Αποφάσισα μέτα απο καιρό να ξεθάψω αυτό το θέμα:
1ον για να βγάλουμε άκρη και
2ον επειδη με αφορά άμεσα.
Έκανα το σχετικό ψάξημο και εχω να πω τα εξής: Πάρα πολυ καλα τα είπε ο dRiveR7.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7
Αν πας στο μαμά ύψος βάλε KONI κόκκινα (400E max). Αλλιώς, για πιο σκληρή αίσθηση Bilstein sport (500-600E). Λύσεις του τύπου ΚΥΒ, bilstein μαύρα, monroe και οτιδήποτε άλλο απλό θα σε φέρουν στα ίδια επίπεδα με μαμά ή χειρότερα (βλέπε bilstein μαύρα).
Για -3 πόντους πας σε apex (400-450), κονι κίτρινα (500-600)και bilstein sprint (500-600).
|
Για όποιον θέλει να παραμείνει στο μαμά ύψος υπάρχει ακομα μια δυνατότηα και λέγεται KONI FSD. Είναι η καινούργια πατενταρισμένη σειρά της ΚΟΝΙ που "διαβάζει" το δρόμο και προσαρμόζει τη σκληρότητα του. Νομίζω οτι είναι η καλύτερη λύση για να δουλέψει με το μαμα ελάτηριο, άρα να μείνουμε στο μαμα ύψος!
Για όποιον θέλει να χαμηλώσει λιγάκι και δεν θέλει να πάει σε coilover τα 3 επικρατεστερα αμορτισερ (που συνεργάζονται με ελατήρια χαμηλώματος) είναι (όπως τα ανέφερε και ο dRiveR7) τα: apex, ΚΟΝΙ κίτρινα (500-600)και bilstein sprint...
Τα apex δεν ξερω τι ρόλο βαράνε (είναι τα φθηνότερα και δεν με πολυψήνουν)
ΚΟΝΙ κίτρινα: είναι αμορτισερ χαμηλωματος και συνεργαζεται τοσο με eibah, όσο και με H&R. κύριο πλεονέκτημα τους: είναι ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΑ
Βilstein sprint: είναι λιγακι καλύτερα απο τα ΚΟΝΙ, αλλα κοστίζουν παραπάνω και μάλλον κοπανάνε και λίγο παραπάνω...
Συμπέρασμα: Εμένα το διλημμα μου ηταν μεταξύ κονι κίτρινα bilstein sprint. Με βλέπω να καταλήγω στα ΚΟΝΙ επειδη ειναι ρυθμιζόμενα. Τα Bilstein αν τα βάλεις και σου φανουν πολύ σκληρά δεν μπορείς να κάνεις κάτι, ενώ τα ΚΟΝΙ αν σου φανούν σκληρά, τα βάζεις στο τέρμα μαλακο και κάπως το σώνεις λίγο το πράγμα. Επίσης κάπου ειδα οτι τα ΚΟΝΙ είναι επισκευάσημα που είναι ενα ακομα πλεονεκτημα...
Σχετικά με τα ελατήρια νομιζω οτι θα παω σε H&R γιατι εχω την εντυπωση οτι ειναι λιγακι πιο μαλακα απο τα eibah (θα το τσεκάρω και αν ειναι θα επανέλθω στο θέμα!!!)