ο μηχανικος , για αυτοκινητα με φθορες απο χρηση συνθετικων λαδιων ,παρ'όλο την συχνη αλλαγη τους.
γιατι κατα την γνωμη μου αν τα συνθετικα λαδια εχουν προστατευτικες ιδοτητες
(x1-r,militec-1,motorkote, και προυπαρχοντα προσθετα σε amsoil,castrol,mobil ,motul και μαλον σε ολες τις μαρκες )
αυτα τα προσθετα δουλευουν απο την αρχη στον κινητηρα.
εκτος λιγων εξαιρεσεων ( πχ. militec-1 που αρχιζει να αποδιδει maximum μετα την χρηση του για 100 χιλιομετρα)
σε καμια περιπτωση δεν πιστευω οτι χρειαζονται 7000 χιλ για να ξεκινησει η προστασια του λιπαντικου.
__________________
Take a song and make it better
EE111L-ALMDKW του 1998
4E-FE 1333cc Χρώμα μωβάκι(932)
5απορτο Liftback
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη yiannist : 16-05-08 στις 10:53.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,20425105 seconds (81,29% PHP - 18,71% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:08. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|