καπελοτα λεγοντε.
αυτα μετριουντε και αν ειναι πεσμενα μπαινει καινουργια ροδελα που τα ξανακανει μηδεν.........
αυτα που αναφερεις λεγοντε αυτορυθμιζομενα και τα συναντας στις μοτοσυκλετες και σε μερικα μοτερ αυτοκινητων.
σε αλλα καπελοτα οταν εχει πιεση λαδιου η βαλβιδα για να πατηθει ειναι το συστημα τετοιο λογω μεταβλητου βυθισματος της!!! πχ honda
το δικο σου εχει απλα καπελοτα. το καπελοτο το παταει ο εκκεντροφορος και αυτο μεσω της ροδελας που σου λεω παταει τη βαλβιδα........
δεν εχει να κανει κατι με πιεση λαδιου. απλα ειναι μες το λαδι για λογους καθαρα λιπανσης.
οι γνωσεις μου σε αυτον τον τομεα του κινητηρα σου ειναι κατα 99.9% οποτε θα λεει το βιβλιο του service οχι το απλο manual που εχεις στα χερια σου
ελπιζω να βοηθησα
ΥΓ μην τρελενεσαι επιδη λεει το βιβλιο 90000κμ. η βαλβιδες αμα χτυπανε ακουγοντε.
τα λεβιν θα εχουν διανυσει 250000κμ χωρις να εχει γινει καν ελεγχος
στο CBR που εχω το βιβλιο λεει ελεγχος καπελοτων ξαθε 24000κμ. εχω κανει 70000 και δεν εχω ρυθμισει ουτε το ρελαντι. ουτε προκειται δλδ. αλλα CBR που ανοιχτηκαν προληπτικα στα 60000κμ ηταν ολα ολοκαινουργια μεσα.