ηρακλη πιθανον να μην εχεις ακουσει για σφυρηλατο αλουμινιο...(θα μας παρουν με τις πετρες ρε)
δεν εχω ακουσει ποτε να μπαινουν ατσαλινα εμβολα σε κινητηρες αυτοκινητου.
για κοιτα το link εδω με τα πιστονια για εφαργομη 20v turbo. σου φαινοντε ατσαλινα? αλουμινενια ειναι και με κλωτσες μαζι δλδ....
http://www.streetandcircuit-shop.biz...AT&catid=11007
κατω κατω δεξια εχει εμβολα για τουοτα!!! πατα εκει και δες για παραδειμγα αυτα που εχει για 20v turbo!!!
αν ηταν σιδερενια-ατσαλινα δλδ ουτε που θα γυρνουσε ο κινητηρας φιλε!!!
ατσαλινες ειναι ΜΟΝΟΝ οι κεφαλες-κορωνες των εμβολων οι οποιες ειναι αποσπωμενες.και φυσικα η φουστα του εμβολου αλουμινενια. σε διαστασεις νταλικας και πανω!!!
μονο σε πλοια εχω δει μαντεμενια εμβολα τα οποια τα εβαλαν λογω του οτι η μηχανη δουλευει σε χαμηλες στροφες και ειναι βαρεως τυπου.
δεν ξερω κατα ποσο ειναι σιγουρο αν ο vvti κινητηρας φοραει χιτωνια η οχι. αν δεν εχει χιτωνια επανω στο αλουμινιο του κολαει με ειδικη επεξεργασια καποιο υλικο που κανει την δουλεια των χιτωνιων.
εγω αυτα που προανεφερα ειναι σε γενικες γραμμες οι συμβατικες καταστασεις των συχρονων κινητηρων. δεν ειναι δυνατον με τοσα που εχω στο μυαλο μου να θυμαμαι αν ο vvti εχει χιτωνια η οχι κτλ κτλ...
δε με ενδιαφερει αλωστε γιατι ποτε δεν θα εχω vvti κινητηρα. ο μονος κινητηρας που με νοιαζει αρχιζει απο 4ΑG
α ηρακλη οσο για την αντοχη που ειπες για στροφαλους κτλ η λυση ειναι μια εδω για μας και τη φτωχεια μας..... ΚΡΥΟΓΕΝΗΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ!!!!
και κατι ακομα
δεν ειχα αναφερει πουθενα οτι οι στροφαλοι δεν ειναι ατσαλινοι. ειναι ατσαλινοι αλλα που ειναι? ξερουμε? ειναι κατι που δεν ξερεις κανενας. η εστω οχι ολοι. οι στροφαλοι ειναι ατσαλινοι μονο στην επιφανεια τους... δλδ δυο τρια δεκατα του χιλιοστου (το ενα χιλιοστο εχει δεκα δεκατα)ειναι βαμενοι για να ειναι πιο σκληροι. ολο το υπολοιπο βαρος μεσα τους ειναι σιδερο και μαλιστα παλιοσιδερο απο τη χαλυβουργικη. αν ηταν ολοκληροι ατσαλινοι δεν θα λυγιζαν και θα σπαγαν με τη μια. οι στροφαλοι λογω της καταπονησης που δεχοντε ΠΡΕΠΕΙ να λυγιζουν για να μην υπαρχουν ρωγμες...
το ιδιο ειναι και οι εκκεντροφοροι. περιεχουν ατσαλι μονο στην επιφανεια τους. και μην απορησετε αν θα δειτε καμια φορα και στροφαλο και εκκεντροφορο σιδερενιο απλα εχει υποστει εναζωτοση(θερμικη επεξεργασια σε καζανι. βαφη του μεταλλου δλδ για να σκληρηνει)
ετσι εκανα στα δισκοφρενα που κατασκευαζα
για να σκληρηνουν
οποιος ξερει απο diflexion μηχανης θα εχει ηδη καταλαβει...
ΠΕΡΑΝ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΟΙ ΣΤΡΟΦΑΛΟΦΟΡΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΧΑΛΥΒΑ ΠΟΥ ΛΥΓΙΖΕΙ.
μια φορα ειχαμε κοψει ενα παλιοστροφαλο να παμε να του κανουμε σκληρομετρηση να δουμε απο τι υλικο ηταν κατασκευασμενος και στο εσωτερικο του ηταν τσιχλα. σκετος σιδηρος. ηταν απο ηλεκτρομηχανη πλοιου μαρκας aglobeglian