1798: Το νέο 1781
Όχι, δεν μιλάμε για έτη στα τέλη του 18ου αιώνα, αλλά για τη χωρητικότητα (σε κ.εκ.) του υπερτροφοδοτούμενου συνόλου των 1,8 λίτρων της Audi. Κι αν εμείς οι συντάκτες στο χώρο των αυτοκινήτων είχαμε μάθει απ' έξω έναν κυβισμό, τώρα πρέπει να τον ξεχάσουμε. Αντί, λοιπόν, των 1.781 κ.εκ. έχουμε τώρα να κάνουμε με 1.798! Δεν έχουν αλλάξει, όμως, μόνο τα κυβικά, καθώς πλέον το καύσιμο εγχέεται πλέον άμεσα (FSI), ενώ οι πέντε βαλβίδες ανά κύλινδρο (θυμάστε το λογότυπο "20V"
είναι πλέον τέσσερις. Παρότι τελείως νέος, οι διαφορές του με τον προηγούμενο είναι λίγες. Για παράδειγμα, καινούριοι είναι οι δύο άξονες εξισορρόπησης, που βρίσκονται στο στροφαλοθάλαμο και όχι χαμηλά κοντά στο κάρτερ. Επίσης,
ο χρονισμός των εκκεντροφόρων γίνεται πλέον με καδένα και όχι με ιμάντα. Τέλος, παρότι το μπλοκ είναι από χυτοσίδηρο -λόγω των υψηλών πιέσεων, που ασκούνται- ο νέος κινητήρας ζυγίζει μόνο 12 κιλά περισσότερα από τον προκάτοχό του, που είχε αλουμινένιο μπλοκ.
''καταλαβενετε τορα για τι μοτερι μιλαμε ελπιζω''
αυτο το διαβασα στο autotriti 1.8tfsi