Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA E 12 2002> |
|
|
|
|
|
21-01-08, 23:31
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-01-2008
Περιοχή:
athens
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 493
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από laios
παιδες να σας ρωτησω.
οταν ειστε σε μια κατηφορα με ποδηλατο(με ταχυτητες) κ εχεται εστω κ μικρη ταχυτητα-χλμ,θα βαλετε 1η ή καποια μεγαλυτερη σχεση για να εξομοιωσετε τη διαφορα στροφων περιστροφης ωστε να νιωσετε αντισταση κ να δωσετε κ αλλη ταχυτητα?
ετσι βαζοντας 1η σχεση κιβωτιου στο αμαξι στην κατηφορα εστω κ με λιγα χλμ, μαλλον ψαχνεστε να παρετε για μπεγλερι κανα γραναζακι κ δοντακια σκορπια.αραγε ειναι τυχαιο που βαζουν 1η πριν ξεκινησουν σε μια κατηφορα ή μεγαλη σχεση αφου αποκτηθει καποια χλμκη ταχυτητα?
|
δεν μπορω να καταλαβω τι θες να πεις φιλε μου, δηλαδη αν θες να κουμπωσεις 1η στην κατηφορα θα σου πεταξει τα γραναζια το αμαξι?? Εχει τυχει πολλες φορες σε αποτομες κατηφορες που κατευθυνομαι με ταχυτητα και δεν φρεναρει το αμαξι να παταω φρενο και να κατεβαζω και ταχυτητες για να "φρεναρει" και το αμαξι..και καμια φορα εχω βαλει και 1η..δεν ειχα τετοια προβληματα..και γενικα δεν εχω αντιμετωπισει τπτ τετοιο.
φιλικα παντα.
__________________
トヨタCarina 力
|
22-01-08, 02:56
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-06-2007
Περιοχή:
Αγ.αναργυροι-Μεσολογγι
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 356
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από DaveMustaine13
Και εμενα οταν ειναι κρυο ακομα παω να βαλω πρωτη ταχυτητα σε μια αποτομη κατηφορα και δεν την παιρνει κατευθειαν ! Απο το σπιτι μου μεχρι την κατηφορα την παιρνει την πρωτη ομως ! Ουτε καν μπορω να φανταστω τι μπορει να γινεται...κρυο αμαξι παιρνει την πρωτη σε ευθεια και δεν την παιρνει στην κατηφορα..πολυ περιεργο ! Μου εχει τυχει 2-3 φορες αυτο καθως και σημερα !
|
οταν ειναι σε κατηφορα τα γραναζια του σαζμαν φερνουν πολλες στροφες πιο πολλες απο οτι χρειαζεται να κουμπωσει η πρωτη.αυτο μπορει να σου το κανει και στην ευθεια καθως ρολαρει το αμαξι με καποια χιλιομ.[τοσα οσα της κατηφορας] πριν σταματησει αν προσπαθησε να βαλεις πρωτη να δεις που θα σου κανει το ιδιο δεν θα μπαινει[τις πιο πολλες φορες]
|
22-01-08, 03:12
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από spirosg6
οταν ειναι σε κατηφορα τα γραναζια του σαζμαν φερνουν πολλες στροφες πιο πολλες απο οτι χρειαζεται να κουμπωσει η πρωτη.αυτο μπορει να σου το κανει και στην ευθεια καθως ρολαρει το αμαξι με καποια χιλιομ.[τοσα οσα της κατηφορας] πριν σταματησει αν προσπαθησε να βαλεις πρωτη να δεις που θα σου κανει το ιδιο δεν θα μπαινει[τις πιο πολλες φορες]
|
ναι πως να κομπλαρη ενω μεταβαλοντε οι στροφες ειναι σαν να παιζεις με μαρσαρισμα σε πολλες στροφες κ να χωσεις 1η ....
το σασμαν μια χαρα ειναι τα χερακια σας με τα ποδαρακια σας κ το κεφαλι σας να συνχρονιζεται
|
22-01-08, 10:08
|
|
|
|
Εγγραφή: 24-05-2004
Περιοχή:
Papagou/Athens
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 734
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από analyst78
Κι εγω με τη τριτη ακουω καποιο θορυβο αλλα οχι γδαρσιμο που ισως προερχεται απο το σασμαν αλλα μαλλον ειναι απο το λεβιε. Το παρακολουθησα και ειναι απο το λεβιε. Κατα τα αλλα ολες οι ταχυτητες μπαινουν κανονικα. Και εμενα η πρωτη κανει τον ιδιο τσαμπουκα αλλα μαλλον ειναι ετσι λογω κιβωτιου.
|
νομιζω δυσκολο να ειναι απο το λεβιε. τελικα οι περισσοτεροι εχουμε ενα "θεμα" στην 3η, ειτε γδαρσιμο ειτε "γκουπ" ειτε οτιδηποτε...
__________________
και μετα τις 6.000...ερχεται η απογειωση...!!!
|
22-01-08, 12:59
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pwpwpali
ναι πως να κομπλαρη ενω μεταβαλοντε οι στροφες ειναι σαν να παιζεις με μαρσαρισμα σε πολλες στροφες κ να χωσεις 1η ....
το σασμαν μια χαρα ειναι τα χερακια σας με τα ποδαρακια σας κ το κεφαλι σας να συνχρονιζεται
|
+10000000000000000
|
|
|
|
22-01-08, 13:20
|
|
|
|
Εγγραφή: 24-05-2004
Περιοχή:
Papagou/Athens
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 734
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
παντως για να ξαναγυρισω στο θεμα μου...πλεον και μετα απο 15 περιπου μερουλες δοκιμης και παρατηρησεως του θεματος μου...εχω τα ακολουθα στοιχεια:
1/. το θεμα υπαρχει αποκλειστικα και μονο οταν το αυτοκινητο ειναι κρυο και για τα πρωτα 5-10 λεπτα οδηγησης (αναλογως τη διαδρομη)
2/. ακομα κι οταν ειναι κρυο η μονη περιπτωση να μη μου το κανει...ειναι να αλλαξω ειμαι με δευτερα να πατησω ντεμπραγιαζ και να κανω αργη αλλαγη ετσι ωστε να εχουν πεσει σχετικα οι στροφες του μοτερ. στην αρχη νομιζα οτι ηταν συμπτωση αλλα μετα απο δεκαδες δοκιμες παρατηρησα οτι αν πανω στην αλλαγη απο 2α σε 3η με 3,500-4,000 στροφες αφησεις τις στροφες να πεσουν και κουμπωσεις δεν ακουγεται τπτ ακομα και παγωμενο να ειναι το αυτοκινητο.
3/. απαξ και ζεσταθει δεν ακουγεται τπτ (εκτος φυσικα κι αν την κανεις τοοοσο αργα και ηρεμα που στη διαδρομη του κουμπωματος υπαρχει αυτο το σημειο που ακουγεται ενα γκρρρρρ που απο οτι εχει επισημανθει ειναι φυσιολογικο και γινεται σε ολα τα αυτοκινητα)
4/. επισης το θεμα αυτο παρατηρειται μονο απο ανεβασμα (2α-3η) και ποτε απο κατεβασμα (4η-3η)
__________________
και μετα τις 6.000...ερχεται η απογειωση...!!!
|
22-01-08, 15:00
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-07-2006
Περιοχή:
Athens
Μηνύματα: 421
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pwpwpali
ναι πως να κομπλαρη ενω μεταβαλοντε οι στροφες ειναι σαν να παιζεις με μαρσαρισμα σε πολλες στροφες κ να χωσεις 1η ....
το σασμαν μια χαρα ειναι τα χερακια σας με τα ποδαρακια σας κ το κεφαλι σας να συνχρονιζεται
|
+1 και απο εμένα
|
22-01-08, 15:21
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
ακομα αν κανεις πολλες δοκιμες θα δεις οτι σε ενα σημειο δεν θελει ουτε συμπλεκτη μπαινει λουκουμι κ η αλλαγη ειναι αξια απο τα πιο γρηγορα αυτοματα κιβωτια...σαν να μην αλλαζεις ταχυτητα σαν το αμαξι να χει μια ταχυτητα απο τα 0-200 κ απλα να αναιβαζει
|
|
|
|
22-01-08, 15:22
|
|
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.906
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από DJKEY
παντως για να ξαναγυρισω στο θεμα μου...πλεον και μετα απο 15 περιπου μερουλες δοκιμης και παρατηρησεως του θεματος μου...εχω τα ακολουθα στοιχεια:
1/. το θεμα υπαρχει αποκλειστικα και μονο οταν το αυτοκινητο ειναι κρυο και για τα πρωτα 5-10 λεπτα οδηγησης (αναλογως τη διαδρομη)
2/. ακομα κι οταν ειναι κρυο η μονη περιπτωση να μη μου το κανει...ειναι να αλλαξω ειμαι με δευτερα να πατησω ντεμπραγιαζ και να κανω αργη αλλαγη ετσι ωστε να εχουν πεσει σχετικα οι στροφες του μοτερ. στην αρχη νομιζα οτι ηταν συμπτωση αλλα μετα απο δεκαδες δοκιμες παρατηρησα οτι αν πανω στην αλλαγη απο 2α σε 3η με 3,500-4,000 στροφες αφησεις τις στροφες να πεσουν και κουμπωσεις δεν ακουγεται τπτ ακομα και παγωμενο να ειναι το αυτοκινητο.
3/. απαξ και ζεσταθει δεν ακουγεται τπτ (εκτος φυσικα κι αν την κανεις τοοοσο αργα και ηρεμα που στη διαδρομη του κουμπωματος υπαρχει αυτο το σημειο που ακουγεται ενα γκρρρρρ που απο οτι εχει επισημανθει ειναι φυσιολογικο και γινεται σε ολα τα αυτοκινητα)
4/. επισης το θεμα αυτο παρατηρειται μονο απο ανεβασμα (2α-3η) και ποτε απο κατεβασμα (4η-3η)
|
Αρα μαλλον προβλημα δεν εχεις , απλα πρεπει να ζεσταθουν οι βαλβολινες!
|
22-01-08, 15:26
|
|
|
|
Εγγραφή: 10-07-2007
Περιοχή:
Kavala
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.164
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Corollaxli
Εξηγησα τον λογο για τον οποιο βαζω 1η ταχυτητα στην κατηφορα !
Και εκτος αυτου,δε νομιζω να εχεις ιδεα τι σημαινει ανηφορα-κατηφορα στην Καβαλα !Οσο για τα στροφαρισματα που λετε..σε ευθεια αν πηγαινεις με 30 κμ/ωρα με 2α και κανεις αλλαγη σε 1η-ηλιθια κινηση δεν το συζηταω καν-δεν την δεχετε την ταχυτητα ? Εγω νομιζω οτι κατι παιζει με τις βαλβολινες !
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17756891 seconds (80,53% PHP - 19,47% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:18. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|