Κειτάχτε ! το να βγάλεις τον αισθητήρα (MAS) ή (MAF) είναι ΜΕΓΑ λάθος...
Ο ασθητήρας μετράει 2 πράγματα
α) την ταχύτητα του αέρα που περνάει απο τον σωλήμα και πάει προς την εισαγωγή.
και
β) την θερμοκρασία του.
την θερμοκρασία την μετράει ουσιαστικά για να υπολογίσει ο εγκέφαλος την πικνότητα του αέρα , με άλλα λόγια την περιεκτικότητα του σε οξυγόνο.
την μάζα την υπολογίζει με βάση τις φυσικές διαστάσεις του σολήνα εισαγωγής
Διλαδή ξέρει οτι αν η ταχύτητα του αέρα είναι Α και η διατομή του σωλήνα είναι Β τώτε η μάζα του αέρα είναι Γ για Χ αριθμό στροφών και λαμβάνωντας υπόψην και την θερμοκρασία του τώτε αποφασίζει πόσο καύσιμο να στήλει.
Ανβγεί ο αισθητήρας το ποιο πιθανό είναι οτι δεν θα λειτουργεί σωστά ή και καθόλου σε κάποιες περιπτώσεις.
τώρα εμείς με το να βάζουμε μία χωάνη δεν στέλνουμε περισότερο αέρα στην μηχανή. Η μηχανή τραβάει ΠΑΝΤΑ όσο αέρα χρειάζεται. το μόνο που κάνουμε είναι να βοηθάμε να τραβάει τον αέρα ποιο γρήγορα και αρα να εχει λίγο καλύτερη απόκρηση σε χαμηλές στροφές.
Τώρα το αρνητικό είναι οτι βάζωντας χωάνη αλάζει η ροή του αέρα και κατ' επέκταση αλλάζει και η υποπίεση στην μηχανή με αποτέλεσμα σε υψηλές στροφές λόγω χαμηλής ταχύτητας του αέρα εισαγωγής η μηχανή να κρεμάει και σε πολές περιπτώσεις κρεμάει σε μεγάλο βαθμό !!!
Με το να πάς την 1η στις 5000 σαλ δεν θα καταλάβεις το κρέμασμα αλλά αν πάς ενα ταξιδάκι θα καταλάβεις πολύ μεγάλη διαφορά σε κατανάλωση και σε απόδωση...
Εγω να σας πώ απο προσωπική μου εμπιρεία και επιδή το έχω ψάξει πάρα πολύ το θέμα εισαγωγής αέρα όταν είχα χωάνη το αμάξι έκαιγε τουλάχιστον 1 με 1,5 λίτρο περισώτερο στα 100 χλμ. και με καμία μα με καμία δύναμη δεν έβγαζα τελική πάνω απο 160-170.
__________________
Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !
Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
|