Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
|
30% μικρότερα φρένα ... !! |
|
22-11-07, 12:22
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 08-11-2003
Περιοχή:
Νέα Σμύρνη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.068
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
30% μικρότερα φρένα ... !!
30% μικρότερα φρένα από την υπόλοιπη Ευρώπη. Το κράτος πρέπει να παρέμβει για να μην μας αντιμετωπίζουν σαν τριτοκοσμική χώρα.
Πρόσφατα οι δοκιμαστές του Auto Motor und Sport κόντεψαν να σκοτωθούν, όταν δεν πιάσανε τα φρένα του νέου Fiat Bravo 1.4 90 ps που δοκίμαζαν. Το αυτοκίνητο έριξε το φράχτη του αεροδρομίου όπου γινότανε το test, πέρασε κάθετα τον διπλανό δρόμο και καρφώθηκε σ΄ένα χωμάτινο τοίχο απέναντι.
Στην συνέχεια βρέθηκε ότι:
Όλα τα μικρομεσαία οικογενειακά αυτοκίνητα φοράνε σήμερα μεγάλα φρένα (280 χιλ.)
Το νέο Fiat Bravo κυκλοφορεί σε 4 τύπους στις μεγάλες αγορές της Ευρώπης επίσης με μεγάλα φρένα
Το Bravo 1.4 90 ps που θα πουληθεί κυρίως στην Ελλάδα έχει 30% μικρότερα φρένα. Είναι και αυτό βαρύ (1300 κιλά), όπως τα υπόλοιπα Bravo, θα μεταφέρει και αυτό μια ολόκληρη οικογένεια όπως τα υπόλοιπα Bravo, όμως αυτό έχει 30% μικρότερα φρένα, από τα υπόλοιπα Bravo αλλά και από όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας του.
Η Fiat λέει ότι το ατύχημα ήταν τυχαίο και μπορεί να μην επαναληφθεί.
Η ουσία όμως είναι:
γιατί το Bravo 1.4 90 ps έχει μικρότερα φρένα;
γιατί ο Ελληνας οικογενειάρχης δεν αξίζει τα μεγάλα φρένα που φοράνε τα υπόλοιπα Bravo, που πουλιούνται στις μεγάλες αγορές της Ευρώπης;
Η Fiat δεν θέλει να απαντήσει σ΄αυτό. Ελπίζει ότι το θέμα θα ξεχαστεί και ότι το κράτος δεν θα παρέμβει.
Το σωστό όμως είναι το κράτος πρέπει να παρέμβει άμεσα και να υποχρεώσει την Fiat:
α) να βάλει μεγάλα φρένα στο Bravo 1.4 90 ps
β) αν δεν το κάνει αυτό, τουλάχιστον να ενημερώσει όσους έχουν ήδη αγοράσει και όσους πρόκειται να αγοράσουν, για το μέγεθος των φρένων του Bravo 1.4 90ps.
Το κράτος πρέπει να παρέμβει ώστε να πάψουν να αντιμετωπίζουν την Ελλάδα σαν τριτοκοσμική χώρα, όπου οι πολίτες δεν αξίζουν την ασφάλεια που απολαμβάνουν στις μεγάλες αγορές της Ευρώπης.
__________________
Toyota Corolla E12 1.4 Linea Sol (2004)
Toyota Corolla ΚΕ70 1.3 (1983)
Το παρόν και το παρελθόν....
το μέλλον όμως?
|
22-11-07, 12:55
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-07-2006
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 1.484
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Επιοικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!
Τί πράγματα είναι αυτά...Το ξέρουμε οτι μια ζωη ότι έρχετε στην Ελλαδα είναι ποιοτικά κατώτερο από τα αντίστοιχα των άλλων ευρωπαϊκών χωρών, αλλά αυτό πια παραπάει!!!!!
|
22-11-07, 13:08
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Το 30% του 280mm είναι 84mm, άρα θα πρέπει να φοράει δίσκο 196mm...Λίγο υπερβολικό....Το bravo φοράει 257 mm μπροστά και 251 mm πίσω...δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα...
|
22-11-07, 13:14
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 11-02-2005
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ναι, αλλα δεν υπαρχει καποια λογικη σε αυτο.. Γιατι δεν θελει να απαντησει η Fiat?? Οφειλει να δωσει μια εξηγηση σαν εταιρια... δηλαδη ποια λογικη εφαρμοζει? "Αυτο παει για Ελλαδα, οποτε θα φαει υποβαθμιση.."
Δηλαδη, υπαρχει περιπτωση και αλλα σημεια του αυτοκινητου να μην ειναι και τοσο προσεγμενα.. Ετσι?
__________________
Μέρα χωρίς lift ίσον χαμένη μέρα!!!
..οταν μεγαλώσω θα γινω σαν το Ts του Corollapatra!!!
|
|
|
|
22-11-07, 14:03
|
|
|
Εγγραφή: 01-10-2005
Περιοχή:
Κορυδαλλός-Κεφαλονιά-και σχεδόν πάντα off topic
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.524
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
Αυτά συνέβαιναν παλιότερα, δεν το γνώριζα οτι ακόμα και σήμερα λειτουργούν κάπως έτσι. Εδώ έχουμε να κάνουμε με την ασφάλεια και την ανθρώπινη ζωή. Δηλαδή ακόμα και τριτο κοσμική χώρα να είμασταν θα έπρεπε να μας προσφέρουν επικίνδυνα για την ζωή μας προϊόντα? Θα πρέπει να διασταυρωθεί αυτό και όλοι όσοι έχουν αγοράσει Φιατ να πάνε και να τα παρκάρουν έξω απο την Σιδήκα. Αυτό το ανακάλυψαν απο μια πρόχειρη δοκιμή έτσι?Δηλαδή ο καταναλωτής που θα το πληρώσει για να το κρατήσει μια σειρά ετών και ιδίως αργότερα που θα έχει παλιώσει τι θα του παρουσιάσει? Αυτή είναι η ανανεωμένη ποιότητα της ιταλικής εταιρείας. Αυτός είναι ο τρόπος που θέλουν οι ιθύνοντες του ομίλου να βγάλουν την εταιρεία απο το οικονομικό αδιέξοδο που κατέληξε τα τελευταία χρόνια?
__________________
Μια φορά τον χρόνο αποτελεί επιτακτική ανάγκη!
|
22-11-07, 14:20
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 22-12-2006
Περιοχή:
ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 471
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Νομιζω παιζει ρολο και το παχος της δισκοπλακας και βγαινει αυτη η διαφορα 30%. Το κακο ειναι οτι δεν το παραδεχεται η fiat που ειχε κανει μια καλη αρχη με το grande punto και το 500αρακι αλλα οπως φαινεται αυτο το γεγονος τα χαλαει ολα.........
__________________
|
22-11-07, 15:26
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-08-2007
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 634
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Με αυτό το θέμα, έχει γίνει χαμός σε αρκετά auto-forums.
Το θέμα το έβγαλε το περιοδικο autotriti,
που ως γνωστόν έχει "μεγάλη αδυναμία" στα ιταλικά αυτοκίνητα
|
22-11-07, 15:31
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Vavvas
Νομιζω παιζει ρολο και το παχος της δισκοπλακας και βγαινει αυτη η διαφορα 30%. Το κακο ειναι οτι δεν το παραδεχεται η fiat που ειχε κανει μια καλη αρχη με το grande punto και το 500αρακι αλλα οπως φαινεται αυτο το γεγονος τα χαλαει ολα.........
|
Και το πάχος του δίσκου είναι μπροστά 22 mm και πίσω 10 mm...δεν είναι μικρό...μπορεί να μην έχει επαρκή φρένα το αμάξι...δεν το ξέρω δε το έχω οδηγήσει...απλά το 30% είναι υπερβολικό.
|
22-11-07, 15:34
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Βρε παιδια, καθηστε φρονιμα.Το κρατος φταιει εαν μια εταιρεια ειναι μπουρδελο.Εαν μια εταιρεια προσπαθει να βγαλει απο την μυγα ξυγκι.Το σκατοκεφαλο τι το εχουμε.Νοημων ανθρωποι ειμαστε.Ας επιλεγουμε το σωστο.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
22-11-07, 15:36
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 11-02-2005
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Βρε παιδια, καθηστε φρονιμα.Το κρατος φταιει εαν μια εταιρεια ειναι μπουρδελο.Εαν μια εταιρεια προσπαθει να βγαλει απο την μυγα ξυγκι.Το σκατοκεφαλο τι το εχουμε.Νοημων ανθρωποι ειμαστε.Ας επιλεγουμε το σωστο.
|
Ναι αλλα το κρατος δεν ελεγχει τις προδιαγραφες του καθε αυτοκινητου που ερχεται? Πως το επετρεψε? Θα μου πειτε τι λεω κι εγω τωρα και τι περιμενω..
__________________
Μέρα χωρίς lift ίσον χαμένη μέρα!!!
..οταν μεγαλώσω θα γινω σαν το Ts του Corollapatra!!!
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17001295 seconds (82,38% PHP - 17,62% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:05. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|